Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!
Voit jatkaa matkaa kesken kaiken, aina pääsee takaisin. Ja sieltä löytyy muutenkin alueita joihin ei vielä alkutasoilla ole menemistä, vaan vasta sitten kun hahmot ovat vähän voimakkaampia ja paremmin varusteltuja. statseja ei voi missään vaiheessa itse laittaa, vaan voit ainoastaan laittaa kykypisteet itse, statsit nousee taustalla.
Tiistaina kävin ostamassa, mutta pelailu jäänyt ensimmisen illan kolmea tuntia lukuunottamatta todella vähäiseksi. Jos vaikka tänään saisi korjattua asian. Peli-intoa hitusen syönyt Hinderlands, siellä kun tekemistä riittäis mutta en ole tiennyt uskaltaako "kesken kaiken" jatkaa matkaa. Kansssa vähän häiritsee kun ainakaan helpoimalla tasolla ei voi levelin saatuaan ite laitella statseja
Voit jatkaa matkaa kesken kaiken, aina pääsee takaisin. Ja sieltä löytyy muutenkin alueita joihin ei vielä alkutasoilla ole menemistä, vaan vasta sitten kun hahmot ovat vähän voimakkaampia ja paremmin varusteltuja. statseja ei voi missään vaiheessa itse laittaa, vaan voit ainoastaan laittaa kykypisteet itse, statsit nousee taustalla.