Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Driveclub & Driveclub Bikes - Nettiominaisuudet suljetaan 31.3.2020

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaso
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Driveclub - Uusinnat lisätty, Plus Edition tulee sit joskus...

Onko edelleenkään käryä tuleeko tämä ilmaisena kuten luvattiin? Muuten kuin 3 vuoden päästä ilmaisena Plussa pelinä jolloin ketään ei voisi vähempää kiinnostaa.

Kyllä tästä melkoinen pastan maku on suuhun jäänyt ennakkohehkutusten jälkeen.

Onko edelleenkään käryä tuleeko tämä ilmaisena kuten luvattiin? Muuten kuin 3 vuoden päästä ilmaisena Plussa pelinä jolloin ketään ei voisi vähempää kiinnostaa.

Kyllä tästä melkoinen pastan maku on suuhun jäänyt ennakkohehkutusten jälkeen.

Julkaisun ongelmista jäi tosiaan paska maku suuhun, mutta itse nielin kiukkuni tuossa taannoin ja ostin tämän. Ja voin sanoa, että ylitti odotukseni. 25e maksoi ps+ jäsenille eli suosittelen lämpimästi maksamaan tuon, vaikka kuinka olisi periaatteesta vastaan ;) Tämän hetken hinnasta en tosin ole ihan varma.

Pystyykö onlinessa tekemään huoneen ite? En ainakaan löytäny semmosta justkaa.:( Tais olla eka viimenen online kisa mitä tänään ajoin. Ei ollu minkäänlaista kunnioitusta toista kohtaan. Pari kertaa olin suoralla ohittamassa hitaampaa,ni eiköhän rinnalla kiilaa mut radalta. En pidä romurallista ees maisteissa ollessa.:mad:

Pystyykö onlinessa tekemään huoneen ite? En ainakaan löytäny semmosta justkaa.:( Tais olla eka viimenen online kisa mitä tänään ajoin. Ei ollu minkäänlaista kunnioitusta toista kohtaan. Pari kertaa olin suoralla ohittamassa hitaampaa,ni eiköhän rinnalla kiilaa mut radalta. En pidä romurallista ees maisteissa ollessa.:mad:

Mun tietääkseni sellanen feature on tulossa tulevaisuudessa, että voi esim pelata kavereiden kanssa omassa moninpelissä.

Mun tietääkseni sellanen feature on tulossa tulevaisuudessa, että voi esim pelata kavereiden kanssa omassa moninpelissä.

Taitaa mulla jäädä tämän pelin ajot,ku projectcars ilmestyy ja myös muitakin mielekiintoisia pelejä.:)

Oon tässä harkinnu peli onstamista, Mutta mietityttää tuo sosiaalinen osuus tässä pelissä. Kun ei yksikään kaveri pelaa autopelejä, niin kuinka hauskaa tämä on yksin pelata? Ja toisekseen onko konsolifinillä mitään aktiivista porukkaa joka pelailee tätä?

Täältä kaverilistalle porukkaa niin saat aikoja vertailuun

Täältä kaverilistalle porukkaa niin saat aikoja vertailuun

Saa myös onnistumisen tunteen kun on ajanut ehkä 1000km ja kerrankin pääsee jollain rahalla Ompun edelle :)

No joo. Itse asiassa muutamalla radalla mennyt ihan ok. Itse ajelen toistaiseksi pädillä kun en ole raaskinut hankkia PS4:llä rattia. Se Thrustmasterin perusmalli ei oikein sytytä ja seuraava malli onkin taas kalliimpi kuin mitä tällä hetkellä haluaisin sijoittaa. Pädillä on kyllä hemmetin vaikeaa (ainakin minun on hankalaa) ajaa nopeimpia hyperautoja. Välillä sujuu, mutta sitten joku taas seuraavassa mutkassa spinnataan tai vedetään kaiteeseen. AARGH.

Tämä on aina autopelien onlineväännöissä häirinnyt. Kyllä sitä toki itsekin joskus toisen kanssa kolaroi, mutta en tee sitä tarkoituksellisesti. Joskus yrittää liian paljon ohitusta ja ottaa esim. mutkan liian aggressiivisesti ja jarrutus jää liian myöhäiseksi. Näinhän sitä kisoissa voi käydä. Ja jos joku kolaroi mun autoa jossain tuollaisessa yrityksessä, niin ok. Mutta jos tulee mutkaan niin ettei edes ole yrittänyt jarruttaa, tai suoralla työntää pois radalta, niin se käy kyllä pahasti hermojen päälle.

Pädillä on kyllä hemmetin vaikeaa (ainakin minun on hankalaa) ajaa nopeimpia hyperautoja. Välillä sujuu, mutta sitten joku taas seuraavassa mutkassa spinnataan tai vedetään kaiteeseen. AARGH.

Itsellä on taas ihan toisin. Pädillä saan tehtyä parempia aikoja kuin ratilla. Sormilla saan ainakin itse kaasu-jarru yhteistyön pelittämään nopeammin kuin jaloilla. En tiedä johtuuko sitten siitä kun olen lähes aina ajanut autopelejä pädillä. Joskus PS2:lla oli ratti. Nyt PS4:lläkin on ratti, on toki tätä hauska ajaa ratillakin esim. yrittää parannella aikoja time trial puolella. Haastoin itseni ihan kokeeksi, että ajoin niin hyvin kuin pystyin ratilla ja sitten pädillä samalla autolla saman radan. Pädillä tuli nopeampi aika.

En tiedä kuvittelenko vain, mutta pädillä tuntuu auton kulkevan tasaisemmin kuin ratilla (?). Mitään asetuksia en muuta.

Nyt on korkea aika vaihtaa tämä pökäle oikeeaan SIMU Project cars peliin
Ite vein pelin vaihdossa tohon oikeaan autopeliin. Kohta kaksi päivää pelaillu enkä ole katunut hetkeäkään :) :)

Ite vein pelin vaihdossa tohon oikeaan autopeliin. Kohta kaksi päivää pelaillu enkä ole katunut hetkeäkään :) :)

Eri genren pelit kyseessä, joten ihan turha verrata.

Höpöhöpö. Haen näistä ihan muuta kuin tarkkaa simulaatiota. Hauskuus, yhteisöllisyys ja joku hallinnan tunne menee edelle. Kuten jo mainittua, eri genrejä.

Driveclub - Uusinnat lisätty, Plus Edition tulee sit joskus...

Oma Driveclub-ura on tältä erää taputeltu, kun tuli saavutettua se (itselle) miltei mahdoton eli platina-Trophy. Kyllähän se melkoisen määrän yksittäisten kisojen grindausta vaati, mutta kun piti kellonajan, säätilan ja vastustajien lukumäärän randomilla, oli kisoissa ihan kivasti vaihtelua. Silti jäin kaipaamaan todellista Random Race -toimintoa, joka olisi arponut radan ja autonkin.

Niin paljon Driveclubin parissa olen viihtynyt ja nauttinut, että olisi vääryys olla nostamatta tätä kaikkien aikojen ajopelien joukkoon. Ja visuaalisesti Evolution Studiosin luomus on toistaiseksi parasta, mitä on millään alustalla koskaan nähty. (Superteho-PC:tä tässä huushollissa ei ole ollut kohta vuosikymmeneen, joten rajataan alustat mestareiden mieliksi konsoleihin, vaikka uskallan väittää, että Driveclub kestää vertailua minkä tahansa PC-ajopelinkin kanssa, etenkin mitä tulee sääefekteihin ja valaistukseen.)

PS. Sekä tästä että paria kuukautta aiemmin GT6:sta platina tuli ihan vain pädillä pelaten. Eli kyllä sekin onnistuu ja voi olla erittäin hauskaa. :)

Onnittelut platinasaavutuksesta. Omalla kohdalla tuskin tulee ihan heti toteutumaan. Vaikka itse asiassa Driveclubissa platina ei ihan mahdottomalta saavutukselta vaikuta. Grindaamista melkoinen määrä. Kesä tulossa ja pelaamiseen jäävä aika vähenee muiden juttujen tieltä. Ja mulle toi pädillä ajaminen on työlästä varsinkin tehokkaimmilla autoilla.

GT6 on itelle ainakin liikaa. Ei vaan jaksa.

Tullut nyt vähän harjoiteltua manuaalivaihteita ja yllättävän helpolla siihen tottui. Edelleen varsinkin lähdössä silti unohtuu ettei olekaan automaatti ;) Vähän hankalalta vaan tuntuu vilkuilla kierrosmittaria, kun en äänien perusteella osaa ihan täysin ajoittaa vaihtamista. Ongelma varmaan lähinnä siinä et auto vaihtuu kuitenkin käytännössä joka kisaan.

Tulossa päivitys v1.15 ensi viikolla ja Lamborghinit 26. päivä:

These #Lamborghini Icons are coming to #DRIVECLUB on May 26! http://youtu.be/BAg7KHwEfRQ

There's also a new Game Update coming next week. Read on for the full details...

Details of Game Update 1.15:

» New Driver Levels: You can now reach Level 55 and each new level has a reward.
» New menu images to show off some of the best #PS4share pictures created by DRIVECLUB players.
» A new option to toggle the entire On-Screen Display on and off while you race, without pausing.
» Statistics have been added for all cars from Expansion Packs and free downloads.
» Includes general improvements for game performance, stability and usability.

Update 1.15 Add-ons will be available for download from PlayStation®Store on May 26 (Europe, America, Japan) & May 27 (Asia):

» Adds support for the DS Survolt, coming to PlayStation®Store as a free download.
» Adds support for the Lamborghini Icons Expansion Pack (coming to PlayStation®Store May 26-27).
» The Lamborghini Icons Car Pack includes: Lamborghini Sesto Elemento, Lamborghini Reventón, Lamborghini Murciélago LP 670-4 Super Veloce and Lamborghini Diablo Super Veloce.
» The Lamborghini Icons Tour Pack includes 11 new Events and 5 new Trophies.
» Earn every star in the Lamborghini Icons Tour to earn a bonus Livery.
» Adds support for the Torque Tour Pack which includes 11 new Events and 5 new Trophies.
» Earn every star in the Torque Tour to earn a bonus Livery.
» Adds support for 2 new livery packs and each Livery Pack contains 5 new livery patterns to customise your cars with.

Important developments to be aware of (coming after 1.15):

» More server upgrades: Enhancing connectivity for all players and making the required changes to enable the release of the PS+ Edition and DRIVECLUB companion app.
» Private lobbies: Development of Private Lobbies for Multiplayer is ongoing alongside development of server improvements.
» New Driver levels: More will be added each month with new rewards for every level.
» Big improvements to challenges: To make them easier to use and to improve server performance further.
» New Accolades: For Japan & new manufacturers.
» More Cars & Tours: The Season Pass runs to July and we have more popular cars and manufacturers coming to DRIVECLUB!
» More Game Updates: With improvements based on your feedback! Please keep sharing your thoughts with us to help the game continue to evolve around you.

Jaa Lamboja ei ollut vielä tarpeeksi... :)

Täytyyhän siitä lisenssistä ottaa kaikki irti ja hyvä niin.

Ylös Bottom