Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT Rally

Vastaus: DiRT Rally

DS4:llä laiskuuttani kokeilin, ei värinätoimintoa ainakaan toistaiseksi, muuten tuntuma niinkuin nyt pädillä on.

High asetuksilla kivat grafiikat, äänet melko munakkaat. Tällä hetkellä pelattavaa rajallisesti, mutta lisää tulee kuukausittain.

Ratilla testaan kunhan löydän jostain aikaa. :)
Oliko steering sensitivity ja linearity muuten oletusasetuksella? Mietin tässä vaan, että ronklailisiko noita vai menisikö tällä oletuksella. Kokeilemallahan tuo toki selviää. Mulla on Xbox Onen pädi käytössä.
 
Vastaus: DiRT Rally

Oliko steering sensitivity ja linearity muuten oletusasetuksella? Mietin tässä vaan, että ronklailisiko noita vai menisikö tällä oletuksella. Kokeilemallahan tuo toki selviää. Mulla on Xbox Onen pädi käytössä.

Oletuksilla mennään.
Napit saa conffata halumallaan tavalla, tästä iso käsi. ;)
Valikoissa liikutaan näppiksellä.
 
Vastaus: DiRT Rally

Ensimmäiset tyypit otettu ja pitkälti samat tunnelmat kuin Ac3waylla. Hyvä rallipeli jo nyt ja varmaankin parempaan mennään. Eri autot tuntuvat todellakin erilaisilta ja nykyautot aika paljon helpompia ajaa kuin esim. vanha kunnon Sierra. Autot ottavat vahinkoakin kivasti. Meni vähän Monte Carlon stage pipariksi, kun kolaroin auton valot rikki heti alussa :D

Oculuksilla on vielä kokeillut, mutta todennäköisesti toimii kohtuu hyvin, kuten GRID Autosportissakin.

Kuulostaa hyvältä!
 
Vastaus: DiRT Rally

Joku tuossa ylenpänä mainitsi että tässä ei ole oikeita EK ei ole oikeita mutta joka mutka on mallinnettu oikeasta EK:sta. Tällä pelillä on vain taivas rajana, pohja on todella hyvä!
Monte-Carlossa on toki Col de Turinin kohta mallinettu yksi yhteen ja niin oli jo Dirt 3:ssa ja taitaa olla myös Milestonen WRC-peleissä. Walesissa oli muutama kohta suurinpirtein otettu oikeasta maailmasta, mutta ei todellakaan ole jokainen mutka otettu oikeista EK:sta. Sitten on se tienpinta, joka on oikeissa rallipätkissä tasaisempi mitä tässä pelissä.

Mutta itse en ainakaan valita, vaan tykkään. Mitään aitoja pätkiä tuskin kukaan odotti. Kiva näitä on ajella, kunhan on vain hyvin tehty. Ei sillä väliä ole onko ne aitoja vai ei.

Replayn toivoisi parannusta. Olisi mukava, jos pystyisi koko replayn katsomaan ulkokuvakulmasta tai helikopteri näkymästä. Peli on silloin vain niin pirun komean näköinen.
 
Vastaus: DiRT Rally

Tää vaikutti oiken kivalta :) En tosin ole vielä pelannut. Eilen latasin ja jospa huomenna vähän siman ohessa testailisi.
 
Vastaus: DiRT Rally

Säilyykö muilla kontrolliasetukset muistissa pelikertojen välillä? Itse joudun aina asettamaan joka pelikerralla ratin kontrolleriksi. Rattina G25 ja käytän sitä valittavana olevaan esiasetusta (olikohan Logitech EX tjsp.) muutamalla omalla konffilla (esim. käsijarru vaihdekepistä).

Noi online-haasteet on mukava lisä. Dailyssa taitaa olla silleesti, että sitä voi vain kerran yrittää. Näkee sitten mihin tasoon muihin verrattuna sijoittuu ja sen mukaan tulee palkinto. Eilen ajelin clubman -rallit läpi Minillä, tänään voisi jatkaa seuraavalle tasolle.

Oculusta en saanut heittämällä toimimaan. Täytyy vielä käydä uudestaan läpi konffitiedosto tarkemmin.
 
Vastaus: DiRT Rally

On säilynyt kontrolliasetukset, itselläni käytössä vain Thrustmasterin T300RS. Vaihdekeppi olisi kyllä kiva omistaa, kun ajelee vanhoilla autoilla. Tulisi vielä lisää fiilistä.

Tänään täytyy kokeilla kehittäjien postaamia rattiasetuksia, jos saisi forcet toimimaan.
 
Vastaus: DiRT Rally

Vanhaa miniä tuli testattua myös sitten custom eventissä. Olisi ilmeisesti ollut hieman helpommin hallittava kuin tuo Lancia, mutta on siihenkin jo aika hyvin tottunut. Clubman täytyy vetää nyt ainakin tuolla Lancialla läpi.

Wales taitaa olla se kaikkein kettumaisin / haastavin, vaikka on tuolla Kreikassakin nuo tiet aika muhkuraisessa kunnossa. Välillä on kyllä kunnon kuumotukset päällä ihan suorallakin. Melkein jopa noilla mutkaisemmilla teillä on mukavampi körötellä. :)

Erittäin positiivisen oloinen yllätys rallirintamalla.

Eka päivä tuli vedettyä pädillä kun en jaksanut rattia asennella. Seuraavalle pelikerralle tarvitsee ehdottomasti laittaa sekä penkki että ratti tulille.
 
Vastaus: DiRT Rally

Onko mitään tietoa vielä, että tuleeko kaikki rallin MM-sarjassa ajettavat rallit vai onko Dirt 3 tyyliin vaan muutama ralli?
Vaiko kenties sit jotai random paikkoja jossain maissa?

Toivottavasti lisäävät ainakin Suomen rallin.
 
Vastaus: DiRT Rally

Hemmetin hyvä liiga, oli ilo osallistua!
Syö kyllä miestä kun 11. ek:lla tiukassa mutkassa mäkeä alas ajettaessa ihan vaan hipasen aitaa ja eikun aita heti päreiksi ja minä pyörin alas mäkeä, kisa päättyi keskeytykseen. Perkele. Saako täällä kiroilla?

Lisää näitä, seuraavaksi pykälää varovaisemmin vaikka ajoin jo aika varovasti.

En päässyt tilittämään muron sivuille, kun sähköpostiin ei ole vieläkään tullut tilin vahvistusviestiä, vaikka kolme kertaa olen sen jo pyytänyt.
 
Vastaus: DiRT Rally

Hemmetin hyvä liiga, oli ilo osallistua!
Syö kyllä miestä kun 11. ek:lla tiukassa mutkassa mäkeä alas ajettaessa ihan vaan hipasen aitaa ja eikun aita heti päreiksi ja minä pyörin alas mäkeä, kisa päättyi keskeytykseen. Perkele. Saako täällä kiroilla?

Lisää näitä, seuraavaksi pykälää varovaisemmin vaikka ajoin jo aika varovasti.

En päässyt tilittämään muron sivuille, kun sähköpostiin ei ole vieläkään tullut tilin vahvistusviestiä, vaikka kolme kertaa olen sen jo pyytänyt.

On tosiaan mukavaa onlinekisaamista, jokaisesta virheestä saa syyttää vain itseään, ei ole kukaan ek:lla tönimässä.
Eiköhän näitä lisääkin tule, pelissä on kumminkin potentiaalia.

Varovainen ajaminen on yleensä hidasta, mutta varmaa, alla olevalla videolla ajetaan varovaisesti, kello ainakin tykkää!
Tiedä sitten mikä on AI:n taso:
https://www.youtube.com/watch?v=vMIm1rrk8bU
 
Vastaus: DiRT Rally

Kiva ralli, Kreikassa kruisailin kevyesti kolmanneksi. Yöpätkällä otin kyllä pahasti turpaan, kun ajelin varovasti. Saa nähdä ehtiikö ajaa Monten ja Walesin rallin vielä tänään.

Mukavia nämä liigat. Toivottavasti vielä tulisi jokaisen pätkän tulokset eikä näkyisi pelkästään kokonaistulos pätkän jälkeen.
 
Vastaus: DiRT Rally

Kiva ralli, Kreikassa kruisailin kevyesti kolmanneksi. Yöpätkällä otin kyllä pahasti turpaan, kun ajelin varovasti. Saa nähdä ehtiikö ajaa Monten ja Walesin rallin vielä tänään.

Mukavia nämä liigat. Toivottavasti vielä tulisi jokaisen pätkän tulokset eikä näkyisi pelkästään kokonaistulos pätkän jälkeen.
Kun klikkaat tuosta oikealta kohdasta "overall", niin voi vaihtaa eri pätkien tuloksiin :)
 
Vastaus: DiRT Rally

Kun klikkaat tuosta oikealta kohdasta "overall", niin voi vaihtaa eri pätkien tuloksiin :)
Kappas, no tuolta näkee. Itse peliä kyllä meinasin, mutta ehkä siinäkin pystyy jotenkin niitä katsomaan. En vain osannut.

Monten viimisellä pätkällä menetin kolmannen sijan ja Wales meni päin pyllyä. Viimisellä pätkällä sitten oli vielä kova hyökkäys, vaikka auto oli ihan paskana. Alle 2 sekunttia hävisin kolmannelle :(

e. Jaa, no ei tuoltakaan näe pätkien aikoja vaan kokonaistilanteen eri pätkien jälkeen. Kai ne lisää peliin nuo pätkäajat vielä jossain vaiheessa.
 
Vastaus: DiRT Rally

Kappas, no tuolta näkee. Itse peliä kyllä meinasin, mutta ehkä siinäkin pystyy jotenkin niitä katsomaan. En vain osannut.

Monten viimisellä pätkällä menetin kolmannen sijan ja Wales meni päin pyllyä. Viimisellä pätkällä sitten oli vielä kova hyökkäys, vaikka auto oli ihan paskana. Alle 2 sekunttia hävisin kolmannelle :(

e. Jaa, no ei tuoltakaan näe pätkien aikoja vaan kokonaistilanteen eri pätkien jälkeen. Kai ne lisää peliin nuo pätkäajat vielä jossain vaiheessa.

Tuli selaimella seurattua sun etenemistä, parikymmentä sekunttia puristit lopussa, ei ihan riittänyt kolmanteen sijaan. Kova veto joka tapauksessa.
 
Vastaus: DiRT Rally

Rattikonffaukset selätetty. Ei ollutkaan oikeita G25-ajureita asennettuna, jostapa syystä ei Vindovs tunnistanut kuin keneeriseksi Logitechin ratiksi. Ilmankos oli vaisut forcet assetto corsassa ja muissa :eek:

Hieno peli kyllä. Ite tykkään Walesista, kun se on ainakin noilla takavetoisille semmoinen sopivan liukas. Monten neulansilmät vaatii vielä harjoittelua, kun kässärin kanssa menee helposti yli ja ilman kässäriä puskee. Varmaankin nopeinta minulle tällä hetkellä ajaa ne rata-ajo tyyliin.

Paljon on vielä parantamista ajamisessa, kun AI:llekaan ei tunnu pärjäävän.
 
Ylös Bottom