Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DS Lite (Uudistettu DS)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prisoner
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Maahantuojien ei taida olla laillista antaa jälleenmyyjille sitovia hinnoittelumääräyksiä (edellä mainitut suositushinnat sen sijaan ovat edelleen OK). DS Liteä myytiin jo ennakkotilauksenakin 130 eurolla ihan Suomessa.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Xbugs sanoi:
Maahantuojien ei taida olla laillista antaa jälleenmyyjille sitovia hinnoittelumääräyksiä (edellä mainitut suositushinnat sen sijaan ovat edelleen OK). DS Liteä myytiin jo ennakkotilauksenakin 130 eurolla ihan Suomessa.
Eikös se 130 euroa ollut yksittäinen hinnoitteluvirhe?
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Hex sanoi:
Eikös se 130 euroa ollut yksittäinen hinnoitteluvirhe?

En tiedä oliko kyseessä virhe vai rajattu kampanjaerä - joka tapauksessa Puolenkuun pelit myi Liteä usemman päivän ajan tuohon hintaan, ja foorumikeskusteluista päätellen aika moni käyttikin tilaisuutta hyväkseen. Yleisemmin Liten hinta on toki ollut alan liikkeissä 150 - 160 euroa ja marketeissa jopa 170 euroa.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Tuli tässä itekkin alkuviikosta haettua lite vakiopelikaupasta ja todella tyytyväinen olen ollut ostokseen. Kyllä se tuolla sen 159 euroa maksoi, ja melkein kaikkialla missä olen lite- konsoleita käynyt tiirailemassa on hinta ollut täsmälleen sama. Omakin yksilö vaikuttaisi olevan priimakunnossa. Kunnollinen valaisunsäätö, pienempi koko ja jopa uusi hieman isompi stylus ovat todella suuria plussia vanhaan DS:ään vertailtaessa. Ulkonäkö on myös paljon enemmän tässä mieleen kuin mitä se oli alkuperäisen kanssa.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Loistovehje kaiken kaikkiaan. Aiemmin olen omistanu kannettavista pelikoneista ainoastaan GBA SP:n ja pari peliä, ja nyt hankin siis tuon DS Liten, ja se vei kyllä mennessään saman tien.:)

Heti koneen kanssa kannoin mukanani Brain Trainingin ja NSMB:n, ja pari päivää myöhemmin lueskelin netistä muitten pelaajien suosituksia ja kävin poimimassa vielä Mario Kart DS:n ja Phoenix Wrightin mukaani. 39e/kpl (suht) uusista peleistä ei tunnu kyllä kovinkaan suolaselta, ja importtaamalla saattaa säästää vielä kai jokusen euron enemmänki jos jaksaa alkaa kikkailla. Ei voi ku hykerrellä tyytyväisenä tämän ostoksen kanssa. Nämä pelit ku alkaa kyllästyttää niin Metroid Prime: Hunters ja Resident Evil: Deadly Silence hankintaan. ;)

t. Brain age = 29v :D
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Täytyihän sitä tämän kaiken hehkutuksen keskellä käydä oma Lite nappaamassa kouraan.
Fiilikset olivat kyllä katossa kun NSMB pärähti käyntiin, kultainen 80-luku on palannut.
PS2-konsolilla on tullut pelattua sen ilmestymisestä asti, joten pieni vaihtelu pelitarjontaan tekee kyllä hyvää.

Täytyy myöntää että olo on kuin pikkulapsella, pelisessio venähti yömyöhään eikä olisi millään malttanut lopettaa kesken:o

Tietääkö muuten joku toimiiko DS:n Wlan 802.11b standardin purkeissa?
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Mahtaiskohan olla mitään nettikauppaa tai ylipäätänsä mitään kauppaa, joka ottais vanhaa DS:sää vaihdossa uuteen Lite malliin välirahan kanssa:rolleyes:
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Juu. On kyllä mahtava laite. Tosin se on aivan liian hieno, eihän sillä uskalla pelata. :D
Olis saanu olla ulkokuori semmosta samaa materiaalia ku koneen sisällä. IMO. Pitäis varmaa ostaa jossai vaiheessa vinyyliskini.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Konsoli on kyllä mahtava, mutta repii hermoja toi ulkopinta. Ihan naurettavaa tehdä "muka" hienon näkönen pinta jossa sitte näkyy JOKAINEN kosketus ja hönkäys... vähä riepoo hermoja, pitää ostaa tohon kyllä joku systeemi...

Mutta ei sinällään mitään eroisempaa valittamista koneessa. Mahtava laite. Mustana tuli oma laitettua.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Darkblade sanoi:
Huh-huh. Vihdoin ja viimein tuli hankittua DS Lite. New Super Mario Bros. ja DS Liten yhteissummaksi tuli 188 euroa, kiitos lahjakortin ja henkilökunta-alennuksen.

Onneksi oma yksilö näyttää olevan priimakunnossa, en ole vielä yhtään kuollutta pikseliä nähnyt eikä ylä-/alaviistoihin käveleminen tuota ongelmia. Täytyy kyllä myöntää, että odotin laitteen olevan hieman isompi. Näin tämä kulkee kyllä kätevästi taskun pohjalla.

Aikaisemmin en ole oikeastaan piitannut käsikonsoleista. Alkuperäisen DSän ilmestyttyä harkitsin kerran, jos kahteen laitteen hankkimista, mutta hanke jostain syystä jäi. Nyt DS Liten ilmestyttyä ei minulla ollut oikeastaan mitään syytä jättää laite hankkimatta. Enkä tule katumaan ostopäätöstäni.


Itse ostin Ds liten+uuden marion 188.95(sisälsi postikulut) gameparadiselta, ds oli 149 ja mario 39.95 joku taisi todellakin ryövätä sut jos maksoit noin paljon kaikkine alennuksineen. Konsoli on loistava harmi vaan kun mario oli aika lyhyt vaikka pelasin myös pilotetut maailmat no pitää yrittää kerätä ne kaikki isot kolikot. Joku voisi suositella muita hyviä pelejä, seikkailu ja roolipelit kiinnostaa eniten
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Tuli minunkin sitten noin viikko sitten hommattua Valkoinen DS Lite, ei sillä että kyllähän se hankinta on jo pidempään poltellut :D DS on kyllä tuonut hetkellisesti jo kadonneen peli-ilon takaisin, mahtavia pienissä erissä pelattavia pelejä kun riittää.

Pelejä on kyllä tullut jo hieman liikaakin hankittua, hyllystä löytyy Brain Age, Animal Crossing: Wild World, Trauma Center: Under the Knife, Phoenix Wright: Ace Attorney, Nintendogs, Contact (Grasshopperin uusin action RPG, eli Killer 7n tekijöiden), Electroplankton, Advance Wars: Dual Strike ja tietysti Cooking Mama! ;) Nyt vielä pitäisi jostain löytää aikaa noiden kaikkien perusteelliseen pelaamiseen ....
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Maxx sanoi:
Tuli minunkin sitten noin viikko sitten hommattua Valkoinen DS Lite, ei sillä että kyllähän se hankinta on jo pidempään poltellut :D DS on kyllä tuonut hetkellisesti jo kadonneen peli-ilon takaisin, mahtavia pienissä erissä pelattavia pelejä kun riittää.

Pelejä on kyllä tullut jo hieman liikaakin hankittua, hyllystä löytyy Brain Age, Animal Crossing: Wild World, Trauma Center: Under the Knife, Phoenix Wright: Ace Attorney, Nintendogs, Contact (Grasshopperin uusin action RPG, eli Killer 7n tekijöiden), Electroplankton, Advance Wars: Dual Strike ja tietysti Cooking Mama! ;) Nyt vielä pitäisi jostain löytää aikaa noiden kaikkien perusteelliseen pelaamiseen ....


Oletkos kerennyt tota Contactia yhtään pelailemaan ? Millaiset on ensi vaikutelmat ja miten onnistuu pelailu Japani-versiolla ? Ilmeisesti ovat julkaisemassa syksyllä myös jenkeissä, joten pitää silloin hommata jos vaikuttaa hyvältä.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

jkid sanoi:
Itse ostin Ds liten+uuden marion 188.95€(sisälsi postikulut) gameparadiselta, ds oli 149€ ja mario 39.95€ joku taisi todellakin ryövätä sut jos maksoit noin paljon kaikkine alennuksineen. Konsoli on loistava harmi vaan kun mario oli aika lyhyt vaikka pelasin myös pilotetut maailmat no pitää yrittää kerätä ne kaikki isot kolikot. Joku voisi suositella muita hyviä pelejä, seikkailu ja roolipelit kiinnostaa eniten

Juu, huomasin itsekin, että lahjakortin käyttö oli tuossa periaatteessa turhaa, koska henkilökunta-alennus otti lahjakortin summan pois käytöstä.

Ostin laitteeni Anttilasta. DS Lite oli 169 euroa ja Mario 39.90 euroa. Kaikissa Anttiloissa on näemmä suositushintaa korkeampi taso. Salossa ei vain oikein näitä erikoisliikkeitä ole enkä ole Gameparadisen toimintaan kovin tyytyväinen. Näin tällä kertaa, kyllä tämä sen verran mukava laite on, että siitä olisi voinut jopa ekstraakin maksaa.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Oleanteri sanoi:
Oletkos kerennyt tota Contactia yhtään pelailemaan ? Millaiset on ensi vaikutelmat ja miten onnistuu pelailu Japani-versiolla ? Ilmeisesti ovat julkaisemassa syksyllä myös jenkeissä, joten pitää silloin hommata jos vaikuttaa hyvältä.
Yllättävän kivuttomasti pelaaminen onnistuu Japani-versiolla kun savettaminen tehdään nukkumalla jne ja aseilla ja esineillä on omat ikonit joista ne tunnistaa. Peli on myös aika toimintapainoitteinen, ainakaan vielä ei ole tullut suurempia vaikeuksia eteen kielen vierauden takia.

Varsin hienon näköinen peli on kyseessä ja erittäin laaja, paljon erilaisia aseita ja esineitä ja taitoja kehitettäväksi.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Hi! Kukaan ei varmaan tunne minua, olin aktiivisempi vanhassa konsolifinnissä... Mutta anyway. Olen hankkimassa mustan liten, ja arveluttaa onko olemassa mustia varakyniä liteen? Valkoisia olen kyllä nähnyt, mutta en mustia. Onko litelle muita lisävarusteita?

Mc FreeZy
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Mc FreeZy sanoi:
Hi! Kukaan ei varmaan tunne minua, olin aktiivisempi vanhassa konsolifinnissä... Mutta anyway. Olen hankkimassa mustan liten, ja arveluttaa onko olemassa mustia varakyniä liteen? Valkoisia olen kyllä nähnyt, mutta en mustia. Onko litelle muita lisävarusteita?

Mc FreeZy
On kyllä, esimerkiksi Videopelidivarin tarvikeosastolla.
 
Lisää DS-keräilyherkkua Japaniin

Nintendo on ilmoittanut julkaisevansa Japanissa kaksi uutta DS Lite -mallia. Toinen on Euroopassa jo tuttu musta Lite, mutta toinen taas hieman harvinaisempaa herkkua.

Elokuun 24. päivänä julkaistaan Final Fantasy III -pelin ohella paketti, joka sisältää FFIII:n lisäksi valkoisen DS Liten. Ei kuitenkaan aivan tavallista vaan FFIII -koristeisen, sarjanumeroidun mallin. 22 780 jenin hintalappua kantava rajoitettu erä tuskin rantautuu koskaan länsimaihin, joten kannattaa toimia nopeasti mikäli mielii päästä siihen käsiksi.

Eikun vaan ennakkovarauksia pystyyn, taitaa tulla kunnon tappelut saatavuuden suhteen :)
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Tuollasen FF DS:n voisi muuten hankkia tai yrittää hankkia mutta kun minä haluan sen mustan. Onko tuossa muuta eroa kun tuo etukansi?
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Näyttää aika herkulta toi Final Fantasy DS Lite...
Tulee varmaa myöhemmin nousemaan myös aika kovaan arvoon keräilijöiden keskuudessa.
 
Ylös Bottom