Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT Rally

Vastaus: DiRT Rally

AIVAN MAHTAVA PELI!! Mites toi league toimii, kun olen käynyt liittymässä tuolla codemastersin sivuilla?
 
Vastaus: DiRT Rally

Oliskohan ens viikonlopuksi taas liigaskabaa tulossa? Postissa odottelee TH8A keppi noutajaa, pitkiä meinaa olla tunnit töissä:D:D

Laitetaan taas kolmen alustan yhteinen liiga pystyyn viikonlopuksi. Sopivilla asetuksilla, niin että jokainen voi osallistua.

AIVAN MAHTAVA PELI!! Mites toi league toimii, kun olen käynyt liittymässä tuolla codemastersin sivuilla?

Käsittääkseni ei tarvitse käydä erikseen liittymässä. Siirryt sivustolle pelin Leagues-osion kautta ja se luo tunnarin lennossa. Korjatkaa, mikäli väärässä.

Sivustolta etsit vasemmalta liigaosion ja käytät siellä hakutoimintoa, esim. KonsoliFIN. Liityt mukaan ja jäät odottamaan viikonlopun skaboja.
 
Vastaus: DiRT Rally

Urassa nyt Wales menossa, takavetoinen auto ja mutaiset tiet. Huh töitä saa tehdä, mutta tiellä pysytty.
Suomessa olin vauhdissa mutta parilla vikalla pätkällä menetin ykkös sijan ja tulin toiseksi, liian hidas olin.
Clubman tasolla tuntuu että top 3 porukassa taistelu on kovaa, mutta muut menee selkeästi hitaammin.
Suomessa kyllä kolmanneksi tulleella tuli 2 minsaa eroa kokonais kisassa, mutta Walesissä on tiukempaa.

Kävin muutaman pätkän ottaan tuntumaa Kitcar autolla Ruotsiin kun huomenna on liigassa sen vuoro jos oikein muistan. Hangesta saa hyvin tukea ja turvaa, mutta liian isosti kun haukkaa hangesta niin helposti pyörähtää tai jopa mennään katon kautta metsään. Eipä ole siittäkään helppoa kisaa luvassa.
 
Vastaus: DiRT Rally

Onhan peli, eipä muistu mieleen milloin olis konsolilla päässy vastaavaa kokemaan. Pitipä oikein tätävarten hommata ratit ja vermeet.

Tuli tuossa viikonloppuna ajeltua kaveriporukalla pikku dirtti mittelöt ja alustana oli toisessa "ajopisteessä" pc ja toises ps4. Vauhdin tuntu oli peecee versiossa ihan eriluokkaa kuin ps4. Onkohan mulla ps4 joku asetus viturallaan ku vauhtii tuntuu samalta olipa sitä sit 100 tai 180 km/h.

Ps. Lisää liigaa, huikeaa ajella toisia vastaan ja mitata omaa vauhtia ja paineensietokykyä! Näitä lisää!
 
Vastaus: DiRT Rally

Onko mitään sivustoa missä voisi liittyä eri liigoihin, alusta ps4
Oon yrittänyt etsiä liigoja huonolla tuloksella !
 
Vastaus: DiRT Rally

Siitä Rallicrossin MM Sarjasta jolla on lisenssi tässä hienossa pelissä.
Saa ura tilassa ihan törkeesti rahaa. Vaikkei niin menestyisikään. :)
 
Vastaus: DiRT Rally

[video=youtube;R5utlECNKcU]https://www.youtube.com/watch?v=R5utlECNKcU[/video]
Taas uus uusinta tällä kertaa vuorossa Kreikka. :)
Aloitin tuossa kuukausi haasteen ajoin pari ekaa pätkää. 18 päivää ja 24 pätkää pitäs ajaa.
Kotisivuilla lukee jostain syystä että siellä ois vaan 12 pätkää tällä hetkellä ajettavana.
 
Vastaus: DiRT Rally

Kitcar Monacossa ajettu. Vähän jäi paska maku suuhun, kun 1) Ensimmäisen kerran ajan etuvedolla Dirt Rallyssa ja 2) Ajoin ensimmäistä kertaa Monacossa. Ensimmäisellä ek:lla auto jäi kaiteen päälle kaksi kertaa ja siitä +26 sekuntia. Sama juttu toisella ek:lla, mutta pääsin omin avuin pois. Sitten kolmannen tai neljännen ek:n alussa otin varaslähdön ja siitä +10 sekuntia. No sitten ek 5 onnistui. 7 sekunnin pohjat. Vähänkö olin tyytyväinen. Sama tahti jatkui ek 6:lla. 4 sekunnin pohjat. Seitsemännellä ek:lla tuli pieni virhe ja jäin 2 sekuntia pohjista, mutta viimeisellä ek:lla ajoin 12 sekunnin pohjat. Seikkailun aikana nousin lähes minuutin takaa-ajo asemasta 19 sekunnin päähän kärjestä kolmanneksi.
 
Vastaus: DiRT Rally

Mä oon tos jonkusen videon vääntänyt Dirt Rallya jos jotakuta kiinnostaa.
[video=youtube;ik2WvWonlUc]https://www.youtube.com/watch?v=ik2WvWonlUc&list=PL23WomfmJ9QJNiaJiBF_XxiY 6vIxvLrlp&index=7[/video]
 
Vastaus: DiRT Rally

Ruotsin ralliki on sitte korkattu siel kitcar sarjassa, ajat on parilta eka pätkältä sitte sellaset, että ne saa paremmiksi vaikka pakittelis koko pätkän, tuli penkat aika tutuiksi :)
 
Vastaus: DiRT Rally

Ruotsin ralliki on sitte korkattu siel kitcar sarjassa, ajat on parilta eka pätkältä sitte sellaset, että ne saa paremmiksi vaikka pakittelis koko pätkän, tuli penkat aika tutuiksi :)

En saanu paremmaks, ekalla 24 sekuntia pitempään olin penkassa ja toisessa vielä tuplat. Muutaman kerran katon kautta tuli mentyä mutta harvemmin joutu ottamaan recoverya ei oo tainnu tähän mennessä tulla kuin kerran ja 6 pätkää jo ajanu.

Jos joku ei tiedä niin tässä Ompun kit car liigassa ruotsin rallissa on 2 pätkää -> tallennus mahis, 4 pätkää ja toinen tallennus ja sitten 2 viimeistä. Niin ainakin mulla on menny.
 
Vastaus: DiRT Rally

Eka pätkä ajettu, ok meni. Pysyttiin tiellä ja 15 sekkaa jäin pohjista, mutta kyllä oli kädet hikiset [emoji2] . Näköjään saa eri auton valita kun mitä Montteen otin, Pösö tuntuu paremmalta käteen.

Edit. Toisella pätkällä taisi autosta hajota jotain kun kolautin penkkaan, rupesi pitään pientä ropinaa. Ei vaikuta paljoa onneksi ajoon.
Ensimmäisen kerran pohjat tein jeee, no 35 kuskia viellä ajamatta [emoji32].
 
Vastaus: DiRT Rally

En saanu paremmaks, ekalla 24 sekuntia pitempään olin penkassa ja toisessa vielä tuplat. Muutaman kerran katon kautta tuli mentyä mutta harvemmin joutu ottamaan recoverya ei oo tainnu tähän mennessä tulla kuin kerran ja 6 pätkää jo ajanu.

Jos joku ei tiedä niin tässä Ompun kit car liigassa ruotsin rallissa on 2 pätkää -> tallennus mahis, 4 pätkää ja toinen tallennus ja sitten 2 viimeistä. Niin ainakin mulla on menny.

Menikö se noin? Tarkoitus oli olla 2+3+3 pätkää.
 
Vastaus: DiRT Rally

oisko se sitten ollu 2+3+3 6 minä omasta mielestä ajoin mutta en oo ihan varma.
 
Ylös Bottom