Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Doom: Eternal

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc ps4 switch xone
Sä selvästikin aliarvioit sen kuinka huono mä olen välillä tähtäämään :D
Mitä tiukempi ajoitus johonkin osumisessa on niin sitä isommalla todennäköisyydellä ammun ohi.
Ja mulla nimenomaan on ongelmia pysyä marauderin liikkeissä mukana kun se warppaa johonkin. Pelaan ihan vakio sensseillä.
Jos areenalla on paljon seiniä niin tuo ei ole niin paha kun voi vaan syöksyä seinän taa suojaan jos ampuu ohi.

No eihän siinä nimenomaan ehdi mitään miettimään kun kaiken pitäs tulla selkäytimestä välittömästi.
Mulla ainakin menee välillä aivot ihan solmuun ja kun mietin mitä asetta kannattas käyttää niin samalla saa juosta areenan ainakin kerran ympäri.
Onneks on sentään nuo edgen takanapit käytössä niin voi jatkuvasti katsella ympäriinsä vaikka hyppii ja käyttää dashia.
Tuo olis ihan suolesta jos jatkuvasti tarttis ottaa sormi pois tatilta sillä se loikkiminen ja dashaus on ihan jatkuvaa.
Laitoin vielä sen tuli hyökkäyksen vasemman tatin klikkaukseen niin ei tartte senkään takia nostaa sormea tateilta.

No huomenna lisää uudella tiedolla varustettuna.
Äsken vielä opein kuinka se chaingunin shield mod on aivan helvetin hyvä kun sen kanssa vaan dashaa päin vihollista. Ellei sitä sitten olla nerffattu kun video taisi olla kolmisen vuotta vanha.
Joo tuo on hyvä, että Edgellä voi nakata tonne taakse noi kaksi toimintoa. Ite siirsin nuo olkanappeihin niin ajaa saman asian, että pystyy samalla operoimaan molempia tatteja. Vai olikohan nuo jopa oletusnäppäimet?

Tänään sujui paljon paremmin ja varsinkin se chaingun shield dash oli hemmetin hyvä. Jotain mancubustakin voi vaan ampua samalla kun rynnii sitä päin shieldin kanssa eikä se voi mitään.
Ja vaikka se näyttää siltä, että tuo suojaa vaan edestä niin se suojaa ihan joka puolelta ja se suojaa myös hapolta, laavalta ja jos se on käytössä kun tippuu pohjattomaan kuiluun niin silloinkaan ei menetä armoria tai kestävyyttä.
Tuo on kunnon "oh shit" toiminto jolla pääsee vaikka mistä karkuun ja tappaakin kaikki edessä olevat heikommat vihut laakista ja jos pinky rynnii päälle niin senkun itse rynnii tuon kanssa ja sekin on maissa parin osuman jälkeen.

Kakkos lisäri oli muutenkin parempi sillä siinä on vähemmän maraudereita. Olisko niitä ollut ehkä viisi koko lisärin aikana kun taas jo pelkästään ekan lisärin ekassa kentässä niitä on neljä.
Samoin niitä henkiä oli vähemmän ja jos niiden buffaama demoni tuli vastaan niin nyt nekin kuoli kohtuu järkevästi kun tiesin ettei ballista tehoa ollenkaan. Archvile tais tulla kerran vastaan.
Kakkos lisärissä oli myös komeammat maisemat.
Yhteensä kummassakin mulla meni kahdeksan tuntia enkä edes tehnyt niitä extra taisteluita tai koittanut kerätä kaikkea. Pituuden puolesta oikeastaan toinen kokonainen kampanja.

Aivot ja sormet kyllä meni solmuun vielä lopussakin kun on niin paljon toimintoja ja heti kun pitäs tehdä vaikka mitä niin sormet painaa väärää nappia.
Mä en edes tiedä kuinka monta kertaa mun piti ampua kranaatti ja kaiken kiireen keskellä painoin aseen vaihto nappia jostain helvetin syystä.

Ylös Bottom