Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dragon Age Origins

Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Tulikos tässä automaattisesti mukana muillekkin 2 ladattavaa lisuria. Eli toi blood dragon armour ja sitten Stone Prisoner dlc joka storessa olisi maksanut 14,90e.

Biowaren DA:O eu sivuilta seuraava tieto:

* Every new retail box of DA:O contains a promotional code on a promotional code card which when redeemed provides a free download of The Stone Prisoner. Digital purchases of DA:O will have the code emailed.*

Armoria en jaksanu alkaa säätään kun olisi pitänyt tehdä vaikka mitä, tuon Kivivangin latasin toki.

Mainiosti kyllä meni rontti pari tuntia eilen human maagilla Originia tehdessä. Seuraavaksi pääseekin itse peliä pelaamaan Dspawneja kiusaten. Skilleissä hieman hukassa mitä ottaa ja mitä ei. Saas nähä meneekö syteen vai saveen, intuitiota apunakäyttäen 3. tasolla mennään :).
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Tulikos tässä automaattisesti mukana muillekkin 2 ladattavaa lisuria. Eli toi blood dragon armour ja sitten Stone Prisoner dlc joka storessa olisi maksanut 14,90e.

Tuli mukana, pelin tilasin englannista. Pitkä tauko menossa, tietyn traumaattisen pelivaiheen johdosta. Katsotaan missä vaiheessa taas jatketaan..
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Oon pelannut (PClla) Elf maagilla (healer) tuon "ashes" tehtävän läpi asti. Sitten tuli nuo kaksi kirjaa (The Stolen Throne & The Calling) Amazonista kotiin, joten oon lopettanut pelaamisen. Siihen astii, kunnes saan tämän toisenkin luettua.
Peli sekä kirjat ovat kyllä herättäneet minussa jälleen yläasteikäisen pohjattoman himon fantasiamaailmoja kohtaan, jonka luulin jo jättäneen ajat sitten menneisyyteen. :)

OT: Harmi, kun net book ei jaksa (kait) tuota pyörittää joutuu tyytyy Diablo IIseen kuuden viikon Aasian reissun aikana.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Kuinka vaikeana pidätte tätä peliä? Entä miten vertaisitte tätä tuohon Oblivioniin?
Toivoin joululahjaksi joko tätä tai Oblivionia, jälkimmäisen sain :) Synttäritkin lähestyvät kuitenkin... :cool:
Tästä ei taida olla demoa Storessakaan?
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Kuinka vaikeana pidätte tätä peliä? Entä miten vertaisitte tätä tuohon Oblivioniin?
Toivoin joululahjaksi joko tätä tai Oblivionia, jälkimmäisen sain :) Synttäritkin lähestyvät kuitenkin... :cool:
Tästä ei taida olla demoa Storessakaan?

Pelaajan täytyy ymmärtää englantia.

Vaikeustason voi vapaasti valita, jos tuntuu vaikealta lataa ja ottaa helpommalla vaikeustasolla. Itse menen tuolla normaalilla, sopivan lähellä on kuolemat tähän mennessä olleet .

Joten kieli hallittava tai pelillä ei oikein ole virkaa, vaikeustason voi valita.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Eikö tuohon mun eilen, klo 12:47 kirjoittamaan juttuun tosiaan löydy mitään vastausta? :confused:
Lähinnä kiinnostaa jos teen jotain väärin tai en vaan osaa...
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Eikö tuohon mun eilen, klo 12:47 kirjoittamaan juttuun tosiaan löydy mitään vastausta? :confused:
Lähinnä kiinnostaa jos teen jotain väärin tai en vaan osaa...

Peliapua kannattaa kysyä niille kysymyksille tarkoitetuista ketjuista. Jos sellaista ei ole, sellainen kannattaa perustaa.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Näinhän se on, mutta jos kyse on bugista niin se taas ei liity peliapuketjuun...

Jos englanti taipuu niin suosittelen tutkimaan ensimmäiseksi googlella ratkaisua. Ei ole aiemmin sattunut vastaan yhtään ongelmaa, jota ei olisi netin syövereistä löytynyt ratkaistuna.

Peli on vasta hankintalistalla, joten en pysty itse aiheeseen vastaamaan. Yritin kyllä noilla spekseillä hakea tietoa netistä, mutta ei sattunut vastaan kuin muutama läpipeluuohje ja siellä ristejä vilisi useita.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Eikö tuohon mun eilen, klo 12:47 kirjoittamaan juttuun tosiaan löydy mitään vastausta? :confused:
Lähinnä kiinnostaa jos teen jotain väärin tai en vaan osaa...
Juttelepa enempi niiden kaupungin asukkien kanssa. Ihan tarkalleen en muista kenen puoleen piti kääntyä mutta tuosta vartiopisteestä ei ilman passia mennä mihinkään. Kieltämättä pelin rasittavin juokse-sinne-tee-tätä osuus...

Edit: Tai siis valitset puolesi noiden kahden kääpiöjantterin valtataistelussa ja teet jommalle kummalle riittävästi tehtäviä siellä Orzamarrissa niin kolmantena pitäisi olla kummalla tahansa pääsylippu sinne Deep Roadsin uumeniin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Rixa: Kiitoksia vastauksesta. En tiennytkään, että vaikeustason voi valita :)
Englanti sujuu, joskus satunnaisia sanoja pitää kaivaa sanakirjasta (tai ainakin Oblivionin kanssa on tarvinnut).
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Dragon Age Origins - Awakening

From the Makers of the Best RPG of 2009, Dragon Age: Origins, comes the first official expansion pack.

For centuries, the Grey Wardens—the ancient order of guardians, sworn to unite and defend the lands—have been battling the darkspawn forces. Legend spoke that slaying the Archdemon would have put an end to the darkspawn threat for centuries to come, but somehow they remain.

You are the Grey Warden Commander and have been entrusted with the duty of rebuilding the order of Grey Wardens and uncovering the secrets of the darkspawn and how they managed to remain.

How you choose to rebuild your order, how you resolve the conflict with "The Architect", and how you determine the fate of the darkspawn will be but some of the many complex choices that await and shape your journey as you venture to the new land of Amaranthine.


A Stunning World Expanded: BioWare's deepest universe to date just got bigger with an all new area of the world to explore, Amaranthine

* Unlock the secrets of the Darkspawn and their true motivations
* Rebuild the Grey Warden order and establish their base of operations at Vigil's Keep

All-new Complex Moral Choices: Embark on an epic story that is completely defined and reactive to your play style

* Shape your entire experience based on the choices you make and how your handle complex situations

New Ways to Customize your Hero: Experience additional spells, abilities, specializations, and items to further personalize and customize your hero and party

* Import your character from Dragon Age: Origins or start anew as a Grey Warden from the neighboring land of Orlais
* Encounter five all-new party members and an old favorite from Dragon Age: Origins

Even more Bone-Crushing, Visceral Combat: Battle against a new range of horrific and terrifying creatures

* Put your skills to the test against an evolved, intelligent breed of Darkspawn and other menacing creatures including the Inferno Golem and Spectral Dragon!

Jospa pian tulisi Return To Ostagar ja sitten saa alkaa odottamaan tätä.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Sellanen tekniikkaan liittyvä kysymys heräs tätä ketjua luettaessa mieleen ku pelin olen ajatellut hankkia tässä lähipäivinä että paljon kyseinen teos vie kovalevytilaa pleikkarilta?

Oma tila on nykyään aika rajallinen joten siksi kysyn että pitääkö käydä ostamassa uus kovo jotta pääsen pelaan silloin kun olen sitä suunitellut.
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Sellanen tekniikkaan liittyvä kysymys heräs tätä ketjua luettaessa mieleen ku pelin olen ajatellut hankkia tässä lähipäivinä että paljon kyseinen teos vie kovalevytilaa pleikkarilta?

2.3Gb näytti lukevan kannessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Eikö tarinan lopun jälkeen pääse enään kuin download placeihin?
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Siis jos nyt oikein ymmärsin kysymyksen, niin kyllä, läpipeluun jälkeen pääsee käsiksi vain DLC-tehtäviin. Muut sivutehtävät pitäisi hoitaa ennen loppua.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Kiitoksia, juuri tuota tarkoitin. Tietääkös kukaan onko ps3 tulossa Return to Ostagar DLC, kun kuulema on jo pc ja boxil?
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Kiitoksia, juuri tuota tarkoitin. Tietääkös kukaan onko ps3 tulossa Return to Ostagar DLC, kun kuulema on jo pc ja boxil?

Kyllä on tulossa, mutta vain ladattavana versiona.

Lähde: The Sixth Axis

Tuossahan on kyse Awakening lisäosasta eikä Return to Ostagar DLC:stä. Return to Ostagar ei ole vielä ilmestynyt PS3:lle. Tammikuun lopun tiedon mukaan se ilmestyy "pian".

Lähde: Dragon Age's Return to Ostagar back on Xbox Live [update]
 
Vastaus: Dragon Age Origins [PS3]

Toivottavast tulis edes tämän kuukauden aikana, kun alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään samojen tarinoiden tahkoaminen. Saisi edes sen tunnin lisäpelattavuuden niin olisi hyvä.
 
Ylös Bottom