X
Xbox Man
Guest
Nyt tulee taas juntti kysymys mutta eiks tos projektoris oo RGB menoo. Eli siis eiks tohon voi kytkee rgb kaapelin, ja eiks sen pitäis olla ihan sama onko se PAL tai joku muu.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei saa, mutta Panan tulevissa PT-AE200E ja PT-AE300E malleissa on ihan scartti liitin ja niissä siis taitaa onnistua. Tosin signaali on kuitenkin edelleen lomitettua ja kuvanlaatu jää luultavasti kauas komponentti-progen loistosta. Todennäköisesti kuitenkin parempi vaihtoehto, kuin S-Video. Ei ole mun silmiin/korviin osunut vielä juttua ko. kytkentätavan kuvanlaadusta, kun ei taida kovin monella suomessa vielä olla noita projuja.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xbox Man
Nyt tulee taas juntti kysymys mutta eiks tos projektoris oo RGB menoo. Eli siis eiks tohon voi kytkee rgb kaapelin, ja eiks sen pitäis olla ihan sama onko se PAL tai joku muu.
Modeille viesti:
Joo tää on nyt mennyt nyt ihan off-topikiksi jo aikoja sitten ja olen pahoillani siitä. Mutta jos joku ystävällinen modi viittii, niin nämä 10 täysin projuihin liittyvää postausta vois heittää vaikka tonne TV:t, DVD:T, kotiteatterit ja hifit puolelle ja laittaa oksikoksi vaikka "Videoprojektori pelikäyttöön" tms. ?
Specsien perusteella näyttää olevan ihan kelpo peli toi Garbo, lamppukin kestää iäisyyden, joka on tietenkin positiivista. Ainoa huono puoli tossa on, että ei tiedä onko siinä ollut jotain ongelmia or not? Kotimaisissa foorumeille on postattu ko. laitteesta kovin vähän kokemuksia ja jopa AVSforumilta ei Garbosta ole ollut paljon puhetta.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xbox Man
Joo olen päättnyt ostaa: Philips Garbo Matchline -projektorin. Hinta 1900uroa.
Samaa mieltä. Ja minä olen tutustunut heidän tekniikkaansa laajalti OEM-pohjalta.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan shondel
Philips *kröhm* laatu? heh....Itse en Philipsiä ostas vaikka se jäis viimeseksi merkiksi maan päälle.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan shondel
Philips *kröhm* laatu? heh....Itse en Philipsiä ostas vaikka se jäis viimeseksi merkiksi maan päälle.
Käytännössä jos et halua itse viritellä, niin tarvitset Advanced Scart tai jonkun muun kaapelin jossa on optinen tai koaksiaalinen ääniulostulo ja riippuen digitaalisen ulostulon tyypistä, tarvitset joko optisen kaapelin tai koaksiaalisen kaapelin (rca-johto yleensä riittää). Jos on varaa valita, niin optinen on siinä mielessä parempi, että maalenkkejä ei pääse syntymään.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AuDio
Minäkin olen hankkimassa tuota Creativen 5.1 5500 pakettia, niin tarvitsenko Advanced Scartin ja optisen kaapelin liitäntöihin?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Grez
Käytännössä jos et halua itse viritellä, niin tarvitset Advanced Scart tai jonkun muun kaapelin jossa on optinen tai koaksiaalinen ääniulostulo ja riippuen digitaalisen ulostulon tyypistä, tarvitset joko optisen kaapelin tai koaksiaalisen kaapelin (rca-johto yleensä riittää). Jos on varaa valita, niin optinen on siinä mielessä parempi, että maalenkkejä ei pääse syntymään.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Pana PT-AE100E suoltaa tosi mukavan näköistä kuvaa XBOXista, mutta se tosiaan vaatii XBOXin modauksen jotta pystyy muuttaa "Video mode selector" aplikaatiolla koneen NTSC-moodiin. Sen jälkeen XBOXin dashboardiin tulee jenkki koneen valikot, joista pääsee laittamaan proge moodit päälle.
Jep! Boksi on tosi viisas ja osaa ottaa huomioon valikoissa, mikä liitäntätapa on kyseessä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Outoa.. Mä olen tehnyt juuri näin, mutta mitään muutosta valikoissa ei ole tapahtunut. Tosin mulla on tavallinen RGB scart, joten ehkä valikot muuttuu vasta, kun oikeanlainen piuha on kiinni..?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Onhan se vaikeaa (ja tyhmää) täällä kysyä mistään kaiuttimista, kun aina tyrkytetään jotain 3000euron über-systeemejä.![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi
Oon kanssa kattonu samaa. Hatuttaa kysyä jotain ku vastaus ontyyliin:
3000 etukajarit
3000 keskikajari
2000 takakajarit
2500 vahvari
ja 3500 subi.
Eimilläänpahalla muitakohtaan,mevaan ollaan köyhäänuoriosa.Ja Space on vieläkinrikki kuten varmaan huomaa...