Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

dRun rekry

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stamina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: dRun rekry

Ei pahalla Stamina, mutta oot tehny klaanin tonne Pohjois Amerikkaan, et Eurooppaan, eli et pääse pelaamaan EU-joukkueita vastaan
:D

Joo, EU ladderiin se vähän niinkuin pitäs tehdä. Tossa ladderis kaikilla se 1-2 palkin pingi.

Onkos siellä eurooppa laddussa sitten riittävästi aktiivisia klaaneja? Ajattelin vaan, että tuolla olisi enemmän mahiksia saada matseja useammin.
Ihan tarkoituksella laitoin sen sinne timppa, älä hätäile. :) Ainiin ja tottahan toki niitä vastaan pääsee pelaamaan, ei vaan parane jäädä kiinni. :p

Onkos siellä eurooppa laddussa sitten riittävästi aktiivisia klaaneja? Ajattelin vaan, että tuolla olisi enemmän mahiksia saada matseja useammin.
Ihan tarkoituksella laitoin sen sinne timppa, älä hätäile. :) Ainiin ja tottahan toki niitä vastaan pääsee pelaamaan, ei vaan parane jäädä kiinni. :p

Aika *askaa pingiä vaan tiedossa kun pelaatte jenkkejä vastaan, tosin kai tekin välillä saatte hostin, mutta sit taas valittaa vastapuoli.

Jess, elikä tein ton sinne EU puolelle uusiks, näytti olevan sen verran paljon kuitenki noita klaaneja sielläkin. ;)

Ja tuossa siis toi uus profiili, http://gamebattles.com/ps3/call-of-d...team/deathrunn

We're sorry, but we were unable to find the page you requested.

* If you typed in the URL...
Please check the URL you entered to make sure there were no typing or copy-and-paste errors.

* If you clicked on a link inside GameBattles...
Please submit a ticket and let us know so we can fix it. Please be sure to include the URL you were trying to reach and any description about how you got to the link. Thanks!
no älä välitä, kyllä se siitä :)

We're sorry, but we were unable to find the page you requested.

* If you typed in the URL...
Please check the URL you entered to make sure there were no typing or copy-and-paste errors.

* If you clicked on a link inside GameBattles...
Please submit a ticket and let us know so we can fix it. Please be sure to include the URL you were trying to reach and any description about how you got to the link. Thanks!
no älä välitä, kyllä se siitä :)

Haha, saakeli mä en jaksa enää.. Njoo mä rupeen tutkimaan tota kosmista gb sivuu nyt ihan ajan kanssa.. :D

EDIT: Nyt pitäs toimii.. Kai.

Kyllä EU puolellakin on klaaneja ja matseja saa varmasti 1-6 illassa ku jaksaa vaan puskee finderiin vartin välein hakua. Ainakin 4v4 ja 5v5 SD onlyjä. Random modesia näkee nykyään tosi vähän.

Tuossa USA ladderissa on sekin, että se on nykyään kiellettyä mennä sinne ja jenkit on bannattu EU ladderista. Tokihan sinne voi tehä klaanin, mutta ku pari peliä pelaa ni kyllä ne huomaa aksentista ja pingeistä mikä on homman nimi ja sitten tulee lukot aika nopeesti. Joskus muinoin tota kieltoa ei oltu vielä tehty ja EU kärkipäässä pyöri niitä jenkkiklaaneja ku hostasivat ni kaikilla punaset, se oli ihan hirveetä tuubaa. Onneksi pari laddua sitten tekivät tuon sääntölisäyksen.

Onnea rekryämiseen ja peleihin.

wertyman lisää mut vaikka psn ni katellaan millanen nopo siel kikkailee.. :)

PS. myytin pitäs käydä hyväksyy se gb invi..

Viimeksi muokannut moderaattori:

laita aimi vaa synolle invii, lähtee kuulemma mukaa
tais olla CoD & GB: Synophis

Jep.. Zodiac-Fin kans messiin, kunhan laittas vaan sen gb nikkinsä mulle. ;) Puunaili meikää ainaki ihan hyvi, vaikka siihe ny ei paljo vaaditakkaa. :D

Loistavaa, että uus suomiporukka on saanut rosterin kuntoon ja voi alkaa pelaileen.

Pari vinkkiä vaikka tiedän, että olette pelanneet ennenkin GBssä. Pitäkää kamera/kännykkä vieressä kun pelaatte, jos mahdollista jollekkin niin videoikaa matsit. Kuvilla pärjää kyllä hyvin pitkälle, mutta pitää olla melko nopea välillä räpsiin.

Paskaskenaarioita:
  • Voitatte eka mapin, toka mapin jälkeen "jee" victory 4-0. Kaikki vihut lähtee servulta heti kun ovat kuolleet. Et saa kuvaa pelaajalistoista kun vihuja servulla = dispute = ei todisteita = ei voittoa. Kun viimenen erä häämöttää ja joku omista kuolee, kamera käteen ja statsit päälle. Heti kun taulussa on 4-x lukemat, kuva.
  • Voitatte eka mapin ok. Vihut hostaa. Tilanne 3-0 teille, voitto on varma. Vihuja yks elossa "jes". Vihun hostaaja painaa PS nappia ja quit game, servu freezaa ja statsitaulukkoa on mahdoton enää saada esille = ei kunnon kuvaa = dispute = ei voittoa.. Taas pitäkää kamera vieressä kun viimeinen erä näyttää olevan menossa, tässä skenaarioissa varsinkin on helvetin tärkeää pitää statsit esillä kokoajan jonkun joka on jo kuollut. Jos vihu pistää servun kiinni niin saat statseista kuvan, connection interrupted paistaessa taustalla.

Ite pitänyt luovuttaa voittoja ja poistella matseja kaikkien paskamaisten sääntöporsaanreikien takia mitä jengi tuola abusaa. Nykyään osaa varautua aika hyvin noihin ja yks jäsenistämme on alkanut nauhottaa kaikki pelit joka on vielä isompi etu. Ilman niitä videoita oltas varmasti 5-10 voittoa köyhempiä todistusaineiston puutteen takia. Tuo servun kaataminen on pahin kun sitä pelaajalistaa ei saa näkyviin ja ilman sitä adminit sanoo, että ime poika varvasta.

Ehkä oli turhaa tietoa varsinkin FF pelaajille ja kuviot on tutut, mutta eniveis. Saattaahan tätä muutkin lukea. Ja siis lähtökohtana, ottakaa aina kuvat joka erän pisteitä ja elkää luottako ihmisiin tuola :D Disputeja stamina liiduna saa väsätä monta monta viikossa koska jotku ei vaan voi hyväksyä, että jotku voi olla parempiaki pelaan ku juuri heidän klaaninsa. Se liiduna olemisessa on vittumaisinta ja siksi tuntuu välillä että tekis mieli lopettaa koko helvetin pelaaminen. Jaksamista siis :D

Sidenote: pari päivää sitte tuli hauskin tähän mennessä. Aika hyväki klaani top 10 sanoi, että meillä eritoten minulla on aimbot ja huijataan. Videoivat koko matsin ja lähettivät nähtävästi jonkun mun aimbot highlight koosteen admineille :) Syynä oli se, että ammuin niitä seinien läpi. Sanoin vaa pojille, että "its called game sounds and deep impact" vaa ei ne mua uskoneet, hö. Kaiken päälle ne teki tokassa mapissa vielä ton host ended game ja meidän videokuva pelasti taas yhden matsin. Siitä sitten omat videot admineille ja kyseenomaisella klaanilla on tällä hetkellä 6 viikon lukot menossa, juurikin tuon tempun takia. Kaikkee sitä näkee...

Sidenote: pari päivää sitte tuli hauskin tähän mennessä. Aika hyväki klaani top 10 sanoi, että meillä eritoten minulla on aimbot ja huijataan. Videoivat koko matsin ja lähettivät nähtävästi jonkun mun aimbot highlight koosteen admineille. Syynä oli se, että ammuin niitä seinien läpi. Sanoin vaa pojille, että "its called game sounds and deep impact" vaa ei ne mua uskoneet, hö. Kaiken päälle ne teki tokassa mapissa vielä ton host ended game ja meidän videokuva pelasti taas yhden matsin. Siitä sitten omat videot admineille ja kyseenomaisella klaanilla on tällä hetkellä 6 viikon lukot menossa, juurikin tuon tempun takia. Kaikkee sitä näkee...

:D:D Perus, perus.. Njoo mutta onneks ainakin 3 kuvaa matseja meillä, joten ei sen puolee varmaa ongelmaa. Mut onhan se vähän hanurista vääntää niit reportteja meneen joka toinen päivä, saas nyt nähdä.. :o

Moro. Oon KFPn jäsen ja haluisin yhä pelailla klaanimatseja vanhan COD4 parissa. Sitä vaan meidän klaani ei enää pelaa siinä määrin että matseja saatais. Niinpä kysynkin, vieläkö on rosterissa tilaa? Jos edes näytille pääsis...

Ton takia Pforce sitä tuli jo FF aikaan kuvailtua periaattees joka matsi ja aina nois tollasis tilanteissa koko ajan statsipage päällä varsinkin kun olin kuollut. ihme että "kuolleessa" pelissä jengi jaksaa välittää niin paljon että tekee vielä tuollaista

Ylös Bottom