Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huttu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Tiistaina kävin ostamassa, mutta pelailu jäänyt ensimmisen illan kolmea tuntia lukuunottamatta todella vähäiseksi. Jos vaikka tänään saisi korjattua asian. Peli-intoa hitusen syönyt Hinderlands, siellä kun tekemistä riittäis mutta en ole tiennyt uskaltaako "kesken kaiken" jatkaa matkaa. Kansssa vähän häiritsee kun ainakaan helpoimalla tasolla ei voi levelin saatuaan ite laitella statseja :P

Voit jatkaa matkaa kesken kaiken, aina pääsee takaisin. Ja sieltä löytyy muutenkin alueita joihin ei vielä alkutasoilla ole menemistä, vaan vasta sitten kun hahmot ovat vähän voimakkaampia ja paremmin varusteltuja. statseja ei voi missään vaiheessa itse laittaa, vaan voit ainoastaan laittaa kykypisteet itse, statsit nousee taustalla.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Normaalilla tuo uusi systeemi tuntuu ainakin näin alkuvaiheessa pelaavan hyvin. Pitää käyttää enemmän ajatusta guardin ja barrierin ketjuttamiseen, eikä vain parannusloitsuspämmiin. Tähän mennessä pärjäilty kahdeksalla perus parannusjuomalla, mutta onpahan niidenkin kehittämiselle joku porkkana.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Siellä on muutamia sivutehtäviä, Darkspawnien retuuttamista ja muuta, mutta ei taida olla mitään suurempaa, ellei laske sitä yhtä kääpiölinnaketta jossa on sitä Red Lyriumia, se aukeaa tosiaan myöhemmin, ja toki siellä on se lohikäärme myös. Menin haastamaan sitä mutta turpiin tuli ja kovaa, ja mä olen lv16, en spoilaa lohharin leveliä, lohharille pääsee samalla kun saa sen kääpiölinnakkeen auki :) Tolle alueelle jatkumoa tavallaan on sellainen alue kuin Crestwood, ihan coastin naapurissa ja aukeaa tarinan edetessä, siellä onkin sitten enemmän puuhattavaa.

Kiitos vastauksesta :) Pikku lisäkysymys vielä:

Mistä tuon Darkspawn-tehtävän saa alueilleen? Onko se joku sellainen mikä aukeaa jossain muualla kuin tuolla Storm Coastilla tyyliin nämä Blackwellin keräilytehtävät (Memories of the Grey)? Kun itsellä ei tosiaan yhtään questiä tullut tuolla vastaan lukuunottamatta keräilytehtävää missä pitää niitä eri kasveja yms. keräillä.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Kiitos vastauksesta :) Pikku lisäkysymys vielä:

Mistä tuon Darkspawn-tehtävän saa alueilleen? Onko se joku sellainen mikä aukeaa jossain muualla kuin tuolla Storm Coastilla tyyliin nämä Blackwellin keräilytehtävät (Memories of the Grey)? Kun itsellä ei tosiaan yhtään questiä tullut tuolla vastaan lukuunottamatta keräilytehtävää missä pitää niitä eri kasveja yms. keräillä.

Vitsit mä en muista yhtään, se tais tulla jotenkin sinne sotapöydälle operaatioksi jossain vaiheessa, ja sen jälkeen tuli tehtäväksi itse sinne Stormcoast alueelle. Voi olla että pitää vähän niitä Memories of the Grey juttuja keräillä, kun muistaakseni tein sitä yhtä aikaa sen Darkspawn jutun kanssa. Tai siellä Stormcoast alueella voi olla joku tehtävä liittyen kadonneisiin Wardeneihin joka sitten laukaisee sen Darkspawn jutun, koska se on tavallaan seurausta Wardenien häviämisestä. Jos sä esim Iron Bullin rekryn jälkeen poistut sieltä, teet pari tehtävää jossain muualla ja palaat takaisin niin Darkspawnit on voinu vallata sen Iron Bullin rannan.

Kannattaa katsoa sitä sotapöytää tasaisin väliajoin, sinne aukeaa aika usein kaikkea sivujuttua kun tekee pelimaailmassa jotain, ja siitä tulee ruutuun ilmoitus että operaatio avattavissa mutta niitä ei aina huomaa taistelun keskellä.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Löytyi muuten kaikista ärsyttävin bugi koko pelissä. Kun sain tuon perkin auki jolla saa 12 hela potionia mukaan, niin nyt aina kun menen jonnekkin uuteen mappiin/löydän uuden campsiten, niin peli ei älyäkkään antaam mulle kuin 8 potionia mukaan ellen muista tarkistaa ja käydä potion pöydässä noita manuaalisesti hakemassa. Äskenkin mulla oli 12 potionia mukana, mutta sitten löysin uuden campsiten jonka jälkeen olikin enää 8 inventoryssa -.-

Tuleeko muilla muuten sellaisia pieniä latausnykimisiä kesken juoksemisen? Itsellä nykäs esim joka kerta kun havenissa tulin niistä portaista sisään ja ekat raput ylös niin siinä ylätasanteella nykäs 100% varmuudella. Nyt ruennut tapahtumaan myös muualla ajoittain
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Tuleeko muilla muuten sellaisia pieniä latausnykimisiä kesken juoksemisen? Itsellä nykäs esim joka kerta kun havenissa tulin niistä portaista sisään ja ekat raput ylös niin siinä ylätasanteella nykäs 100% varmuudella.

Noista Havenin portaista voin mennä ainakin takuuseen, tapahtui myös itsellä joka kerta niistä juostessa.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Löytyi muuten kaikista ärsyttävin bugi koko pelissä. Kun sain tuon perkin auki jolla saa 12 hela potionia mukaan, niin nyt aina kun menen jonnekkin uuteen mappiin/löydän uuden campsiten, niin peli ei älyäkkään antaam mulle kuin 8 potionia mukaan ellen muista tarkistaa ja käydä potion pöydässä noita manuaalisesti hakemassa. Äskenkin mulla oli 12 potionia mukana, mutta sitten löysin uuden campsiten jonka jälkeen olikin enää 8 inventoryssa -.-

Tuleeko muilla muuten sellaisia pieniä latausnykimisiä kesken juoksemisen? Itsellä nykäs esim joka kerta kun havenissa tulin niistä portaista sisään ja ekat raput ylös niin siinä ylätasanteella nykäs 100% varmuudella. Nyt ruennut tapahtumaan myös muualla ajoittain

Potioneja ei tosiaan tainnu tulla kuin 8/12 kun matkustin ja sitä ennen oli 9. Ja nykimiset tapahtui myös noissa paikoissa aina mutta pistin ne itse aina pikalatauksen piikkiin. Mieluummin tuommoinen nykäisy kuin skyrimin tai fallouttien tapainen oven aukaisu.
Siellä missä käytettiin shardeja ovien avaamiseen jäi taas vaihteeks ukot juoksemaan seinää päin kun ovi oli vieressä. Onneks oli niin helppo tappelu että oma mage tappo kaikki yksin kun katoin tactical kamerasta sitä muiden perseilyä. Vois olla GOTY itsellekin tämä peli ellei nuo kentät sais välillä niin raivoihin. Suoraan sanottuna vituttaa välillä noita kallioita ja vuoria kierrellä tuolla ja etsiä sitä reittiä paikkoihin joihin ei kartasta oo suunnilleen mitään apua.

35h takana ja eipä juuri pääjuonta oo joutanu tekemään kun tavoitteena on saada se 30 levelin ukko. Aika tasaisesti on tullu käytettyä eri hahmoja partyssa mutta vähimmälle on jääny Vivienne ja se Qunari. Ja Colea nyt ei hirveän pitkään ole vielä edes voinut käyttää (vaikutti kylläkin ihan hyvälle, mitä nyt todella typerän näköinen).

Mutta missä näkyy se focus mittari jota jotkut kyvyt käyttää? Ei oo oikein selvinny itelle se.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Nyt ollaan sellaisessa vaiheessa että pitäisi valita
Magejen ja Templareiden väliltä. Itse olen mage niin tavallaan tuntuisi loogiselta mennä magejen puolelle, mutta kiinnostaisi myös templarit. Pohjustus tuohon on jotenkin sen verran laiha, ettei tiedä tarpeeksi kummastakaan. Mutta mutta, eihän BW:n peleissä oikein ikinä ole oikeaa ja väärää, niin ehkä ylimietin tämän. Voi olla että lopulta kallistun templareiden puolelle. En nyt halua tulevaisuuden spoilereita vastaukseksi, mutta eikö templareiden keissi ole vähän mysteeri kun heillä oli selvästi jotain omaa mielessään, kun marssivat omille teillensä Val Rojöössä? Mageista taas en oikein tiedä muutakuin, että siellä on se Redcliffe heidän hallussaan ja sitten se yksi A:lla alkava heppu pelleilee ajan kanssa. Ei nyt nimi jäänyt tuossa pysyvästi mieleen, tunti sitten siellä olin ja nyt on tosiaan tämä kiperä päätös edessä. Onko kyseessä muuten merkittäväkin päätös loppupelin kannalta?
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Voi morjens tätä peliä. Tänään n. klo viiden maissa ajattelin että voisin pelata Dragon agea hetken, ajattelin jotain tunnin pelisessiota. Tunnin pelisessio venähtikin nelituntiseksi :D. Tämä kertoo varmaan pelistä aika paljon. Ympäristöt ovat upean näköisiä sekä hyvin suunniteltuja, taistelumekaniikka toimii, hahmojen välinen dialogi on sen paljoudesta huolimatta kiinnostavaa kuunneltavaa jne. Pelin hyvien puolien listaa voisi jatkaa paljon pidempäänkin. Oma hahmo tällä hetkellä lvl 6 maagi (kohta lvl 7) ja pelikellossa n. 12 tuntia.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Alun hämmästelyjen ja kummastelujen jälkeen on peli paljastunut varsin koukuttavaksi. Aiemmat sarjan pelit missanneena asiat menee tietysti välillä vähän ohi ja ei oikein tiedä mitä tapahtuu, mutta pelimaailman immersio on sitä luokkaa, ettei ihan jokaisesta muistikatkoksesta kannata välittää.

Liitteenä vielä pari tänään nappaamaani kuvaa; maailma on kieltämättä komea kunhan oikea kulma löytyy.

Näytä liitetiedosto 13689
Näytä liitetiedosto 13690
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Onko porukka edennyt jotenkin fiksusti paikasta seuraavaan, vai hypittekö paikasta toiseen ja takaisin ? Itellä ottaa psyykkeen päälle kun sata paikkaa ja tehtävää auki eikä mitään järjestystä missään :D


Ja laitetaan nyt spoileriin vielä kysymys yhdestä party memberistä.

Onko tuo Blackwall ainut kunnon tankki pelissä ? En vain jostain syystä syty tuolle kaverille.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Oma hahmo tällä hetkellä lvl 6 maagi (kohta lvl 7) ja pelikellossa n. 12 tuntia.

Täällä suurinpiirtein saman verran pelitunteja ja alla lvl 6 dwarf warrior. Tuon verkkopelin vauhdittamana on löytynyt taisteluihin tähän alkuun sopiva pelityyli (siellä lvl 16). En ole vielä juuri turvautunut taktiseen kameraan vaan olen mennyt ihan suoraviivaisesti ryhmän jäsenillä fiilispohjalta. Tässä on mukavaa tuo miten voi hypätä siitä omasta jantterista vaikka maagin kyytiin ja paukuttaa vaihteeksi sieltä takalinjoilta. Riistan perässä taas juostaan roguen hahmossa. Pakko ottaa tuntumaa kun kerran on heille myös kykypuuta rakentamassa.

Onko antaa vinkkejä taktisen kameran hyödyntämiseen? Mitkä poimitte ensin ja onko mitään peruskaavaa jolla etenette taisteluissa?
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Ja laitetaan nyt spoileriin vielä kysymys yhdestä party memberistä.

Onko tuo Blackwall ainut kunnon tankki pelissä ? En vain jostain syystä syty tuolle kaverille.

En tiedä oisko tota tarvinnu spoileriin laittaa kun ei se nyt mitään voi spoilata :) Mutta vastataan nyt spoilerilla takaisin,

Kokeile IronBullia, se vaikuttaa aika kovalta tankilta, tai Cassandra. Itse tykästyin Blackwalliin ja on oman tiimin vakiojäsen.

Onko antaa vinkkejä taktisen kameran hyödyntämiseen? Mitkä poimitte ensin ja onko mitään peruskaavaa jolla etenette taisteluissa?

Itse en käytä taktista kameraa perustappeluissa mutta pomomatseissa tulee sen vertaa manageroitua etä otan yleensä ne pitkänmatkan jannut pois äkkiä, jousimiehet sun muut maagit on aina vaarallisia ja ne voi aiheuttaa melkoista kaaosta taistelussa jos ne jättää rauhassa takariviin ampumaan sun kavereita. Tai maagit buffaa omiaan, samalla tavalla ne heittää suojakilpia omiensa päälle kuin omat kaverit, joten ne on ihan pakko hoitaa pois alta ensin.

Rift-taisteluissa jos on pahempaa demonia vastassa niin pyrin muulla joukolla vetämään niiden huomion jotta pääsen itse sinne lähelle laittamaan disruptia siihen riftiin, jolloin kaikki demonit ottaa vahinkoa ja stunnaavat, heikoimmat voi jopa kuolla siihen. Helpottaa matsia kummasti tuo disrupt jos vastassa on kaksi lv16 pride demonia ja muutamat maagit siihen päälle :D
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Onko antaa vinkkejä taktisen kameran hyödyntämiseen? Mitkä poimitte ensin ja onko mitään peruskaavaa jolla etenette taisteluissa?

Yleensä ite laitan ekana vaikka lumimyrskyn tai jonkun muun vastaavan mikä osuu useaan viholliseen. Sen jälkeen alan yleensä heikoimmat pudottaa pois ja vaikeimman jätän viimeiseksi, kun eihän se pysty neljään paikkaan yhtäaikaa hyökkäämään. Jäädytys ja nukutus on hyviä aseita jos on paljon vihollisia. Jos joku oma putoaa maihin niin sen pyrin nostamaan ylös vaikka stealthina tai barrierin ollessa päällä. Mulla on lähes aina mukana rogue, warrior ja 2 maagia. Ja tuo mitä ylempänä mitä joku sano että pitkänmatkan viholliset pois on kans aika tärkeä. Ne tulee itekin ekana hoideltua. Harvoin sitä taktista kameraa tarvii.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Huh huh! Oiskohan nyt noin 60h pelikellossa (näyttää laskevan myös valikossa seisomisen jota käytän pausena, joten pari tuntia sieltä ylinmääräistä tulee). Leveli taitaa olla siinä 17-18 maagina. Loistava lohkaisu tämä kolmas osa sen toisen pieraisun jälkeen. Kummastakin (ensimmäisestä ja toisesta osasta) otettu mielestäni ne parhaat puolet mukaan. Täytyy kyllä hattua nostaa Biowarelle kuinka hienon ja ykstyiskohtaisen maailman on kehittänyt. Jokaiselle paikalle, tapahtumalle, henkilölle on tehty historia että kuka,mitä, häh ja miksi näin on tapahtunut ja mitä siitä seurasi. Erittäin monella NPC:lläkin on paljon sanottavaa mitä ympärille tapahtuu ja kertovat siitä mielipiteensä. Jo pelkästään Codex:iin kertyneihin tarinoihin voi upottaa lukemattomia tunteja jos pelimaailma kiinnostaa. Arvostan kyllä, harvoissa peleissä on näin yksityiskohtaisesti rakennettua historiaa/selitystä miksi kaikki on miten on.

Dialogia on paljon, ymmärrän kyllä miksi joitakin se ehkä kauhistuttaa mutta itselle jutustelut ja tämä historian syvyys on puolet pelistä, ainakin. Ja mielestäni menettää paljon jos nämä eivät paljoa kiinnosta. Ainoa mitä kaipaisin olisi ehkä paljon voimakkaampia reaktioita näitä päähenkilön päätöksiä kohtaan, monessa on kiehtovalle konfliktille mahdollisuus mutta se vähän mielestäni sivuutetaan turhan helposti. Ehkä nämä vaikuttavat sitten loppua kohden hyvinkin paljon, tiedä häntä.

Mitä enemmän peli on edennyt niin tuntuu että sitä enemmän on ilmennyt myös näitä bugeja. Ei ihan ole vielä peliä täysin rikkonut mutta lähellä mennään. Muutamassa tehtävässä on dialogi jumittanut niin pahasti että skippaamalla pääsi vain eteenpäin. Sekin ratkaisu toimi niin bugisesti että mitä lie jäi välistä. Muutaman kerran peli jumittanut ability tai inventory valikkoon sekä olkanäppäimestä toimivaan potion valikkoon. Peli on myös monta kertaa ihan vain jumittanut, ei kaatunut kylläkään. Välillä myös tuntuu että hyppynappi on lisätty vain ratkaisuna siihen että hahmo jumittaa joka jumalan maanmuotoon. Ei sitä kummasti edellisissa osissa tarvittu.

Pro tip Riftien sulkemiseen, (bongattu latausruudun tipseistä).
Kun rifti alkaa heittämään sitä toista aaltoa, joissakin myös useampia, niin se näyttää mihin uudet vihut spawnaavat. Maagilla on Spirit osiossa Dispel taika ja Warriorin Templar osiossa taitaa olla Purge(?) jotka eväävät tämän spawnin. Itselä kaksi maagia ryhmässä joten tactical view auki kun toinen aalto tulossa ja kummallakin Dispelit vain spawni kohtiin niin saa puolitettua vihollis määrän ennen kuin ehtivät edes kentälle.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Redcliffen linnan lopusta mietteitä + muuta...
Eli valitsin siis taikureitten puolen ja tulevaisuustehtävän jälkeen paikalle asteli Fereldenin kuningas Alistair, joka Originsin lopussa kruunattiin. Olisin toivonut vähän enemmän herralle ruutuaikaa, joten toivottavasti vielä palaa jossain vaiheessa ja saisi ihan kunnolla dialogiakin aikaiseksi. Ulkonäkö Alistairilta oli kyllä sössitty, mies muistutti lähinnä Cullenia Alistairin sijaan ja tunnistin hänet vasta kun Fiona sanoi "king Alistair".

Toivottavasti saadaan vielä lisää Originsin porukkaa mukaan, niitähän on aina mukavaa nähdä. Tiettävästi Morrigania ainakin jossain näkyy, toiveissa olisi myös, että Fereldenin sankarin kohtalo selviäisi. Oma sankarini tosiaan oli romanssissa Morriganin kanssa ja pelin lopussa suostuin hänen diiliinsä säästääkseni henkeni. Witch Hunt DLC:n lopussa menin Morriganin kanssa taikapeilistä.

Morriganilla ei käsittääkseni DA2:ssa ollut mitään merkittävää roolia, joten tuon jumallapsen ja muutenkin koko Originsin lopun salaisuudet taitaa olla edelleen hämäränpeitossa ennen Inquisitionia? Kaiken järjen mukaan Morriganin mukanaolo tarkoittaa näihin polttaviin kysymyksiin vastauksia. Toivottavasti tyydyttävällä tavalla.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Redcliffen linnan lopusta mietteitä + muuta...
Eli valitsin siis taikureitten puolen ja tulevaisuustehtävän jälkeen paikalle asteli Fereldenin kuningas Alistair, joka Originsin lopussa kruunattiin. Olisin toivonut vähän enemmän herralle ruutuaikaa, joten toivottavasti vielä palaa jossain vaiheessa ja saisi ihan kunnolla dialogiakin aikaiseksi. Ulkonäkö Alistairilta oli kyllä sössitty, mies muistutti lähinnä Cullenia Alistairin sijaan ja tunnistin hänet vasta kun Fiona sanoi "king Alistair".

Toivottavasti saadaan vielä lisää Originsin porukkaa mukaan, niitähän on aina mukavaa nähdä. Tiettävästi Morrigania ainakin jossain näkyy, toiveissa olisi myös, että Fereldenin sankarin kohtalo selviäisi. Oma sankarini tosiaan oli romanssissa Morriganin kanssa ja pelin lopussa suostuin hänen diiliinsä säästääkseni henkeni. Witch Hunt DLC:n lopussa menin Morriganin kanssa taikapeilistä.

Morriganilla ei käsittääkseni DA2:ssa ollut mitään merkittävää roolia, joten tuon jumallapsen ja muutenkin koko Originsin lopun salaisuudet taitaa olla edelleen hämäränpeitossa ennen Inquisitionia? Kaiken järjen mukaan Morriganin mukanaolo tarkoittaa näihin polttaviin kysymyksiin vastauksia. Toivottavasti tyydyttävällä tavalla.
Kommenttia liittyen spoilereissa ensimmäisenä mainitun hahmon esiintymiseen Inquisitionissa, jos Originsissa teki toisenlaisen valinnan:
Omassa pelissäni Alistair jäi Grey Wardeniksi ja siinä roolissa osa Inquisitionissa on ainakin tähän mennessä ollut vähän suurempi. Päässyt ihan kyselemäänkin asioita henkilökohtaisesti. Naama tosiaan näytti hieman oudolta.

Kakkosessa ei tainnut Morriganista olla mitään juttua, mitä nyt Flemeth pelasti Hawken ja antoi tehtävän. Itsekin mielenkiinnolla odotan "Old God Babyn" ja Fereldenin sankarin kuulumisia, vaikka sankarilla ei Morriganin kanssa mitää tuota kyseistä lasta lukuun ottamatta ollutkaan, enkä peilistä läpi voinut täten kävellä.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Kommenttia liittyen spoilereissa ensimmäisenä mainitun hahmon esiintymiseen Inquisitionissa, jos Originsissa teki toisenlaisen valinnan:
Omassa pelissäni Alistair jäi Grey Wardeniksi ja siinä roolissa osa Inquisitionissa on ainakin tähän mennessä ollut vähän suurempi. Pääsee ihan kyselemäänkin asioita henkilökohtaisesti. Naama tosiaan näytti hieman oudolta.

Kakkosessa ei tainnut Morriganista olla mitään juttua, mitä nyt Flemeth pelasti Hawken ja antoi tehtävän. Itsekin mielenkiinnolla odotan "Old God Babyn" ja Fereldenin sankarin kuulumisia, vaikka sankarilla ei Morriganin kanssa mitää muuta tuota kyseistä lasta lukuun ottamatta ollutkaan enkä peilistä läpi voinut täten kävellä.

Ohhoh, hienoa kyllä miten erilaisia kokemuksia tällä voi saada aikaan! Tuliko sinulla siis Alistair kuvioihin tuon Redcliffe-tehtävän aikana vai ennen tai jälkeen (riippuu tietty varmaan, mitä alueita on kolunnut, itsellä Hinterlands ja Fallow Mire käyty)? Onhan tässä mahdollisuus, että hänen kanssaan vielä pääsee laajemminkin jutustelemaan. Leliana on muuten ollut kumman vaitonainen tässä pelissä, kun Originsissa oli aina kovin pirteä ja iloinen ja rakasti seikkailuistaan kertomisesta. Inquisitionissa taas kun kyseli menneisyydestä, niin ei hänestä saanut juuri mitään irti.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Tulipa otettua tänään taas iltasella pienimuotoinen maratoni, joka päättyi Storm Coast-alueen lvl 19 high dragonin kaatamiseen ryhmällä, joka koostui omasta lvl 16 maagista ja siihen sivuun myös 16 levuiset Cassandra sword&shield-tankkina, Sera archer-dps ja Vivienne spämmimässä Barrieria ja ampumassa tulipalloja. Koko taistelu otti aika tarkalleen puoli tuntia ja kaikki 12 potionia meni, mutta peto kaatui!

Samaan pitää sanoa, että putosipa eräästä Astrarium-luolasta todella kova maagin sauva! Sauvan koko nimeä en tähän hätään muista, mutta Death-jotain se on. Purppuran värinen unique staff, runen asettamisen jälkeen noin 110 dps. Tekee cold-damagea ja erikoisominaisuutena on, että jokainen sillä viholliseen aiheutettu osuma parantaa käyttäjäänsä 1 % ja maagin hyökkäyksethän osuvat aina ja suurella frekvenssillä! Oli kyllä verraton kapine lohikäärmettä vastaan!
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Eilen kun pelasin niin eipä toiminut enää 2 pikavalinta näppäintä PS4 lla. Kyseiset napit kokoajan punaisena ruudulla. Johtuiko ko vika servereiden huollosta? "Vika" ilmeni heti kun olin pelannut pääjuonta uuden kiinteistän omistukseen asti ja sieltä lähdin Storm coastiin..
Pelaan magella ja kyseessä kaksi eniten käyttämääni loitsua joten oli todela turhauttavaa pelailla storm coastia.. En pääse nyt testaamaan peliä, joten ajattelin täällä kysellä, että onko muilla ollut vastaavaa.

Destiny on jäänyt pölyttymään laatikkoon siitä asti kun tämä peli tuli talouteen. Alussa melkeinpä kadutti, että tuli valittua mage, mutta mitä pitemmälle pelaan niin valinta tuntuu osottautuvan todella mieluisaksi.
 
Ylös Bottom