Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Driveclub & Driveclub Bikes - Nettiominaisuudet suljetaan 31.3.2020

Vastaus: DriveClub [Hype]

EA:llahan taitaa edelleen olla jonkinlainen yksinoikeus lisenssi Porscheen, joten ainut tulevista ns. kunnon autopeleistä taitaa olla Project Cars jossa kyseisiä autoja näkyy. Muissa peleissä joudutaan sitten tyytymään RUF:iin.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

http://www.v2.fi/uutiset/pelit/18673/Tallainen-on-DriveClub-PS-Plus-Edition/



DriveClub PS Plus Edition on DriveClub-pelin ilmainen versio niille, jotka hankkivat Playstation 4:n ja PS Plus -jäsenyyden. Eurogamer kertoo nyt, miten kokonainen ja ilmainen peli eroavat toisistaan:

- "koko peli miinus muutama rata ja auto"
- ilmaisversiostakin voi ansaita platina-Trophyn
- ilmaisversion voi päivittää kokonaiseksi, jolloin PS Plus -jäsenyyttä pelaamiseen ei enää tarvita. Hinta tulee olemaan pienempi kuin pelin kaupasta ostaville
- ilmaisversio on tarjolla 'reilusti ensi vuoden puolelle' asti
- photo modea työstetään, mutta siitä ei kerrota vielä enempää
- pelissä ei ole jaetun ruudun pelitilaa

Driveclub on Playstation 4:n julkaisupeli.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Sony julkaissut neljä pelivideota Gamescomin Alpha-versiosta, 1080p/30 fps. Tekijät tähtäävät kuitenkin 60 fps ruudunpäivitykseen.

[video=youtube_share;ncmd7t2UkdM]http://youtu.be/ncmd7t2UkdM[/video]

[video=youtube_share;h-pDSDfzNYc]http://youtu.be/h-pDSDfzNYc[/video]

[video=youtube_share;K5fPprh_UFM]http://youtu.be/K5fPprh_UFM[/video]

[video=youtube_share;sjljyomdG8I]http://youtu.be/sjljyomdG8I[/video]
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Minusta näyttää tuo auton takaa kuvakulma aika huonolta, ei meinää nähdä tietä ollenkaan.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Pelillä on paljon suurempi impakti joskus maaliskuussa koska silloin ei julkaista mitään muuta. Ihmetytti jo silloin kun kun laitettiin GT6 samaan ikkunaan.

Ainut ps4:n julkkaripeleistä joka kiinnosti. Gt6 tulee PS3:lle ja maailmassa on monia jotka ei omista PS3:sta, tai myy sen pois ennen nelosta. Joten ei ihan verrattavissa. Harmi homma.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Just, ja tämänkin piti olla day1-peli. Hmmm, jostain olin jopa lukevinani että peli olisi ollut ladattavissa kaikille ps4-käyttäjille 4free. Sori jos olen missanut jotain aikasemmista viesteistä, mutta nyt alkaa nyppimään näiden aimemmin ilmoittujen pelin myöhästymiset grrrr.....

Pelin on tarkoitus tulla ilmaiseksi PlayStation Plus -jäsenille, mutta hieman myyntiversiota karsitumpana versiona.

Mutta jos huhut pitävät paikkansa niin myöhästyminen kieltämättä kirpaisee: kuitenkin jo ensimmäisen pleikkarin ajoista lähtien jokaisen konsolilanseerauksen kylkeen on aina oleellisesti liittynyt ajopeli esittelemään uuden raudan muskeleita kiiltävämmän pellin muodossa. Ja aina olen myös uuden ihanaisen laitteen mukaan kaahailun kaupasta poiminut. No, tuleehan PS4:lle vielä NFS: Rivals, mutta ei ole läheskään sama asia - se kun tulee kaikille mahdollisille laitteille muutoinkin.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Komppaan Lyckymania.

Jos jotain positiivista pitää etsiä, niin ainakin studiolla on mahdollisuus tehdä paketista hiotumpi kokonaisuus. Useat pelisivustot ovat kirjoittaneet nuivaan sävyyn DriveClubin visuaalisuudesta, osa-alue mikä on varmasti tärkeä konsolin day1 ostajille ja autofanaatikoille. Lykkäyksen myötä fps saadaan kenties nostettua next-gen tasolle:
DriveClub Devs Can’t Confirm 60fps Yet, They’re “Pushing the PS4 HARD” to Achieve That and More
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Onkos tuosta ajomallista ollut jotain puhetta jossain. Onko ihan täyttä arcadea vai voiko toivoa rattipeliksi? Lähinnä siksi kyselen, kun hieman ihmetyttää gameplay videoiden antama kuva ihan totaalisesta arcadesta. Tai mun silmään ainakin näyttänyt sellaiselta NFS pelisarjan peliltä jota on jonkun verran siloiteltu aidommaksi. Toisaalta koko PS4:n ainoat kommentit rattien yhteensopivuuksista on saatu juuri DriveClubin tekijöiden suusta, joka viittaisi siihen että peli olisi suunniteltu pelattavaksi myös rateilla.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Paha sanoa onko rattipeliksi, luulen että hieman arcademainen ja hieman toden tuntuistakin ajamista haettu. Voisiko olla hieman Forza Horizon tyylinen ajomalli taikka Gridin, mitä on gameplay videoita katsellut.
koskas tällä oli tarkka julkaisu päivä? Innolla tätä odotetaan, pitäisi kumminkin varmaan olla ihan kunnon kilvanajo peli :).
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

koskas tällä oli tarkka julkaisu päivä? Innolla tätä odotetaan, pitäisi kumminkin varmaan olla ihan kunnon kilvanajo peli :).

Tarkkaa julkaisupäivää tuskin on annettu, viitettä kyllä aikajaksoon Q1/2014. Toivottavasti mahdollisimman pian vuoden vaihteen jälkeen. Tässä on yhteisöllistä kilvanajon meininkiä. Kaikesta skabataan ja kavereiden autot on siinä haamuina kirittämässä.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Tässä on yhteisöllistä kilvanajon meininkiä. Kaikesta skabataan ja kavereiden autot on siinä haamuina kirittämässä.

Itseä ainakin ahdistaa nämä kavereiden suoritukset. Olen kuitenkin kaverilistani huonoimpia pelistä toiseen, niin siinä sitten peli lyö vasten kaavoja joka pelikerralla. Ja kun muut on niin kovia rattimiehiä, että tiedän olevani viimeinen vaikka harjoittelisin kuukausia. Vie pikemminkin hauskuutta rennoista pelihetkistä, kun peli vain muistuttaa miten huono olet.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Itseä ainakin ahdistaa nämä kavereiden suoritukset. Olen kuitenkin kaverilistani huonoimpia pelistä toiseen, niin siinä sitten peli lyö vasten kaavoja joka pelikerralla. Ja kun muut on niin kovia rattimiehiä, että tiedän olevani viimeinen vaikka harjoittelisin kuukausia. Vie pikemminkin hauskuutta rennoista pelihetkistä, kun peli vain muistuttaa miten huono olet.

Samoin se on tuloksisa usein myös täällä, mutta ei se hauskuutta ole onnistunut syömään. Heidän antama vastus on kovuudessaan sitä luokkaa että pistää kuitenkin yrittämään. Sen kerran kun pääsee hetkeksi nokittamaan, on se ollut yritysten arvoista. On eri asia kilpailla edes jollain tasolla tuttujen pelikavereiden kesken, kuin täysin ulkolaisessa random-porukassa tai vielä pahempaa, konevastustajan tekaistuja aikoja vastaan. Tässä DriveClubissa nimenomaan yhteisön antama vastus on se pointti ja uskon vakaasti sen koukuttavuuteen. Aiemmin nähty DiRT oli siitä jo hyvä osoitus.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Itseä ainakin ahdistaa nämä kavereiden suoritukset. Olen kuitenkin kaverilistani huonoimpia pelistä toiseen, niin siinä sitten peli lyö vasten kaavoja joka pelikerralla. Ja kun muut on niin kovia rattimiehiä, että tiedän olevani viimeinen vaikka harjoittelisin kuukausia. Vie pikemminkin hauskuutta rennoista pelihetkistä, kun peli vain muistuttaa miten huono olet.

Sama mulla battlefieldissä, olen niin tuskaisen huono pelaaja siinä että välillä taidan olla tiimille vain haitaksi, mutta samapa tuo hauskaa pelissä silti on :) Joten ei kannata antaa pelin päästä ihon alle, pidät vaan hauskaa rennolla asenteella :) Sitten kun onnistuu ja pärjää hyvin niin fiilis on muikea :)
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Täähän vaikuttaa hyvältä peliltä! Toivotaan nyt todellakin että tämä tehtäis myös ratti ohjaimia silmällä pitäen. Täytyy ruveta bongailemaan kaveri listalle kavereita kun ei kellään tutulla oo tätä PS4. Mut saa lisätä kaveri listalle (Juha75) Pelailen enimmäkseen auto pelejä.
 
Ylös Bottom