Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Driveclub & Driveclub Bikes - Nettiominaisuudet suljetaan 31.3.2020

Vastaus: DriveClub [Hype]

No en mä sanois ahneudeksi, että nykyaikana on olemassa erilaisia ansaitamalleja.

Jeps, näin hetken aikaa omillaan asuneena sitä osaa arvostaa rahaa välineenä, jolla voi hankkia kaikenlaisia ylellisyyksiä kuten ruokaa, vaatteita ja asunnon. Tietysti firmat pyrkivät tekemään hyvää tulosta (ne, jotka eivät pyri, eivät yleensä tee kovin pitkään mitään muutakaan), mutta iso osa tuosta tuloksesta menee tyypillisesti näille ahneille paskiaisille, joille pelkkä ilo pelien tekemisestä ei riitä hengen pitimiksi.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Miten videoiden perusteella voi tehdä päätelmiä ajomallin toimivuudesta ratilla?

No muiden autopelien kokemuksen perustella ja mitä Driveclub videot ovat näyttäneet. Näyttää hyvältä, ei siinä mitä mutta aika arcadelta minun silmiini peli näyttää. Uskonkin että tämä on ihan tavoiteltua ja voi olla hauska pelata ( padillä ) mutta kun katsoo esim Project Carsin videoita niin kyllä sieltä taitaa voittaja tulla kaikin puolin. Autopeleissä pitää olla ajamisen tuntua ja siihen tarvitaan ratti ja polkimet. :)
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

No muiden autopelien kokemuksen perustella ja mitä Driveclub videot ovat näyttäneet. Näyttää hyvältä, ei siinä mitä mutta aika arcadelta minun silmiini peli näyttää. Uskonkin että tämä on ihan tavoiteltua ja voi olla hauska pelata ( padillä ) mutta kun katsoo esim Project Carsin videoita niin kyllä sieltä taitaa voittaja tulla kaikin puolin. Autopeleissä pitää olla ajamisen tuntua ja siihen tarvitaan ratti ja polkimet. :)

Nimenomaan. Siksi onkin mukavaa, että konsoleille julkaistaan sekä puolisimulaattoreita että näitä arcaderälläilyjä. Itse en esimerkiksi halua ostaa GT:n kaltaisia puolisimulaattoreita, koska en yksinkertaisesti halua pelata sitä enää ilman rattia ja polkimia. Täysin arcadekaahailu blur oli taas viime sukupolven ehdottomia lempipelejä verkkopelinsä vuoksi. Toivottavasti myös driveclub tulee loistamaan verkkokisoissa, koska tämä uusin nfs oli mielestäni todella onneton sillä osaalueella.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

No muiden autopelien kokemuksen perustella ja mitä Driveclub videot ovat näyttäneet. Näyttää hyvältä, ei siinä mitä mutta aika arcadelta minun silmiini peli näyttää. Uskonkin että tämä on ihan tavoiteltua ja voi olla hauska pelata ( padillä ) mutta kun katsoo esim Project Carsin videoita niin kyllä sieltä taitaa voittaja tulla kaikin puolin. Autopeleissä pitää olla ajamisen tuntua ja siihen tarvitaan ratti ja polkimet. :)

Aivan, mutta edelleenkään en ymmärrä miten sen päätelmän voi tehdä videoita katsomalla. Absoluuttisen totuuden saa vain kokeilemalla kyseistä peliä ratilla ja polkimilla. Tai lukemalla arvosteluita luotettavista lähteistä sitten kun peli on ulkona.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Aivan, mutta edelleenkään en ymmärrä miten sen päätelmän voi tehdä videoita katsomalla. Absoluuttisen totuuden saa vain kokeilemalla kyseistä peliä ratilla ja polkimilla. Tai lukemalla arvosteluita luotettavista lähteistä sitten kun peli on ulkona.

Kyllä sen silmällä näkee videoista jo 80%:sti miten mikäkin sopii ratilla pelattavaksi. Olaan silmään myöskään ei tänä oikein rattipeliksi tuntuisi sopivan ja asennoidun jo nyt pelaamaan pädillä.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Juurikin näin. GT 5/6 on rattipeli eikä padilla edes mieli tee pelata niitä. Kun taas esim. kokeilin NFS: Shift 2 pelata ratilla ( arcade ralli ) niin ei mennyt 2min kun vaihdoin padiin ja pelasin vähän aikaa hauskuutellen. DriveClubissa videoitten perusteella tällä hetkellä sama fiilis. Toki olisi kiva olla väärässä mutta en usko.
Itse videoitten perusteella odotan enemmän nyt Project Carsia ja toivon todella että peli pistää GT sarjalle kampoihin kunnolla.

ps. Mutta en missään nimessä sano että DriveClub olisi huono.. tulen varmasti pelin hankkimaan. :)
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Komialta näyttää.

[video=youtube_share;eLtszrUYd6k]http://youtu.be/eLtszrUYd6k[/video]

[video=youtube;BwQaR6354mw]https://www.youtube.com/watch?v=BwQaR6354mw[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DriveClub [Hype]

Need for speed : Driveclub

Pettynyt olen gameplay kuvaan. Oli toki odotettavissa että välimallin autopeli. Next gen, what ?
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Need for speed : Driveclub

Pettynyt olen gameplay kuvaan. Oli toki odotettavissa että välimallin autopeli. Next gen, what ?

Millätavoin pettynyt? Graafisesti? Onhan toi nyt niin next geniä kuin voi olla. Valaistus ihan toista luokkaa kuin PS3:lla olisi ollut ja muutenkin parempaa.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Joo, tämän takia aikoinaan Pleikan tilasin, ja sitten en edes peliä saanutkaan julkkarissa.
Kaikenmaailman mikromaksut sen jälkeen otettu mukaan yms.
Ja nää videot alkaa tosiaan osoittaa, että peli jää hyllyyn!
 
DriveClub [Hype]

On GT6:ssakin mikromaksut. Ei oo kertaakaan ollu oloa et ostaisin jotain. Joten voi ne fiksustikin tehdä.

Ei niillä grafiikoilla ennenkään ole väliä ollut. Sen takia pelaisin PC:llä.

Ei gameplqy videosta ihan kauheasti muuta voi päätellä, siksi kysyinkin.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Need for speed : Driveclub

Pettynyt olen gameplay kuvaan. Oli toki odotettavissa että välimallin autopeli. Next gen, what ?

Juu eipä nuo pelivideot herätä tosiaankaan mitään "oujee, pakko saada"-fiiliksiä täälläkään. Ihan kivannäköistä kurvailuahan tuo toki on ja varmasti ihan hauskaa ja rentoa kavereiden kanssa kisailua ja kavereiden pisteiden kanssa taistelua, mutta...Niin se isoin mutta on, että samaan syssyyn syksyllä on tulossa ulos pari tällä haavaa kiinnostavampaakin ja "syvempää" autopeliä, eli The Crew ja Project CARS. Kolme autopeliä hyllyssä samaan aikaan on kyllä liikaa ja tässä vaiheessa näkisin, että nuo kaksi tarjoavat enemmän kuin DriveClub, mutta toki vasta valmiiden tuotteiden kanssahan se sitten nähdään. Niin paljon kuin haluaisinkin tästä "tykätä", niin tulee tosiaan itsellekin tuollainen "NFS: DC"-fiilis. Aikaahan tässä toki on vielä julkaisuun monta kuukautta jokaisen noiden kolmen pelin kohdalla, joten vielä ehtivät asiat muuttua moneen kertaan, mahdollisesti...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DriveClub [Hype]

Piirtoetäisyyksillä yms. Ei ole mitään väliä. Ei niitä ehdi katella kiihkeän ajon aikana. Kunhan ei nyt ihan popuppia ole.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Millätavoin pettynyt? Graafisesti? Onhan toi nyt niin next geniä kuin voi olla. Valaistus ihan toista luokkaa kuin PS3:lla olisi ollut ja muutenkin parempaa.

Pettymykset: Ajomallinnus, en ole ikinä ajanut yhtäkään Pagania mutta ei takuuvarmasti noin käyttäydy. Ei tosin ole mikään salaisuus että Driveclub on puhdas arcade eikä simu. Alunperin toivoin että se olisi ollut paljon simumaisempi. 30 fps, arcade autopelit olivat vuonna-98 30 fps. Välillä voisi pelata sitä 60+ fps autopeliä Next gen konsolilla. Ottaen huomioon että Driveclub on arcade niin olisi ehdottomasti pitänyt saada pyörimään 60 fps. Graafisesti ihan ok, ei silti näytä yhtä hyvältä, varsinkaan yhtä tarkalta ja yksityiskohtaiselta kuin project CARSin gameplay videot ja lähiotokset. Äänimaailma/mallinnus ei yllä project CARSin tasolle mutta äänimaailman paremmuudesta en lähde väittelemään, se on jo niin subjektiivista.

Koska kyseessä arcade niin olisin odottanut jotain hieman hullua tai hassua pelimuotoa, hassua rataa, erikoisia kulkupelejä tai edes jotain. Nyt se näyttää välimallin autopeliltä joka ei mitenkään erikoisesti sytytä, juuri sellaiselta Need for speediltä. Sosiaaliseen puoleen tämä pääosin nojaakin ja alunperin niin sitä mainostettiinkin että sinällään turha valittaa/arvostella.
 
DriveClub [Hype]

Autopelissä ei ole mitään merkitystä jos se pyörii 30fps kunhan se on vaan tasainen ilman droppeja. Ainoastaan fps moninpeleissä on hyvä olla +60fps. En ymmärrä ihmisten ainaista itkua joka pelin kohdalla jos ei ole 60fps, niin peli on paska. Itse olen vuosia pelannut pc:llä pelit +100fps, mutta nyt esim PS4:llä vaikka peli olis lukittu 30fps niin pienintäkään tökkimistä tai muutakaan en ole havainnut. Ja jos joku havaitsee, niin siinä ei kauaa mene että silmä siihen tottuu.

En Finalisoija tarkoita sinua vaan ihan yleisesti.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Autopelissä ei ole mitään merkitystä jos se pyörii 30fps kunhan se on vaan tasainen ilman droppeja. Ainoastaan fps moninpeleissä on hyvä olla +60fps. En ymmärrä ihmisten ainaista itkua joka pelin kohdalla jos ei ole 60fps, niin peli on paska. Itse olen vuosia pelannut pc:llä pelit +100fps, mutta nyt esim PS4:llä vaikka peli olis lukittu 30fps niin pienintäkään tökkimistä tai muutakaan en ole havainnut. Ja jos joku havaitsee, niin siinä ei kauaa mene että silmä siihen tottuu.

En Finalisoija tarkoita sinua vaan ihan yleisesti.

Frame rate todistettavasti vaikuttaa vauhdin tuntuun sekä osaltaan ohjaamisen tarkkuuteen/sulavuuteen. Käsittääkseni ovat juuri autopelissä tärkeitä ominaisuuksia. Toki myös monissa muissa nopeatempoisissa peleissä.

Ihmiset varmasti odottavat next gen hehkutuksen/hypen jälkeen että myös konsolipelit olisivat nättejä ja pyörisivät sulavasti(60fps) kuten pc puolella. Näin ei nyt käynyt Driveclubin osalta. Takuuvarmasti tulee vielä autopelejä sekä fps pelejä jotka ovat nättejä sekä pyörivät sulavasti(60fps) konsoleillakin. Itse pelihän silti voi olla hyvä vaikka tekniset ominaisuudet eivät vakuuttaisi. Toisille ne merkitsee jotain ja toisille ei. En lähtisi haukkumaan heitä jotka vaativat Next geniltä 60fps turhiksi itkijöiksi, vaativiksi ehkä mutta kuluttajan olisi/on tyhmää vain tyytyä osaansa.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Ihmiset varmasti odottavat next gen hehkutuksen/hypen jälkeen että myös konsolipelit olisivat nättejä ja pyörisivät sulavasti(60fps) kuten pc puolella.

Tässäkin tapauksessa on varmasti mietitty kumpi on tärkeämpää 60 fps vai nätti ulkoasu, jos eivät muuten mahdu samaan lauseeseen. Valinta on ollut kompromissi ja ainakin omaan silmään miellyttävällä tavalla: http://e1.dl.playstation.net/e1/campaignsite/driveclub/Driveclub_Cayoosh_Evening_PreOrder8OCT.mp4 (Kanada, sama pätkä kuin ylempänä mutta paremmalla kuvanlaadulla)

dc2.gif


qqlcyv.gif
 
Ylös Bottom