Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DreamCast T-paita

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
jep. Se sais olla aika pieni se kuva siinä rinnassa. Ja ei kiertävää DCFIN-tekstiä, vaan pieni DCFIN-teksti samalla värillä kuin paita.
Se näkyy vaan läheltä.
 
Meitsin ehdotelma. (kuvasuhteet ja yleinen laatu on sitten mitä on. 7min työltä ihan kelpoinen esimulgasuversio)


Mahdollisia ongelmia:
1. Kiekuran voisi brodeerata, mutta DCFin -teksi olisikin jo hankalempi.
2. DCFIN -tekstin tekeminen vektoreilla olisi hankalaa, muttei mahdotonta. Aikaa vievää se ainaskin olisi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Minullekkin kelpaisi tuommoinen valkoinen paita jossa DC-logo sinisellä. alla voisi lukea vaikkapa Dreamcast ja niskassa pienellä SEGA tai vastaavaa.
 
Tällänen paita kans vois olla jänskä: http://koti.mbnet.fi/~bore/666/hehe.gif (eli tää on tosi paska kuva, mutta varmaan saa kuvan mitä mä yritän täs hakee).

Mut toi nemin ehdotus on kyl mun mielest ihan hyvä. Toi dc logo vois olla kyl ehkä valkonen sinisel pohjalla, niinku nois pal peleis.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Tällänen paita kans vois olla jänskä: http://koti.mbnet.fi/~bore/666/hehe.gif (eli tää on tosi paska kuva, mutta varmaan saa kuvan mitä mä yritän täs hakee).

Mut toi nemin ehdotus on kyl mun mielest ihan hyvä. Toi dc logo vois olla kyl ehkä valkonen sinisel pohjalla, niinku nois pal peleis.
Tykkää tuostakin. Laittakaa näitä lisää niin jossain vaiheessa vois tehdä pollin ja äänestää. Tai sit Frank I päättää.
 
Ei tollasta Pepton jättikiekuraa. Sellanen mikä olis tosi siisti, siis pieni kiekura rintaan, ja joko iso kiekura selkään tai pieni kiekura/segateksti/dcfin/teksti niskaan.
 
Otin muutaman kuvan DC:stä. Logoa edition sen verran, että taustalta lähtivät kaikki turhuudet pois.

Itse koneesta otettua kuvaa en editoinut mitenkään ja minulla ei ollut muuta valkoista alustaa, kuin A4-kokoiset paperit, joten tulos on aika kehno.

DC:n logo
Itse konsoli

Tuo DCsivu.jpg on sitten kooltaan 2 Mt ja resoluutiota 2272x1704, joten pienempi versio siitä löyty täältä.

Tuskin noista hyötyä on, mutta näin kesän lopussa on liikaa vapaa-aikaa ;)


Edit: Jaahas, Pepto ehti jo esittelemään tuota logoa :D
 
Hälvetti, mäkin haluan tollasen paidan jos siitä tulee hiano.

Mun ehdotus ois tällänen:

DCFinShirtFront.jpg


DCFinShirtBack.jpg


Ja sitten se DCFIN teksti vielä johonkin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
toi koneen kuva täytyy varmaan tehdä painamalla (brodeerattu valokuva? aika hiljasta..), mutta kuvan koko on jo riittävä. :) Tosta kuvasta täytyy kyllä poistaa tausta vielä.. Noi logot alkaa kanssa olla riittävän kokoisia tuollaisenaankin, mutta voin kyllä suurentaa niitä saadaan varmasti siistit paidat..
Ajattelin tässä viikonlopun aikana vaikkapa käsitellä nuo kuvat, kunhan pääsen jossakin hakemaan ne netistä.. (ei oo nettiä himassa, ja tässä duunikoneessa ei ole kuin korppuasema.. )
Mihin väreihin me muuten ollaan päädytty? Ilmeisesti joko musta/oranssi tai sininen/valkoinen? no, teen molemmat...
 
Jos selkään tulee kone niin pitää se tietenkin olla suoraan ylhäältä päin! Kaikkein hienoin olisi samanlainen piirretty ja tyylitelty kuva kun cvg-lehdessä on (tai siis kun viimeksi luin sitä) niissä arvosteluissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Mä haluan kaikkia malleja yhden!
rupee tosiaan olemaan näitä ehdotuksia niin paljon, että voidaan kohta ruveta pyörittämään jotakin "viikon Dreamcast-paita" tyylistä bisnestä... "Liity jäseneksi ja saat joka viikko erilaisen t-paidan postissa kotiisi..." :D
 
Ylös Bottom