Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Driver: San Francisco

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The_Akzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Driver: San Francisco [PS3 Hype]

Todella hyvä peli demon yhden tehtävän perusteella. Kuminpoltto ja driftaus onnistuin aika helposti ja shift toimii kuten pitää. Myöskin välinäytökset oli karkkia silmälle ja ääninäyttely oli hyvää vaikka Michael Madsen ja muu kaarti ei ole mukana. Kyllä tuo varmaankin tulee hankittua.
 
Vastaus: Driver: San Francisco [PS3 Hype]

Olen tätä pitkät ajat jo ootellu, sit vähän tullu muiden pelien kohdalla se, että en jaksa pelata pelejä joita vedetään pädillä..ajopelejä siis. Rattipelit on omaa sydäntä lähellä.

Nyt kuitenkin palasi alkuperäisen driverin fiilis loistavasti ja aidot autot lisää fiilistä. Ajettavuus kerrassaan mahtavaa ja tuo autoista toiseen pomppiminen on kyllä hyvin tehty ja sitä on mukava käyttää.

Aivan satavarmasti tulee hankittua, joskaan ei varmaan heti julkaisussa kun menee nhl, singstar ja f1 2011 edelle budjetissa, mutta sen jälkeen kyllä vaikka ihan täyteen hintaan. Kerrassaan loistavalta peliltä vaikutti.
 
Vastaus: Driver: San Francisco [PS3 Hype]

Onneksi pelissä ei ole mitään radiokanavia GTA tyyliin. Tällänen musiikki sopii Driveriin paremmin.
 
Vastaus: Driver: San Francisco [PS3 Hype]

Demoa testasin ja tykkäsin. En ole ennen Driver sarjaan tutustunut ja aiemmat osat ovat kai aika erillaisia. Itse pelattavuus pelissä oli aika mielenkiintoinen ja aluksi vaikea. Ajo tuntui mukavan raskaalta ja muutaman seinään törmäyksen ja yli menneiden sivuluisujen jälkeen sain hommasta kiinni. Shift-ominaisuus on todella hauska. Esim. siinä kilpa-ajo tehtävässä sain omat autoni johtoon ja sitten, kun tuli se yksi todella kapea osuus niin siirryin rekan ohjaksiin ja tukkisin koko tien eikä vastustajat päässeet eteenpäin. Välinäytökset eivät nyt olleet ihan terävimmästä päästä mutta ne eivät onneksi ole se tärkein asia pelissä. Innolla odotan koko version ostamista.
 
Vastaus: Driver: San Francisco [PS3 Hype]

Esim. siinä kilpa-ajo tehtävässä sain omat autoni johtoon ja sitten, kun tuli se yksi todella kapea osuus niin siirryin rekan ohjaksiin ja tukkisin koko tien eikä vastustajat päässeet eteenpäin. Välinäytökset eivät nyt olleet ihan terävimmästä päästä mutta ne eivät onneksi ole se tärkein asia pelissä. Innolla odotan koko version ostamista.

Juu tuo oli loistava "demo" tuon ominaisuuden mahdollisuuksista.

Itsekään en ajanut käytännössä ollenkaan omilla autoillani, vaan aina hyppäsin vastaantulevan rattiin ja vedin kilpailijoiden keulaan kunnes molemmat autot romuttuivat. :)
 
Vastaus: Driver: San Francisco [PS3 Hype]

Taidanpa laittaa ennakkotilaukseen, kuitenkin 4 vuotta peliä oon oottanut. Toivottavasti välivideot on yhtä hienoja kuin edellisissä osissa.
 
Vastaus: Driver: San Francisco [PS3 Hype]

Kyllä tämä lähtee ostoslistalleni :) Loistava peli yksinkertaisesti! Huumoriakin riittää sen verran että välillä repeän joitakin puheita :D
 
Juuri demoa testasin, ja ihan loistavalta peliltähän tämä vaikuttaa! :) Mielestäni tuo shift on hyvä idea ja hyvältä vaikuttaa toteutuskin. Grafiikat ovat ihan katsottavat, mutta vielä tärkeämpää on, että peli on todella sulava ja ajotuntuma hyvä. Ainoa asia, mikä huolestuttaa, on rattituen puute. Onko tietoa, että onko lopullisessa versiossa rattitukea? Hyvältä peli tuntui padillakin, mutta olisihan se ihan mukava ratilla pelata, kun sellaisen sattuu omistamaan.
 
Vastaus: Driver: San Francisco [PS3 Hype]

Ei iskeny demo sitten yhtään! Ei taida olla tällä pelillä muuta yhteistä Driver1 kans, kuin nimi.
 
Vastaus: Driver: San Francisco [PS3 Hype]

Se ajomallinnus on minulle juuri mitä toivoinkin, ja pystyy myös driftaamaan. :)
 
Vastaus: Driver: San Francisco [PS3 Hype]

Jos muistan oikein, driverissä otettiin pienellä käsijarulla tai vastaheitolla sivet. Tää on niinku Call Of Duty renkailla... kaikki heti mulle nyt! Destruction Derby, Driver.... Ei tämä peli oo ainakaan mulle mitään nuista, Ei herätä mitään tunteita.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Driver: San Francisco [PS3 Hype]

On kyllä yksi hauskimmista nettipeleistä joita olen pelannut ja Shift-toiminto sopii täydelisesti tuohon moninpeliin. Ajoneuvosta toiseen hyppääminen toimii täysin saumattomasti ja on todella helppo käyttää. Vielä jos pelin graafinen puoli paranisi pari pykälää niin olisi melko täydellinen peli kasassa.

@Tonzy
Löytyy myös euroopan storesta.
 
Vastaus: Driver: San Francisco [PS3 Hype]

Vielä ei löydy ketään onlinesta joten ei pysty pelaamaan sitä toistaiseksi.

EDIT: Lähtihän se käymään kuitenkin.
 
Vastaus: Driver: San Francisco [PS3 Hype]

Onlinessä pyöritty ja trailblazer sekä tag-tiloja pelailtu ja kyllähän tuo ihan älyttömän hauskaa on! Nousi kyllä yhdellä pykälällä tämän pelin odotus heti. Shiftin käyttö aluksi tuntu hiukan kankealle ja omituiselle, mutta kun siihen pääsi oikein kunnolla sisään niin ainakin omasta mielestäni se tuo peliin ihan uuden tason. Vaikka kolaroisit ja jäisit muista jälkeen niin pystyt shiftillä saamaan vielä muut kiinni. Tosin yhdessä vaiheessa oli 1vs1 meininkiä niin shift teki sitten sen että ei oikein muuta ehtinytkään kuin vaihdella autoja ja kiilata toista pois tieltä, mutta veikkaan kuitenkin että itse pelissä aika harvoin käy niin että yhdessä kisassa pelaajia olisi sitten noin vähän, ellei erikseen itse näin halua.
Niin tai näin, ainakin omaan hyllyyn peli tulee heti ilmestyessään.
 
Vastaus: Driver: San Francisco [PS3 Hype]

Se että onlineen on vaikea päästä kun ei löydä ketään, tiedä mikä on. Palvelinongelma mitä luultavammin kun monet ovat valittanut netissä samasta ongelmasta. Aamulla minulla pelitti ihmeen helposti mutta iltapäivää kohden alkoi taas tökkimään niin ettei löydä enää ketään. Outo juttu.
 
Vastaus: Driver: San Francisco [PS3 Hype]

Tuo yksinpelidemo ei kiinnostanut yhtään, mutta tämä moninpelidemo kolahti. Helkutin hauskaa varsinkin tuo hippa, hieno fiilis viedä 'lippu' viime hetkillä toiselta jolla on 98/100 pistettä ja sitten voittaa itse peli.
Tai heti alussa kun saa lipun haltuun niin vetää sellasta ninjailua että muut eivät enää saa lippua varastettua ja saa murskavoiton. ;)

Ihmettelin aluksi että miten nuo muutamat pelimuodot kesti vain jotain 30 sek, mutta ne ovatkin ilmeisesti 'minipelejä' jolla määritetään itse kisojen aloituspaikat ja buustin määrä.

Pystyykös tässä demossa järkkäämään partyja? En ainakaan ohimennen huomannut mitään 'invite friends' sydeemiä.
 
Ylös Bottom