Vastaus: DiRT Rally
Äsken jyräsin Ruotsin rallin läpi, Fiat 131 käsivaihteilla ja kytkimellä tietenkin. VR-lasit naamalla ja kuulokkeet korvilla. Ai että

<3 Hiki senkun virtaa selässä ja otsalla, sekunteja alle tunti meni.
Suosittelen (käsken) jokaista hankkimaan pelipenkkeihinsä kunnon täristimien (joilla sitä ei jo ole), ilman sitä ajofiilis jää todella laimeaksi minun mielestä.
Tämä peli on ihan liian hienoa ollakseen edes totta
-------
Mitä olen itse nähnyt/kuullut/lukenut eroja ps4 / ps4pro:n välillä, on että prolle tuo vr on optimoitu päivityksessä(?) ja peli sisältää älyttömästi yksityiskohtia enemmin, pikkudetaileja kuten vesiroiskeet. Itselläni on pro, ja onhan tuo kuvalaatu itsessään aika heikko, mutta vauhdissa sitä ei edes ajattele, ei häiritse ollenkaan. Kokemus on niin huikea, ja ajotuntuma, että grafiikka on toissijainen asia tässä. Se on kuitenkin riittävä.
Tuo CO-OP mode, onko kukaan saanut sitä toimimaan ? Minä kun laitan sen päälle, ja menen ajamaan, niin juuri ennen kisan alkua näyttöön tulee vaan tekstiä että nyt yhdistä dualshock ohjain options-napilla. Siihen tyssää, mitään ei tapahdu, ainoastaan ympyrällä peruuttamalla pääsee eteenpäin ?