Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Alkutunnelmia.

Itsekin tuli vietettyä viikonloppu pelin parissa, joskin aika "laiskasti", vain 25 tuntia kahdessa päivässä. Vanhaksihan tässä on tulossa, kun piti nukkumassa käydä välissä.

Aluksi peli oli todella puuduttava ja jopa hieman tylsä, mitä hieman ihmettelin. Oli nimittäin ihan pakko koluta joka nurkka Hinterlandissa. Sitten vastaan alkoi tulla vihuja, jotka eivät kaatuneetkaan ihan noin vaan, joten lähdin kokeilemaan muille maille. Sielläkin huomasin, että oli ongelmia muutamissa kohdissa. Kävinpä siis internetissä katselemassa tietoja pelistä ja kas, tällainen tapaus. Miten ihmeessä tällainen OCD oikein kykenee pelaamaan peliä, joka on heti noin laaja, mutta ei pysty tutkimaan sitä mielensä mukaan!? Tuolla on pimeä nurkka, tahtoooooo, mutta ei pääse!

Eipä siis auttanut kuin mennä juonta eteenpäin ja oikeasti, hyvä niin, johan alkoi maistua peli PALJON paremmalta :)

Minähän tottakai aloin myös heti romantisoida muita hahmoja ja taisin nyt vahingossa jo vakiintua yhteen henkilöön. Ajattelin, että saan rauhassa flirttailla kaikille, kuten aikaisemmissakin osissa, mutta sitten Sera alkoi valittaa, ettei rupea kakkoseksi :D Että sehän eteni nopeasti. Noh, nyt ollaan Blackwallin kanssa sitten, mutta katsoo jaksaako tuota, jos lähtisi kuitenkin Cullenin perään...

Normaalilla menen ja on ollut tarpeeksi haastava. Nyt tosin jo helpottunut, kun pääsi vähän mekaniikkaan sisälle. Aluksi oli jonkin verran ongelmia, mutta aloin tajuta lopulta, että kuinka homma toimii. Ei sillä, menen silti vieläkin tikarit tanassa kimppuun kaikella raivolla ja toivon parasta... Ja potioneita kuluu.

No, ei mitään tämän syvällisempää tällä kertaa, olen tykännyt, kun sain pakotettua itseni etemenään juonessa :) Ja War Tablesta sen verran, että itse ainakin ravaan siellä jatkuvasti jo siksikin, kun pitää koko ajan mennä "kotiin" puhumaan kaikille, jos siellä olisi jotain uutta. Menee siinä samalla. Ja tosiaan, yöksi sitten ne monen tunnin tehtävät pyörimään, lyhyitä tekee sitten pelaillessa.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Voi hyvää päivää. 40 tuntia mittarissa, levee hymy naamalla ja tyttöystävällä paha mieli :D

Tässäpä on sit muuten mun kirjoissa GOTY. Päästään jo vähän ykkösen fiilikseen. Voin vihdoinkin unohtaa kakkososan pettymyksen ja tää on sitä mitä Destinyltä odotin (toki mallia avaruus).

40 tuntiin on mahdutettu, Hinterlandsin läpikoluaminen, Oasis liki läpikolattuna
- 2 ovea kolmesta spirit-ketjusta avattuna (kunnes loppu shardit :),
Fallow Mire läpikolattuna.
Seuraavaks sitten menenkin myrskyrannikolle.
Koskahan täs uskaltas sanoa emännälle, et ostin myös GTA5:sen pleikka 4:selle. Hupsista :D

Muuten, minkäs faktion ootte valinnu:
maagit vai temppeliritarit?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Varovaisuutta spoilaamisen kanssa.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Aluksi peli oli todella puuduttava ja jopa hieman tylsä, mitä hieman ihmettelin. Oli nimittäin ihan pakko koluta joka nurkka Hinterlandissa.
..
Eipä siis auttanut kuin mennä juonta eteenpäin ja oikeasti, hyvä niin, johan alkoi maistua peli PALJON paremmalta :)

Tälle vahva peukalo. Jos joku on vasta aloittelemassa peliä tai vasta alussa, niin suosittelen oikeasti menemään eteenpäin Hinterlandsiltä niin pian kuin mahdollista. Koska a) alue on valtava, sinne saa useita tunteja hukattua heti alussa ja b) sinne voi palata koska tahansa, jos oikeasti haluaa hinkata joka ikisen questin läpi.

Onneksi itellä ei oo niin paha OCD, että pitäisi kaikki suorittaa. Ja varmaan tämä tekele tulee pelattua ainakin sen toisen kerran erilaisella hahmolla, niin on hyvä jättää jotain uutta löydettävää ensi kerralle.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Ilta menikin Destinyn raidin kautta loogisesti Dragon Agen verkkopeliin samalla porukalla.

Neljään pekkaan jokainen hahmoluokkansa tehtävissä. Itse dwarf tankkina, joka on eri kuin yksinpelissä. Hahmoja kehitetään kokemuspisteiden kautta. Sieltä löytyy myös pitkä lista haasteita, joita suoritettiin sattumalta normi pelaamisella. Loppupomoissa vaaditaan jo tällä helpollakin vaikeustasolla selkeä taktiikka. En tiedä miten se onnistuisi randomien kanssa, tutulla porukalla voidaan helposti jo sopia aivan kuten illan aikaisemmassa raidissa. Toinen on myös miten ryhmän jäsenet tukevat toisiaan, maagin suojataika oli tarpeen ja toisia nostellaan vuoronperään. Nostamatta jäänyt kuolee pois ja peliä pääsee seuraamaan henkiolentona pelaajien matkassa. Kentältä kerättävä on enimmäkseen kolikoita, tavaraa tulee harvemmin. Matsin lopussa kerrotaan mitä kaikkea kivaa sieltä arvoituksellisesti lopulta tuli.

Lobbyssa kolikoilla voi ostaa eri hintaisia arkkuja, joista luvassa ylläreitä. Suojien ja aseiden parantelu sekä uusien luominen onnistuu sepän pajalla. Vanhat kamat voi sulattaa materiaaliksi tuleville. Viritteliin yhden käden nuijaan visuaalisesti näyttävän sähköisen ominaisuuden. Uusi peli käynnistyy kun kaikki ovat ilmoittaneet olevan valmiita.

Matsin pituus on jaettu viiteen osaan, jossa välissä juodaan HP:t maksimiin. Peliajasta en osaa sanoa tarkkaa, olisiko vartin luokkaa? Pottuja oli tällä warrulla aina pari kappaletta vain mukana. Tämän takia saa olla kentällä tarkkana, eikä turhauttavaa overpower ilmiötä tullut vastaan. Hölmöilystä sakotetaan. Kentät ovat käytännössä avattavia tiloja. Monsut ainakin osa samoja joita tarinassa tulee vastaan. Peli arpoo matsiin kentän ja monsut sinne.

En tiedä jaetaanko trophyja laisinkaan tästä osasta peliä. Näin ensimmäisten 10 levelin pohjalta ei ainakaan tapahtunut.

Kuten jossain sanottiin, tuskin tätä peliä kannattaa pelkän verkkopelin takia hankkia, hyvä lisä se on kuitenkin ja voi koukuttaa jonkun yhtä lailla. Itselle kävi hyvänä kouluna yksinpelin tuleviin haasteisiin. Kokeneemmilta oli hyvä kysyä ja rakentaa kykypuuta. Näillä opeilla Hinterlandsille.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Muuten, minkäs faktion ootte valinnu:
Magejen puolella olen tässäkin, kuten myös olin DA II:ssa. Ansaitsevat mahdollisuuden yrittää normaalia elämää. Onnistuu Tevinterissäkin, vaikka sieltä ei kaikissa asioissa kannata mallia ottaakaan. Esimerkiksi Vivienne sitten kertoo yhdeksi perusteluksi Circleille, että "et näe mageista, että he ovat aseistettuja", mutta äkkiäkös se roguekin pari daggeria piilottaa. Jännä nähdä onko BioWare kirjoittanut magejen puolelle menemisestä mitään riivausongelmia Inquisitionin sisälle, ainakin niillä kovasti peloteltiin.

Toisella ja "epävirallisella" läpipeluukerralla testataan sitten tietysti templarien puoli.

Esitetäänpä itsekin yksi kysymys.

Kuinka moni lähti
"Andrasten airut"
-leikkiin mukaan? Itse olen pitkälti joka tilanteessa kyseisen lisänimen kieltänyt.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Mieki esitän kysymyksen tuohon "factionin" valintaan, alla spoilereissa:
Milloin tai miten nopeasti tämä Mage vs Templar - valinta tulee? Siitä on kyllä keskusteltu War Tablella, mutta en ole selvää valintaa mielestäni tehnyt. Nyt sitten tuli pöydälle Inquisition Pathille seuraavaksi tämä Lord Seekerin tyynnyttely ja hän olikin siellä riivattuna, huutomerkein siinä luki että Templarien valitsemalla menettää Maagit jne. Mistään en löytänyt samaan aikaan maagien tehtäviä... Olisin halunnut valita maagit ensimmäiselle pelikerralle, mutta missasinko valinnan oikeasti näin pahasti?

Esitetäänpä itsekin yksi kysymys.

Kuinka moni lähti
"Andrasten airut"
-leikkiin mukaan? Itse olen pitkälti joka tilanteessa kyseisen lisänimen kieltänyt.

oma lähestymistapani tähän:
Itse olen yrittänyt olla neutraali ja aina kun vain mahdollista ollut niin vastannut "en tiedä". Mielenkiintoista olisi nähdä vaikuttaako se peliin jos olisikin "että joo minähän se, kumartakaa" ;) Ajattelin seuraavalle kerralle Qunari-badass warrioria ja aggressiivisempaa lähestymistä. Ehkä silloin sitten...
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

30 tuntia tuli maagilla täyteen. Ja teki mieli vaihtaa hahmoa :-D. Nyt mennään dwarf warriorilla. Tuntuu että pysyy paremmin porukka hengissä kun saa ärsytettyä vihut kimppuun, ja koko ajan on guard päällä. Jotenkin ei nuo omat warriorit saa pidettyä itseään muuten hengissä.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Mieki esitän kysymyksen tuohon "factionin" valintaan, alla spoilereissa:
Milloin tai miten nopeasti tämä Mage vs Templar - valinta tulee? Siitä on kyllä keskusteltu War Tablella, mutta en ole selvää valintaa mielestäni tehnyt. Nyt sitten tuli pöydälle Inquisition Pathille seuraavaksi tämä Lord Seekerin tyynnyttely ja hän olikin siellä riivattuna, huutomerkein siinä luki että Templarien valitsemalla menettää Maagit jne. Mistään en löytänyt samaan aikaan maagien tehtäviä... Olisin halunnut valita maagit ensimmäiselle pelikerralle, mutta missasinko valinnan oikeasti näin pahasti?

Se tulee pienen mutkan kautta, sen jälkeen kun on käynyt Val Royalissa (en osaa kirjoittaa sitä oikein :D ) ja Templarit marssivat sieltä pois, tulee kyseisen kaupungin porteilla vastaan maagien johtaja Fiona, joka antaa kutsun saapua Redcliffen kylään. Tässä vaiheessa sotapöydälle tulee jo Templarit vaihtoehdoksi mutta jos menet Redcliffeen kuuntelemaan mitä maageilla on asiaa tulee sotapöydälle myös vaihtoehdoksi maagit, ja jos sitä tehtävää katsoo siinä lukee että menettää Templarit jos jatkaa tällä polulla.

Jos oot jo valinnut Templarit niin missasit maagit.

Varokaas muuten sitten Dorianin kanssa jos pelailette, heppu kun on Necromancer ja sillä on se joku taito jolla voi kuolevan vihollisen kaapata omalle puolelle hetkeksi, niin tällä voi helposti rikkoa jotkut tehtävät niin ettei peli ymmärrä antaa suoritusta siitä. Olin tekemässä Western Approach nimisellä paikalla sitä sen alueen päätehtävää (sivujuoni kokonaisuuteen nähden), ja olin tappamassa viimeistä heppua joka oli siellä alueen johdossa. Kun tämä heppu oli kuolemassa niin Dorianin taika herätti sen henkiin ja sitten se kuoli omia aikojaan kun taian vaikutus loppui. Peli ei ymmärtänyt että tämä on kuollut ja edelleen kehottaa mua etsimään kyseistä henkilöä jotta voin laittaa tuon Western Approachin pakettiin. Eli mulla bugas se nyt sillee etten voi viimeistellä tota paikkaa, edellinen seivi on noin 10 tunnin päässä :/ Onneksi toi on sivujuonne eikä vaikuta pääjuoneen mitenkään, toivon ainakin ettei vaikuta.

Mun täytyy varmaan tälläsissä tappotehtävissä vaihtaa Dorian vaikka Solakseen jotta välttyy jatkossa tältä, muuten Dorian on huippuhahmo.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Se tulee pienen mutkan kautta, sen jälkeen kun on käynyt Val Royalissa (en osaa kirjoittaa sitä oikein :D ) ja Templarit marssivat sieltä pois, tulee kyseisen kaupungin porteilla vastaan maagien johtaja Fiona, joka antaa kutsun saapua Redcliffen kylään. Tässä vaiheessa sotapöydälle tulee jo Templarit vaihtoehdoksi mutta jos menet Redcliffeen kuuntelemaan mitä maageilla on asiaa tulee sotapöydälle myös vaihtoehdoksi maagit, ja jos sitä tehtävää katsoo siinä lukee että menettää Templarit jos jatkaa tällä polulla.

Jos oot jo valinnut Templarit niin missasit maagit.

Varokaas muuten sitten Dorianin kanssa jos pelailette, heppu kun on Necromancer ja sillä on se joku taito jolla voi kuolevan vihollisen kaapata omalle puolelle hetkeksi, niin tällä voi helposti rikkoa jotkut tehtävät niin ettei peli ymmärrä antaa suoritusta siitä. Olin tekemässä Western Approach nimisellä paikalla sitä sen alueen päätehtävää (sivujuoni kokonaisuuteen nähden), ja olin tappamassa viimeistä heppua joka oli siellä alueen johdossa. Kun tämä heppu oli kuolemassa niin Dorianin taika herätti sen henkiin ja sitten se kuoli omia aikojaan kun taian vaikutus loppui. Peli ei ymmärtänyt että tämä on kuollut ja edelleen kehottaa mua etsimään kyseistä henkilöä jotta voin laittaa tuon Western Approachin pakettiin. Eli mulla bugas se nyt sillee etten voi viimeistellä tota paikkaa, edellinen seivi on noin 10 tunnin päässä :/ Onneksi toi on sivujuonne eikä vaikuta pääjuoneen mitenkään, toivon ainakin ettei vaikuta.

Mun täytyy varmaan tälläsissä tappotehtävissä vaihtaa Dorian vaikka Solakseen jotta välttyy jatkossa tältä, muuten Dorian on huippuhahmo.
Eikös tää peli tee parikin eri autosavea, joten ei pitäs olla edellinen save noin kaukana?
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Mitä valintoja ihmiset on tehneet siinä kohdassa kun pitää valita keisarinna Celeneen liittyen

Eli, antaako hänen kuolla, vai varoittaako ajoissa salamurha-aikeesta ja pelastaa tämän hengen? Itse valitsin hengen pelastamisen, mutta kiinnostaisi tietää mitä siitä seuraa jos hänen antaa kuolla?

Pelissä on eräs "ärsyttävä" glitchi/bugi tms, jolla saa rajattomasti influencea ja niitä inquisition perk:kejä. Toki ei siitä haittaa ole jos sitä ei käytä. Itse kokeilin pari kertaa ja kokeilin toimiiko, mutta enempää en viitsinyt glitchata, koska se veisi koko peli-ilon kun juttuja saisi auki liian helposti ja nopeasti. Ärsyttävä siksi, että nyt kun tuon tietää on houkutus suuri käyttää tuota, silloin jos tarviikin esim poweria johonkin, tai haluaisi nopeasti perkkejä. Jos ja kun tuo korjataan ,ei tuota houkutusta enää voi tulla :D

Joten älä siis lue spoiler kohtaa, ellei sinulla ole hyvä itsehillintä :D

Skyholdissa, on siellä pihamaalla kaksi kauppiasta, menee sille miespuoliselle (en muista nimeä) ja ostaa siltä yhden niistä yli 6000 goldia maksavista kääröistä tms, ja heti oston jälkeen myy sen takaisin, jolloin saa omat rahat takaisin, ja samaa hommaa voi jatkaa loputtomiin. Ja kun sitten lähdet kojulta, nousee influense ja perkit kohisten. Parilla osto myynti kokeilulla nousi melkein kaksi leveliä ja sai 4 perkkiä.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Eikös tää peli tee parikin eri autosavea, joten ei pitäs olla edellinen save noin kaukana?

Molemmat seivit oli valitettavasti sen tapahtuneen jälkeen, en ihan heti tajunnut sitä kun se kyseinen tehtävä ei ollut juuri sillä hetkellä aktiivisena, haahuilin vain siellä ja tapoin sen pomon ilman että tajusin sen olleen se pomo :D
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

spoilaavat alkupään isoa ensimmäistä valintaa:
Se tulee pienen mutkan kautta, sen jälkeen kun on käynyt Val Royalissa (en osaa kirjoittaa sitä oikein :D ) ja Templarit marssivat sieltä pois, tulee kyseisen kaupungin porteilla vastaan maagien johtaja Fiona, joka antaa kutsun saapua Redcliffen kylään. Tässä vaiheessa sotapöydälle tulee jo Templarit vaihtoehdoksi mutta jos menet Redcliffeen kuuntelemaan mitä maageilla on asiaa tulee sotapöydälle myös vaihtoehdoksi maagit, ja jos sitä tehtävää katsoo siinä lukee että menettää Templarit jos jatkaa tällä polulla.

Jos oot jo valinnut Templarit niin missasit maagit.

No perhana, sitten se jäi välistä. Niin olikin että se nainen kutsui sinne, mutta tosiaan kun en sitten seuraavana päivänä muistanut ja ei War Tablella näkynyt niin jäi sitten välistä. Samaten Hinterlandseilla en ole pitkään aikaan käynyt kun on jo melkein läpi koluttu niin jäi nyt sitten tekemättä.. Harmi. Ensi kerralla sitten viisaampana.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Nyt on sen verran kertynyt omalle maagille tasoja, että voi tuosta omasta erikoistumisestakin vähän jo spoilereissa mainita. Pelistähän jätettiin pois perinteiset parannusloitsut, joka aiheutti osassa ihmetystä ja negatiivisia kommentteja. Laitan varmuuden vuoksi spoilereihin yhden ratkaisun asialle.
Maagien kolmessa erikoistumisvaihtoehdossa ainakin kahdessa on jonkinasteista heal-aspektia mukana. Puheiden mukaan Knight Enchanter on toinen, mutta itse valitsin Necromancerin ja sen puolella niin halutessaan jo toisella puuhun sijoitetulla pisteellä saa auki passiivisen taidon, joka parantaa necromancer-maagia, kun hänen ympärillään kuolee vihollishahmoja 10 % kokonaiskunnosta. Lisäksi samalla necromancer-maagi saa myös 20 pistettä manaa takaisin. Taidon nimi on Death Siphon.
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että on maagille todella kätevä taito. Kykypuun myöhemmässä vaiheessa tulee myös valittavaksi DOT-hyökkäysloitsuja(Damage Over Time).
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Ilta menikin Destinyn raidin kautta loogisesti Dragon Agen verkkopeliin samalla porukalla.

Neljään pekkaan jokainen hahmoluokkansa tehtävissä. Itse dwarf tankkina, joka on eri kuin yksinpelissä. Hahmoja kehitetään kokemuspisteiden kautta. Sieltä löytyy myös pitkä lista haasteita, joita suoritettiin sattumalta normi pelaamisella. Loppupomoissa vaaditaan jo tällä helpollakin vaikeustasolla selkeä taktiikka. En tiedä miten se onnistuisi randomien kanssa, tutulla porukalla voidaan helposti jo sopia aivan kuten illan aikaisemmassa raidissa. Toinen on myös miten ryhmän jäsenet tukevat toisiaan, maagin suojataika oli tarpeen ja toisia nostellaan vuoronperään. Nostamatta jäänyt kuolee pois ja peliä pääsee seuraamaan henkiolentona pelaajien matkassa. Kentältä kerättävä on enimmäkseen kolikoita, tavaraa tulee harvemmin. Matsin lopussa kerrotaan mitä kaikkea kivaa sieltä arvoituksellisesti lopulta tuli.

Lobbyssa kolikoilla voi ostaa eri hintaisia arkkuja, joista luvassa ylläreitä. Suojien ja aseiden parantelu sekä uusien luominen onnistuu sepän pajalla. Vanhat kamat voi sulattaa materiaaliksi tuleville. Viritteliin yhden käden nuijaan visuaalisesti näyttävän sähköisen ominaisuuden. Uusi peli käynnistyy kun kaikki ovat ilmoittaneet olevan valmiita.

Matsin pituus on jaettu viiteen osaan, jossa välissä juodaan HP:t maksimiin. Peliajasta en osaa sanoa tarkkaa, olisiko vartin luokkaa? Pottuja oli tällä warrulla aina pari kappaletta vain mukana. Tämän takia saa olla kentällä tarkkana, eikä turhauttavaa overpower ilmiötä tullut vastaan. Hölmöilystä sakotetaan. Kentät ovat käytännössä avattavia tiloja. Monsut ainakin osa samoja joita tarinassa tulee vastaan. Peli arpoo matsiin kentän ja monsut sinne.

En tiedä jaetaanko trophyja laisinkaan tästä osasta peliä. Näin ensimmäisten 10 levelin pohjalta ei ainakaan tapahtunut.

Kuten jossain sanottiin, tuskin tätä peliä kannattaa pelkän verkkopelin takia hankkia, hyvä lisä se on kuitenkin ja voi koukuttaa jonkun yhtä lailla. Itselle kävi hyvänä kouluna yksinpelin tuleviin haasteisiin. Kokeneemmilta oli hyvä kysyä ja rakentaa kykypuuta. Näillä opeilla Hinterlandsille.


Hyvä että joku heitti analyysiä nimenomaan co-op puolesta. Ei taida kantsii maksaa 70 ekee pelkästä online puolesta näemmä. Miettiny hankkisinko pelin, mulle olis ollu pelkästään co-op puoli se mitä olisin pelannut.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Huhhuh kun tän pelin kanssa aika menee nopeasti. Mulla on joku 17 tuntia takana ja tuntuu, että mitään ihmeellistä ei ole vielä saanut aikaan. Oikeastaan Hinterlandsia tullut koluttua sekä päätehtävää edetty tähän ekaan isoon valintaan asti. Tuli pyörittyä myös Storm Coastilla ja se alue vähän aiheutti ihmetystä (älä lue jos et ole aluetta kolunnut yhtään):

Eikö siellä todella ole yhtään alueen "omia" tehtäviä? Siis lukuunottamatta tätä Iron Bullin värväämistä ja se tehtävä mikä aukeaa kun aluuelle menee (jotain perus banditien tappamista)? Ja sitten keräilytehtäviä. Tullut tehtyä siellä lähes kaikki paitsi yksi riftin sulkeminen, joka oli meikän maagin levelille vähän liian paha vielä. Lisäksi siellä oli jättiläisen ja lohikäärmeen välinen tappelu eli ainakin lohikäärme sieltä tulee joskus vastaan? :D Siellä oli myös yksi luolasto mihin ei päässyt ja juuri siellä olisi tätä Red Lyriumia ollut jonkun verran, mutta se paikka taitaa aueta vasta myöhemmin?
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Tuli pyörittyä myös Storm Coastilla ja se alue vähän aiheutti ihmetystä (älä lue jos et ole aluetta kolunnut yhtään):

Eikö siellä todella ole yhtään alueen "omia" tehtäviä? Siis lukuunottamatta tätä Iron Bullin värväämistä ja se tehtävä mikä aukeaa kun aluuelle menee (jotain perus banditien tappamista)? Ja sitten keräilytehtäviä. Tullut tehtyä siellä lähes kaikki paitsi yksi riftin sulkeminen, joka oli meikän maagin levelille vähän liian paha vielä. Lisäksi siellä oli jättiläisen ja lohikäärmeen välinen tappelu eli ainakin lohikäärme sieltä tulee joskus vastaan? :D Siellä oli myös yksi luolasto mihin ei päässyt ja juuri siellä olisi tätä Red Lyriumia ollut jonkun verran, mutta se paikka taitaa aueta vasta myöhemmin?


Siellä on muutamia sivutehtäviä, Darkspawnien retuuttamista ja muuta, mutta ei taida olla mitään suurempaa, ellei laske sitä yhtä kääpiölinnaketta jossa on sitä Red Lyriumia, se aukeaa tosiaan myöhemmin, ja toki siellä on se lohikäärme myös. Menin haastamaan sitä mutta turpiin tuli ja kovaa, ja mä olen lv16, en spoilaa lohharin leveliä, lohharille pääsee samalla kun saa sen kääpiölinnakkeen auki :) Tolle alueelle jatkumoa tavallaan on sellainen alue kuin Crestwood, ihan coastin naapurissa ja aukeaa tarinan edetessä, siellä onkin sitten enemmän puuhattavaa.
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Tiistaina kävin ostamassa, mutta pelailu jäänyt ensimmisen illan kolmea tuntia lukuunottamatta todella vähäiseksi. Jos vaikka tänään saisi korjattua asian. Peli-intoa hitusen syönyt Hinderlands, siellä kun tekemistä riittäis mutta en ole tiennyt uskaltaako "kesken kaiken" jatkaa matkaa. Kansssa vähän häiritsee kun ainakaan helpoimalla tasolla ei voi levelin saatuaan ite laitella statseja :p
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Kyllä on tehty tuskalliseksi tämä vaikea taso. Noin muutenhan tämä tarjoaa ihan mukavan haasteen, mutta alkaa pikkuhiljaa vituttaa tuo potion systeemi. Eihän tätä normaali ihminen voi millään käsittää, miksei niitä healing spellejä sun muita olla voitu tähän laittaa, selvästi jonkun korporaatiopuvun päätös. Tässä pitää aina joka ikisen isommanpuoleisen taistelun jälkeen mennä campille tankkaamaan pullot täyteen. Pitäisiköhän sitä vaan sortua ja laittaa normaalille jos asia vaikka vähän paranisi?
 
Vastaus: Dragon Age: Inquisition - Nobody expects Bioware's inquisition!

Kyllä on tehty tuskalliseksi tämä vaikea taso. Noin muutenhan tämä tarjoaa ihan mukavan haasteen, mutta alkaa pikkuhiljaa vituttaa tuo potion systeemi. Eihän tätä normaali ihminen voi millään käsittää, miksei niitä healing spellejä sun muita olla voitu tähän laittaa, selvästi jonkun korporaatiopuvun päätös. Tässä pitää aina joka ikisen isommanpuoleisen taistelun jälkeen mennä campille tankkaamaan pullot täyteen. Pitäisiköhän sitä vaan sortua ja laittaa normaalille jos asia vaikka vähän paranisi?
Tuon takia itse pudotin normaalille, pahimmillaan lähdit leiristä jankerkesit juosta 100m kunnes ensimmäinen mobi tuli vastaan ja kun ei jaksanut käyttää taktical cameraa pieneen mobiin olikin potionit käytetty jo tuossa vaiheessa
 
Ylös Bottom