Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT Rally

Vastaus: DiRT Rally

Nuo B-ryhmän autot on kyllä varsinaisia hirmuja. Tämä oli jo ennestäänkin tiedossa, mutta hieman enemmän kuumottelee painaa B-ryhmän legendaarisella Peugeotilla noita rallipolkuja kuin esim. alun Lancia Fulvialla. :D

Ihan hyvin on tullut otettua jo tuntumaa peliin, mutta siitä huolimatta opittavaa on vielä paljon. Varmaan osittain myös sen takia, että näitä rallipelejä ei ole tullut viime vuosina erityisemmin väännettyä. Erittäin mielyttävälle rallikokemukselle tämä kuitenkin tuntuu. Tälläistä sitä on kaivannutkin jo pidemmän aikaa.

Tuo onlinepuolen toteutus on muuten jo nyt yllättävän hyvällä mallilla. Löytyy päivittäiset erikoiskokeet, viikottaiset osakilpailut ja vielä kuukausittainen osakilpailukin. Lisäksi sitten nuo käyttäjien liigat. Täytyy varmaan johonkin liigaan koittaa osallistua, kunhan nyt saan vielä paremman tuntuman peliin.
 
Vastaus: DiRT Rally

Tuo kaveri on ajellut noissa päivähaasteissa kovia aikoja ja niissä on pakko vetää ykkösellä heti nappiin. Toki oikominen on räikeätä, eiköhän Codemaster siihen kohtaan rataa jotain keksi. Oikeassa rallissa tulisi sakkoja tuollaisesta.
 
Vastaus: DiRT Rally

Jeps, noissa ei ole tosiaan kuin se yksi yritys. Kohtuu kovaa peliä ovat nuo päivittäiset haasteet.

Mutta joo, tuo oikaisu oli kieltämättä aika härski. Ei ole itselle tullut oikeastaan mieleenkään oikoa noin. Noh, kauneusvirhe muuten hyvässä vedossa. :)
 
Vastaus: DiRT Rally

Pointti siis oli, ettei ihan ekalla ajoyrityksellä ole tuota kuvattu. Osaa ulkoa pätkän ja tahkonnut "miljoona" kertaa läpi ja sitten kuvattu ja varmaan siltikin muutama epäonnistunut veto ennen kuin tuo on kohdilleen osunut.
 
Vastaus: DiRT Rally

Tuli ostettua pienen pähkäillyn jälkeen. Parasta sitten Rally Trophyn ja Richard Burnsin. Vielä tietysti riittää hiomista mutta jo nyt maistuu hyvälle.
 
Vastaus: DiRT Rally

Onko muita jotka törmänny vikaan kun hetken veivaamisen jälkeen g27 ratti alkaa kadottamaan keskilinjansa, eli vasemmalle vinossa toistaiseksi. Auttaa toki uudelleen kalibrointi ja pelin käynnistys hetkeksi, vai voiko se määritetyn kääntöasteen ylityksestä muuttua?, en ainakaan ennen ole muissa peleissä huomannut moista.


Todetaan nyt tähän väliin että tais kuitenkin siellä ratissa joku pettää ja rupes luistelee.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT Rally

Tässä vähän oikean rallikuskin ajoa, Tanner Whitten (täysin tuntematon nimi mulle). Tannerin ajo alkaa videolla 7:50 kohdalla.
[video=youtube;pDC5b4YgNT0]https://www.youtube.com/watch?v=pDC5b4YgNT0[/video]
 
Vastaus: DiRT Rally

Mikäs ratti tossa videolla on? Olis aika kiva tommonen. Näyttää G2x -polkimilta, mutta toi rattiosa?

Kokeilin vihdoin Oculuksella ja hyvinhän se skulaa. Tosin mun PC:llä täytyy ensi kerraksi laskea vähän silmäkarkkeja, kun pariin otteeseen nyki aika huolella.
 
Vastaus: DiRT Rally

Mikäs ratti tossa videolla on? Olis aika kiva tommonen. Näyttää G2x -polkimilta, mutta toi rattiosa?

Kokeilin vihdoin Oculuksella ja hyvinhän se skulaa. Tosin mun PC:llä täytyy ensi kerraksi laskea vähän silmäkarkkeja, kun pariin otteeseen nyki aika huolella.

Tuossahan se sanotaan videolla, Thrustmaster T500 RS rattipohja, TH8 RS shifter, jotkut Fanatec polkimet ja Sparcon ratti suoraan Ford Fiesta ralliautosta. Nuo on ton Jerryn vanhat jotka möi tuolle Tannerille koska oli Fanatecilta saanut uudet.

Kannattaa ton Jerryn kanavaa kattoa, on meinaan aika upee man cave sillä. Esim. PC tupla xeon prossuilla, 3 + 1 näyttöä, muutamat 3D printterit ym. kivaa.
 
Vastaus: DiRT Rally

Taitaa olla tuo Tanner Whitten jotain rallicross miehiä ainakin tuon videon nimen perusteella(Red Bull GRC Lites driver) eikös tuo GRC Lites oo yks luokka, Super Car on yks ja onko niitä vielä jotain muita luokkia.

Vähän sama juttu ku tääl suomes on Super car, SRC ja onko autocrossi? korjatkaa jos oon vääräs.
 
Vastaus: DiRT Rally

Moi !! Miten toimii T300RS ratti tässä pelissä ?? Entä THBA SHIFTER ?
Ootko ajurit ladannut ratille? Eikö Thrustmasterilla ollut kans pc:llä joku ohjelma raiteille.

Itse pelaan DFGT:llä, niin ei ole omakohtaista kokemusta tuosta. Tällekin sai logitechin profilerin ladata, jotta tunnistui oikein pelissä.
 
Vastaus: DiRT Rally

Moi ! Mikä tässä mättää kun asensin pelin niin pääsee aivan normaalisti pelivalikkoon tekeen asetuksia ja valitseen auton sun muut hermeet.. Sitten kun yritän lähtee pelaan,niin se ei onnistukkaan vaan palauttaa minut takasin palvelimelle,,,
 
Vastaus: DiRT Rally

Ilmeisesti tätä peliä ollaan tekemässä myös konsoleille. Innolla odotan mutta kyl varmaan 2-3kk menee ainakin JOS saavat tehtyä sen.
Saa nähdä miten sitte onnistuvat ku ei taida olla kovin helppoa saada tuollasta "early access" peliä konsoleille ja sitte päivitykset jne.
 
Vastaus: DiRT Rally

Ilmeisesti tätä peliä ollaan tekemässä myös konsoleille. Innolla odotan mutta kyl varmaan 2-3kk menee ainakin JOS saavat tehtyä sen.
Saa nähdä miten sitte onnistuvat ku ei taida olla kovin helppoa saada tuollasta "early access" peliä konsoleille ja sitte päivitykset jne.

Eiköhän tässä käy niin että kun valmispeli julkaistaan joulukuun lopussa PC:lle, niin siitä menee vielä jonkin aikaa kunnes tulee konsoleille. En jaksa kyllä uskoa että konsoleille alettais mitään early accessia julkaisemaan.
Ehkä joskus tulevaisuudessa noita early accesseja alkaa tulemaan myös konsoleille, mutta korkeintaan joskus ens vuonna.

Tämä on jo nyt paras rallipeli mitä oon koskaan pelannu, mukaan lukien RBR.
Tästä tulee valmistuessaan mahdollisesti kaikkien aikojen paras ajopeli, ei oo missään simussa/ajopelissä ajaminen tuntunut näin hyvälle ja oon pelannu lähes kaikkia.
 
Vastaus: DiRT Rally

Eiköhän tässä käy niin että kun valmispeli julkaistaan joulukuun lopussa PC:lle, niin siitä menee vielä jonkin aikaa kunnes tulee konsoleille. En jaksa kyllä uskoa että konsoleille alettais mitään early accessia julkaisemaan.
Ehkä joskus tulevaisuudessa noita early accesseja alkaa tulemaan myös konsoleille, mutta korkeintaan joskus ens vuonna.

Tämä on jo nyt paras rallipeli mitä oon koskaan pelannu, mukaan lukien RBR.
Tästä tulee valmistuessaan mahdollisesti kaikkien aikojen paras ajopeli, ei oo missään simussa/ajopelissä ajaminen tuntunut näin hyvälle ja oon pelannu lähes kaikkia.

Niin, lähinnä huhuja tuo on mutta ei sitä koskaan tiedä kun kuitenkin olivat tuonne Dirtin twitteriin laittaneet twiitin et ovat keskustelleet asiasta.
 
Ylös Bottom