ippanis
Well-Known Member
Kokeilin mobiilisovelluksen kautta, sieltä kun osti pelin ja sen jälkeen valitsee "download to console", niin huomasin sen jälkeen että se lataa PS4 versiota...Mitä kautta pelin ostit?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kokeilin mobiilisovelluksen kautta, sieltä kun osti pelin ja sen jälkeen valitsee "download to console", niin huomasin sen jälkeen että se lataa PS4 versiota...Mitä kautta pelin ostit?
Näin vähän arvelinkin. Liekö vika tuossa sovelluksessa vai PS5:ssä, että se pukkaa latausjonoon oletuksena PS4-version. Mutta tosiaan PS5:n kautta tuota ei onneksi tapahdu.Kokeilin mobiilisovelluksen kautta, sieltä kun osti pelin ja sen jälkeen valitsee "download to console", niin huomasin sen jälkeen että se lataa PS4 versiota...
Huh huh rakastan tätä peliä. Vajaa tunti vasta pelattuna ja räkättänyt ääneen vedet silmissä. Tällaista peliä olen kaivannut. Heittämällä nousi yhdeksi suosikeistani.
Yritin ottaa kravattia katossa olevasta tuulettimesta. Noppaa heitettiin ja en onnistunut, mutta sain vahinkoa koska sydän melkein petti krapulan takia.
Oli siellä mahdollisuus säätää tekstin kokoa. Itse otin large ja hyvin näkyy.Mites ne tekstit onko niihin optioneissa säätö mahdollisuutta, tyylin large? itsellä tosiaan tuo oma telkkari seinässä makkarilla noin 3 metrin päässä. niin arvon itse vielä ostanko pelin pleikkarille vai sitten pclle.
Itse kuolin surun aiheuttamaan sydänkohtaukseen.Itse sain aika alussa jo Game Overin! Etsivä masentui niin pahasti omaa epäpätevyyttään rikospaikalla, että päätti lopettaa poliisin hommat ja muuttaa sillan alle asumaan.
Ei hemmetti mikä peli, aivan loistava. Ääninäyttely tekee aika paljon tässä pelissä, onneksi päättivät tehdä sellaisen Final Cut-versioon. Ja se on tehty vielä aika laadukkaasti.
Ei ole fyysistä versiota vielä. Kesällä ilmestyy Collector's Edition ainakin PS5:lle. Luulisi, että tulee myös tavallinen fyysinen versio silloin. Xboxin ja Switchin versiot julkaistaan myös silloin.Hetkonen, onko tästä fyysistä versiota ollenkaan? Niin paljon täällä(kin, kuten aiemmin pc:llä pelanneet) hehkutetaan että piti googlata paljonko kustantaa mutta mieluusti ostaisin fyysisenä tällaisen tapauksen kuin diginä.
En ota muuten kantaa, kun en ole peliä vielä itse pelannut, mutta eikös tässä ollut kunnon ääninäyttely nyt? Joten dialogi ei sinällään haittaa, IMO. Ei ainakaan jos vertaa siihen, että se pitäisi lukea ruudulta.Oli sen verran kiinnostavan oloinen että tuli ps5:lle ostettua.. iski kyllä sitten ostoskrapula kun pääsi pelaamaan. Ja syy oli tekninen toteutus.. epätasainen ruudunpäivitys, surkea/kankea liikkuminen (äijä pyörii kuin puolukka.. kun kohteeseen x yrittää), ja muutenkin valitsemis logiikka ja uskomattoman surkeat latausajat ps5:lla, siis hotellin yläkerrasta alakertaan useita sekunteja.. huoh..
Miljoona riviä dialogia vaikuttaa pääasiassa hämäykseltä, 90% mussutusta mikä ei vaikuta oikeasti mihinkään.
Noh, tulee pelattua mutta ei tämmöistä teknisesti epäpätevää pökälettä saisi julkaisuun päästää.
En ota muuten kantaa, kun en ole peliä vielä itse pelannut, mutta eikös tässä ollut kunnon ääninäyttely nyt? Joten dialogi ei sinällään haittaa, IMO. Ei ainakaan jos vertaa siihen, että se pitäisi lukea ruudulta.