Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo no en kovin hyvin.
Mutta oon käyny noissa kaikissa paikoissa ja päätehtävänä on se The Arl of Redcliffe. Oon kaikki sen tehtävän osat tehny, mutta ilmeisesti se pitää viimeistellä jotenkin. En vaan tiedä, että miten.
Miten muuten se The Urn of Sacred Ashes-tehtävä tehdään?
Mutta en löydä tuolta sitä kohtaa mitä tarvitsen. Miten voin parantaa sen Arl Eamonin?
Miten pääsee sinne cavernsiin?
Mitenkäs pääsen tapaamaan tuota Harrowmontia (tai kuka nyt onkaan) Hemmo näyttäs olevan vartioidun oven takana. Vartiat antavat luvan mennä sisälle, mutta ovi sanoo, että avain pitäisi olla.
Kyseessä on siis Orzammarin tehtäviä.
Arcane warriorin olen nyt ottanyt.
Seuraavaksi aattelin ottaa Blood Magen
Bloog Mage taidon saa myös Maagien tornista tekemällä erään tehtävän.
Onko mahdollista saada Loghain omaan partyyn ja samaan aikaan Alistair kuninkaaksi (rai Anoran mieheksi) ?
Elikäs olen nyt muutaman tunnin peliä vasta tahkonnut ja mieltäni askarruttaa seuraavanlainen asia:
Eli olen nyt suorittamassa tuota The Nature of The Beast - questia ilmeisen etuajassa. Tai siis en ole vielä edes käynyt RedCliffessä ja kun katselin walkthroughtia netissä niin siellä tuo Nature of the best - quest on vasta paljon myöhemmin pelattu..
Eli olenko minä nyt sitten harpannut väärään paikkaan liian aikaisin vai onko pelissä mahdollista suorittaa osia eri järjestyksessä kuin muut pelaajat tekevät. En edes ajatellut tätä mahdollisuutta, koska viholliset eivät tuntuneet yhtään liian vaikeilta (vaikeusaste Normal) mutta sitten nämä isommat "välipomot" ovat iha utopiaa mulle. Esim. tallensin tämänhetkisen tilanteen ennen Arcane Horror-vihua ja jätkä läiskii meikäläisen kuoliaaks suht nopsaan.
Kannattaisiko siis kääntyä takaisin ja suunnata RedCliffeen vai mikä olisi oikea ratkaisu? ..