Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DS Lite (Uudistettu DS)

Vastaus: Uudistettu DS

Tänään aamulla tuli käytyä keskustan stockalla ja vein sieltä sitten viimeisen valkoisen liten. :rolleyes:. Nyt kyllä vituttaa kun tuli samantie naarmukin siihen kosketusruutuun.. :mad:
 
Vastaus: Uudistettu DS

Ei oo vieläkään tullut sitä lappua postista :(
Toivottavasti tulee viimeistään huomenna, kun tää odottaminen on kamalaa.
 
Vastaus: Uudistettu DS

Postit ei ole auki juhannuksena, kaiken lisäksi tänään ei ole tainut paketit kiertää koko maassa.
 
Vastaus: Uudistettu DS

Musta Lite tuli aamulla hankittua. Oli pakko testata jo bussissa eli Children of Mana sisään ja testaamaan. Heti joutui pettymään, kun lähes keskellä ylänäyttöä on jumittunut vihreä pikseli. Alan pikkuhiljaa epäilemään onko pikseliviattomia laitteita ollenkaan myynnissä, kun perus DS oli myös jumiutunut pikseli.

Muuten Liteen siirtyminen oli enemmän kuin hyvä teko.
 
Vastaus: Uudistettu DS

Musta Lite on kyllä seksikäs.

Orin, tarvitset selvästi vanhan DS:n mukana toimitetun peukalomökkylän, jolla Huntersia olisi tarkoitus pelata. Sen avulla ohjaus onnistui peukalolla, ja Huntersin demon perusteella vieläpä eri hyvin.
 
Vastaus: Uudistettu DS

Täällä kirjoittelee valkoisen DS Liten uusi ylpeä omistaja :D

Ostopaikkana toimi Jyväskylässä Forumin Anttila, siellä oli jäljellä vielä mustia ja valkoisia. Myyjältä tosin piti tiedustella, että onko Liteja vai ei. Ne eivät nimittäin olleet missään hyllyssä vielä. Kello oli jotain puoli kolme, kun kävin ostoksilla ja sitä ennen oli mennyt jo 3 molempia värejä. En tiedä oliko vain kauppakohtainen juttu, mutta Anttila ainakin veloitti laitteesta 169e, eli kympin suositushintaa enemmän. Noh, minulle tuo ei ollut dealbreaker, mutta tarkan euron ihmisille vinkiksi, että kannattaa ehkä etsiä muualta ensin...

Omassa yksilössä ei ole ainuttakaan kuollutta pikseliä, joten "tyyppivikaa" pelkäävät: EI, niissä kaikissa EI OLE kuolleita pikseleitä.
 
Vastaus: Uudistettu DS

Nyyhkis, eihän tuo posti ollut kulkenut. Postia ei eilen edes nähtävästi käsitelty lähtövalmiiksi. Toisaalta: eipä minulla mitään muutakaan keinoa ole laitetta hankkia, ihan turhaa olisi maksaa 16 euroa edestakaisesta matkasta yhden laitteen takia.

Ehkäpä tiistaina viimeistään sitten...
 
Vastaus: Uudistettu DS

Knight sanoi:
Musta Lite on kyllä seksikäs.

Orin, tarvitset selvästi vanhan DS:n mukana toimitetun peukalomökkylän, jolla Huntersia olisi tarkoitus pelata. Sen avulla ohjaus onnistui peukalolla, ja Huntersin demon perusteella vieläpä eri hyvin.

Indeed! Koska laitoin oman wanhukseni vaihdossa, aion varastaa veljen nauhan! Sillä kyllä sujui ainakin silloin joskus, kun Huntersin demoa tahkoin :3
 
Vastaus: Uudistettu DS

Mikä onnen päivä, siis eilinen :) Kävin vielä illalla prismassa ja kas kummaa siellä oli litejä! Musta lite ja advance wars on kyllä kova kombo :D
 
Vastaus: Uudistettu DS

DS Lite haettu (eilen) Sellosta. Nyt ei v***ta läheskään niin paljon mennä juhannukseksi töihin :rolleyes: New Super Mario Bros:kin tippui eilen postiluukusta joten eikhän tää tästä :)
 
Vastaus: Uudistettu DS

Minua kiinnostaa todella paljon tämä vehje mutta jostain syystä en vain uskalla tilata sitä. Ensinnäkin itse DS:n pelit eivät niinkään kiinnosta, vain muutama hassu peli mutta asiaa parantaa kuitenkin se, että kone pyörittää myös GBA:n pelejä joita meikäläinen suorastaan palvoo. Eli kannattaako tuo vehje nyt sitten hankkia vaikka ihan GBA-pelien takia? Eihän nuo DS:n omatkaan pelit hirveän hintaisia ole.

Ja mitäs ominiausuuksia DS:ssä muuten on kuin tuo PictoChatti? Tässä ensi viikolla kun tulee palkka niin voisi todellakin harkita Liten ostamista. Minulla kun ei ole tuota GBA:ta koskaan ole ollut.
 
Vastaus: Uudistettu DS

Ei ne ilmaiseksi sitä tee. Kyllä se tulee maksamaan. Mukana tulee mm. muistimoduli, joka tökätään siihen minne GBA-pelit tökätään. Sekin luonnollisesti nostaa hintaa. DS:ssä ei ole tarpeeksi omasta takaa muistia kunnolliselle selainkäytölle, joten ylimääräinen muistipalikka on välttämätön.
 
Vastaus: Uudistettu DS

Juri sanoi:
Minua kiinnostaa todella paljon tämä vehje mutta jostain syystä en vain uskalla tilata sitä. Ensinnäkin itse DS:n pelit eivät niinkään kiinnosta, vain muutama hassu peli mutta asiaa parantaa kuitenkin se, että kone pyörittää myös GBA:n pelejä joita meikäläinen suorastaan palvoo. Eli kannattaako tuo vehje nyt sitten hankkia vaikka ihan GBA-pelien takia? Eihän nuo DS:n omatkaan pelit hirveän hintaisia ole.

Ja mitäs ominiausuuksia DS:ssä muuten on kuin tuo PictoChatti? Tässä ensi viikolla kun tulee palkka niin voisi todellakin harkita Liten ostamista. Minulla kun ei ole tuota GBA:ta koskaan ole ollut.
Jos DS:n pelit eivät kiinnosta, niin ei koneen ostamisessa ole pointtia. Voisin jopa uskoa GBA-pelien pyörivän yllättävän hyvin myös GBA:lla.

Muokkaus

Pientä säätöä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uudistettu DS

Knight sanoi:
Voisin jopa suositella GBA-pelit pyörivät yllättävän hyvin myös GBA:lla.

Oletko varma? Linkkiä! :p


No jee. Kyllä tässä rahanpuutteessa on tyhmä olla. Ei rahaa DS:ään :(
 
Vastaus: Uudistettu DS

Mikäs tuo lisävarustejuttu on johon ängetään muistikortti? Onko siihen mahdollista tungeksia kaiken maailman emulaattoreita sun muita? Jos pystyy, niin tuo kyllä nostattaa pisteitä aika roimasti :D
 
Vastaus: Uudistettu DS

Juri sanoi:
Minua kiinnostaa todella paljon tämä vehje mutta jostain syystä en vain uskalla tilata sitä. Ensinnäkin itse DS:n pelit eivät niinkään kiinnosta, vain muutama hassu peli mutta asiaa parantaa kuitenkin se, että kone pyörittää myös GBA:n pelejä joita meikäläinen suorastaan palvoo. Eli kannattaako tuo vehje nyt sitten hankkia vaikka ihan GBA-pelien takia? Eihän nuo DS:n omatkaan pelit hirveän hintaisia ole.

GBA Micro ainakin Hesan Stockalla alessa 69e, joten siinä taitaa olla halvin vaihtoehto. Mä ostaisin tosin paljon mieluummin SP:n, joka on myös hyvän kokoinen ja nykyään siinä taitaa olla paranneltu näyttökin. Jos vain GBA-katalogi kiinnostaisi, joka on aika hemmetin hyvä kuten sanoitkin, niin ostaisin SP:n.

Toisaalta GBA- ja DS- pelit eivät eroa niin hirveästi toisistaan (know what I mean :)) ja tässä taitaa olla 2D-pelejä ajatellen loistava parivaljakko ja kenties se viimeinen 2D:n rynnistys. Jos pidät esim. Aria of Sorrowsta, niin DS:lle on Dawn of Sorrow, Advance Warsit löytyy molemmille yms. GBA:n katalogi on mittava, mutta täytyy muistaa, että DS:n parhaat ajat ovat vasta alkaneet ja hyviä vuosia vielä edessä, joten DS ja GBA katalogien vertailu on jopa hieman epäreilua. DS:n Yoshis Island 2, New Super Mario Bros. jne voisivat kiinnostaa sinua siinä, missä GBA:n pelitkin.

Molemmat laitteet samassa paketissa olisi mun ratkaisu, jos nyt pitäisi päättää. Esimerkiksi Liten näyttö on paras, mitä olen koskaan käsikonsolissa nähnyt. PSP ja perusDS näytöt ovat metrinkin päästä lähes harmaita (Stockalla voit käydä todistamassa tämän, kun kaikki kolme masiinaa pyörivät rinnakkain vitriinissä). Lite yllätti täysin, mä ajattelin koon ja ulkonäön parannusten olevan tärkeitä, mutta näytön parannus pisti jo harkitsemaan vanhan DS:n elököittämistä ja uuden mallin ostamista :).
 
Vastaus: Uudistettu DS

No siis raha ei ole puute tässä tapauksessa. Palkka tulee perjantaina ja armeijan takia voin törsätä muutaman kympin enemmän johonkin parempaan joten ehkäpä sitten käväsen tuon Liten ostamassa. Ja toki DS:lle löytyy muutama mielenkiintoinen peli kuten Rayman, Resident Evil, Mario64 ja tuo tuleva Yoshi's Island 2 jonka ensimmäiseen osaan ihastuin aivan totaalisesti silloin Snessin ajalta. Ennen kaikkea minua kiinnostaa tuo tuleva, Final Fantasy 3. Eli mielummin kuitenkin ostaisin DS:n kuin GBA:n. Mutta moni on valittanut kuolleista pikseleistä joka kyllä pistää pelottamaan. Ehkä tätäkin asiaa ollaan paisuteltu. Kuitenkin vähän epäröin koko DS:n ostoa. No mutta on tässä viikko miettimisaikaa. Aika suurella todennäköisyydellä käyn ostamassa tuon Liten :)
 
Vastaus: Uudistettu DS

GBA-pelejä on huomattavasti mukavampi pelata GBA SP:llä tai Microlla kuin Litellä, sillä pelikasetti ei törrötä laitteesta. Minua häiritsee hiukan myös DS:n "turha" toinen näyttö sekä hieman GBA:n näppäinasettelusta poikkeava näppäinten sijoittelu.
 
Vastaus: Uudistettu DS

Aika hienon näkönen vehe ja rev 2 -laitteet on kyllä mieleen kun niissä on usein korjattu kaikki ekan version kömpelyydet... Ehkä pitää hankkia tuo ja Mario kesäleluksi :D
 
Ylös Bottom