Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DS Lite (Uudistettu DS)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prisoner
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Tuli vain mieleen, kun löysin konsolinetistä datakaapelin ds litelle, että mitä matskua PCeeltä voi siirtää DeeÄssään? Kun eihän nintendolla ole PSP tapaista nettipalvelua? Onko? Sillä luulin, että deeässään saapii matskua vain download stationeista.

Informoikaa ja viisaitkaa minua. ;)
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Ei sillä siirretä DS:ään mitään muuta kuin sähköä. Eli se on tavallinen latausjohto, jolla DS Liten akun voi ladata tietokoneen USB-portista.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

OK... Olimpas tyhmä.... :o :(

Mutta vielä yksi kysymys, ja sitten tilaus konsolinettiin: Voiko kaverikoodia vaihtaa, ja onko se sama joka pelissä?


EDIT: Vielä yksi! Voiko Nushieldit asentaa liteenkin? Olen kuullut ettei nushieldit mahdu liteen... Valaiskaa minua. Ja jos ei mene niin laittakaas joku vastaava, sekä SUOMALAINEN nettikauppa mistä tätä vastaavaa saisi.

Kiitos.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Mc FreeZy sanoi:
EDIT: Vielä yksi! Voiko Nushieldit asentaa liteenkin? Olen kuullut ettei nushieldit mahdu liteen... Valaiskaa minua. Ja jos ei mene niin laittakaas joku vastaava, sekä SUOMALAINEN nettikauppa mistä tätä vastaavaa saisi.

En vielä nähnyt Liteen sopivia Nushield-suojuksia, mutta Konsolinet lupaili saavansa sellaisia piakkoin myyntiin.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Mc FreeZy sanoi:
Hi! Kukaan ei varmaan tunne minua, olin aktiivisempi vanhassa konsolifinnissä... Mutta anyway. Olen hankkimassa mustan liten, ja arveluttaa onko olemassa mustia varakyniä liteen? Valkoisia olen kyllä nähnyt, mutta en mustia. Onko litelle muita lisävarusteita?

Mc FreeZy

Menee vanhan toistoksi mutta menkööt :)

Lik-Sang:sta löytyy mustia kyniä ja jos jonkinmoisia lisävarusteita.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Onko kellään ilmennyt, alanäytön kellertämistä?
Sellaisestakin olen lukenut.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

MITÄÄÄÄÄ????? Eikö litessä ole taustavaloa??? Voi däämn, lähetän kyllä sen heti takasin kun saan sen postista... :( Tilasin sen jotta saisi kylmillä ilmoilla mennä peiton alle pelaamaan jotain roolipeliä öisin... :) Onko alkuperäisessä DSssä taustavaloa??? Pittääkö pistää GBA vaihtoon ja tilalle micro tai sp... Tai pahimmassa tapauksessa joudun ostamaan: huuuiii
pspeen iiiiiiiikkK!!!! :eek: Ei ikinä... :D Mutta auttakaa! Eikö siihen saa mitään lisävarustetta? Eipä tietenkään, kappas vaan miun tuuria, ögen. :(
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Mc FreeZy sanoi:
MITÄÄÄÄÄ????? Eikö litessä ole taustavaloa??? Voi däämn, lähetän kyllä sen heti takasin kun saan sen postista... :( Tilasin sen jotta saisi kylmillä ilmoilla mennä peiton alle pelaamaan jotain roolipeliä öisin... :) Onko alkuperäisessä DSssä taustavaloa??? Pittääkö pistää GBA vaihtoon ja tilalle micro tai sp... Tai pahimmassa tapauksessa joudun ostamaan: huuuiii
pspeen iiiiiiiikkK!!!! :eek: Ei ikinä... :D Mutta auttakaa! Eikö siihen saa mitään lisävarustetta? Eipä tietenkään, kappas vaan miun tuuria, ögen. :(

Mistä olet saanut päähäsi, ettei Litessä ole taustavaloa? Siinä nimenomaan on erittäin kirkas taustavalo, ja voit jopa säätää kirkkautta.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Mc FreeZy sanoi:
MITÄÄÄÄÄ????? Eikö litessä ole taustavaloa??? Voi däämn, lähetän kyllä sen heti takasin kun saan sen postista... :( Tilasin sen jotta saisi kylmillä ilmoilla mennä peiton alle pelaamaan jotain roolipeliä öisin... :) Onko alkuperäisessä DSssä taustavaloa??? Pittääkö pistää GBA vaihtoon ja tilalle micro tai sp... Tai pahimmassa tapauksessa joudun ostamaan: huuuiii
pspeen iiiiiiiikkK!!!! :eek: Ei ikinä... :D Mutta auttakaa! Eikö siihen saa mitään lisävarustetta? Eipä tietenkään, kappas vaan miun tuuria, ögen. :(

Mitä!!? Ei taustavaloa? Sua on nyt joku sony-fanboy kusettanu, multa löytyy sekä vanha että lite ja kyllä niissä on taustavalot molemmissa. Erityisesti litessä jossa on niiiiiiiiiiiin kirkas että silmiä kirvelee.

Edit: Samurai ehti ensin........
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Huh... Olen tainut ymmärtää väärin erään Kaban viestin... Eli pystyy pelaamaan myös täysin pimeässä? Mahtava homma! :) Sori tuo äskinen turhanpäivänen viesti. :D
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Jippii!!! Nyt on musta Ds Lite ja Golden eye kourassa!!! Ja aloin tässä miettimään tuota näyttöJEN naarmuuntumis juttua... Ku eihän NE periaatteessa naarmuunnu ollenkaan, ELLEI stylus-kynä naarmuta kosketusnäyttöä?
Eli naarmuttaako stylus suojaamatonta kosketusnäyttöä?
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Mulla ei ainakaan ole mitään näytönsuojia, kun ne naarmut on sellasia olemattomia ja ne ei edes näy pelatessa.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Minähän en liten näyttöön Stylusta upota ennen kuin saan näytönsuojat.

Pelailen pelejä jotka vaatii armotonta näytön hinkaamista sitten normaalilla DS:llä. Sillä kun on näytönsuojat.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Suosittelen edelleen, vailla minkäänlaista taloudellista pyrkimystä tai taka-ajatusta, toisin sanoen täysin teidän etunne nimissä, kotitekoisia näytönsuojia. Ne ovat halpoja, yksinkertaisia ja todella hyviä. Katsokaa sitä näytönsuojakeskustelua, siellä on laatimani ohjeet.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

nallet sanoi:
Minähän en liten näyttöön Stylusta upota ennen kuin saan näytönsuojat.

Mulla oli vähän samat ajatukset, mutta en millään malttanu vastustaa kiusausta. Jonkun viikon verran tuli pelailtua ilman suojia, mutta erittäin varovasti. :)
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Onkos kenelläkään litestä haljennu saranaa? Kun lueskelee ulkomaan boardeja tuntuu aika yleiseltä ilmiöltä.
 
Ylös Bottom