Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirt Rally 2.0

Ymmärsinkö nyt oikein että jos omistaa minkä tahansa season packin, niin tuo McRae -päivitys on ilmainen ? Paljonko lie sitten maksaa muille tuo päivitys !?
 
Ymmärsinkö nyt oikein että jos omistaa minkä tahansa season packin, niin tuo McRae -päivitys on ilmainen ? Paljonko lie sitten maksaa muille tuo päivitys !?

Kyllä, McRae-paketti on ilmoituksen mukaan ilmainen kaikille, jotka ovat ostaneet jonkin DLC-seasonin. Tähän sisältyy myös Deluxe-version ostajat, koska he ostivat kalliimmassa versiossa kaudet 1 ja 2.

Erikseen ostamisen hintoja en voi kuin arvailla. Tähän mennessä DLC-autot ovat olleet erikseen noin euron luokkaa ja DLC-rallit ja radat 3 euron luokkaa, joten voinee olettaa, että McRae-paketti on erikseen ostettuna jotain 5 ja 10 euron väliltä, koska se sisältää yhden uuden rallin, 2 autoa ja McRae-haasteet.
 
Mihinkähän aikaan tuo Mcrae-päivitys tulee saataville? =) Odottavan aika on pitkä...

Veikkaan, että aamupäivällä-päivällä, klo.12 mennessä. Tosin päivitykset on tuonut, myös sille päivälle serveri-ongelmia ja onpa jonkun päivityksen kanssa ollut ylimääräistä viivettäkin.
 
Jännä juttu, jos sieltä nyt huomenna tosiaan puskee taas joku vajaan kymmenen gigan paketti tulemaan, kun aikaisemmat paketit on kuitenkin tulleet noin viikkoa ennen julkaisua päivityksinä kaikille ja lisämateriaalit on sitten käyty vaan storesta ruksaamassa, eikä oikeasti ole siinä kohtaa sitten enää tarvinnut ladata mitään. Voi meinaan olla linjat "vähän tukossa", kun kaikki kiinnostuneet lataavat samaan aikaan sen sijaan, että tiedostopaketti olisi jaettu normaaliin tapaan joskus viime viikolla, jolloin se olisi latautunut kaikille vähän eri aikaan.

Itse en ainakaan muista, että viimeisten viikkojen aikana olisi tähän peliin tullut sellaista isoa päivitystä, jonka mukana tuo McRae-paketti olisi jo voinut latautua valmiiksi. Tähän kun lisää vielä sen, että ainakin itselle tämän pelin päivitykset ovat aina tahtoneet latautua vähän hitaasti, niin voi hyvin olla, että huomenna saa taas jonkun aikaa tuijotella sitä latauspalkkia.
 
Colin McRae-paketin sisältävä päivitys tullut ladattavaksi ainakin PS4:n puolella muutamia minuutteja sitten. Paketilla kokoa 17,5 gigaa, eli "hetki" menee ladatessa.

Edit: Ja lisätietona, että ainakin Pleikkarin Storesta löytyy paketti ruksittavaksi ainakin nettistoren mukaan. Hinta näyttäisi olevan 9,95 euroa, jos haluaa erikseen ostaa.
 
Viimeksi muokattu:
Colin McRae-paketin sisältävä päivitys tullut ladattavaksi ainakin PS4:n puolella muutamia minuutteja sitten. Paketilla kokoa 17,5 gigaa, eli "hetki" menee ladatessa.
PCllekin tuli äsken ladattavaksi. 19.8GB. Joten joo,hetki heilahtaa ennen kun pääsee skotlantiin kyntämään.
 
Saanko siis tuon Flat out packin ilmaiseksi jos ostan alla olevan linkin passin ?

 
Saanko siis tuon Flat out packin ilmaiseksi jos ostan alla olevan linkin passin ?

Saat
 
Melkoinen reissu tuo Skotlanti. Slippery When Wet jäi päällimmäisenä mieleen :D Vaan on haastavaa tiestöä, kapeaa ja vähintään puolinopeaa. Subaru Legacylla tutkiskelureissu sinne ja meni ihan hyvin, tosin yksi rengasrikko jäi vähän kaivelemaan mieltä. Tulee olemaan muuten haastava lokaatio vähänkään tehokkaammilla takavedoilla ja nyt jo pelottaa, kun pääsee eli joutuu tuonne B-ryhmäläisillä...

Huomenna varmaan pureskeluun viikkohaaste Ruotsissa '98 Imprezalla ja viimeistään torstaina Colin McRae-skenaarioiden kimppuun.
 
Tuli ensimmäisenä koitettua ajaa ihan uutta pätkää pimeeseen, autoksi valikoitui BMW M3. Kartturi ja nuotit pois päältä ja menoksi. Muutamalla tilanteella selvittiin, erikoista, että tuosta yhdestä risteyksestä puuttuivat kääntymismerkit.

Sitten tuli ajettua Suomi-sarjaa, mutta se menikin jo ekalla pätkällä päin puukasaa, rengas ja syyläri rikki...

Jotenkin tuntuu ettei oikein pysty luottamaan nuottiin, kun vaihtelee vähän liikaa kuinka tiukkaa mutkaa vaikkapa 3 tai 4 tarkoittaa. Nopeilla osuuksilla ei kartturi meinaa pysyä perässä ja se aiheuttaa ongelmia sitten kun se tiukempi mutka tulee. No ajellessa oppii nuita pätkiä.

 
Tuli ensimmäisenä koitettua ajaa ihan uutta pätkää pimeeseen, autoksi valikoitui BMW M3. Kartturi ja nuotit pois päältä ja menoksi. Muutamalla tilanteella selvittiin, erikoista, että tuosta yhdestä risteyksestä puuttuivat kääntymismerkit.

Sitten tuli ajettua Suomi-sarjaa, mutta se menikin jo ekalla pätkällä päin puukasaa, rengas ja syyläri rikki...

Jotenkin tuntuu ettei oikein pysty luottamaan nuottiin, kun vaihtelee vähän liikaa kuinka tiukkaa mutkaa vaikkapa 3 tai 4 tarkoittaa. Nopeilla osuuksilla ei kartturi meinaa pysyä perässä ja se aiheuttaa ongelmia sitten kun se tiukempi mutka tulee. No ajellessa oppii nuita pätkiä.



Jep, osa mutkista tulee ihan silmille ja numeroinnit heittää silloin-tällöin pahasti. Ei muuten haittaisi, mutta lepikko kutsuu, ellei Pätkä ole jo vähän muistissa. Tämä huutaa, pelin sisäistä nuottieditoria, toki ongelma korjaantuu muutaman ajon jälkeen, kun pahat paikat jo muistaa.

Itte lähdin ajamaan klubi-kisaa sokkona ja omaan virheeseen päättyi ralli EK neljällä. Komeen näköistä oli ja Skotlannin tiet vaikutti sopivan haastavilta, kapeeta, kiviä, tukkeja ja syvät ojat tukkeineen. Voisi sanoa, että on menty yksi askel eteen päin taas pikisten osalta. Voi alkaa odottamaan seuraavaa Dirt Rallya.
 
Skotlanti ja Subarut todella hauskoja. Ei tällä hetkellä vaan paikat kestä ajamista, joten täytyy ajella sitten lisää, kun saa tilanteen paremmaksi.

Nyt, kun ajelee 65" TV:stä niin tänään tuli ekaa kertaa sellainen olo, että 60fps ei tunnukaan täysin sulavalta näin vauhdikkaassa pelissä. Kaipa sitä olisi kiva kokeilla nopeampaakin, kenties sitten next-genissä (freesync tuki löytyy töllöstä). Toki voihan se olla myös niin, että ehkäpä fps ei ollutkaan tasainen 60 Skotlannin iltauaurinkossa märällä tiellä.

Se ainakin on aina ärsyttänyt DR2.0:ssa, kun tuulilasinpyyhkijöiden animoinnin fps vaihtelee kesken pätkän. Aivan turhaa häiriötä, kun vesisade jo pelkästään hankaloittaa näkemistä.

Kilinkolin Flatout-DLC ehdottomasti täyttä rautaa!
 
Onko se vaan omaa kuvitelmaani vai onko tällä tuoreimmalla päivityksellä tehty teistä ja pätkistä ylipäänsä leveämpiä kun ne aiemmin oli?

Näyttää monessa paikassa siltä että ei tää aikasemmin ainakaan Walesissa näin leveä ollut.
 
Taitaa vaan enemmänkin mennä niinpäin, että muut lokaatiot tuntuvat "leveiltä", kun Skotlanti on niin kapeaa ja haastavaa :D Eilinen Ruotsikin tuntui siltä, kun olin edellisenä päivänä ajellut pelkästään Skotlannissa.
 
Minustakin tienpinta australiassa tuntui ihan erilaiselta kun juuri ennen päivitystä. Leveydestä en mene sanomaan, mutta se millainen se tie oli, ja miten auto siinä käyttäytyi.
 
Jooh Ruotsi tuntui kuin moottoritieltä Skotlannin jälkeen :D

Tienpintaan toki sitten vaikuttaa urat, pito% sekä kosteus.
 
Ja oleellisin eli lähtöpaikka tai ainakin pitäisi vaikuttaa.

Jep yksinpelin uramoodissa näin, tien uraisuus ja tuntuma muuttuu paljon sijoituksesta riippuen. Kustom-kisoissa valitaan koko ralliin tien kunto, ennen kisaa. Online klubi-kisoissa järjestäjä valitsee jokaiselle pätkälle erikseen, vuorokauden ajan, kelin, sekä tien kunnon ja se on kaikille sitten sama.
 
Tuli tänään aloiteltua tuo Colin McRae-pelimuoto ja ainakin alun perusteella olen varsin tyytyväinen siihen. Ihan kivoja haasteita ja lisäksi tosi kiva, että haasteen kyljessä on aina tarinaa siitä, kuinka McRae oikeassa elämässä kyseisestä tapahtumasta suoriutui. Eihän tuo nyt millään tavalla peliä mullistava pelimuoto ole, mutta kiva kuitenkin, kun 'ilmaiseksi' sai. Ensimmäisen osion kautta tuli Cossu Sierra ainakin tutuksi, kun oli monta eri haastetta sillä. Yllättävän vähän tullut sillä tässä pelissä ajeltua tähän mennessä. Ajoin siis läpi sen ensimmäisen kokonaisuuden ja seuraavassa osuudessa näyttikin sitten olevan kymmenkunta haastetta Legacyllä ja '95 Imprezalla.

Olen tähän mennessä nauttinut suuresti tuosta S4 Imprezasta ja sillä ajaminen on kyllä tuonut mieleen monia muistoja 20 vuoden takaa, kun ensimmäistä Colin McRae Rallya tuli hakattua läpi niin monta kautta, ettei kehtaa edes laskea. Tietenkin ajopelien fysiikka on tuona aikana muuttunut ja mennyt eteenpäin, mutta jotain etäistä samanlaisuutta tässä vuoden 2020 iteraatiossa siitä autosta kuitenkin on kuin 20 vuotta sitten. Ihan kuin olisi nykäissyt tutut hanskat käteen, kun tuolla lähti ajelemaan. Tosin itselle Subarut ovat ne tutuimmat autot rallipeleistä, joten ei se mikään ihme varmaan ole, että tuntuvat näppeihin mukavimmilta.
 
Ylös Bottom