Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Driveclub & Driveclub Bikes - Nettiominaisuudet suljetaan 31.3.2020

Vastaus: DriveClub [Hype]

Riippuu vähän mitä ajotuntumalta hakee.. Jos arcade-ajaminen maistuu, ei Driveclubin ajotuntumaa kyllä oikein voi haukkua.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Pitkästä aikaa tuli katottua kyseisestä pelistä videota ja ensimmäistä kertaa tämä peli alkoi vaikuttamaan kiinnostavalta. Aikaisemmin peli on näyttänyt aivan liian yksinkertaiselta ja arcademaiselta mun makuun. Uusimmissa videoissa näkee että ajotuntumaa on selkeästi viety realistisempaan suuntaan. Toki arcade pelihän tämä on, mutta ajotuntuma ei kuitenkaan enää vaikuttanut liioitelluta. Eli ei siis näytä siltä että autot kulkisivat 500km/h eikä mutkat enää mene sivuluisussa kuin raiteilla. Grafiikat myös näyttävät konsolipeliksi hienoilta.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Mut mikäs tässä on kun menee storeen ja laittaa sieltä DriveClubin niin tulee ruutuun että ei voi ostaa koska omistaa jo psn plus jäsenyyden?
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Mut mikäs tässä on kun menee storeen ja laittaa sieltä DriveClubin niin tulee ruutuun että ei voi ostaa koska omistaa jo psn plus jäsenyyden?

Olet väärän driveclubin päällä. Tuo on tarkoitettu niille, joilla plussaa ei ole. Siellä on kyllä erikseen se plus ihmisille oleva versio.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Siis pystyykö PS+ version lataan jo etukäteen valmiiksi pleikkaan? Oon ihmetelly tässä kun ei vieläkään ole julkistettu lokakuun ps+ pelejä...
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Siis pystyykö PS+ version lataan jo etukäteen valmiiksi pleikkaan? Oon ihmetelly tässä kun ei vieläkään ole julkistettu lokakuun ps+ pelejä...

Sinne tulee käsittääkseni ainakin kolme versiota. Plussalaisten versio..ilmestynee julkaisupäivänä.

Nyt siellä on kaksi koko versiota, joista toinen on plussalaisille ja toinen sellaisille joilla ei ole. Ne latautunee päivää ennakkoon koneelle.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Siis pystyykö PS+ version lataan jo etukäteen valmiiksi pleikkaan? Oon ihmetelly tässä kun ei vieläkään ole julkistettu lokakuun ps+ pelejä...
Maksutonta Driveclub Plus Editionia ei voi ennakkoladata. Sen sijaan maksettu täysversio - olipa Plus-jäsen tai ei - tulee ennakkoladattavaksi.

Lokakuun Plus-pelit tulevat poikkeuksellisesti vasta keskiviikkona 8.10. joten sen vuoksi tarjontaakaan ei ole vielä kerrottu.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Maksutonta Driveclub Plus Editionia ei voi ennakkoladata. Sen sijaan maksettu täysversio - olipa Plus-jäsen tai ei - tulee ennakkoladattavaksi.

Lokakuun Plus-pelit tulevat poikkeuksellisesti vasta keskiviikkona 8.10. joten sen vuoksi tarjontaakaan ei ole vielä kerrottu.

Selvä. Taitaa olla syynä poikkeukselliseen aikatauluun tämä DriveClub. Ei malttas millään odottaa yli viikkoa, näyttää varsinkin auton sisältä kuvattu näkymä houkuttelevalta ja muutenkin kisaaminen.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

näyttää varsinkin auton sisältä kuvattu näkymä houkuttelevalta ja muutenkin kisaaminen.

En muista että olisin ikinä missään autopelissä tykännyt ajaa sisänäkymästä :D annetaan toki sillekin taas mahdollisuus :)
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

En muista että olisin ikinä missään autopelissä tykännyt ajaa sisänäkymästä :D annetaan toki sillekin taas mahdollisuus :)

Aijaa:D Itse taas ajan aina sisänäkymästä esim. GT5 ja GT6 ja Grid Autosport. Tulee aidompi tunne kun oikeatakin autoa ajetaan sisänäkymästä:D
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Aijaa:D Itse taas ajan aina sisänäkymästä esim. GT5 ja GT6 ja Grid Autosport. Tulee aidompi tunne kun oikeatakin autoa ajetaan sisänäkymästä:D

Olishan se realistisempaa joo :D Itseä vaan on aina häirinnyt se huonompi näkyvyys ja liikaa häiriötekijöitä :D :D
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Huh, onneksi tuli investoitua t500rs. vielä joku hikinen päivä odotusta. Testaan kyllä ensin plus -versiota, sitten visa vinkumaan jos maistuu.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

[video=youtube_share;zsJ2BUliEtk]http://youtu.be/zsJ2BUliEtk[/video]

Käytännössä Logitechin rattituki on kiinni tästä laitevalmistajasta. Pelintekijät lisäävät G25 ja G27 peliin heti kun rattivalmistaja ymmärtää koodata ajurit PS4:lle. Toistaiseksi mennään siis Thrustmasterin PS4-yhteensopivillla rateilla.

Lähde: http://blog.us.playstation.com/2014/09/30/which-wheels-work-with-driveclub/

Eikös se ollut Logotechin mukaan niin, että PS4 vaatii jonkun sirun, mitä G sarjalaisissa ei ole.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Mutta vuoden 2011 tammikuussa julkaistussa T500RS:ssä tämä mystinen siru sitten on? Pitäkööt tunkkinsa.

T500RS is compatible, but as you know the wheel will only be recognized in the game, and not in the console’s menus. Please note that the “SHARE” and “PS” functions will not work on the wheel in PS4 racing games, you will need your gamepad. Whereas the T80 and T300RS are fully compatible.
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Onko missään eroteltu ilmaisversion ja maksullisen version eroja? Onko pelissä esimerkiksi multiplayeriä ilmaisessa versiossa ja tukeeko peli ylipäänsä esim. kaksinpeliä yhdeltä konsolilta?
 
Vastaus: DriveClub [Hype]

Onko missään eroteltu ilmaisversion ja maksullisen version eroja? Onko pelissä esimerkiksi multiplayeriä ilmaisessa versiossa ja tukeeko peli ylipäänsä esim. kaksinpeliä yhdeltä konsolilta?

Olin laiska enkä jaksanut kaivaa virallista tekstiä esiin, mut muistaakseni ei muita eroja ollut kuin et vähemmän autoja ja ratoja käytössä. Esim Platinum-trophy pitäis olla saatavissa myös ilmaisversiossa.
 
Ylös Bottom