Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!
Joulupukki toi mukavan lahjan ja sen jälkeen perhe onkin ollut vähän hunningolla, kun äippä on muissa maailmoissa
Tällaista pelihöyrähdystä en olekaan kokenut sitten Skyrimin. Lähemmäs 70 tuntia takana ja vielä piisaa tekemistä vaikka kuinka. Lohdullista, että täällä on muitakin Oasiksen vihaajia. Siellä menee totisesti hermo eksyillessä. Suuntavaistonihan on kuin pesukoneella; pyörii, pyörii...
Onko kukaan pistänyt merkille (tunnustan, luin tätä ketjua vain kursorisesti), että tässä on paljon Skyrim-tyyppinen musiikki? Hetkittäin tulee sellaisia "WTF, mitä peliä nyt pelaankaan?" -fiiliksiä. Musa tuo mieleen myös Game of Thrones -sarjan tunnarin.
Olen ehkä vähän pehmo, mutta tykkään myös näissä peleissä tästä romatiikkakuviosta. Vaikka nyt onkin vähän särkynyt sydän erään ikävän tapauksen johdosta... Se tuo ainakin tällaiselle tunne-eläytyjälle ihan omat kiksinsä.
Arvostan tässä myös sitä, että sellaisia loputtoman pitkiä luolastoja ei juurikaan ole.
Englannista vielä vähän... Minulla on surkea englanti, joka on räpiköity nipin napin läpi peruskoulun, lukion ja akateemisen pakollisen pahan. Katson telkkaria todella vähän. Teen töitä kustannustoimittajana, joten 99,9% lukemistani teksteistä ovat suomenkielisiä.
Pidän tämän pelin englantia vähän haastavana (just esim. Skyrimiin verrattuna). Sanasto on minusta vaativampaa ja jollakin tapaa hienostuneempaa. Mutta pysyn kuitenkin varsin hyvin kärryillä, jopa vitsailussa (hahmojen keskinäiset höpinät on ihan parasta hupia, tykkään etenkin Varricista ja Dorianista
). Minulla on toki tekstitykset päällä. On pitkälti pelien ansiota, että englantini ylipäätään on edes tällä tasolla.