Vaatii vain opettelua ja kärsivällisyyttä. Haulikon kudit ei ehdi loppua kun noissa on aina joku rivivihu mukana jonka voi pilkkoa lihoiksi. Ihan vasta pelailin viimeiset trophyt tästä ja en tainnut kuolla kertaakaan tähään sillä Ultra Violence tasollakaan.
Niinhän siellä oli, mutta ammuksia saa vaan moottorisahalla ja se latautuu paljon hitaampaa ku mitä minä kulutan ammuksia ja lisäksi se marauder warppailee ja hyökkää jatkuvasti ja sitten tulee se susikin riesaksi ja kaiken pitäs vaan tulla suoraan selkäytimestä.
No pääsin mä tuon bloody swamp alueen aika neutraaleilla fiiliksillä vaikka myöhemmin täytyi tapella vielä buffattua marauderia vastaan.
En mä kyllä oikeasti nauttinut pelaamisesta kertaakaan kun se on sitä jatkuvaa päätöntä juoksua ja loikkimista kohtuu pienillä areenoilla ja välillä koittaa kovempia tyyppejä osua kerran tai pari ja sitten taas sahata joku pikku vihu jotta saa lisää ammuksia ja lisää taas loikkimista, ampumista, jäädytystä, sahaamista kunnes se äärimmäisen pitkä taistelu on viimeinkin ohi.
Nyt sentään tiedän miten se quick swap toimii. Siinä kuuluu pitää R2 pohjassa ja sitten painaa sitä aseen vaihto namiskaa.
Jos nyt alkas se marauder tippumaan edes hitusen helpommin kun voi ketjuttaa sitä haulikkoa ja ballistaa.
Lisäksi redditin puolelta opein, että mitä nopeammalla sulla on se weapon wheelin aukeamis nopeus niin sitä hitaammin tuo swappi toimii ja sitä tuo videon tyyppikin varmaan tarkoittaa kun sillä on weapon wheelin aukeamis aika 210 kun vakiona se on 70.
Opein tänään myös sen, että niitä henkien riivaamia demoneja ei kannata ampua ballistalla sillä se ei tehoa niihin ollenkaan.
Peli on täynnä tutorial ikkunoita, mutta tuota se ei sitten voinut kertoa. Ei ihme, että nuo tuntui aina kestävän ihan helvetisti runtua.
Peli ei myöskään kertonut tuota quick swappia. Tai kyllä se sanoi kuinka sä voit vaihtaa kahden viimeksi käytetyn aseen välillä painamalla R1:sta joka on vaan se normaali nopeuksinen vaihto.