Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Doom: Eternal

Gigantista lähti itsellenikin tilaus tulemaan. Ilman postikuluja pakettiautomaattiin ja pari kymppiä halvemmalla kuin storesta on jo ohittamaton diili.
 
Arviot ovat saapuneet tällekkin pelille ja kuten on linja ollut viimeaikoina niin kovia arvioita satelee. Mutta yksi asia joka pistää heti silmään Karakin 4K videolta on pelin uskomaton graaffinen ilotulitus, ekan pelin ehkä hieman paikoitellen tylsä ulkoasu on nyt korvattu sellaisella valojen ja värien ilotulituksella että voi pojat. Yksi hienoimmista peleisät koskaan.





 
Ennakkolataus käynnissä pleikalla ja pieni koko yllätti, kun on vain 44.897GB onkos tämä nyt seurausta siitä, että ne megatekstuurit jäi vihdoinkin pois?
 
Ennakkolataus käynnissä pleikalla ja pieni koko yllätti, kun on vain 44.897GB onkos tämä nyt seurausta siitä, että ne megatekstuurit jäi vihdoinkin pois?

varmaanki se ja sitten hyvä optimointi, snapmapin puuttuminen jne.
bzaucj6g09n41.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Äh, Orin jatko-osa pelattu ja täällä porukka tätä hehkuttaa ja lisäilee Gigantin vinkkejä. Meni ostoon sitten prkl. Pelataan se RE3 joskus myöhemmin kun ehtii.
 
varmaanki se ja sitten hyvä optimointi, snapmapin puuttuminen jne.
bzaucj6g09n41.jpg
Jännä miten ihmisten maut vaihtelevat. Minulle Doom (2016) oli jotenkin liian "hektinen", vaikka toki teknisiltä meriteiltään kaikin puolin hyvä. Peli jäikin aikoinaan kesken. Ehkä olen yksin näiden mietteiden kanssa, mutta minulle Doom Eternal ei ole julkaisupäivän must-buy, vaikka haluaisinkin nähdä ja kokea kuinka hieno se on ja kuinka hyvin se pyörii.

Epäilemättä ansaitut korkeat arvosanat omista mielipiteistä huolimatta. Mahtavaa nähdä että tehdään laatua.
 
Jännä miten ihmisten maut vaihtelevat. Minulle Doom (2016) oli jotenkin liian "hektinen", vaikka toki teknisiltä meriteiltään kaikin puolin hyvä. Peli jäikin aikoinaan kesken. Ehkä olen yksin näiden mietteiden kanssa, mutta minulle Doom Eternal ei ole julkaisupäivän must-buy, vaikka haluaisinkin nähdä ja kokea kuinka hieno se on ja kuinka hyvin se pyörii.

Epäilemättä ansaitut korkeat arvosanat omista mielipiteistä huolimatta. Mahtavaa nähdä että tehdään laatua.
Ai en ole ainoa jolla peli jäi kesken. :D

Nimimerkillä pädilläeipärjää :D

Neljä kertaa jaksoin takoa päätä seinään sitten loppui motivaatio yrittää.
 
Ai en ole ainoa jolla peli jäi kesken. :D

Nimimerkillä pädilläeipärjää :D

Neljä kertaa jaksoin takoa päätä seinään sitten loppui motivaatio yrittää.
Minulle se ei ollut pädistä tai liikkumista muutenkaan kiinni. Tai siitä että olisi ollut liian vaikea. Ongelma itselle oli pelin tahditus ja se tapa miten vihollisia vastaan taisteltiin. Edelleen silti täytyy nostaa hattua tekniselle puolelle.

Ehdottomasti Doom Eternaliakin täytyy jossain vaiheessa kokeilla.
 
Ai en ole ainoa jolla peli jäi kesken. :D

Nimimerkillä pädilläeipärjää :D

Neljä kertaa jaksoin takoa päätä seinään sitten loppui motivaatio yrittää.
Sun pitää vaan kanavoida kaikki sisällä oleva viha, niin pääset kunnon flow tilaan ja alkaa tuo "Doom tanssi" sujumaan :)
 
Doomin kohdalla pitää muistaa ettei sitä pelata kun perus FPS peliä, täytyy liikkua jatkuvasti koska sitten kun pysähdyt niin kuolet.
 
Kuinkas moni meinaa vetää ensitestit, kun peli aukeaa yöllä?

Itse ajattelin testata, jos jaksaa valvoa ja saas nähdä, että meneekö ajantaju jos peli nappaa mukaansa ja huomaa, että onkin aamu jo :D
 
Kuinkas moni meinaa vetää ensitestit, kun peli aukeaa yöllä?

Itse ajattelin testata, jos jaksaa valvoa ja saas nähdä, että meneekö ajantaju jos peli nappaa mukaansa ja huomaa, että onkin aamu jo :D

Ei vanha enään jaksa valvo niin myöhään, PC versio aukeaa vasta klo 02. Aamulla sit aikanen herätys ja ennen töihin lähtöä pienet testit.
 
Onkos tämän ketjun seuraajista kuinka moni pelannut sen DOOM VFR VR pelin läpi? :D

Se on nyt tuossa työn alla :D
 
Tunti vielä ja sitten alkaa demoneitten tuhoaminen :D

Edit: Konsolipelaajille hyviä uutisia, tämä näyttää, kuulostaa ja tuntuu ihan hemmetin hyvältä, plus PS4 Pro (ainakin oma) on todella hiljainen tämän pelin kohdalla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Pidättekö tuota empowered demons optiota päällä ? Se siis mahdollistaa että joku voi liittyä peliinne ja ohjata monstereita. Itse ainakin pidän offilla, vasta alkuvalikossa hillun mutta täytyy sanoa että isot bonukset jo siitä miten paljon pelissä on varaa säätää erilaisia optioita.
 
Pidättekö tuota empowered demons optiota päällä ? Se siis mahdollistaa että joku voi liittyä peliinne ja ohjata monstereita. Itse ainakin pidän offilla, vasta alkuvalikossa hillun mutta täytyy sanoa että isot bonukset jo siitä miten paljon pelissä on varaa säätää erilaisia optioita.
En tuommoista edes huomannut asetuksissa, mutta täytyy laittaa pois päältä ja oli tosiaan positiivinen yllätys tuo asetusten määrä.

Ootas vaan, kun pääset peliin ja alkaa musiikit soimaan, niin sitten vasta pääsee kunnon fiiliksiin :D

Kolmen tunnin perusteella uskallan sanoa, että tämä on edellistä Doomia paljon parempi peli.

Rip and tear, until it is done!!
 
Ylös Bottom