Sä selvästikin aliarvioit sen kuinka huono mä olen välillä tähtäämään
![Big Grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Mitä tiukempi ajoitus johonkin osumisessa on niin sitä isommalla todennäköisyydellä ammun ohi.
Ja mulla nimenomaan on ongelmia pysyä marauderin liikkeissä mukana kun se warppaa johonkin. Pelaan ihan vakio sensseillä.
Jos areenalla on paljon seiniä niin tuo ei ole niin paha kun voi vaan syöksyä seinän taa suojaan jos ampuu ohi.
No eihän siinä nimenomaan ehdi mitään miettimään kun kaiken pitäs tulla selkäytimestä välittömästi.
Mulla ainakin menee välillä aivot ihan solmuun ja kun mietin mitä asetta kannattas käyttää niin samalla saa juosta areenan ainakin kerran ympäri.
Onneks on sentään nuo edgen takanapit käytössä niin voi jatkuvasti katsella ympäriinsä vaikka hyppii ja käyttää dashia.
Tuo olis ihan suolesta jos jatkuvasti tarttis ottaa sormi pois tatilta sillä se loikkiminen ja dashaus on ihan jatkuvaa.
Laitoin vielä sen tuli hyökkäyksen vasemman tatin klikkaukseen niin ei tartte senkään takia nostaa sormea tateilta.
No huomenna lisää uudella tiedolla varustettuna.
Äsken vielä opein kuinka se chaingunin shield mod on aivan helvetin hyvä kun sen kanssa vaan dashaa päin vihollista. Ellei sitä sitten olla nerffattu kun video taisi olla kolmisen vuotta vanha.