Vastaus: Dragon Age 2 [X360 @ 2011]
Komppaan. Ja itse olen tyytyväinen jos pääsee naisena pelaamaan, pääsee toteuttaan kaappitransua jälleen Kyllähän tämä on ehdoton jos tarina tehdään hyvin, kuluisi nyt vain äkkiä aika
Täytyy tosin muistaa, että myös ykkösen markkinointi oli äärimmäisen harhaanjohtavaa juuri massojen harhauttamiseksi. Verta ja tissejä lupailtiin, mutta lopulta saatiin aivan toisella tapaa aikuinen peli, jossa oli aineksia myös politiikasta ja uskonnoista.
Virallisella foorumilla kovasti devit rauhoittelevat riehaantunutta kansaa. Ihmiset kuulemma eivät tiedä pelistä vielä mitään (totta) ja vetävät silti hirveitä johtopäätöksiä (totta). Kuulemma tulemme rakastamaan lopullista tuotosta (*katsoo Biowaren track recordia*... totta).
Ainoa mitä tiedetään varmasti on, että enää voi pelata vain ihmisellä. Muista yksinkertaistuksista voi esittää vain arvailuja. Itse tarina voi sen sijaan olla paljon monimutkaisempi ja syvempi ainakin alkuasetelmista päätellen (erittäin henkilökeskeistä, 10 vuoden aikajana). Odotan jännityksellä ja innolla.
Komppaan. Ja itse olen tyytyväinen jos pääsee naisena pelaamaan, pääsee toteuttaan kaappitransua jälleen Kyllähän tämä on ehdoton jos tarina tehdään hyvin, kuluisi nyt vain äkkiä aika