Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT Rally

Vastaus: DiRT Rally

Itsellä tuli eilen clubman tasolla kolme EK voittoa putkeen Ruotsista ja heti perään Kreikasta pohjat, alla kitcar. Alkaa vauhti olla jo ihan hyvää, pitää vaan selvitä pätkät ilman virheitä. Mutta jotenkin tuntuu, ettei tuo AI juuri sen kovempaa aja suhteessa openiin.
 
Vastaus: DiRT Rally

Kyllä tää peli on pakko käydä hakemassa, vaikuttaa kyllä niin hyvälle porukan kommenttien ja videoitten perusteella, Joskus tullu kunnolla rallia pelailtua PS 1:llä Colin McRae ralleja... Voikohan tässä tehdä pädiin oman ohjainkartan? Kyllä on kuumotukset kovat!!!
 
Vastaus: DiRT Rally

Sonyn pitäisi kieltää minkä tahansa ominaisuuden toteuttamisen heidän sysipaskan selaimensa kautta. Voi luoja, että on kankeaa noiden liigojen kanssa.

E. Vihaan tota Montea...

Kreikan nuotitus on kyllä ihan pisin sitä itseään. Välillä tulee vasta kesken mutkan, että "tightens to two" ja muutenkin liian myöhään välillä. En viitsi tuota säätää, kun sitten esim. Suomessa tulee omaan makuun liian aikaisin nuotti, kun nyt se on juuri sopiva.

Kun ei osaa, niin ei osaa.. Kone kiinni, turha sitä on vittuuntuneena edes yrittää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT Rally

Kävin ajamas Kitcar liigaa kax eka pätkää. Ajoin ni varovasti,etten heti riko autoa ja pysyis ees jotenki tiellä. Vaik varovaisesti ajoinkini,toka pätkän tunnelissa spinnasin ja autoki sai seinistä omansa. Pyörähin 540° meni vähän aikaa ku sain taas keulan kohti menosuuntaa.
Ajoin laina-autolla ja otin tuntumaa vähän jollain sprintti pätkällä puoleen väliin pätkää ja sit ei ku menox.

Oon tyytyväinen,ett vielä pystyn jatkaa,etenkään ku en oon ajanu montessa ku pari pätkää.:)

Jotenki oli "rallifiilis"ku ei tunne pätkiä,eikä voi restartata..tykkään.:)
 
Vastaus: DiRT Rally

Jotenki oli "rallifiilis"ku ei tunne pätkiä,eikä voi restartata..tykkään.:)
Juu se rallifiilis oli käsin kosketeltavissa, kun neljännellä pätkällä vedin keskinopean vasurin aavistuksen pitkäksi ja suoraan aidanraosta rotkoon. Hyvin alkanut ralli oli sitten yhdestä herpaantumisesta ohi.

Tuo kohta tuntuu vähän "tehdyltä", kun juuri siinä on jääpläntti ja aidassa aukko.. No, omaan piikkinhän tuo menee, kun kartturi vielä varoitti jäästä.
 
Vastaus: DiRT Rally

Terve,

tein Xbox Onelle liigan nimeltä "Suomi Ouninpohja". Nimestä tuli vähän hämäävä kun alotin Ouninpohjalla mutta ny se jää elämään tuolla nimellä. Muuttelen vähän tapaa millä noita luon, ensimmäisen vedos oli vain yksi event ja kaksi pätkää restart stagella ja eventillä. Restart stage tuli lähinnä siinä että itsellä on ohjaimen ja boksin yhteydessä häikkää ja ei paljon enempää voi v*tuttaa kun auto menee mettään ja mitään et voi tehdä jossain 12stagen väännössä. Pätkien määrän / event tulen pitämään pienenä, itsellä ei ole aikaa ajella 12stagen maratoneja joten päätin tehdä vähän kasuaalimman. Eli pari-kolme-neljä pätkää / event. Stage restartin otin pois, mutta jaoin jutun kolmeen eventtiin. Event restart on päällä.

Nyt tässä tämän viikon setissä on kolme eventtiä. Eka alkaa tänään, päättyy huomenna, sitten toinen eventi mikä kestää perjantaille ja kolmas on v-loppu. Eka event alkaa taas ouninpohjalla, seuraavassa on kaksi muuta stagea ja v-loppuun on neljä.

Katsotaan nyt mitä tästä tulee. Yritys vain saada paljon kuskeja ajamaan että näkisi vähän missä sitä seisoo tilastoissa. Itse seison aika alhaalla :) Pidän tämän liigan varmaan suomipätkille omistettuna.

https://www.dirtgame.com/uk/leagues/league/33061/suomi-ouninpohja

Hyviä ja onnistuneita ajoja!

edit. Liiga on siis avoin, luorkka on 2010 WRC

Terv. Kapteeni

PS. On ihan vidun hieno rallipeli kyllä
 
Vastaus: DiRT Rally

Mä vedin sen saman kohdan ulos renkaani hajoittaen. Uusiksi vielä kasipätkällä sama kohta. :D
 
Vastaus: DiRT Rally

Onko tässä pelissä mitään vaikeustasoja??


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
No rallycrossissa vaikein on custom puolella sellainen ettei sillekään voi oikein hävitä, vaikka virheitä tekee. Eli se on ihan liian helppo. Urassa tilanne onkin mainitsemasi kaltainen.
 
Vastaus: DiRT Rally

Crossiuras masterlevelillä botit aja tosi agressiivisesti ja monta kertaa niiden pusujen yms. seurauksena oon spinnannu,ajanu ulos ym. Englannin eventissä monien restarttien jälkeen sijoitus oli lopulta 2.
 
Vastaus: DiRT Rally

Olin ihan varma etten voita ikinä professional tasolla yhtään EK:ta. Ainakaan tolla tehottomalla vakio bemarilla.

Eka ralli Kreikassa, joka pätkällä kakkonen.

Toinen ralli, kaksi ekaa pätkää tosi hyvin, mutta molemmissa virhe ja auton palautus tielle metsästä, sijoitus kolmas kahden pätkän jälkeen.

Kolmaspätkästä 5sek pohjat! Sen jälkeen lopuista pätkistä kaikista pohjat, mutta eroa oli jo niin paljon et kolmas sija lopputuloksissa.

Tässä pari pätkää jotka voitin, ensimmäinen tv näkymästä:


Toinen incar livekuvaa toiselta pätkältä
 
Vastaus: DiRT Rally

Ajoin loput pätkät kitcarliigas. Ajattelelin nostaa vähän vauhtia,mut se kostautu ja muutaman kertaa jäi auto penkan päälle sekä lukuisia osumia kallionseinämiin. Kahelle vika pätkälle lähties,jäähytin alko olla finaalissa vesihöyryn perusteella. Pääsin maaliin asti,auto oli melkonen rusina.:)

Ajoin pari pätkää suomes välikoppaeskolla ja en ollu uskoa silmiä,orava juoksi tien yli ja meni pasmat sekaisin ja metsähallitus kutsui.:)
 
Vastaus: DiRT Rally

Tuli tuossa aiemmin manattua kuinka vaikea tässä on edes yksittäistä pätkää voittaa koko Rallista puhumattakaan....
Nytpä mä sain syyn pitää bileet :D Voitin nimittäin tuolla Clubman tasolla koko Ruotsin rallin Ford Escordilla. 6 pätkää joista voitin 3. Taitaa kuitenki olla niin että tässä voittaa jos todella osaa ajaa. Eroa kakkoseen jäi lopulta vain 0,2 sekuntia. Voitto se on pienikin voitto. :D
 
Vastaus: DiRT Rally

Se on niinku yksittäinen ralli, mini vehkeillä saa ottaa uusiksi jos ajaa ulos. Ajat huippua ja kaikki tuntuu hyvältä, ei oo pelkoa koska voi ajaa uusiksi.
Nakutat sen hyvän ajan ja eihän se tietenkään riitä, vituttaa jäädä kärestä, syö miestä. Tämä on hieno peli...
 
Vastaus: DiRT Rally

Tuli tuossa aiemmin manattua kuinka vaikea tässä on edes yksittäistä pätkää voittaa koko Rallista puhumattakaan....
Nytpä mä sain syyn pitää bileet :D Voitin nimittäin tuolla Clubman tasolla koko Ruotsin rallin Ford Escordilla. 6 pätkää joista voitin 3. Taitaa kuitenki olla niin että tässä voittaa jos todella osaa ajaa. Eroa kakkoseen jäi lopulta vain 0,2 sekuntia. Voitto se on pienikin voitto. :D
eilen ajoin myös Ruotsin rallin läpi professional-tasolla. Alla Opel manta, lopputuloksissa eroa toiseen jäi 2 min, 15 sek.

Hitto mä jotenkin ryssin ton mini-leaguen, en tajunnut et voi ottaa pätkän uusiksi. Ei antanut sitten enään koittaa kun lopetin.
 
Vastaus: DiRT Rally

Oliskohan ens viikonlopuksi taas liigaskabaa tulossa? Postissa odottelee TH8A keppi noutajaa, pitkiä meinaa olla tunnit töissä:D:D
 
Ylös Bottom