Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Driveclub & Driveclub Bikes - Nettiominaisuudet suljetaan 31.3.2020

Vastaus: Driveclub & Driveclub Bikes - Moninpelissä nyt privalobbyt!

DC:n julkaisija Evolution onkin jo ollutta ja mennyttä, eli leaderboardeja ei kyllä kukaan enää resetoi. Ehkä hyväkin, mua jurppi suunnattomasti joutua ajamaan kymmeniä drift eventejä ihan vaan kun Evolution sääti drift-sääntöjä ja ystävällisesti poisti samalla edellisten patchien aikaiset pistetulokset listoilta :D

Harmillinen juttu sinällään, peli osoittautui omaan makuuni helvetin hyväksi peliksi. Itseasiassa varmaan hauskin autopeli mitä oon pelannu.
Mutta mitä tän ketjun alkusivuja luki, nii julkkarin jälkeen ilmeisen katastrofaalista sekoilua tekijöiltä, liekkö sitten sillä ollut osuutta lopettamisen kanssa.
Driveclub 2:sta ilmeisesti turha odottaa, mikä on kyllä sääli. Muita saman genren pelejä kun ei taida olla ps4 puolella. Pcars, Corsa, ja ilmeisesti nyt uusi turismokin kun keskittyy puhtaaseen rata-autoilu genreen..
 
Vastaus: Driveclub & Driveclub Bikes - Moninpelissä nyt privalobbyt!

The Crew, Need for Speedit... Tulihan DC:stä hieman kummajainen, se oli aika puhdas arcade julkaisussa ja vuoden viilauksen jlkeen se on "arcademainen simulaattori". Sääelementit toi myös mukanaan vahvoja simulaattorielementtejä, itse en kyllä tykännyt kun sitä sadetta piti sitten änkeä 99% kaikista DLC-eventeistä. Muutenhan tämä on hauska ajaa mutta todella sieluton tekele, xp-miljoonat vaan rullaa ruudulla ja sitten seuraava random-kenttä random-autosatsilla. En mä nyt niin kauheasti välittänyt niistä kertojaäänistä ja "jee nyt tie maailmanmestariksi" -tarinoista jotka on nähty tuhanteen kertaan, mutta nyt kun ei ole edes sitä motivoimassa :D Oon itse parin vuoden varrella vaan runtannut itseni kaverileaderbordien ykköseksi about kaikkialla, niin tuli jotain kilpailullista mielekkyyttä tähän armottomaan grindiin.

Kaupallista menestystähän DC:stä ei koskaan tullut, mikä oli Sonylle pettymys koska tämän pelin piti olla se "killer app" PS4:n julkaisussa. Rahahan siinä puhuu, että studio suljettiin. Destinyä ja BF4:ää piti kanssa viilata yli vuosi julkaisun jälkeen ennenkuin niistä alkoi tulla valmista, mutta myyntiluvutkin oli hieman eri luokkaa.
 
Vastaus: Driveclub & Driveclub Bikes - Moninpelissä nyt privalobbyt!

Need for speed pelisarja on kyllä ihan hemmetin kaukana DCstä. Ratilla pelatessa forcet ilman muuta täysillä tässä pitää olla, ja ajoavut tietysti pois. Tällä menetelmällä g29 ratilla sopivilla säädöillä ei mikään toinen pelaamani peli pääse ajotuntumassa DCn tasolle. Tietenkään ei puhdas simu ole, vaan ns. Kieliposkessa helvetin hauska simulaattorimainen peli.
 
Herätetään ketjua sen verran, että kerrotaan pari ikävää päivämäärää.

31. elokuuta kuluvaa vuotta DRIVECLUB, DRIVECLUB Bikes ja DRIVECLUB VR sekä kaikkien noiden DLC:t vedetään pois Storesta. Syy on - kuten niin monesti ajopeleissä - vanhentuvat lisenssit.

31.3.2020 puolestaan em. pelien verkkoserverit ajetaan alas, ja sen myötä pelistä katoaa paljon toiminnallisuuksia.

Online servers for DRIVECLUB, DRIVECLUB VR and DRIVECLUB Bikes will shut down on 31st March 2020, 23:59 BST. All online features (including online multiplayer modes) will cease on that date. You will still be able to play and enjoy these games in single player offline modes. However, the games have significant amounts of online gameplay, so from 31st March 2020, functionality will be affected in the following ways:

You will not be able to:
Use your season pass online.
Represent your Club online in multiplayer events or tours.
Play online multiplayer and compete in challenges.
Create your own events.
Compete in leader boards, or share stats and player progress.

You will be able to:
Use your season pass on all single player and offline modes.
Continue to play all game (DC, DC VR and DC Bikes) and DLC single player functionality in offline mode.
Earn trophies in single player / offline mode.
PlayStation will cease selling DRIVECLUB, DRIVECLUB VR, DRIVECLUB Bikes and all DLC and season passes related to those games from 31st August 2019, at 23:59 BST.

Lähde: PlayStation
 
Ylös Bottom