Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Driveclub & Driveclub Bikes - Nettiominaisuudet suljetaan 31.3.2020

Driveclub & Driveclub Bikes - Moninpelissä nyt privalobbyt!

Mitäs nyt kun driveclub on lukossa ja käskee ostamaan storesta uudestaan. Ei pysty ostamaan kun sen plus version ja siis minulla oli vain se koko versio pelistä ja season pass ja moottoripyörät yms. Nyt pyytää 14.95 plus versiosta. En todellakaan maksa uudestaan. Onko kohtalotovereita ja mahdollista ratkaisua. Käyttöoikeuksien palautus ei auttanut. Poistin pelin ja ei löydy enää kirjastostakaan... Mihin numeroon voi Sonylle soittaa tai laittaa mailia?
Melko hämärältähän tuo kuulostaa. Oletko varma, että se peli on varmasti hankittu sillä PSN-tunnuksella, jolla käyttöoikeudet yritit palauttaa? PS4:n Librarysta ei minkään pitäisi poistua, ei vaikka käyttöoikeus esim. Plus-jäsenyyden päättymisen myötä loppuisikin.

Mutta lukaisepa läpi tämä keskusteluketju Facebookista, josko siitä löytyisi vihjeitä tai jopa suoranainen ratkaisu.

Pleikkarin teknisen tuen yhteystiedot löydät
tuon samaisen Sony PlayStation Suomi -ryhmän About-osiosta. (En saanut kännykällä niitä nyt copy-pastettua, joten joudut itse ne sieltä katsomaan. Sori.)
 
Vastaus: Driveclub & Driveclub Bikes - Moninpelissä nyt privalobbyt!

Melko hämärältähän tuo kuulostaa. Oletko varma, että se peli on varmasti hankittu sillä PSN-tunnuksella, jolla käyttöoikeudet yritit palauttaa? PS4:n Librarysta ei minkään pitäisi poistua, ei vaikka käyttöoikeus esim. Plus-jäsenyyden päättymisen myötä loppuisikin.

Mutta lukaisepa läpi tämä keskusteluketju Facebookista, josko siitä löytyisi vihjeitä tai jopa suoranainen ratkaisu.

Pleikkarin teknisen tuen yhteystiedot löydät
tuon samaisen Sony PlayStation Suomi -ryhmän About-osiosta. (En saanut kännykällä niitä nyt copy-pastettua, joten joudut itse ne sieltä katsomaan. Sori.)
Kyllä on hankittu ihan samalla tunnuksella. Laitan nyt viestiä sonylle jos sieltä joku joskus kerkeisi vastaamaan. Tuo case minkä laitoit ei nyt ihan osunut omaan ongelmaan... Kiitos kuitenkin
 
Vastaus: Driveclub & Driveclub Bikes - Moninpelissä nyt privalobbyt!

k0g3 jos menet vielä www-selaimella https://store.playstation.com/ ja kirjaudut PSN-tunnuksillasi sisään. Hakukenttään kun kirjoittaa "drive" pitäisi jo näkyä melkein kaikki pelin julkaistut versiot. Se jonka haluat nähdä on siis pelkkä DRIVECLUB PS4. Tuon kohdalla pitäisi olla ostamisvaihtoehdon sijaan download-vaihtoehto. Ei ole mulla ainakaan kadonnut download-optio minnekään, joten mikään yleinen ilmiö ei ole kyseessä.

PS4:llä ei taida nähdä sisällön kohdalta omistajaa. Jos menet pelin kohdalle ja painat options-nappia, niin näet silti onko sisällöllä esim. aikarajaa (koskee vaikkapa PSplus-sisältöjä). Jos se koneelle asennettu DC on tuo ylempänä oleva, sen kohdalla ei näy aikarajaa eikä se täten voi vanhentuakaan.
 
Vastaus: Driveclub & Driveclub Bikes - Moninpelissä nyt privalobbyt!

k0g3 jos menet vielä www-selaimella https://store.playstation.com/ ja kirjaudut PSN-tunnuksillasi sisään. Hakukenttään kun kirjoittaa "drive" pitäisi jo näkyä melkein kaikki pelin julkaistut versiot. Se jonka haluat nähdä on siis pelkkä DRIVECLUB PS4. Tuon kohdalla pitäisi olla ostamisvaihtoehdon sijaan download-vaihtoehto. Ei ole mulla ainakaan kadonnut download-optio minnekään, joten mikään yleinen ilmiö ei ole kyseessä.

PS4:llä ei taida nähdä sisällön kohdalta omistajaa. Jos menet pelin kohdalle ja painat options-nappia, niin näet silti onko sisällöllä esim. aikarajaa (koskee vaikkapa PSplus-sisältöjä). Jos se koneelle asennettu DC on tuo ylempänä oleva, sen kohdalla ei näy aikarajaa eikä se täten voi vanhentuakaan.
Ei se nyt vaan siellä ole, lukee ei saatavilla ja syy koska minulla on playstation plus???, ei muuta. Vaihtoehtona on ostaa plus versio 14.95 hintaan. Playstation app ei anna ottaa screenshottia ja selaimella se ei nyt kirjaudu tuonne. Kaikki muut kilkkee näkyy ostettuna.
 
Vastaus: Driveclub & Driveclub Bikes - Moninpelissä nyt privalobbyt!

Ei se nyt vaan siellä ole, lukee ei saatavilla ja syy koska minulla on playstation plus???, ei muuta. Vaihtoehtona on ostaa plus versio 14.95 hintaan. Playstation app ei anna ottaa screenshottia ja selaimella se ei nyt kirjaudu tuonne. Kaikki muut kilkkee näkyy ostettuna.
http://cloud.tapatalk.com/s/58a78528ae30c/Screenshot_20170218-011619.png?
http://cloud.tapatalk.com/s/58a784f856072/Screenshot_20170218-011623.png?
http://cloud.tapatalk.com/s/58a784fecb3ef/Screenshot_20170218-011645.png?

Onnistuin ottamaan kuvat
 
Vastaus: Driveclub & Driveclub Bikes - Moninpelissä nyt privalobbyt!

Selvä homma, PS Storen mielestä sulla ei ole täyttä DriveClubia koskaan ollutkaan. Se ei anna ostaa "virallista" versiota, koska oot Plus-jäsenenä oikeutettu siihen halvempaan Plus-upgradeen. Tämän pitäisi myös tarkoittaa sitä, että sulla kyllä löytyy "DriveClub PlayStation Plus Edition" eli se köyhän miehen versio latauslistalta. Päivämäärä minkä kohdalta löytyy on se milloin viimeksi jatkoit Plus-tilausta tai milloin ne nyt lisäsikään muutaman päivän korvaukseksi PSN-kenkkuilusta, kumpi vaan tapahtui myöhemmin. Tilauksen jatkaminen ystävällisesti nollaa aina kaiken Plus-tauhkan sille päivämäärälle.

Olisi luultavasti aika tärkeää, että sulla on ne Sonyn lähettämät thank you for your purchase -emailit tallella myös, silloinhan tässä ei ole mitään epäselvyyttä ja saavat korjata. Tai vähintään tiliotteista merkintä, mitä vaan mikä todistaisi ostoksen tapahtuneen. Ja vainoharhaisena vielä kerran, jos on yhtä useampi tunnus konsolilla koskaan ollutkaan, niin tuplatarkistus kannattaa niien osalta vielä tehdä.

Viimeiseksi oon omissa asioissa lähettänyt pari vuotta sitten Sonylle pelkkää mailia, ne ei sit vastaa kuukauteen vaikka useammankin laittaisit - tai oletan että ikinä, siinä vaiheessa hermostuin ja aloin soittelemaan. Kehottaisin siis mailaamisen jälkeen vielä soittamaan suomen asiakaspalveluun, että siellä joku herää tutkimaankin asiaa.
 
Vastaus: Driveclub & Driveclub Bikes - Moninpelissä nyt privalobbyt!

Selvä homma, PS Storen mielestä sulla ei ole täyttä DriveClubia koskaan ollutkaan. Se ei anna ostaa "virallista" versiota, koska oot Plus-jäsenenä oikeutettu siihen halvempaan Plus-upgradeen. Tämän pitäisi myös tarkoittaa sitä, että sulla kyllä löytyy "DriveClub PlayStation Plus Edition" eli se köyhän miehen versio latauslistalta. Päivämäärä minkä kohdalta löytyy on se milloin viimeksi jatkoit Plus-tilausta tai milloin ne nyt lisäsikään muutaman päivän korvaukseksi PSN-kenkkuilusta, kumpi vaan tapahtui myöhemmin. Tilauksen jatkaminen ystävällisesti nollaa aina kaiken Plus-tauhkan sille päivämäärälle.

Olisi luultavasti aika tärkeää, että sulla on ne Sonyn lähettämät thank you for your purchase -emailit tallella myös, silloinhan tässä ei ole mitään epäselvyyttä ja saavat korjata. Tai vähintään tiliotteista merkintä, mitä vaan mikä todistaisi ostoksen tapahtuneen. Ja vainoharhaisena vielä kerran, jos on yhtä useampi tunnus konsolilla koskaan ollutkaan, niin tuplatarkistus kannattaa niien osalta vielä tehdä.

Viimeiseksi oon omissa asioissa lähettänyt pari vuotta sitten Sonylle pelkkää mailia, ne ei sit vastaa kuukauteen vaikka useammankin laittaisit - tai oletan että ikinä, siinä vaiheessa hermostuin ja aloin soittelemaan. Kehottaisin siis mailaamisen jälkeen vielä soittamaan suomen asiakaspalveluun, että siellä joku herää tutkimaankin asiaa.
No ei varmaan ole kuitteja enää, että no odotellaan mitä ne sieltä vastaa. Koneessa ei ole ollut kuin yksi tunnus käytössä yms. Tämä on ilmeisesti ihan ongelma tai bugi psn:ä kun googlailin tuosta.
 
Vastaus: Driveclub & Driveclub Bikes - Moninpelissä nyt privalobbyt!

No ei varmaan ole kuitteja enää, että no odotellaan mitä ne sieltä vastaa. Koneessa ei ole ollut kuin yksi tunnus käytössä yms. Tämä on ilmeisesti ihan ongelma tai bugi psn:ä kun googlailin tuosta.
Kyllähän tuo käyttöoikeusbugilta vaikuttaa, ja saattaa ratketa "itsekseen", kunhan vaikka kerran päivässä käy kokeilemassa sitä käyttöoikeuksien palautusta. Varmuuden vuoksi kannattaa käydä Safe Modessa ajamassa tietokannan uudelleenrakennus (Rebuild Database).

Viime kädessä se on sit PSN-insinöörien murhe oikoa DRM-bitit.
 
Vastaus: Driveclub & Driveclub Bikes - Moninpelissä nyt privalobbyt!

Kyllähän tuo käyttöoikeusbugilta vaikuttaa, ja saattaa ratketa "itsekseen", kunhan vaikka kerran päivässä käy kokeilemassa sitä käyttöoikeuksien palautusta. Varmuuden vuoksi kannattaa käydä Safe Modessa ajamassa tietokannan uudelleenrakennus (Rebuild Database).

Viime kädessä se on sit PSN-insinöörien murhe oikoa DRM-bitit.

k0g3han poisti pelin jo, eikä löydä sitä kirjastosta. PS Storen download listin kautta saattaisi löytää, jos muistaisi milloin peli on ostettu. Silloinkin PS Storen pitäisi merkata kaikki täysversiot DC:stä ostetuiksi. Voin siis itse ladata sisällön sekä DC, että DC Full Game for Plus -tuotesivulta.

Rebuild database on kerrankin ratkaisu jota voisi paikallisesti ehdottaa, mutta nähdäkseni tämä ongelma on alunperinkin Sonyn eikä käyttäjän päässä.
 
Vastaus: Driveclub & Driveclub Bikes - Moninpelissä nyt privalobbyt!

k0g3han poisti pelin jo, eikä löydä sitä kirjastosta. PS Storen download listin kautta saattaisi löytää, jos muistaisi milloin peli on ostettu. Silloinkin PS Storen pitäisi merkata kaikki täysversiot DC:stä ostetuiksi. Voin siis itse ladata sisällön sekä DC, että DC Full Game for Plus -tuotesivulta.

Rebuild database on kerrankin ratkaisu jota voisi paikallisesti ehdottaa, mutta nähdäkseni tämä ongelma on alunperinkin Sonyn eikä käyttäjän päässä.
Download listaa selasin ja niitä dlc hommia löytyy mutta ei itse peliä
 
Vastaus: Driveclub & Driveclub Bikes - Moninpelissä nyt privalobbyt!

Download listaa selasin ja niitä dlc hommia löytyy mutta ei itse peliä

Toi on hyvä homma. Näkyykö Season Pass ostettuna kanssa? Tuo kannattaa joka tapauksessa mainita kun asioit Sonyn aspan kanssa.

Vielä yksi kysymys, sattuiko sulta juuri menemään PS Plus -tilaus loppuun?
 
Vastaus: Driveclub & Driveclub Bikes - Moninpelissä nyt privalobbyt!

Ei ole ps plus lopussa vaan kestää johonki vuoden 2018 alkuun ja siis suunnilleen kaikki muut siitä pelistä on ostettuna. Plussa tilaus ei ole koskaan mennyt poikki sillä lailla, että olisin ilman plus jäsenyyttä.
 
Vastaus: Driveclub & Driveclub Bikes - Moninpelissä nyt privalobbyt!

Olen kyllä päivittänyt ps4 pro versioon ja siihen vaihtanut kovalevyn. Ei sen käsittääkseni silti pitäisi vaikuttaa mihinkään. Ps4 pro on ensisijaisena koneena yms kaikki muu toimii niinkuin pitää...
 
Vastaus: Driveclub & Driveclub Bikes - Moninpelissä nyt privalobbyt!

No niin, eli jokin tunnettu PSN:n DRM-ongelma, joka iskee aika sattumanvaraisesti. Tekninen tuki auttaa. Meilien vasteaika on vaan törkeän huono, joten jos olet kiireinen, soita heti maanantaina. Puhelimessa asia hoituu rivakammin.
Niin se on varmaan tehtävä...
 
Vastaus: Driveclub & Driveclub Bikes - Moninpelissä nyt privalobbyt!

Tätä tuntuu vieläkin pelaavan paljon porukkaa onlinessä. Tuli ostettua pari viikkoa sitten Storesta kyseinen peli(ei vr). Assetto corsan jälkeen kokeilin muutamia kertoja, jonka jälkeen totesin heittäneeni rahat kankkulan kaivoon. Eipähä maksanu ainakaa juuri mtn.

No tänään aattelin antaa pelille vielä yhden mahiksen. Graafisestihan tämä hakkaa mm. Corsan 100-0, ja myös auto valikoima omaan makuuni paljon parempi. Varsinaisia kilpureitahan tässä pelissä ei juuri ole, vaan tehokkaita ja erittäin tehokkaita katulaillisia autoja. Vähän kuin vanhoissa hyvissä turismoissa. I dig it!

Täysiverisen simun jälkeen olo kyllä melkoimen totutteleminen tähän. Itse sanoisin että sellanen sopiva sekoitua simua ja arcadea. Jos ei ajamisesta puhuta, niin täähän on aikalailla täydellinen peli tulostauluineen haasteineen. Online antifanina myös "uramode" tuntuu aika kattavalta, tai kestää ainakin enemmän kuin yhden illan. Ja onhan onlinessä muutakin kuin romuralli. Juuri ajoin timetrial tms jonkun jannun kanssa tiukkaa skabaa. Kivaa hommaahan se on, kuten on ihan normi kisakin, ilman latvasta lahoja itsemurhakandidaatteja.

Driftaus on mielestäni tässä pelissä saatu tuntumaan parhaalta ja oikeimmalta. Pesee corsat pcarsit, ja etenkin turismot. G29:llä siis pelailen, dualshockista ei kokemusta ole.
Rattipelinä tätä kyllä voi todella suositella, ja kunnon tutustumisen jälkeen tälle voi helposti antaa sen ysi-arvosanan.
 
Vastaus: Driveclub & Driveclub Bikes - Moninpelissä nyt privalobbyt!

Ne on aika hc-aikoja kun top 100 yrittää änkee, mulla oli Lamborghini-DLC:stä top 25 -suoritus yhdessä eventissä, ja sain sahaa sitä varten samaa rataa joku kolme päivää. CoyoteFI oli suomalaisista eniten top10 event-tilastoissa kun viimeksi pelailin, taitaa olla edelleen. Aika monessa radassa myös ne 1-3 ensimmäistä aikaa on joku kymmenen sekuntia ja ylikin muita edellä, jokin exploit/bugi löydetty joka tekee ajasta mahdottoman saavuttaa.

DC:n julkaisija Evolution onkin jo ollutta ja mennyttä, eli leaderboardeja ei kyllä kukaan enää resetoi. Ehkä hyväkin, mua jurppi suunnattomasti joutua ajamaan kymmeniä drift eventejä ihan vaan kun Evolution sääti drift-sääntöjä ja ystävällisesti poisti samalla edellisten patchien aikaiset pistetulokset listoilta :D
 
Ylös Bottom