Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT Rally

Vastaus: DiRT Rally

On muuten aika epätasasesti tehty tuo että millä todennäköisyydellä auto menee lunastus kuntoon missäkin maassa.
Montessa riittää yks ulosajo tietyssä paikassa ja se on siinä ja Suomessa saat vetää 15 kertaa lähimpään mäntyyn 100km/h ja kisa saa jatkua... Joku loogisuus tuohonki ois kiva saada. Tuo ei oo vaikeustasosta mitenkään kiinni.
 
Vastaus: DiRT Rally

Tulipahan korkattua tämäkin peli ja täytyy sanoa, ettei alku fiilikset ole kovinkaan hyvät. Pelihän Ok hieno ja ajettavuus on tehty vaikeaksi, ettei voi kaasu pohjassa ajaa mutta jotenkin jää sellainen tunne, että tämä on tekemällä tehtyä. Toivotaan, että fiilikset paranee, kunhan enemmän pelaa. Paras ajopeli edelleen on pcars kaikilla mittareilla mitattuna .
 
Vastaus: DiRT Rally

Mites toi liiga esim. just tolla välikoppa Escolla niin onko niin että ajamaan pääsee vaikka ei sitä omistakaan mut sillon auto on ns. vakio.. Sitte taas jos se löytyy omasta tallista ja oot virittänyt sen tappiinsa niin pääseekö silläkin osallistumaan? Ei vaan viittis antaa 100 kg ja 30 HV etua kun ei autoa omista. Muutenhan ajo maistuu kyllä.
 
Vastaus: DiRT Rally

Eikös ne "vuokrattavat" autot, eli autot, jotka saa käyttöön aina juuri sitä tiettyä pätkää tai kisaa varten, ole juurikin täyteen viritettyjä valmiiksi? Itselle ostetut joutuu sitten ajamalla päivittämään...
 
Vastaus: DiRT Rally

Sittenhän se toimii jos se näin päin on, ei tosiaan löydy kun se kämänen Mini vasta tallista. No, ei kun ratalle!
 
Vastaus: DiRT Rally

Mun mielest se menee sillee et autossa on upgradet ainoastaan silloin jos omistaa auton ja on kehittäny sen. Laina-autoissa ei oo upgradeja.
 
Vastaus: DiRT Rally

Konsolifinin ralliin tän hetken pohjat 46 sekunnilla. Toki rattimiehet vetää minuutin kaks kaulaa, mutta oon tyytyväinen.

Etenkin kun kuski oli/on aika pahasti humalassa tähän aikaan perjantaina ja vihaan takavetoisia yli kaiken sillon ei voi vain leikkiä sivuluisussa, vaan täytyis ajaa kovaa.

Oma aika siis 38:02.939, kun nyt kakkosena olevalla 38:48.736.
 
Vastaus: DiRT Rally

On muuten aika epätasasesti tehty tuo että millä todennäköisyydellä auto menee lunastus kuntoon missäkin maassa.
Montessa riittää yks ulosajo tietyssä paikassa ja se on siinä ja Suomessa saat vetää 15 kertaa lähimpään mäntyyn 100km/h ja kisa saa jatkua... Joku loogisuus tuohonki ois kiva saada. Tuo ei oo vaikeustasosta mitenkään kiinni.
Tuota olen itsekin vähän ihmetellyt, välillä auto kestää tosi paljonkin damagea. Saakos tässä jostain säädettyä pädin tärinää isommalle?
Loebissä enemmän täristi pädi käsille ja toi sitä mukavaa tuntumaa lisää ajamiseen.
Täytyisi ehtiä ajamaan tuo Kitcar liigan Ruotsi lävitse, ajanut vasta pari pätkää.
Yli viikonkin jälkeen tämä peli vain tuntui huippu peliltä edelleen. [emoji2]
 
Vastaus: DiRT Rally

Mun mielest se menee sillee et autossa on upgradet ainoastaan silloin jos omistaa auton ja on kehittäny sen. Laina-autoissa ei oo upgradeja.

Näin se varmaan on, juur äsken ajoin yhen liiga-pätkän ja ehjällä ajolla 40 sek pataan, ei vaan tunnu mahdolliselta jos autot tasaväkiset. Joku toinen ajoikin sit saman sekunnin sisälle, meillä tais sitte molemmilla olla laina-auto.
 
Vastaus: DiRT Rally

Xboxiin ajoin ekan ajan, 40.48 ja "laina-autolla". Mun mielestä sillä ei ole tosin merkitystä ennen kuin pystyy vetämään ehjiä aikoja. Joka stagella ainakin kerran seinään tai muuten täys toppia ja peruuttelua, mutta tyytyväinen kuitenkin vauhtiin eli ++
 
Vastaus: DiRT Rally

Konsolifinin ralliin tän hetken pohjat 46 sekunnilla. Toki rattimiehet vetää minuutin kaks kaulaa, mutta oon tyytyväinen.

Etenkin kun kuski oli/on aika pahasti humalassa tähän aikaan perjantaina ja vihaan takavetoisia yli kaiken sillon ei voi vain leikkiä sivuluisussa, vaan täytyis ajaa kovaa.

Oma aika siis 38:02.939, kun nyt kakkosena olevalla 38:48.736.

Tän on pakko johtua siitä sun ajopenkistä! :)

Itsellä ei vain taito riitä, pataan tulee ammattilaisilta se ~20...30s per pätkä. Ensimmäisellä EK:llä tosin pesin Ompun 2:lla sekunnilla, mutta taisit olla silloin vasta "aloittelemassa" ;)
 
Tän on pakko johtua siitä sun ajopenkistä! :)

Itsellä ei vain taito riitä, pataan tulee ammattilaisilta se ~20...30s per pätkä. Ensimmäisellä EK:llä tosin pesin Ompun 2:lla sekunnilla, mutta taisit olla silloin vasta "aloittelemassa" ;)

Kylmiltään vedin ilman mitään kokemusta autosta ni kesti tottua. Mut Ruotsissa ja Suomessa esim pyörähdin. Meni oikeasti silti aika hyvin ku Suomessakin täydessä vauhdissa pyörähdin ja pääsin jatkamaan menemättä pois tieltä.

Kaiken lisäksi peli pätki ihan hulluna. Ennenkin tehnyt tuota, mutta pelin buuttaus on auttanut, nyt ei.
Tässä eka EK:

Tässä loput:

Edit: 34:10 jälkeen näkyy tuo uskomattomin munkki.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT Rally

Kylmiltään vedin ilman mitään kokemusta autosta ni kesti tottua. Mut Ruotsissa ja Suomessa esim pyörähdin. Meni oikeasti silti aika hyvin ku Suomessakin täydessä vauhdissa pyörähdin ja pääsin jatkamaan menemättä pois tieltä.

Kaiken lisäksi peli pätki ihan hulluna. Ennenkin tehnyt tuota, mutta pelin buuttaus on auttanut, nyt ei.

En ihan äkkiä löytänyt netistä vastaavia framerate-pätkimisiä, mutta näyttää ikävältä. Onko tuo pätkiminen vain Dirt Rallyn ongelma vain onko sitä esiintynyt sulla muissakin peleissä?
 
Vastaus: DiRT Rally

Jess...Uratilassa 80-luvun bmw e30:lla ajoin Ruotsin Värmland pikiksen ykkösesenä maaliin ( urani ekaa kertaa pikiksen nopein )...tästä on hyvä jatkaa....:)
 
Vastaus: DiRT Rally

En ihan äkkiä löytänyt netistä vastaavia framerate-pätkimisiä, mutta näyttää ikävältä. Onko tuo pätkiminen vain Dirt Rallyn ongelma vain onko sitä esiintynyt sulla muissakin peleissä?

Vain Dirt Rallyssö, eikä ole väliä striimaako vai ei. Tähän asti tosiaan auttanut pelin bootti, jonka tein nyttenkin ekan EK jälkeen, mutta Monte oli edelleen samaa, sitten se loppui.

Se voi olla monta päivää ilmentymättä ja yks kaks ilmestyä ilman syytä.
 
Vastaus: DiRT Rally

Ei oikee meinannu escortti pysyä lapases, viimenen pätkä tais olla ainut ilman sakkoja tai että auto olisi väärinpäin. Pari rengasrikkoo siihen vielä nii homma aika taputeltu. Iha jees avaus.
 
Vastaus: DiRT Rally

Tulipahan korkattua tämäkin peli ja täytyy sanoa, ettei alku fiilikset ole kovinkaan hyvät. Pelihän Ok hieno ja ajettavuus on tehty vaikeaksi, ettei voi kaasu pohjassa ajaa mutta jotenkin jää sellainen tunne, että tämä on tekemällä tehtyä. Toivotaan, että fiilikset paranee, kunhan enemmän pelaa. Paras ajopeli edelleen on pcars kaikilla mittareilla mitattuna .

Parina päivänä peliä testanneena samaa mieltä... ei tää PCars:lle ajotuntumassa ym. pärjää millään muotoa, mutta on ihan kivaa vaihtelua kuitenkin rata-autoilulle ja vauhdin tunnetta ei ainakaan puutu!:)
 
Vastaus: DiRT Rally

Koitin tuossa juuri toissapäivänä PCarsia ja juuri päinvastainen fiilis. Dirt tuntuu kokoajan luontevalta ja voi ajaa ihan äärirajoilla, kun rattiin kaikki tuntuu siltä kuin ajaisi ralliautoa.
Pcarsissa on hyvä ajomalli, mutta se tuntuu peliltä ja siltä ettei koskaan voi 100% luottaa omaan tekemiseen ja usein pyörähdys johtuu juuri siitä, ettei tuntenut autoa allaan, toisin kuin Dirtissä.
 
Vastaus: DiRT Rally

Ehkä vähän vaikea verrata pcarsia ja dirttiä,pitää eri tavalla ajaa rallia kuin rataa. Mut jos vertaa dirtin asfalttipätkiä pcarsiin ajotuntumaan ja efekteihin,mielestäni dirtti vie voiton.
Molemmat on hyviä,dirtti on mielestäni simumaisempi.
Dirtti on paras ajopeli mitä koskaan ajanut konsoleilla.:)
 
Vastaus: DiRT Rally

Ensivaikutelma ajotuntumasta oli PCars:n eduksi, mutta on tosiaan niin vähän pelaamista Dirt:llä takana, että mielipide voi vielä muuttuakin!;) Pyörähdykset PCars:lla, joihin ratti ei anna mitään varoitusta on tosiaan yllättänyt välillä...:)
 
Ylös Bottom