Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

dolby digital 5.1

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi
Oon kanssa kattonu samaa. Hatuttaa kysyä jotain ku vastaus ontyyliin:

3000 etukajarit
3000 keskikajari
2000 takakajarit
2500 vahvari
ja 3500 subi.

Eimilläänpahalla muitakohtaan,mevaan ollaan köyhäänuoriosa.Ja Space on vieläkinrikki kuten varmaan huomaa...

Ei näillä foorumeilla tuollaisia ole, mene HIFI-lehden keskustelusivuille... :)
Ja siellä on muuten hyvä osto/myynti-palsta, josta itsekin ostin kaiuttimet (ei 3000e, vaan 500e).
Valitettavasti halvalla ei hyvää subia saa, kuten varmaan kaikki tietävät. Pitää vaan purra hammasta ja lyödä rahaa tiskiin, mutta kyllä kotona on sitten hymyssä pitelemistä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Kenellä on varaa ostaa tuollaisia kajareita?! Ja halvemmallakin saa hyvät kajarit!

Niin, mietipä sitä. Tuskinpa tuon hintaisia laitteita valmistettaisiin, jos kellään ei olisi varaa ostaa niitä... :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Niin, mietipä sitä. Tuskinpa tuon hintaisia laitteita valmistettaisiin, jos kellään ei olisi varaa ostaa niitä... :rolleyes:

Siis tarkoitan että on muutakin huolehdittavaa, esim. jos asut yksin noin kaksikymppisenä, niin kaikki laskut sun muut maksut on myös huolehdittavina. Halvin keino on ostaa osat ja tehdä itse kopat.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Siis tarkoitan että on muutakin huolehdittavaa, esim. jos asut yksin noin kaksikymppisenä, niin kaikki laskut sun muut maksut on myös huolehdittavina. Halvin keino on ostaa osat ja tehdä itse kopat.

Aivan. Kaikilla ei tosin ole mahdollisuutta nikkarointiin, tai vaadittavia kädentaitoja. Itselläni riittäisi taitoa, mutta ei ole tiloja tai välineitä. Käytettynä ostaessa saa vähän enemmän vastinetta rahalle.
 
Oikeesti EdHunter sano mistä toi sun nickis tulee ku mun entisessä klaanissa (ed) oli Hunter niminen pelaaja. Vähän pistää mietityttämään... ;)
 
Ylös Bottom