Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DreamCast T-paita

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mites jos paita oliskin musta ja siinä logot oranssilla? Tietysti se ei ole eurooppa väri mut se ois väriyhsdistelmänä siisti.

Ehdotushan tämä vaan..


T.Blasteroid
 
Hyvä idea laittaa pienellä toi DCFin... ja koskas se Gameworld taas olikaan? Ja onko siellä jossain kaljateltta! Toissavuonna kun viimeksi olin, Kaapelillla, niin en ainakaan tuollaista huomannut!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Blasteroid
Mites jos paita oliskin musta ja siinä logot oranssilla? Tietysti se ei ole eurooppa väri mut se ois väriyhsdistelmänä siisti.
Sehän olis niinku japsi-originaali. Ja hyvä väriyhsdistelmänä

rainman, äkkiäkös me sellanen sinne laitetaan:)
Itse en ole kertaakaan tuolla ollut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Sehän olis niinku japsi-originaali. Ja hyvä väriyhsdistelmänä

rainman, äkkiäkös me sellanen sinne laitetaan:)
Itse en ole kertaakaan tuolla ollut.
Jos Blasteroidin ehdotus menee läpi niin meitsi on messissä.
 
Brodeerattu paita minulle. Eiköhän värvätä ympäri mualiman DC-väkeä polkemaan paikalliseen peltoon "ufo-kuvio"- henkinen DC-logo? Vaikka hehtaarin kokoinen, ja alle teksti: We want more. Niitä kun olisi joka puolella, niin ihan varmasti DC otettaisiin takaisin tuotantoon. Niin, siis sellaisen brodeeratun paidan haluaisin.
 
Brodeerattu paita tänne kiitos (kunhan ei tosissaan maksa hirveitä..)

Ja pistätte sinne Gameworldin pihaan johonki asuntovaunuun kaljateltan pystyyn, siis jos siellä ei sellasta muuten ole! :) Oveen vaikka tollanen paita merkiksi, nii kylä lähtee
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto

Ja DCfin staffilla lukis tietysti pinellä DCfin staff. :D
Noniin. Sitä ollaan taas niin elitistiä. Titteleillä vesilintua päähän.

edit: Paitsi siinä tapauksessa tietysti, että teetetään DCfin Guru-paidat. Sitten saa sotka olla rauhassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Miksei konettakin voisi tehdä vektoreilla? Eihän siitä nyt täysin aidon näköistä saisi, mutta mielestäni vähän tyylitelty DC näyttäisi paljon paremmalta kuin huono kuva koneesta (joka vielä huononee entisestään jos sen paidalle laittaa).
Tokihan sen voi. Jos haluaa.. Porukka vaan tuntuis olevan enemmän ison logon kannalla selkään, joten eipä taida kannattaa ruveta tuota koneen kuvaa vektoroimaan turhaan..
 
Mua kiinnostaa myös paita. Selässä vois llukee mieluummin vaan pelkkä SEGA, vaikka yläselän kohalla. Ja sit tos rinnalla Se DC-kiekura. Valkonen väri ja kuvat sinisellä. Ja tyylikäs olis!:D
 
Jep, mulle myös katu-uskottava dc-paita. Värivaihtoehdoista parhaimmat lienevät sininen paita/valkoinen logo et vice versa.
 
http://www.acfprint.fi/ näyttäisi tekevän painatuksia. Vinkkinä vaan. Kuka sitten asiaa onkin hoitamassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*
Noniin. Sitä ollaan taas niin elitistiä. Titteleillä vesilintua päähän.

edit: Paitsi siinä tapauksessa tietysti, että teetetään DCfin Guru-paidat. Sitten saa sotka olla rauhassa.
Ja gurut staffilaiset sais "Guru DCfin staffilainen"-tekstin siihen :D ;)
 
tällä hetkellä näyttäis suosituin väriyhdistelmä olevan valkoinen paita sinisillä logoilla. Kakkosena tasoissa olevat musta/oranssi ja sininen/valkoinen.. Asiasta täytynee äänestää, tai sitten mahdollisesti teettää paitoja parilla eri väriyhdistelmällä.. Itse ehkä pitäisin mustasta paidasta sinisillä kuvilla...
 
Väreillä ei sillee ole väliä. Mielestäni olis hyvä jos siinä ei missään lukis Dreamcast tai SEGA tai muuta ainakaan kovin isolla. Että pelkkä kiekura näyttäis tyylikkäältä, ja ne jotka sen tunnistais, niin tunnistais ja muut vaan kattois että KOMIA PAITA.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Väreillä ei sillee ole väliä. Mielestäni olis hyvä jos siinä ei missään lukis Dreamcast tai SEGA tai muuta ainakaan kovin isolla. Että pelkkä kiekura näyttäis tyylikkäältä, ja ne jotka sen tunnistais, niin tunnistais ja muut vaan kattois että KOMIA PAITA.
Just niin. Tosin värillä on väliä. Valkoista paitaa en päälleni pue.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Väreillä ei sillee ole väliä. Mielestäni olis hyvä jos siinä ei missään lukis Dreamcast tai SEGA tai muuta ainakaan kovin isolla. Että pelkkä kiekura näyttäis tyylikkäältä, ja ne jotka sen tunnistais, niin tunnistais ja muut vaan kattois että KOMIA PAITA.
joo, pelkkä kiekura on tyylikkäin..
Tulee "Dark City" mieleen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Väreillä ei sillee ole väliä. Mielestäni olis hyvä jos siinä ei missään lukis Dreamcast tai SEGA tai muuta ainakaan kovin isolla. Että pelkkä kiekura näyttäis tyylikkäältä, ja ne jotka sen tunnistais, niin tunnistais ja muut vaan kattois että KOMIA PAITA.


Ehdottomasti pelkkä hypnootinen kiekura, ei turhaa selostusta!

Kuten mm. sega, Dream Cast, Tämä konsoli oli ensimmäinen 128Bit ja jne.

Se on huomattavasti kiinnostavampi yksinkertaisena.


T.Blasteroid
 
Ylös Bottom