No perhana oon täällä junassa ja vasta 19 kotonaEdit: Höpöjä puhuin kilpailu ajasta! PITI olla 1730-2130 mutta kisa käynnissä ja loppunee n 19.
(Lähtöaika taas ryssitty kisaa tehdessä)

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No perhana oon täällä junassa ja vasta 19 kotonaEdit: Höpöjä puhuin kilpailu ajasta! PITI olla 1730-2130 mutta kisa käynnissä ja loppunee n 19.
No perhana oon täällä junassa ja vasta 19 kotona
Pistin tonne pitkästä aikaa illaksi sprinttikisan H3 kalustolla alkaen 17.30.
"Justus" saa tehdä sitten pidemmän sarjan jotta ei jäisi tekeminen vain puheiden asteelle.
Edit: Höpöjä puhuin kilpailu ajasta! PITI olla 1730-2130 mutta kisa käynnissä ja loppunee n 19.
Oli jotain hämminkiä sarjan luomisessa, joten jouduin käyttämään tuota pelin sisäistä arpomista pätkiin ja säätiloihin. Kolme kertaa yritin luoda sarjaa heittelemällä noppaa ja arpomalla asioita pätkistä, säätiloista ja tien kunnosta, mutta lopulta ei suostunut luomaan kautta. Noh näillä mennään.
Yritin lähteä ajamaan Flying Finn Montea ja Racenet takkuaa taas pahasti ja ilmoittaa että ei yhteyttä tai jotainRaceNet takia ongelmia kauden luonnissa
4WD Suomi-Sarja/ SS EURO CUP: Uusi kausi polkaistiin käyntiin. Ekan rallin ajoaikaa, aina ensi maanantaihin, klo.12 asti. Tarkemmat infot näkyy tuossa fb-postauksessa. Tervetuloa mukaan kisomaan A-ryhmäläisillä
Juu, nyt oli RaceNet takia ongelmia kauden luonnissa, kolmesti jouduin tekemään uudestaan, ennen kuin onnistui tallennus. Viimeisellä kerralla tein kauden eka nopeesti arpomalla ja editoin sen jälkikäteen kuntoon, ralli kerrallaan. Tuolleen sain tehtyä just sellaisen, kuin halusin.
Ai niitä tulevia ralleja voi vielä muokata jälkikäteen? Tätä ei vissii ykkösessä pystynyt tekemään, joten hyvä tietää. Käynpä katsomassa vielä nyt taas ajan kanssa, että siellä on asetukset kunnossa tuleviin koitoksiin.
Mulla on fanateckin polkimissa semmoista ongelmaa, että hirttää välillä kaasun pohjaan. Muutamia mitä vittua tilanteita tapahtunutMeinasin eilen ajaa jonkun klubikisan, mutta kaasupoljin tarvii näköjään huoltaa. Jää nyt välillä 10-20% päälle ja välillä maximit vain 70-80%. Onneks pelissä pystyi katsomaan inputit. Käytössä G29, kolmen polkimen setillä. Toivottavasti korjaantuu avaamisella ja potikan putsauksella.
Onko LCS elitet??Mulla on fanateckin polkimissa semmoista ongelmaa, että hirttää välillä kaasun pohjaan. Muutamia mitä vittua tilanteita tapahtunut![]()
On just noi. Pitäs varmaan purkaa ja kattoo saako korjattua.Onko LCS elitet??
Itel oli joskus aikoinaa samaa vikaa ni oli keränny aika hyvin pölyä sisälle ni riitti ku vaa putsas ni alko toimii taasMeinasin eilen ajaa jonkun klubikisan, mutta kaasupoljin tarvii näköjään huoltaa. Jää nyt välillä 10-20% päälle ja välillä maximit vain 70-80%. Onneks pelissä pystyi katsomaan inputit. Käytössä G29, kolmen polkimen setillä. Toivottavasti korjaantuu avaamisella ja potikan putsauksella.