Steven Seagal
New Member
Vastaus: Uudistettu DS
Huijausta sanon minä!
Huijausta sanon minä!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Steven Seagal sanoi:Huijausta sanon minä!
Teppo_Holmqvist sanoi:Taas tämä alkaa. Kun yhtiö julkaisee uuden version tuotteestaan, se on "rahastusta." Tämä siis siitä huolimatta, että uusi tuote ei tee vanhasta tuotteesta yhtään sen toimimattomapaa kuin ennen. Kukaan ei pakota ostamaan uutta versiota. Vai onko Nintendolla salainen kommandoryhmä joka tunkeutuu kotiisi yöllä, rikkoo vanhan laitteesi ja pakottaa sinut latomaan 140 dollaria uuteen laitteeseen?
Samaa mieltä. On sitä aika paljon pahempaakin rahastusta vastaan tullut. Ne ostavat ken tahtovat.Teppo_Holmqvist sanoi:Taas tämä alkaa. Kun yhtiö julkaisee uuden version tuotteestaan, se on "rahastusta." Tämä siis siitä huolimatta, että uusi tuote ei tee vanhasta tuotteesta yhtään sen toimimattomapaa kuin ennen. Kukaan ei pakota ostamaan uutta versiota. Vai onko Nintendolla salainen kommandoryhmä joka tunkeutuu kotiisi yöllä, rikkoo vanhan laitteesi ja pakottaa sinut latomaan 140 dollaria uuteen laitteeseen?
Steven Seagal sanoi:Loppuu tuo säälittävä fanitus. Nintendo voisi tehdä välillä niitä hyviä pelejä, eikä keskittyä vain koneiden uusintajulkaisuihin. Säälittävää sanon minä, säälittävää.
muokkaus: Eikun ei mittään.
Azu sanoi:"Nintendo voisi välillä tehdä hyviä pelejä"?
Azu sanoi:Keväällä on muutenkin tulossa useita pelejä Nintendolta. Metroid Prime Hunters, Metroid Pinball, New. Super Mario Bros., Super Princess Peach, Mario & Luigi 2 jne. Tietenkin kehitteillä on myös uusi Zelda (Cubelle, DS:lle JA Revolutionille) ja ties mitä mahdollisia uusia pelejä, joista emme ole kuulleet vielä mitään.
Teppo_Holmqvist sanoi:Kato ku kova tyyppi pelaa GTA:ta ja 50 Centin uutta peliä.
Steven Seagal sanoi:Kova tyyppi pelaa sitä mitä haluaa, eikä sorru fanittamaan yhtä tiettyä konetta.
Teppo_Holmqvist sanoi:Tämä varmaan selittää miksi sinun ainoa konsolisi on PS2?
Paavi sanoi:Btw, missä viipyy Chuck Norris?
Kuulemma musta, valkoinen ja pinkki. Näin kertoo mies Nintendolta. Tosin voi olla että tyyppi vaan heittää omiaan.Hex sanoi:1up:n mukaan värivaihtoehtoja on Japanissa aluksi kolme, mutta niitä ei ole vielä kerrottu.
feldon sanoi:Eikö nuo peeloilu-nickit voisi jo heittää romukoppaan?
Jos en aivan väärässä ole, ovat näiden uusien mallien julkaisut yleensä buustanneet myyntiä ihan mukavasti (PS2-slim ja GB Micro). Joten eiköhän nuo kehityskustannukset saada mahdollisesti takaisin myynnin kasvulla? Ja enpä muista että monikaan valitti esim. PS2-slim mallia rahastukseksi.Steven Seagal sanoi:Se että nintendo kehittelee koneistaan uusia versioita, vie yhtiön rahaa. Nämäkin rahat olisi voinut suunnata uusien (hyvien) pelien tai vaikkapa Revolutionin kehitykseen. Ei ne Japanin pojat ja tytöt siellä niitä uusia koneita ilmaseksi väsää, ehkäpä opit tämän koulussa kunhan pääset yläasteelle.
muokkaus: Ois voinu vähän miettiä.
Hex sanoi:Toivottavasti keksisivät iskeä jossain paikassa alennuslapun vanhoihin malleihin. Kone on itseltäni vieläkin hankkimatta ja keräilijäsielu pakottanee lopulta ostamaan kummatkin mallit.
feldon sanoi:Eikö nuo peeloilu-nickit voisi jo heittää romukoppaan?
Eikun mietin vaan, että nuo Steven Seagalit ym. entiset ylläpitäjät voisivat mieluummin leikkiä vaikka itsellään kuin trollailla foorumilla. Nuo vitsit eivät ole naurattaneet enää vuosiin. Ei siis mitään sinuun liittyvää (ts. "en vihhaa")Paavi sanoi:Mitäs mitäs, onko noita enemmänkin? Ainakaan minun "peeloilu-nickistä" ei ollut tuossa kyse, ja Chuck Norris nyt oli lähinnä vitsi, kun Norris on ollut vähän pinnalla viime aikoina.