P
Poistettu jäsen 3274
Guest
Taitaa toi, sitten ollakkin halvinPs4. Gigantissa olis fyysiset versiot 49,95€.
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Taitaa toi, sitten ollakkin halvinPs4. Gigantissa olis fyysiset versiot 49,95€.
Ennakkolataus käynnissä pleikalla ja pieni koko yllätti, kun on vain 44.897GB onkos tämä nyt seurausta siitä, että ne megatekstuurit jäi vihdoinkin pois?
Jännä miten ihmisten maut vaihtelevat. Minulle Doom (2016) oli jotenkin liian "hektinen", vaikka toki teknisiltä meriteiltään kaikin puolin hyvä. Peli jäikin aikoinaan kesken. Ehkä olen yksin näiden mietteiden kanssa, mutta minulle Doom Eternal ei ole julkaisupäivän must-buy, vaikka haluaisinkin nähdä ja kokea kuinka hieno se on ja kuinka hyvin se pyörii.varmaanki se ja sitten hyvä optimointi, snapmapin puuttuminen jne.
![]()
Ai en ole ainoa jolla peli jäi kesken.Jännä miten ihmisten maut vaihtelevat. Minulle Doom (2016) oli jotenkin liian "hektinen", vaikka toki teknisiltä meriteiltään kaikin puolin hyvä. Peli jäikin aikoinaan kesken. Ehkä olen yksin näiden mietteiden kanssa, mutta minulle Doom Eternal ei ole julkaisupäivän must-buy, vaikka haluaisinkin nähdä ja kokea kuinka hieno se on ja kuinka hyvin se pyörii.
Epäilemättä ansaitut korkeat arvosanat omista mielipiteistä huolimatta. Mahtavaa nähdä että tehdään laatua.
Minulle se ei ollut pädistä tai liikkumista muutenkaan kiinni. Tai siitä että olisi ollut liian vaikea. Ongelma itselle oli pelin tahditus ja se tapa miten vihollisia vastaan taisteltiin. Edelleen silti täytyy nostaa hattua tekniselle puolelle.Ai en ole ainoa jolla peli jäi kesken.
Nimimerkillä pädilläeipärjää
Neljä kertaa jaksoin takoa päätä seinään sitten loppui motivaatio yrittää.
Sun pitää vaan kanavoida kaikki sisällä oleva viha, niin pääset kunnon flow tilaan ja alkaa tuo "Doom tanssi" sujumaanAi en ole ainoa jolla peli jäi kesken.
Nimimerkillä pädilläeipärjää
Neljä kertaa jaksoin takoa päätä seinään sitten loppui motivaatio yrittää.
Kuinkas moni meinaa vetää ensitestit, kun peli aukeaa yöllä?
Itse ajattelin testata, jos jaksaa valvoa ja saas nähdä, että meneekö ajantaju jos peli nappaa mukaansa ja huomaa, että onkin aamu jo![]()
En tuommoista edes huomannut asetuksissa, mutta täytyy laittaa pois päältä ja oli tosiaan positiivinen yllätys tuo asetusten määrä.Pidättekö tuota empowered demons optiota päällä ? Se siis mahdollistaa että joku voi liittyä peliinne ja ohjata monstereita. Itse ainakin pidän offilla, vasta alkuvalikossa hillun mutta täytyy sanoa että isot bonukset jo siitä miten paljon pelissä on varaa säätää erilaisia optioita.