Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DS Lite (Uudistettu DS)

Vastaus: Uudistettu DS

DS litea kokeiltuna täytyy sanoa että on kyllä mainio laite!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uudistettu DS

"Over two million US dollars worth of black Nintendo DS Lite units missing. The horror!" :eek:

"The container, containing black Nintendo DS Lite units destined for the European release in two weeks, has gone missing in Hong Kong on its route from China to Europe.

Linkkejä uutiseen:
DS-x2
DS Fanboy

Joku on pöllinyt meidän DS Litet :mad:
 
Vastaus: Uudistettu DS

Ei perkele. Vaikuttaakohan tää nyt sitten siihen mun ennakkotilattuun mustaan Liteen? Tuumin vain, että tuskin tuossa nyt sentään kaikki mustat Litet olivat?? Valkoiseen en tyydy. Piste.
 
Vastaus: Uudistettu DS

Obsessed sanoi:
Ei perkele. Vaikuttaakohan tää nyt sitten siihen mun ennakkotilattuun mustaan Liteen? Tuumin vain, että tuskin tuossa nyt sentään kaikki mustat Litet olivat?? Valkoiseen en tyydy. Piste.

Taisi olla vain yksi kuormallinen? Kyllä niitä mustia varmaan saa, mutta paljon vähemmän.
 
Vastaus: Uudistettu DS

Mä haluan sen vehkeen heti ilmestyessä, oli väri mikä hyvänsä. :eek:
 
Vastaus: Uudistettu DS

Kabanossi sanoi:
Taisi olla vain yksi kuormallinen? Kyllä niitä mustia varmaan saa, mutta paljon vähemmän.
No tuossahan oli nyt arvioidusti yli 17000 mustaa Liteä. Joten eiköhän nyt ainakin ennakkotilaajat niitä saa. Suoraan kaupasta ostaminen voi olla sitten hankalampaa.
 
Vastaus: Uudistettu DS

Tästä postierän kaappauksesta täytyy jäädä odottamaan Hollywood-filmatisointia :).

Noh, ikävä juttu tietysti, mutta kuvittelisi tällaisen kontin varastamisen tai reitiltä kadottamisen olevan lähes suuren junaryöstön kaltainen onnistuminen, sillä ainakin mä kuvittelen postijärjestelmän olevan aika hyvällä mallilla.
 
Vastaus: Uudistettu DS

Kabanossi sanoi:
Tuleeko Liten mukana mitään demoa?
Ei tietääkseni.


Ja kaikille nyt vielä tiedoksi, että kyllä niitä mustia Litejä saadaan. Lähetin Puolenkuun Peleille postia ja sanoivat, että niitä on tosiaankin varastossa. Toivottavasti rikkoisivat julkaisupäivää ja lähettäisivät sen hitusen aikaisemmin. :rolleyes:
 
Vastaus: Uudistettu DS

Mul on jo kauheita oireita ku en saa DS liteä. Kädet tärisee, näen näytöt kahtena ja tahtomattani tökin koiria kynillä. :(
 
Vastaus: Uudistettu DS

Kyllähän lite houkuttaisi, mutta on jo tuo tavallinen DS ja sekin hyvässä kunnossa, joten kone jää tältä osin ostamatta. Ristiohjain on kuulemma huonompi, kuin tavallisessa DS:ssä?
 
Vastaus: Uudistettu DS

Wille__90 sanoi:
Kyllähän lite houkuttaisi, mutta on jo tuo tavallinen DS ja sekin hyvässä kunnossa, joten kone jää tältä osin ostamatta. Ristiohjain on kuulemma huonompi, kuin tavallisessa DS:ssä?

Minä taas olen kuullut, että se olisi parempi. Tosin tämä on jo vanhaa tietoa, joten varma en ole. Vaihtopeleistä minäkin sen mustan olen tosiaan tilannut ja oireet lähtentelevät jo MCCCXXXVII:n vastaavia. Odotus on siis helvetinmoinen.
 
Vastaus: Uudistettu DS

teme_ sanoi:
Vaihtopeleistä minäkin sen mustan olen tosiaan tilannut ja oireet lähtentelevät jo MCCCXXXVII:n vastaavia. Odotus on siis helvetinmoinen.

No huh huh. Pitänee jättää laite hankkimatta, kun kerta noin vakavaksi menevät oireet ;)
 
Vastaus: Uudistettu DS

No itseäkin kyllä rassaa suuresti kun tietää, että pitäisi kestää vielä pari tai muutama päivä.


KAUHEAA TUSKAA!!!!!
 
Vastaus: Uudistettu DS

Onkos posti muuten perjantaina auki? Ajattelin vain kun silloin minulla on töistä vapaapäivä, että onko se päivä sitten virallisesti vapaapäivä? Jos ei se prkeleen ilmoitus tule torstaina postilootaan, niin silloin helvetti vapautuu jäisistä kahleistaan. Siis jos posti ei ole perjantaina oppen.
 
Ylös Bottom