Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Knight sanoi:Musta Lite on kyllä seksikäs.
Orin, tarvitset selvästi vanhan DS:n mukana toimitetun peukalomökkylän, jolla Huntersia olisi tarkoitus pelata. Sen avulla ohjaus onnistui peukalolla, ja Huntersin demon perusteella vieläpä eri hyvin.
Jos DS:n pelit eivät kiinnosta, niin ei koneen ostamisessa ole pointtia. Voisin jopa uskoa GBA-pelien pyörivän yllättävän hyvin myös GBA:lla.Juri sanoi:Minua kiinnostaa todella paljon tämä vehje mutta jostain syystä en vain uskalla tilata sitä. Ensinnäkin itse DS:n pelit eivät niinkään kiinnosta, vain muutama hassu peli mutta asiaa parantaa kuitenkin se, että kone pyörittää myös GBA:n pelejä joita meikäläinen suorastaan palvoo. Eli kannattaako tuo vehje nyt sitten hankkia vaikka ihan GBA-pelien takia? Eihän nuo DS:n omatkaan pelit hirveän hintaisia ole.
Ja mitäs ominiausuuksia DS:ssä muuten on kuin tuo PictoChatti? Tässä ensi viikolla kun tulee palkka niin voisi todellakin harkita Liten ostamista. Minulla kun ei ole tuota GBA:ta koskaan ole ollut.
Knight sanoi:Voisin jopa suositella GBA-pelit pyörivät yllättävän hyvin myös GBA:lla.
Juri sanoi:Minua kiinnostaa todella paljon tämä vehje mutta jostain syystä en vain uskalla tilata sitä. Ensinnäkin itse DS:n pelit eivät niinkään kiinnosta, vain muutama hassu peli mutta asiaa parantaa kuitenkin se, että kone pyörittää myös GBA:n pelejä joita meikäläinen suorastaan palvoo. Eli kannattaako tuo vehje nyt sitten hankkia vaikka ihan GBA-pelien takia? Eihän nuo DS:n omatkaan pelit hirveän hintaisia ole.