U. Turhapuro
New Member
DiRT Rally 2.0
Tuolta pitäisi IK Motorsport löytyä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aijai, mitä herkkua! Uusia pätkiä ja autoja ilmaiseksi! Itse olen aina ollut rallin puolelta aika mieletön Subaru-fani ja on todella upeaa saada tuo kauden '98 Impreza ajettavaksi peliin. Sillä tuli ajettua alkuperäisessä Colin McRae Rallyssa aika monta kautta, joten nyt on kyllä kiva päästä kokeilemaan sitä nykyaikaisella ajomallinnuksella ja fysiikalla. Tietysti tuo Legacy on myös ihan mielenkiintoinen tuttavuus, jota pitää ainakin kokeilla.
Uudet pätkät maistuvat toki myös, koska niitä ei ole rallipeleissä koskaan liikaa. Itselle tuo Skotlannin ralliseutu on aika tuntematonta, joten kiva päästä sinne ihan pystymetsästä ja täysin nuottiin luottaen ajelemaan. Mukavaa lisäsisältöä tuovat varmasti nuo McRaen uran varrelle sijoittuvat haasteet.
Kaksi kuukautta joutuu nyt odottelemaan, mutta onpahan, mitä odottaa. Tässä sillä aikaa voi sitten nostatella muilla Subaruilla vähän kuumetta päälle. Kai tässä kohtaa voi jo sanoa ihan faktapohjaisesti, että DR 2.0 on kaikkien aikojen paras rallipeli?
Heh, Meikällä on melkein samanlainen sarja, tosin ajetaan aina MM-rallin aikana, eli just saatiin taputeltua eka kisa loppuun. Mukavasti, mukana oli 93 kuskia ja voitto meni Puolaan.
Seuraava kisa, Ruotsin Ralli ajetaan 13-16.2
En muuten löydä minäkään tuolta: https://dirtrally2.com/clubs/find-club/
Hei,
Hyvä idea sinullakin
Miten sarjapisteiden yhteenlasku toimii, kun jokainen ralli muodostaa oman championshipin?
Itse rakensin (muiden clubien tapaan) yhden championshipin koko 12 rallin kaudelle.
Kirkkis
Tätä samaa itsekin kaipaa että voisi oikeasti merkata jonkun varoituksen itselle pahoihin paikkoihin. Nythän pelissä ainoat "varoitukset" on niitä "Don't Cut!" Huutoja siellä täällä.Seuraavaan Dirt Ralliin sais tulla mahdollisuus muokata nuottia ja myös varoitus-sanastoa pahoihin mutkiin, kyllä se nuotti on niin oleellinen osa rallia että kyllä sitä ois hyvä päästä itse tekemään, varsinkin jos erikoiskokeet piteneen niin ei niitä hevillä opi ulkoa.
Ei tullut elitellä Suomesta voittoa, toinen olin, muutama spinni tuli liikaa. Alkaa olemaan tuo nuotti aika paskaa kun joutuu ainakin omiin taitoihin nähden tulemaan melkein maksimia että voi vastata koneelle.
Huomaa että suorilla jää missä on paljon 6 mutkaa peräkkäin ja hitaimmissa paikossa on nopeampi kuin kone, johtuu siitä että osan 6 mutkista voi vetää täysillä ja osaan taas joutuu hiljentämään, sitten kun ei ole varma että kumpi 6 se on niin pakko vähän nostaa välillä, on siellä monia muitakin nuottivirheitä joissa monesti kolisee jos ei muista paikkaa. Onko tässä myös niin että kaikille luokille on sama nuotti.
Seuraavaan Dirt Ralliin sais tulla mahdollisuus muokata nuottia ja myös varoitus-sanastoa pahoihin mutkiin, kyllä se nuotti on niin oleellinen osa rallia että kyllä sitä ois hyvä päästä itse tekemään, varsinkin jos erikoiskokeet piteneen niin ei niitä hevillä opi ulkoa.
Mulla pelipaikka erikseen ja siellä vain 32” HD töllö. Laitoin nyt kokeeksi PS4 Proon ekaa kertaa olkkarin töllöön, 55” 4K HDR. Ai että, pelihän heräsi ihan uudella tavalaa eloon. Kuva on tietysti terävämpi, ohjaamon koko on lähes 1:1, mutta syvyys vaikutelman paraneminen yllätti eniten, näinhän tätä kuulu pelata. Pitäneen alkaa miettimään varsinaisen peli-tv:een päivittämistä![]()
Samaa mieltä. Ruotsissa kovassa lumisateessa, näkyvyys todella huono ja lyhyellä 6km pätkällä 20sec turpaan. Siten pitkällä pätkällä pimeässä mutta kirkas keli ja 16sec pohjat.Aika pahasti pielessä tuo tekoäly sateella ainakin etuvedoilla.
Walesin eka pätkä 6km yöllä ja sateella, vajaa 30 sec takkiin, toinen pätkä 10km ja sade, 50sec takkiin, 3 pätkä päivä ja kuivaa, muutama sec takkiin ja 4 pätkä yö ja muutama sec takkiin.
Sateella pitäis painaa yhtä kovaa kuin kuivalla, aika hankalaa kun näkyvyys ja pito on heikkoa.