Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors

Cubase

KonsoliFIN Alumni
Japanilainen Square Enix julkisti uuden Dragon Quest maailmaan sijoittuvan pelinsä, joka harppaa samalla seuraavaan sukupolveen. E3-messujen lehdistötilaisuudessa paljastettu Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors julkaistaan Wiille, jonka uniikista laitteistosta pelintekijät haluavat ottaa kaiken irti. Square Enixin Yuu Miyake uskookin, että Wiillä DQ-sarja voidaan viedä aivan uusiin sfääreihin.
 
Vastaus: Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors

Tämä peli tulee jo itsessään nostattamaan Wiin myyntiä Japanissa entisestään :D
 
Vastaus: Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors

Oon aina halunnu pelata kyseistä peliä mutta ei ole tullut mahdollisuutta.. joten sitten kun Wiin nappaan kainalooni niin ehkä sitten..
 
Vastaus: Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors

En ole pelannut sarjaa, mutta juuri eilen tömähti postilaatikkoon uusin DQ. Luulen pitäväni siitä paljon, koska olen suuri konsoliroolipelifani ja tämä on kuitenkin laadukkainta antia sillä saralla. Wiillekin pitää varmaan ostaa heti DQ:ta kun ilmestyy. Nannaa :p
 
Vastaus: Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors

Pibe sanoi:
En ole pelannut sarjaa, mutta juuri eilen tömähti postilaatikkoon uusin DQ. Luulen pitäväni siitä paljon, koska olen suuri konsoliroolipelifani ja tämä on kuitenkin laadukkainta antia sillä saralla. Wiillekin pitää varmaan ostaa heti DQ:ta kun ilmestyy. Nannaa :p

Tuo uusin DQ on muuten erittäin hyvä peli, mutta Wiin versiota kannattaa odotella varauksella. Nimittäin E3-messujen videosta näki, että taistelut käydään first-person kuvakulmasta. First-person DQ-pelejä on jo nyt olemassa ja ne ovat aivan kamalaa roskaa, HYI !

Tämä peli tulee kuitenkin ostettua 100% varmuudella, koska on Wiin ainoa RPG-peli julkaisun alla. Mutta rukoilen jumalia, että tästä ei tule toista DQ-monstersia.
 
Vastaus: Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors

Dragon Quest Swords tulee tosiaan poikkeamaan pääsarjasta melkoisesti. IGN:n mainio spekuloiva ennakkokatsaus kertonee hyvin minkäläisesta menosta on kyse.

Erilaisuudesta huolimatta olen toiveikas tämän seikkailun suhteen, sillä sitä työstää kuitenkin useimmat pääsarjankin kehittäjät.
 
Vastaus: Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors

Mielenkiintoinen peli. Itse olen rope-fani mutta enpä ole koskaan dragon questia pelannut. Syytä häpeään :confused:
 
Vastaus: Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors

Kiva että tulee DQ peli myös Wiille:) Konsolinetin mukaan julkaisupäivämäärä olisi vasta 1.3.2007:(
 
Vastaus: Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors

En tiedä miten suhtautuisin. Tämä on dq ja screenshotit näyttää ihan hyvältä mutta pelivideopätkä, jossa siinä tiellä putkietenemisen ohessa huiskitaan pisaroita näyttää aivan kauhealta.
 
Vastaus: Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors

phl sanoi:
En tiedä miten suhtautuisin. Tämä on dq ja screenshotit näyttää ihan hyvältä mutta pelivideopätkä, jossa siinä tiellä putkietenemisen ohessa huiskitaan pisaroita näyttää aivan kauhealta.

Tuota, missä se pätkä on?
 
Vastaus: Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors

Tämä on nyt parin päivän aikana noussut minun odotuslistalla melkein kärkipaikalle lottovoiton ja Metroidin seuraan, joten odottelen mielenkiinnolla. Mitä varmemmin tämä tulee ostettua kunhan ilmestyy, kun tällä hetkellä minulla ei mitää tämän pelilajin edustajaa hyllyssä.

Kuvat näyttää sen verran kivalle, että mitä luultavammin tykkään, mutta sitten aika ja arvostelut näyttää, miten tähän tulee suhtauduttua.
 
Vastaus: Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors

Täytyy myöntää, että näyttä jo huomattavasit paremmalta kun se tiellä kuplien huitominen.
 
Vastaus: Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors

Tämä on alkanut minuakin kiinnostaa vähitellen enemmän ja enemmän. Toivottavasti saavat konseptin pysymään kasassa valmiissa versiossa, niin saattaisi tämäkin löytää tiensä hyllyyni. Grafiikkakaan ei vaikuttaisi olevan ollenkaan huonoa, mitä kuvista ja suttuisista trailereista voisi päätellä. Jää nähtäväksi.
 
Vastaus: Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors

Kai tämä oli tulossa eurooppaankin ?

edit: Joo siis kesällä tuleepi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors

Hyvältä näyttää, taitaa mennä ostoslistalle.
 
Vastaus: Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors

Tarvitsetko jouluksi pelattavaa? Vielä ehtii hankkia Dragon Quest Swordsin!

Erinomainen peli kyseessä ja täyttää hienosti roolipelinälkää. Jos Dragon Quest 8 nappasi, niin kannattaa ehdottomasti katsastaa tämä myös, seuraavan kerran kotikonsolilla nimittäin pääsee samoihin tunnelmiin vasta Wiin Dragon Quest X:n parissa, kun IX menee DS:lle.
 
Ylös Bottom