Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dragon Age: Origins @ Peliapu [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dragon Age: Origins @ Peliapu [X360]

Kiitän, sain homman selvitettyä ja matka taas jatkuu : ) .. vielä on paljo opittavaa tästä pelistä.

Kyseessä on nyt siis spoilerivapaa Back Alley Justice -tehtävä Denerimissä. Olen käynyt tappamassa kaikki tapettavat Dirty Back Alleylta ja Run-Down Back Streetiltä, mutta kolmatta rikollisten sijaintia, eli Dark Alleyta ei näy kartalla ollenkaan, enkä tunnu sinne millään pääsevän. Noihin kahteen edellä mainittuunkin paikkaan pääsin vain vahingossa, samalla tyylillä kuin kartalla matkatessa tulee niitä satunnaiskohtaamisia milloin kenenkin kanssa. Olen nyt matkustanut Denerimiä monta kertaa edestakaisin, poistunut sieltä ja tullut takaisin, mutta eipä ole Dark Alleyta näkynyt. Googlen avulla en onnistunut löytämään vastaavia ongelmia. Onko kellään minkäänlaista tietoa mahdollisesta ratkaisusta?

Ongelmanhan tästä tekee se, että tuo Dark Alley on viimeinen paikka, jossa en vielä ole vieraillut Traveler -achievementtiin vaadittavista paikoista. Tähän jos tuo nyt tyssää, niin tyssää kyllä myös tämän bugisen pelilevyn aika yhtenä kappaleena.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kyseessä on nyt siis spoilerivapaa Back Alley Justice -tehtävä Denerimissä. Olen käynyt tappamassa kaikki tapettavat Dirty Back Alleylta ja Run-Down Back Streetiltä, mutta kolmatta rikollisten sijaintia, eli Dark Alleyta ei näy kartalla ollenkaan, enkä tunnu sinne millään pääsevän. Noihin kahteen edellä mainittuunkin paikkaan pääsin vain vahingossa, samalla tyylillä kuin kartalla matkatessa tulee niitä satunnaiskohtaamisia milloin kenenkin kanssa. Olen nyt matkustanut Denerimiä monta kertaa edestakaisin, poistunut sieltä ja tullut takaisin, mutta eipä ole Dark Alleyta näkynyt. Googlen avulla en onnistunut löytämään vastaavia ongelmia. Onko kellään minkäänlaista tietoa mahdollisesta ratkaisusta?

Ongelmanhan tästä tekee se, että tuo Dark Alley on viimeinen paikka, jossa en vielä ole vieraillut Traveler -achievementtiin vaadittavista paikoista. Tähän jos tuo nyt tyssää, niin tyssää kyllä myös tämän bugisen pelilevyn aika yhtenä kappaleena.

Oletko saannut tehtävän vahingossa, vai oletko puhunut vahdin kapteenin kanssa? Itse ainakin sain tehtävän häneltä, ja paikat löytyivät tämän jälkeen automäägisesti kartalta.

Oletko saannut tehtävän vahingossa, vai oletko puhunut vahdin kapteenin kanssa? Itse ainakin sain tehtävän häneltä, ja paikat löytyivät tämän jälkeen automäägisesti kartalta.
Eiköhän se juuri sillä väärällä tavalla tullut hankittua. Etsin vielä vähän lisää tietoa, ja selvisi, että joku bugihan tässä on. Ei saa siis joutua millekään niistä alleyista ennen kuin tehtävän aloittaa. Heikkoa toimintaa BioWarelta, kun ei ole lähdetty tuota korjaamaan.

Oon semmosessa tehtävässä että täytyis kolme ruumis säkkiä pudottaa kaivoon, kaksi olen jo pudottanut mutta kolmatta ei pysty edes nostamaan, apua?

Oon semmosessa tehtävässä että täytyis kolme ruumis säkkiä pudottaa kaivoon, kaksi olen jo pudottanut mutta kolmatta ei pysty edes nostamaan, apua?

Tämä lienee siis 'pääkaupungissa'. Itse en kyllä muista mitään ongelmia olleen kyseisessä tehtävässä, kaikki kolme säkkiä menivät samalla tavalla. Ehkä joku bugin kaltainen tai jotenkin vain yrität väärällä tavalla huomaamattasi. *olankohautus*

ps. Tuo yllä mainittu back alley justice bugasi meikäläisellä. En saanut sitä koskaan suoritettua koska tapoin kaikki mitä piti mutta tehtävää ei pystynyt sen jälkeen palauttamaan sille kapteenille. Sen mielestä en ollut tehnyt tehtävää.

en oikee tiedä kuuluuko tämä tähän ketjuun eli minulla olisi sellainen ongelma että ostin juuri dragon age ultimate editionin ja siin tulee mukana ne lisäosat no mä pystyn lataamaan kaikki muut paitsi return to ostagarin onko kellää käyny tällei osaako joku jeesata minua

en oikee tiedä kuuluuko tämä tähän ketjuun eli minulla olisi sellainen ongelma että ostin juuri dragon age ultimate editionin ja siin tulee mukana ne lisäosat no mä pystyn lataamaan kaikki muut paitsi return to ostagarin onko kellää käyny tällei osaako joku jeesata minua
Tuo on eurooppalaisen PS3-version ongelma. Yhtään mainintaa vastaavasta ongelmasta Xbox-versiossa en löytänyt. Saattaa toki olla, että laitoit viestisi vahingossa väärälle alueelle. Oli miten oli, BioWare kehottaa tuosta ongelmasta kärsiviä ottamaan yhteyttä paikalliseen EA:n asiakaspalveluun.

Tiiän että tää seuraava kyssäri ei tänne kuulu, mutta taidan kysyä kuitenkin koska en löytäny ko. peliin ketjua.. Elikkä kyseessä TW2 ja magen armor. Kun on niitä Archmaster robeja.., saako ne upgradettua vai ostettua vai kuinka? Jos joku viisas tietää, saa infota.

Ylös Bottom