Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Divinity II - Dragon Knight Saga [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huttu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Divinity II - Dragon Knight Saga [360]

Olen itsekin pari kertaa tunnin session joutunut ottamaan uusiksi vaan en valita, tasapainoa antaa se että voi savettaa vaikka kesken taistelun :cool:

Elikkäs torni löytyy itseltä hallusta ja siitä on hyvä jatkaa. On hyvä peli tämä, eikä ole myöskään kaatuillut.
 
Vastaus: Divinity II - Dragon Knight Saga [360]

Välillä vaan unohtuu pelin aikana tuo manuaalinen tallentaminen ja mikäs sen hauskempaa kuin kuolla yllättäen ja todeta että edellinen save oli 1-2h takana.

Eihän siinä mitään, eilen illalla pelatessa huomasin, että autosave oli edelliseltä iltapäivältä. Olisi hieman voinut kyrsiä jos olisi kuolo tullut ja manualsavet tekemättä. Eli kuten Hinin sanoi: kannattaa seivata vähintään puolen tunnin välein. Itse tallennan aina kun on olen edennyt tehtävissä vähänkään.

34h näyttää Raptr, emopeli siis vielä menossa. Revikkaa tulossa jossain vaiheessa...
 
Vastaus: Divinity II - Dragon Knight Saga [360]

Itse olen paukuttamassa Alerothissa tällä hetkellä. Sanoisin että tämä peli on kyllä meikäläisen top5:ssä sekä koukuttavuudeltaan, kestoltaan, dialogiltaan (joka on todella toimivaa :D) sekä teknisenkin toteutuksen puolesta, hyvin on saatu gamebryolla toteutettua peli, ei ole mainittavia bugeja tullut vastaan.

Tähän mennessä vähintään 9/10 annan. Eli vaiheessa vielä ja flames of vengeange täysin koskematta ja aikaa on jo mennyt vaikka miten.

Deutschland über alles :cool:
 
Vastaus: Divinity II - Dragon Knight Saga [360]

Hyvä arvostelu! Negatiiviset asiat oli puettu juuri oikein, tosin ehkä hiukan enemmän olisit voinut korostaa latausrumbaa. Vieläkin on tämä vaiheessa, vaikka paljon olen pelannut. Todella haasteellinen myös joiltakin osin, kun joitakin asioita ei sen kummemmin paljasteta (pääsääntöisesti sivutehtävissä) vaan ne pitää hokata ihan itse. Hyvä niin.
 
Vastaus: Divinity II - Dragon Knight Saga [360]

Voi ulkosynnytin minkä kakan lykkäsi!

Nyt alkoi siis jäätyilemään tämä peli. Siis loadgamen voi ottaa normisti ja paikkojen väliset lataukset toimii mainiosti, mutta kun esim. tappaa jonkun mökön/vääntää vipua (ja jotain tapahtuu ruudulla) niin tuon cutscenen aikana peli jäätyy. Musiikit jää kuitenkin soimaan, mutta mitään ei voi tehdä. Ja useammissa tilanteissa vieläpä, kaksi sivuquestia nyt vatuillaan ja syö miestä! Olen tyhjentänyt välimuistin miljoonasti, asensin pelin jopa kovalevylle uudestaankin. Mikä sitten avuksi, en tiedä.
 
Vastaus: Divinity II - Dragon Knight Saga [360]

Kannattaa katsella pelin foorumia josko samaa ongelmaa olisi jo puitu. Kehittäjät vastailevat hyvin pelaajien kysymyksiin joten kannattaa kysellä jos ei vastausta löydy valmiina.
 
Vastaus: Divinity II - Dragon Knight Saga [360]

Sain pelin toimimaan erikoisella tavalla; tattia renkuttamalla peli suostui menemään (joskus tämä ei näy, vain kuuluu) pausetilaan, jonka jälkeen painelin d-padia, jossa vaihtoehtoina manauskallo ja morp. Eli renkutin edestakaisin pausea ja naputin d-padia. :D Tuossa tosin saattoi mennä minuutti tai enemmänkin toisinaan.

Odottamalla ongelma ei ohi mene, ainakaan minulla. Jännä sinänsä että peli päästää pausetuksesta sitten startin kautta valikoihin myös. Onneksi ongelmaa on esiintynyt vain ns. sivutehtävissä. Löysin vastaavanlaisia ongelmia muiltakin, mutta pelin varhaisimmista versioista pääsääntöisesti. Outoa että ns. päivitetty tekee samaa. Kehittäjille en jaksanut vielä laittaa mitään, koska kuulostaa siltä että pitäisi vaikeasti tiedostoa lähettää heille, jotta tutkisivat ongelmaa. Ehkä jos vielä törmään samaan probleemaan, lähettelen noottia.
 
Vastaus: Divinity II - Dragon Knight Saga [360]

Ongelmat jatkuu, nyt peli sitten ei enää jäätyile, mutta Hall of Echoes päätti nujertaa mielenterveyteni lopullisesti. Eräät vastukset (laiken+razakel) tekevät YHDELLÄ hyökkäyksellä 1200 ja risat naksua ja oman hahmoni terveys on siinä seitsemän sadan kieppeillä. Ongelmaahan tässä ei olisi, mutta kun tuo maaginen hyökkäys on area-attack ja jostakin syystä tuo vihollinen käyttää sitä vaikka olisin hakkaamassa sitä naamaan.

Olen vaihteeksi taas kaikki neuvot käyttänyt mitä foorumeilla on ollut ja mikään vain ei auta. Käsittääkseni "bugi" liittyy tuohon suojaavaan shieldiin, joka jostakin syystä ei tapauksessani aktivoidu. Olen renkuttanut kaiken edestakaisin ja jopa yrittänyt aktivoida shieldiä taistelunkin aikana. Mainittakoon vielä, että mitään ongelmaa ei ollut näissä aikaisemmissa vastuksissa.

Minun puolestani peli saa jäädä nyt hyllyyn, ei jaksa enää tapella.
 
Vastaus: Divinity II - Dragon Knight Saga [360]

Eräät vastukset (laiken+razakel) tekevät YHDELLÄ hyökkäyksellä 1200 ja risat naksua ja oman hahmoni terveys on siinä seitsemän sadan kieppeillä.

Ratkaisin tämänkin ongelman. Nimittäin tiputin vaikeustasoa helpoimmalle, jolloin damage oli enää noin kolmanneksen tuosta. Tiukkaa teki sittenkin.
 
Vastaus: Divinity II - Dragon Knight Saga [360]

Viime viikolla tuli hankittua tämä teos pahimpaan ropenälkään. Ja hitto, että on kova peli. Grafiikka ei ole aivan boksin kärkitasoa, mutta kuitenkin hyvää. Pelin maailma on hienosti toteutettu ja maisemat vaihtelevat kiitettävästi. Tunnelmaa lisää eeppinen musiikki, joka pauhaa taustalla. Pelin parasta antia on kuitenkin haastava sisältö, kun tehtävien kohteita ei näytetä kartalla, vaan pelin tapahtumia on seurattava. Lisäksi erilaisten örmyjen kanssa pitää olla varuillaan, kun koskaan ei tiedä mitä seuraavan mutkan takaa tulee vastaan. Kontrollit toimivat hyvin, vaikka pelin näppäinasetelma on aluksi hieman outo. Tähän mennessä on peli ollut aivan mahtava ostos. Lämpimästi voin suositella kaikille hyvän ropelluksen ystäville.
 
Vastaus: Divinity II - Dragon Knight Saga [360]

Pelin parasta antia on kuitenkin haastava sisältö, kun tehtävien kohteita ei näytetä kartalla, vaan pelin tapahtumia on seurattava.

Noosen kovasta suositteluista tämäkin ollut testissä, vaikken mikään ihme roolipelaaja olekaan. Kasuaalitasoa, vannoutunut ME1-fani, näinpä vähän mietitytti josko lainatun syiden takia oma mielenkiinto piisaa tämän parissa. Omalla vastuulla tuntien omat rajat, paremmin ei kai voi sanoa.

Peli jaksaa välillä yllättää, ja aika ajoin ei tiedä yhtään mikä tämä peli oikeastaan on. Välillä on "mene ja lahtaa"- tehtävä - mikä on tietty omaan mieleen - ja sitten välillä peli on niin reiästä, että eteneminen on kiinni jostain kuppaisesta kupin painamisesta. Oikeesti? HC:ta?

Mielestäni olen jokseenkin jaksanut seurailla pelin (EGO) etenemistä, alku veti mukaansa, mutta jotenkin eteni plaah-osiolle sen jälkeen. Liuta esineitä pitää olla koko aika etenemiseen, lukea jotain kirjaa, ja mitä milloinkin. Nytkin jätin pelaamisen sikseen, koska olin rekrytoimassa neljä paviaania ja päädyin hautakivelle lukemaan jotain kirjaa, mikä mulla oli login mukaan. Ei ollut. Tajuton kasa esineitä pitäis olla etenemiseen, muttei hajuakaan mitä pitäisi tehdä tai kiinnostaisikaan, jos rehellisiä ollaan.

Peliä mielellään pelaisi, mut jotenkin jotkut asiat pistää miettimään mitä järkeä niissä on. Selviä roolipelaajan puutteita ilmenee kun mielenkiintoa ja syventymisen pelissä into ei riitä ja eteneminen on välillä tuskaa. Markkereitahan piisaa, ja siitä ei valittamista. Mappi sen sijaan voisi olla parempi, ja jatkaa Fable kakkosen linjalla roolipeleissä tuttua kaavaa "paskat mäpit".

Peli olisi omaan mieleen parempi, kun se antaisi itsestään enemmän joka tavalla. Guestit voisi olla suuntaa-antavampia kuin "mun pitää löytää se ja se esine". Keskustelu vaikuttaa oleellisimpia hahmoja lukuunottamatta samalta diipadaapalta joka ei kerro sen enempää vaikka miten lukisi silmät ristissä.

Taistelu on kivaa ja muu hahmonkehitys. Onko tyytyminen epäkelpoihin (DA2 tyyliset) ropeihin, joissa talutetaan kädestä pitäen ja peli sukkaa muutenkin kuin tallinnan maksulliset. Sellasta välimallin peliä etsiskellessä. Pelaajasta tää tuntuu olevan kiinni, miten paljon tästä tykkää ja miten se sujuu.

Millaines tuo toinen (Flames of Vengeance?) on?
 
Vastaus: Divinity II - Dragon Knight Saga [X360]

Toi lisäri jatkaa samaa kaavaa mutta siinä missä ton emopelin vetää läpi noin 40 tunnissa, lisäri menee läpi jossain 8-9 tunnissa. Itse petyin suuresti siihen koska siitä myös luvattiin 40 tunnin peliaikaa, mikä siis ei pidä paikkaansa.

Itse taas pidin siitä että piti lukea kirjoja tai käyttää sitä mindreadia jotta sai vihjeitä tehtävien suorittamisesta. Toisin kuin muissa nykyropeissa tässä saa sentään itse pelata.
 
Vastaus: Divinity II - Dragon Knight Saga [X360]

Toi lisäri jatkaa samaa kaavaa mutta siinä missä ton emopelin vetää läpi noin 40 tunnissa, lisäri menee läpi jossain 8-9 tunnissa. Itse petyin suuresti siihen koska siitä myös luvattiin 40 tunnin peliaikaa, mikä siis ei pidä paikkaansa.

Itse taas pidin siitä että piti lukea kirjoja tai käyttää sitä mindreadia jotta sai vihjeitä tehtävien suorittamisesta. Toisin kuin muissa nykyropeissa tässä saa sentään itse pelata.

Jaajaa, kiitti tiedosta. Ei se pituus niin tärkeä ole itelle, harvemmin jaksaa mitään peliä (pl. ME1, FO3) puolen sataa tuntia pelata. :)

Lähinnä tuo jää kaivelemaan opukset sun muut, koska logi näköjään bugaa jonkun verran itsellä. Ja tosiaan toisella tapaa taas ihan liian leväperäinen. Kädestäpitäminen ei niin tärkeää ole itelle, mutta oon sen verran tyhmä et tykkään ainakin tietää mihin kuuluu mennä ja mitä siellä tehdä, muttei tätäkään joskus lue. Sitten kun aikansa palloilee niin eksyy ja guesti tulee tehtyä.

Guestien rewardit on kivoja, hyvä et jotain kannustinta on sideihinkin. Vaikkei tuo leveli kympin jälkeen ole hirveän tärkeää kun expaa niistä ei saa suhteessa mitään.

Pelissä on ihan hieno avara fiilis, vaikka vähän väliä on fiilis "pääseekö tuonnekaan", tai onko tarkoituskaan, koska liikkuminen on melkoista, ja tarkoitusperästä tietoakaan. Pisteet kuitenkin hyppimisestä, alun toweristakin hypätä voi kuolematta ja ukkeli ei ole milläskään. :D

E: Okei, eli viime viestissäni mainitsemani takkuamiskohta on guesti "Candles in the wind", ja homma on ihan simppeli. En vain ikinä saanut kyseistä kirjaa mitä tarvitaan haudalla, ja peli bugasi ilmeisesti. Eli se guesti completed, pelastettiin se mulkero, logiin maininta että sain kirjan, vaikken saanut. Ei helvetti pistää kyrpimään pelien bugit, huoh.
 
Vastaus: Divinity II - Dragon Knight Saga [X360]

Kyl se pitäis inventoryssä olla. Katoitko kaikki ne inventoorysivut läpi? Se voi olla eri paikassa kuin muut kirjat mihin ne yleensä tulee.
 
Ylös Bottom