Dirt Rally 2.0

MJV1973

Active Member
Tämä ei kuitenkaan ollut ensimmäinen kerta tämän pelin kanssa, kun DLC:n kanssa on ongelmia.
Ei taida olla kertaakaan etteikö jollain alustalla olisi ollut ongelmia, yleensä konsoleilla, vaan taisi kerran olla Steamissakin jotain viivettä.
Joka kerta ei ilmeisesti ole pelintekijöistä homma kiinni.
---------
Yhtä poikkeusta lukuunottamatta itelle tullut nuo kyllä ongelmitta, kuin myös nämä uudet RX-autot. Löytyvät sekä Freeplaysta että My Team puolelta.
 
Viimeksi muokattu:

SLR_Mysticman22

New Member
Onko tästä mitään muuta lobbypohjaista liigaa olemassa?

Nimittäin meillä on Straight Line Racing Leaguessa PS4 Dirt 2.0 ralli liiga, jota ajetaan keskiviikkoisin klo 21.00 suomen aikaa.

Nyt on toinen kausi menossa ja neljäs ralli odottaa tänä iltana. Tosiaan liiga on lobbypohjainen, jonka ansioista se erittäin jännittävää ja hauskaa onkin!
Tällä hetkellä aktiivisia kuskeja on n. 6-8 ja tasokin on kärjessä todella hyvä, mikä tarkoittaa, ettei niihin virheisiin ole varaa jos haluaa voittaa.
Jos on yli 8 kuskia, niin sillon ajetaan vähintään kahdessa lobbyssa; niihin kuskit pistetaulukon mukaisesti jaettuna, jotta saa kilpailla aina sitä lähintä uhkaajaa vastaan.

Tää kausi ajetaan A-ryhmäläisillä, joka rallissa 10 EK:ta, HC Damage päällä, eikä ajoapuja sallita. Paitsi kamerakulma on vapaa.

Jos kiinnostaa liittyä, niin parhaiten tavoittaa PS Messagella tunnukselle SLR_Mysticman22.
 

Gunslinger

Well-Known Member
.
Onko tästä mitään muuta lobbypohjaista liigaa olemassa?

Nimittäin meillä on Straight Line Racing Leaguessa PS4 Dirt 2.0 ralli liiga, jota ajetaan keskiviikkoisin klo 21.00 suomen aikaa.

Nyt on toinen kausi menossa ja neljäs ralli odottaa tänä iltana. Tosiaan liiga on lobbypohjainen, jonka ansioista se erittäin jännittävää ja hauskaa onkin!
Tällä hetkellä aktiivisia kuskeja on n. 6-8 ja tasokin on kärjessä todella hyvä, mikä tarkoittaa, ettei niihin virheisiin ole varaa jos haluaa voittaa.
Jos on yli 8 kuskia, niin sillon ajetaan vähintään kahdessa lobbyssa; niihin kuskit pistetaulukon mukaisesti jaettuna, jotta saa kilpailla aina sitä lähintä uhkaajaa vastaan.

Tää kausi ajetaan A-ryhmäläisillä, joka rallissa 10 EK:ta, HC Damage päällä, eikä ajoapuja sallita. Paitsi kamerakulma on vapaa.

Jos kiinnostaa liittyä, niin parhaiten tavoittaa PS Messagella tunnukselle SLR_Mysticman22.
En oo tätä lobbyna ajanut, vain noita yleisiä klubi-kisoja. Voisin tulla tutustuu tänään SLR:n meininkiin. Kaiken lisäksi keskiviikko ilta sopii yleensä hyvin rallitteluille.
 

Make93

Well-Known Member
Noniin nyt on korkattu ja hermot jo menetetty. DIRT4 jälkeen tää tuntuu aivan liian vaikeelta, ei tuu mitään ilman ajoapuja mm. Stability. Alotin ekan rallin ja auto jo siinä hapessa et pitäs korjata mut millä rahalla kun ei sitä ole vielä ja pitäs painaa monta kisaa vielä, mitä mä teen? Pystyykö tän koko pelin alottaa alusta ilman et tarvii savea mennä poistamaan? :( Joutuu varmaan laittaa kohta kiertoon ja palata arcade peleihin :D
 

Gunslinger

Well-Known Member
Noniin nyt on korkattu ja hermot jo menetetty. DIRT4 jälkeen tää tuntuu aivan liian vaikeelta, ei tuu mitään ilman ajoapuja mm. Stability. Alotin ekan rallin ja auto jo siinä hapessa et pitäs korjata mut millä rahalla kun ei sitä ole vielä ja pitäs painaa monta kisaa vielä, mitä mä teen? Pystyykö tän koko pelin alottaa alusta ilman et tarvii savea mennä poistamaan? :( Joutuu varmaan laittaa kohta kiertoon ja palata arcade peleihin :D
Vähän kärsivällisyyttä, hyvä ajopeli sieltä kuoriutuu. Aloita etuvedoilla, niin parempi tutustua ralleihin. Seuraavaks sit Nr4/R4 jos haluaa nelivetoja ajaa. Takavedot haastavimpia ajaa, kannattaa alussa kiertää kaukaa, jos meinaa olla vaikeuksia pysyä tiellä. Daylyistä saa kuulemma helpommin rahnua, kuin normaalista urasta.

Itte oon yhden rallin ajanut Escortilla uraa, tykkään ajella enempi onlinessa. Taso on yleensä kovaa, mutta siellä ei oo tarvinnut välittää rahasta. Vauhti paranee sitä mukaa, kun ajomalli, nuotitus ja rallit muutenkin tulee tutummiksi.
 

Make93

Well-Known Member
Vähän kärsivällisyyttä, hyvä ajopeli sieltä kuoriutuu. Aloita etuvedoilla, niin parempi tutustua ralleihin. Seuraavaks sit Nr4/R4 jos haluaa nelivetoja ajaa. Takavedot haastavimpia ajaa, kannattaa alussa kiertää kaukaa, jos meinaa olla vaikeuksia pysyä tiellä. Daylyistä saa kuulemma helpommin rahnua, kuin normaalista urasta.

Itte oon yhden rallin ajanut Escortilla uraa, tykkään ajella enempi onlinessa. Taso on yleensä kovaa, mutta siellä ei oo tarvinnut välittää rahasta. Vauhti paranee sitä mukaa, kun ajomalli, nuotitus ja rallit muutenkin tulee tutummiksi.
No perhana ku alotin jo takavedolla, mutta vaihetaan seuraavaan ralliin sitten. Eikös noita samoja voi vielä vetää uudelleen kun on kerran kokonaan vedetty? Mut kyl täytyy sanoo et grafiikat on erittäin hyvät, oikeen silmälepää ku kattelee maisemia ojan penkalla :D
 

Gunslinger

Well-Known Member
.
No perhana ku alotin jo takavedolla, mutta vaihetaan seuraavaan ralliin sitten. Eikös noita samoja voi vielä vetää uudelleen kun on kerran kokonaan vedetty? Mut kyl täytyy sanoo et grafiikat on erittäin hyvät, oikeen silmälepää ku kattelee maisemia ojan penkalla :D
No sitten :D säädä perän lukkoa pienemmälle reilusti, 6-12% toimiva alussa. Sitten ei spinnaa takavedotkaan niin yllättäin, kun painaa kaasua ja on hauska ajaa. Millä autolla ajat?
 

Make93

Well-Known Member
.


No sitten :D säädä perän lukkoa pienemmälle reilusti, 6-12% toimiva alussa. Sitten ei spinnaa takavedotkaan niin yllättäin, kun painaa kaasua ja on hauska ajaa. Millä autolla ajat?
Pitää kokeilla säätää. Joo ei ihan kauheesti uskalla painaa kaasua mutkissa ku tietää mitä siinä käy :D dirt 4 pysty vetää tyyliin täydellä vauhilla ja vielä helposti. Auto Fiat abarthtti. Eiköhän se ku säädöt itelle sopiviksi niin alkaa luistaakki ja uskaltaa enempi. :)
 

Gunslinger

Well-Known Member
Pitää kokeilla säätää. Joo ei ihan kauheesti uskalla painaa kaasua mutkissa ku tietää mitä siinä käy :D dirt 4 pysty vetää tyyliin täydellä vauhilla ja vielä helposti. Auto Fiat abarthtti. Eiköhän se ku säädöt itelle sopiviksi niin alkaa luistaakki ja uskaltaa enempi. :)
Niin joo, pehmeet renkaat alle, pitää ihan hyvin ainakin 4 pätkää, sitten voi mediumit olla peremmat, en tiedä onko pituuksilla ym väliä, mutta kertaakaan ei oo puhjennut liian ajamisen takia. Jos asfaltilla jollain pätkällä märkää, niin saderenkaat, niillä pääsee kuivallakin ihan ok.
 

Aksu

Well-Known Member
Mikähän idea tuossa on että pitää odotella että itselle sopiva auto tulee myyntiin, miks ei kaikki autot ole kerralla myynnissä, ihan idiootti ratkaisu.
 

Ac3way

Well-Known Member
Ai tässä pelissä pystyi vaihdekepin määrittämään käsijarruksi niin, että se ei sotke ratin läppävaihteita. Johtuu varmaan siitä, että peli tunnistaa ne ihan erillisinä laitteina ja niihin voi vapaasti mapata mitä toimintoja haluaa.

Täytyy sanoa, että on aika nannaa käyttää keppiä käsijarruna napin sijaan. Todella hitaissa ja jyrkissä mutkissa on vielä vähän hakemista, kun tottunut joku 15 vuotta käyttämään käsijarrua napista. Nopeissa mutkissa missä tarvitsee käsijarrua on kyllä nyt ihan eri fiilis ja jotenkin saa ajettua ne mutkat vielä vauhdikkaammin.
 

Gunslinger

Well-Known Member
Ai tässä pelissä pystyi vaihdekepin määrittämään käsijarruksi niin, että se ei sotke ratin läppävaihteita. Johtuu varmaan siitä, että peli tunnistaa ne ihan erillisinä laitteina ja niihin voi vapaasti mapata mitä toimintoja haluaa.

Täytyy sanoa, että on aika nannaa käyttää keppiä käsijarruna napin sijaan. Todella hitaissa ja jyrkissä mutkissa on vielä vähän hakemista, kun tottunut joku 15 vuotta käyttämään käsijarrua napista. Nopeissa mutkissa missä tarvitsee käsijarrua on kyllä nyt ihan eri fiilis ja jotenkin saa ajettua ne mutkat vielä vauhdikkaammin.
Itse en raskinut luopua H-kaaviosta, todella siisti kepittää noita vähän vanhempia autoja sillä ja peli hoitaa ton vaihdetyypin valetsemisen vieläpä automaattisesti, niin ei tarvii itse vaivata päätä, millä autolla ajaa läpyttimillä ja millä h-kaaviolla :)

Täältä saadun vinkin pohjalta, mulla känkkä kytkinpolkimessa, joten kompromissina h-kaaviolla vaihdoissa ainoastaan nostan kaasua tai annan välikaasua ilman kytkintä.
 

Ac3way

Well-Known Member
Itse en raskinut luopua H-kaaviosta, todella siisti kepittää noita vähän vanhempia autoja sillä ja peli hoitaa ton vaihdetyypin valetsemisen vieläpä automaattisesti, niin ei tarvii itse vaivata päätä, millä autolla ajaa läpyttimillä ja millä h-kaaviolla :)

Täältä saadun vinkin pohjalta, mulla känkkä kytkinpolkimessa, joten kompromissina h-kaaviolla vaihdoissa ainoastaan nostan kaasua tai annan välikaasua ilman kytkintä.
Joo, se on kyllä siistiä ajella h-kaaviolla vanhoja autoja. Itse tein niin välillä Dirt Rally 1:ssä, mutta enää ei paikat kestä niin ajaen, että kokoajan vaihtaa vaihteita kepistä.

Käsijarrua ei onneksi tarvitse ihan yhtä usein, joten sen käyttäminen menee ilman ongelmia.
 
Ylös Bottom