Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dreamcast survivor vika kierros!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pepto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
P

Pepto

Guest
Nyt kun on about kaikki pelit ulkona (hyvistä peleistä enää tulossa on kai Ikaruga ja Kof 2000, ja nekin vaan Japanissa), niin ajattelin pistää tälläsen survivor äänestyksen parhaan DC pelin tittelistä.

Äänestys siis toimii näin:

Valitsette listasta mielestänne huonoimman pelin ja replyytte tähän mainiten huonoimman pelin. Kierroksen lopulla tippuu eniten ääniä saannut peli ja muut jatkavat seuraavalle kierrokselle. Yks kierros kestää 3 päivää. Tasapelin sattuessa aikasemmat äänet vaikuttaa, jos kuitenkin kaikki on ihan tasan niin lahjomaton noppa ratkaisee. Oikeudet muutoksiin pidätetään.

Kahdeksannella kierroksella putosi Virtua Tennis 2.


Vikan kierroksen pelit:
  • Jet Set Radio
  • Shenmue II

Jos kenelläkään ei ole mitään sitä vastaan, niin vika kierros on vaan kaks päivää (kun toi voittaja tuntuu olevan jo aika selvä).
 
Jet Set Radio
(Minä kyllä olisin ehdottanut, että äänestysaika olisi ainaski viis (5) päivää että kaikki ehtivät sanoa sanansa kun on tässä välissä toi juhannuski ja kaikkee ja sit tietsikan ääressä juhannuksena ei oo kun nörtit, run****it ja nörtit ***kkar**.)

(Ja kyllä täytyy sanoa että DC valtakunnan demokratia on kriisissä jos nyt jo konseksuksessa kiljutaan varmaa voittoa. Hazukin poikahan saattaa vallan ylpistyä ja kun kusi nousee päähän niin voi olla ettei se ollenkaan kerkiä näyttelemään Shenmue 3:ssa. Starboilee vaan cameo-rooleissa kaiken maailman Grand Theft Autoissa ja Super Marioissa. Ei vetele.)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*
Jet Set Radio
(Minä kyllä olisin ehdottanut, että äänestysaika olisi ainaski viis (5) päivää että kaikki ehtivät sanoa sanansa kun on tässä välissä toi juhannuski ja kaikkee ja sit tietsikan ääressä juhannuksena ei oo kun nörtit, run****it ja nörtit ***kkar**.)

(Ja kyllä täytyy sanoa että DC valtakunnan demokratia on kriisissä jos nyt jo konseksuksessa kiljutaan varmaa voittoa. Hazukin poikahan saattaa vallan ylpistyä ja kun kusi nousee päähän niin voi olla ettei se ollenkaan kerkiä näyttelemään Shenmue 3:ssa. Starboilee vaan cameo-rooleissa kaiken maailman Grand Theft Autoissa ja Super Marioissa. Ei vetele.)

Kelailin vaan ku JSR on saannut yhteensä 22 ääntä edellisillä kierroksilla, kun taas Shenmue 2 on saannut 6. No mulle on ihan sama vaikka tää kierros jatkuis vaikka viel koko ens viikonkin. Mitä muut sanoo?
 
Jet Set Radio

Eiköhän lopputulos oo aika selvä, vaikka kaikki ei pääsis äänestämäänkään...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
No mulle on ihan sama vaikka tää kierros jatkuis vaikka viel koko ens viikonkin. Mitä muut sanoo?
Niin no, mun maailma ei juuri heilahda vaikkei tämä loppuisi ikinä.
Jos nyt rehelliseksi hypitään.
 
Ei jumankiuta.... :confused::confused::confused:

En aikaisemmin osallistunut tähän huutoäänestykseen, mutta nyt on pakko. En äänestäisi Jet Set Radiota parhaaksi peliksi (parannettavaa kun löytyy), mutta että Shenmue 2! Pelihän kyllä tarjoaa silmäkarkkia, ihan kivan juonen sekä Outrunin ja Afterburnerin, mutta muilta osiltaan kyseessä on valtavan yksinkertainen peli. Shenmuet ovat olleet ihan viihdyttäviä läpijuostavia kerran vuodessa tai kahdessa, mutta parannettavaa niissä olisi kilokaupalla.

Ei kenellekään tullut mieleen, että potentiaalista on melkein kaikki käyttämättä, jos tehdään upea ympäristö, mutta siellä ei voi tehdä mitään? Yksityiskohtainen maailma menee ihan hukkaan, kun ympäristön kanssa ei voi olla vuorovaikutuksessa. Peliautomaattien yms pelaaminen ei oikein riitä vuorovaikutukseksi. On älytöntä, että luodaan valtava määrä hahmoja joiden kaikkien kanssa voi keskustella, mutta keskustelu on rajoitettu vain käsillä olevaan ongelmaan.

Eipä ole muukaan pelisuunnittelu tältä vuosikymmeneltä. Oikeaan aikaan oikean suunnan tai napin painaminen ei ollut hauskaa edes Dragons Lairissa tai Space Acessa, mutta silti se on valittu Shenmueen. Samoin vapaat tappelut on tehty näennäisen monipuolisiksi, mutta käytännössä homma on yksinkertaista rämpytystä keskinkertaisesti toteutettuna. Luulisi, että Virtua Fighterien tekijät olisivat pystyneet parempaan.

Onhan parannusta silti tapahtunut, vaikka ei tärkeimmillä ongelma-alueilla. Shenmue 2:ssa hahmot olivat selvästi parempia. Ensimmäisen osan Nozomia ja Tomia olisi pitänyt pistää nekkuun joka kerta kun avasivat suunsa, mutta jatko-osassa mitään yhtä ärsyttävää ei ollut. Olin myös todella tyytyväinen japaninkielisiin puheisiin. Kuulosti todella hienolta ja edes latteudet eivät vieraalla kielellä niin haittaa.

Minä äänestään siis Shenmue 2:n tiputtamisen puolesta....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Ei jumankiuta.... :confused::confused::confused:


Ensimmäisen osan Nozomia ja Tomia olisi pitänyt pistää nekkuun joka kerta kun avasivat suunsa, mutta jatko-osassa mitään yhtä ärsyttävää ei..

Offtopic alert!!!Nozomi on ihana.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*


Offtopic alert!!!Nozomi on ihana.

Sehän siinä juuri olikin! Tekivät Nozomista oikein ihana-ihana-ihanan ja vieläpä Ihanan Isolla I:llä. Nozomi oli mahdollisimman söpö, täysin särmätön ja luonteeton hymistelijäkoiranpentu. Niinhän se toki usein pelien naishahmoissa on. Koko homman "kruunasi" vielä Ryon täydellinen pahvius, kun millään ei muka mennyt perille, että Nozomin hormonit hyrräsivät. Hyi.

No, varmaan Nozomista tulisi Ryolle tottelevainen valkavaimo. :rolleyes:
 
Ylös Bottom