Kirai
KonsoliFIN Alumni
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!
Mulla ei vielä ole kaatuillut, no alussa yksi keskustelu jumitti kun painoin skip nappia, jäi se reel vain siihen päälle ja piti ladata save uusiksi
'Mites Paappalla dual wield dwarf toimii? Iteki aloittelin dual wieldinä vaan vaihdoin heti alussa archeriin ja oon siitä tykännyt, mietin josko nollais skillit ja kokeilis dual wieldiä jossain välissä myös. Archeri on vain niin kätevä kun pysyy ainakin itse elossa Ja loharit on kivoja archerin kanssa.
Nyt on itsellä +30h takana ja juoni ei oikein etene kun muuta tekemistä piisaa. Oon nyt menossa siinä vaiheessa että sain juuri
. Vieläkin saisi enemmän tunteja kyllä täyteen jos jokaisen loren lukisi suoraan vaan ei yksinkertaisesti enää jaksa ihan kaikkea lukea. Sivutehtävät on mun mielestä kuitenkin olleet ihan hyviä, vaikka suurin osa onkin sitä tuttua "mene sinne, tapa se, tuo tänne se" mut on siellä ihan mahtavia mukanakin Ja miljööt on niin upeita että aikaa menee vain ihastellessa maisemia. Muutamia uusia alueita on jo auennut vaan en ole kaikkia kolunnut läpi kun edellisissäkin riittää tekemistä. Kaikki olleet poikkeuksetta upeita, ainoastaan yksi alue sai veren kiehumaan:
Kysymystä jos joku voisi vastailla. Mistä noita lisä mounteja saa? En ole yhtään saanut avattua, vain se perus heppa on. Mistä noita mahtanee löytyä?
Epäilen. DAI on kaatunut itsellä pari kertaa, yleensä siinä vaiheessa kun yrittää palauttaa sivutehtävää aloittamalla keskustelun NPC:n kanssa.
Mulla ei vielä ole kaatuillut, no alussa yksi keskustelu jumitti kun painoin skip nappia, jäi se reel vain siihen päälle ja piti ladata save uusiksi
'Mites Paappalla dual wield dwarf toimii? Iteki aloittelin dual wieldinä vaan vaihdoin heti alussa archeriin ja oon siitä tykännyt, mietin josko nollais skillit ja kokeilis dual wieldiä jossain välissä myös. Archeri on vain niin kätevä kun pysyy ainakin itse elossa Ja loharit on kivoja archerin kanssa.
Nyt on itsellä +30h takana ja juoni ei oikein etene kun muuta tekemistä piisaa. Oon nyt menossa siinä vaiheessa että sain juuri
Skyholdin itselleni
Se Oasis, ei jumaliste sitä designia, kielekkeitä kielekkeiden perään, meni hermot kerätä niitä shardeja sieltä! Tunnelit oli kyllä jees.
Kysymystä jos joku voisi vastailla. Mistä noita lisä mounteja saa? En ole yhtään saanut avattua, vain se perus heppa on. Mistä noita mahtanee löytyä?