Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DJ Hero [X360]

  • Viestiketjun aloittaja J+
  • Aloituspäivämäärä

J+

New Member
Musiikkipelien tulevasta kuninkaasta ei ole vielä avattu Xbox-puolella keskustelua, joten tehdään se nyt.

Kyseessä siis Guitar Hero-pelisarjan kehittäjien rap- ja konemusiikin puolelle painottuva tiskijukkakikkailu, jonka julkaisupäiväksi on mainittu 27.10.2009.

Mukana on yli 100 alkuperäistä biisiä, joista saadaan koostettua hieman vajaa 100 remiksausta. Mukana on monta nimekästä artistia ja DJ:tä, mm. Jay-Z, Eminem, DJ Shadow, Grandmaster Flash ja Daft Punk.

Biisilistaa löytyy osoitteesta:
DJ Hero - Wikipedia, the free encyclopedia

Pelin kotisivut löytyvät osoitteesta:

http://djhero.com/

Peliä ohjataan levarin näköisellä ohjaimella.

Djhero-peripheral.jpg


Peruspelimekaniikka on samankaltainen kuin Guitar Heroissa.

Djhero1.jpg


DJ Hero is a music video game developed by FreeStyleGames and published by Activision as an expansion of its Guitar Hero series. It is set to be released on October 27, 2009 in North America. The game is based on turntablism and features more than 80 remixes of two different songs from a selection of over 100 different songs across numerous genres. To score points, the player must press buttons to activate accented beats, adjust their crossfade between the two songs, and "scratch" the turntable on the game's custom controller in time to marks that scroll on the screen to score points and perform well for the virtual crowd. The game features both a single player Career mode and cooperative and competitive multiplayer modes. The game also features a mode for selected songs for a DJ player to play alongside another player using a Guitar Hero guitar controller.

Many DJ and mix artists have contributed to the game both in the game's development, the creation of mixes, and in lending their images for playable avatars in the game; these including Eminem, Jay-Z, DJ Shadow, Z-Trip, DJ AM, Cut Chemist, J.Period, Grandmaster Flash, DJ Jazzy Jeff, and Daft Punk.
 
Vastaus: DJ Hero [X360 Hype]

Itse odotan peliä erittäin kovasti, koska vaikka noita kitarapelejäkin olen pelaillut, en pahemmin pidä niissä esiintyvästä musiikista. DJ Heron genret sen sijaan ovat lähempänä sydäntäni. Artistikiinnitykset ovat kiinnostavia ja noiden kotisivuilta löytyvien klippien perusteella myös miksaukset ovat mainioita.

Peli on ennakkovarattu ja olen suoraan sanoen kiimassa pelin vuoksi.
 
Vastaus: DJ Hero [X360 Hype]

Vaikuttaa kieltämättä aika mielenkiintoselta. Itte oon ostanu melkee kaikki GH:t ja kohta ostan rock bänditki joten tää vois olla hyvää vaihteluu kitarointiin. Mutta se riippuu sitte hinnasta että lähenkö ostaa tätä. Niin paljon hinta muuten on?
 
Vastaus: DJ Hero [X360 Hype]

129 e, sis. pelin ja tuon turntable-hässäkän.

Voi olla että jää kyllä tältä vuodelta ostamatta kun GH:ta pukkaa suunnilleen joka toinen kuukausi. Sitte ku hinta on lähteny laskee sen satasen alle nii voisin hankkii.
 
Vastaus: DJ Hero [X360 Hype]

haha, tää on kyllä niin kreisi juttu että pakkohan tästä on vähän innostua vaikka
tuo musiikkityyli onkin aivan sitä mitä en ikinänsä kuuntele.

Pelattavuus, sen hauskuus ja yleensä into pelaamiseen ei ole aina siitä musiikista kiinni
(esim. GH2 biisit eivät olleet ykkössuosikkeja, mutta hauskaa oli, kun taas GH5 floppasi meillä),
joten täytyy tälle kyllä antaa mahdollisuus kunhan hinta laskeutuu sopivalle tasolle.
Kiirehtimään tämän hankintaa en ala, ellen nyt yhtäkkiä haksahda :D
 
Vastaus: DJ Hero [X360 Hype]

Inside Xboxissa oli tämä pelin esittely, ja vaikka oli ennen lähinnä nauranut mokomalle typeryydelle, vakuutuin kyllä jonkin verran. Varsinkin soittaminen ja nuottien toistaminen oli varsin monipuolista ja haasteellista.

Eihän tämä kyllä ostoon lähde, mutta jotkut voivat hyvinkin saada iloa pelistä irti.
 
Vastaus: DJ Hero [X360 Hype]

Itse en Guitar Herosta ole koskaan niin hirveästi innostunut, mutta tämä vaikuttaa hauskalle.

Tuli tänään varattua Gamestopista. 2 peliä vaihdossa ja 39,90 euroa väliä. Ei paha!
 
Vastaus: DJ Hero [X360 Hype]

Itse en Guitar Herosta ole koskaan niin hirveästi innostunut, mutta tämä vaikuttaa hauskalle.

Tuli tänään varattua Gamestopista. 2 peliä vaihdossa ja 39,90 euroa väliä. Ei paha!

Jeps, huomenna sitten noutamaan! :) Itse en oo pahemmin trailereita yms. seurannu, koska mielestäni musiikkipeleissä ne on kuolettavan tylsiä, mutta biisilistan perusteella ennakkovarasin :D Eniten ostopäätökseen vaikutti kyllä tuo gamestopin tarjous, huomenna sitten nähään mihin pelistä on!
 
Vastaus: DJ Hero [X360 Hype]

Ihan mielettömän hauska pelata! Ekan tunnin jälkeen pelimekaniikassa jollain tapaa messissä, mediumissakin ihan riittävästi tekemistä. Skrätsäys onnistuessaan antaa ihan mielettömän fiiliksen. Settilistat on enemmän kuin kunnossa, yhtään surkeaa miksiä ei ole vielä vastaan tullut, päinvastoin. Olis tampereen gs:stä saanut sen renegade-editionin mutta luulen että pärjään tällä perussetilläkin.
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

Joo tosiaan tulee taas fiilis "että kaikkea ne keksiikin", mutta hyvässä mielessä. Muutaman tunnin sähläilyn jälkeen alkaa kyllä päästä ihan hyvin sisälle ideaan ja hardilla aloin pelaamaan. Kyllä alkaa jo käsille riittämään töitä sen verran paljon, että vaikeinta tasoa tuskin uskaltaa vielä pariin päivään koittaakkaan... On se hyvä että tuli aikoinaan valittua instrumentiksi rummut eikä levysoitinta...:eek: Ja täytyy sanoa vaikka henkilökohtaisesti en itsekkään yleensä en kuuntele tuon tyyppistä musiikkia kirveelläkään, niin peli iskee silti ja kovaa! \,,/(><)\,,/ Ainiin ja pitipä vielä mainita että itsekkin ennakovarasin tuon perusversion gamestopista, mutta renegade versio olisi maksanut tuohon vielä 70€ päälle (levysoitin, jalusta, kantokassi, eminemin & jayz joku tupla cd ym. hilpettä).
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

3,10 € tuli maksettua tästä ja kyllä kannatti. Settilista on kyllä parasta mitä näissä Hero peleissä on tullut vastaan. Iskee paljon enemmän Daft punk kuin joku Metallica jne.
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

Onkos tämä nyt sitten kannattava ostos? Kyllästyykö helposti? Jne.

Paljon on sitä settilistaa kehuttu. Aattelin melkein jo sen takia ostaa tämän, mutta jätin harkintaan vielä toistaiseksi.
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

Onkos tämä nyt sitten kannattava ostos? Kyllästyykö helposti? Jne.

Paljon on sitä settilistaa kehuttu. Aattelin melkein jo sen takia ostaa tämän, mutta jätin harkintaan vielä toistaiseksi.


Noh itse olen nyt ehkä 2/5 biiseistä pelannut (niitä kun on paljon) mediumilla, ja sanoisin että joka pelikerralla homma on innostanut vaan enemmän :) Ainut valituksen aihe on se, että käsi on kipee, kun en aluks osannut oikein scratchata :D Jos musatyyli on yhtään mieleen niin ehdottomasti poistoon!
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

Noh itse olen nyt ehkä 2/5 biiseistä pelannut (niitä kun on paljon) mediumilla, ja sanoisin että joka pelikerralla homma on innostanut vaan enemmän :) Ainut valituksen aihe on se, että käsi on kipee, kun en aluks osannut oikein scratchata :D Jos musatyyli on yhtään mieleen niin ehdottomasti poistoon!

Kiitos! Musatyyli todellakin on mieleen. Eiköhän tämä nyt sitten mene ostoon!
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

Juu oikea lapaluu on ihan jumissa. Hardilla olen nyt pelannu. Mukavaa pelata ja hyviä miksejä! Kaksinpeliä odotellessa, nimittäin sitten se hauskuus vasta alkaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DJ Hero [X360]

Hyvä peli, mutta alkaa pikkuhiljaa ottamaan päähän tuo ohjain. Onko itsellä joku epäsikiö, vai miksi Rewindiä tehdessä menetän usein kertoimet (pyöräytän lujaa taaksepäin). Ottaa jotenkin häiriötä napit ja ne painautuu samalla... Valikossa testastin, pyöräytin lujaa, ja peli meni itse yhteen setlistii ja vielä tuli takaisin. : D Voisi ottaa Activisioniin yhteyttä.
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

Onhan noita ongelmia ollut jos jonkin moisia. Juurikin tuo sinun mainitsema ja sen lisäksi jollain tuli aina rewind kun koitti skrätsätä normaalisti, jollakin ei napit toimi lainkaan ja renegaden jalustan jalkoja ei ole moni meinannut saada "auki" ilman pihtejä ja wd-40:stä.
Tuohon sun ongelmaan kuulemma auttaa se että pyöräyttää vaan hitaampaa sitä.

Toivottavasti oma versio on vika vapaa. Ainakin guitar herojen kanssa on ollut hyvä tuuri kun kaikki on aina toimineet vaikka kolmosesta asti porukka on valittanut siitä kun kitara ei toimi.
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

Itse ihmettelin kanssa tuota kertoimien menetystä rewindissa, mutta huomasin syyn olevan yksinkertainen. Kun pyöräytän/pysäytän, on sormet osunu napeille. Nykyään rewindaan levyllä enkä napeilla :D
 
Vastaus: DJ Hero [X360]

Miltäs tää peli maistuu vielä kun julkaisusta on jo jonkinverran aikaa? Kun olis tarkotus tää tässä joulun alla hankkia?
 
Ylös Bottom