Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DS Lite (Uudistettu DS)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prisoner
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Masi sanoi:
Ajattelin vain Gigantin mainosmies ei välttämättä edes tiedä että on DS ja DS Lite eikä vain parannettu DS... Noh, huomennahan toi selviää...

Itse asiassa selvisi tänään, Litehän se on, kävin gigantissa kysymyssä niin ei tarvi mennä huomenna turhaan kauppaan... Kuulemma perusDSsää ei saa enää. Nyt pitäis vielä miettiä joku peli tuon kanssa :)
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Nyt on valkoinen Lite latautumassa ja New SMB tuossa odottamassa. Pari peliä pitää pistää vielä visalla tulemaan :P Pienempi tuo on mitä luulin, tai siis minkä mielikuvan olin kuvista saanut...
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Ei kannata lähteä ainakaan Rauman Giganttiin etsimään. Olin vähän aikaa sitten katsomassa ja kaikki olivat loppuneet.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Kabanossi sanoi:
Onko tuo tarjous vielä voimassa? Vai saako peräti halvemmalla?

Gigantissa oli joku muutama viikko sitten ihan hullu tarjous. DS LITE 119e. Mutta se oli vain muutaman päivän ja minulla on vielä se mainoslehtikin missä näkyy "NINTENDO DS LITE 119e"
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Niin 119 euroa oli hyvä tarjous. Kivaa vaihtelua sille normaalille hinnalle.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Kraton^ sanoi:
Gigantissa oli joku muutama viikko sitten ihan hullu tarjous. DS LITE 119e. Mutta se oli vain muutaman päivän ja minulla on vielä se mainoslehtikin missä näkyy "NINTENDO DS LITE 119e"

Se oli yhden päivän voimassa oleva tarjous. SInä päivänä yritin klo 12 maissa kysellä, josko Helsingin seudun myymälöissä (asiakaspalvelupuhelin pystyy katsomaan myymälätilanteen) olisi vielä jäljellä - eipä ollut.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

En löytänyt parempaakaan trediä, joten tänne sitten. Eli on aika susi tuo DS:n Opera-selain. Homma olisi muuten yhtä hurraata, mutta kun laskentateho ei riitä, lataa DS sivuja keskimäärin 1-3 minuuttia. Ja tämä on ainakin itselleni ihan liikaa. Poistamalla kuvat saa hieman lisää vauhtia, mutta samalla menee myös selaamisen mielekkyys. Mailin, blogien ja vaikka uutisten lukemiseen selain soveltuu ookoosti; silti, yhtään suurempien sivujen selaamista ei edes kannata yrittää. Harmi, sillä tästä olisi voinut olla vaikka mihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Minulla tuo Opera ei suostu pitämään yhteyttä langattoman reitittimen kanssa: yhteys muodostuu vain noin joka kymmenellä yrittämällä - DS:n nettipelit toimivat kaikki ihan ok. Eli aikamoiselta raakileelta tuo Opera Softwaren viritys vaikuttaa. Yhteensopivuus on loistava, mutta se ei auta kun selaimen pohja ei ole alusta alkaen rakennettu DS:ää varten. Vuosi lisää kehitysaikaa ja päivitysmahdollisuus ei olisi ollut pahitteeksi.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Tuli sitten voitettua Nintendo DS Lite! tuli osallistuttua HubiHubi.comissa olleeseen kilpailuun ja kappas vaan voitto napsahti kotiin. Paistaa se aurinko risukasaankin joskus :P
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

APX sanoi:
Tuli sitten voitettua Nintendo DS Lite! tuli osallistuttua HubiHubi.comissa olleeseen kilpailuun ja kappas vaan voitto napsahti kotiin. Paistaa se aurinko risukasaankin joskus :P
Onnea onnea. Paistaisipa se aurinko joskus jopa minullekkin.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Ei ketään ole bongaillut Liteä mistään edullisesti lähiaikoina? :) Ajattelin tuohon 149 euron hintaan sen mahdollisesti ostaa, joka taitaa olla se normaali hinta.

Ja eikös se ole niin että itse laitteen mukana ei tule mitään pelattavaa/testattavaa?
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

ATomiH sanoi:
Ei ketään ole bongaillut Liteä mistään edullisesti lähiaikoina? :) Ajattelin tuohon 149 euron hintaan sen mahdollisesti ostaa, joka taitaa olla se normaali hinta.

Ja eikös se ole niin että itse laitteen mukana ei tule mitään pelattavaa/testattavaa?

Käytettynä noita liikkuu alle sataseen ja mukana tulee yleensä peli tai pari. Gigantti aina välillä mainostelee 109 tai 119 hintaan.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Mikäköhän siinä on että DS Liteä sai oikein etsiä kaupoista, jostain pienestä nurkasta saattoi löytyä pari laatikkoa. Sen sijaan PSP:tä tyrkytettiin joka paikassa, marketeista peliliikkeisiin, oli suuria rakennelmia, isot mainokset ja ale merkinnät.

Tilasin oman koneeni ( ~129), ja ensi viikoksi toivottavasti saan testattavaksi, sitten onkin lähtö inttiin.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Tervehdys kaikille!

Viime viikonloppuna tuli ostettua musta DS Lite ja NSMB yhteishintaan 179e paikallisesta pelikaupasta. Erittäin tyytyväinen olen laitteeseen, ei kuolleita pikseleitä eikä muitakaan ongelmia. Kyseessä on ensimmäinen kannettava pelikonsolini koskaan (ja samalla ensimmäinen Nintendon-laite). Nyt pääsen siis käsiksi aikamoiseen kasaan laatupelejä, joita en ennen ole kokeillut. Kaupasta irtosi ostohetkellä mukaan myös Final Fantasy I & II: Dawn of Souls GBA-peli, eli tästä se lähtee...

Play-Asiasta tuli äsken tehtyä tilaus, osaako joku suositella muita "Verified by Visa"-kortin hyväksyviä nettikauppoja, joista DS-pelejä löytyisi kohtuu hintaan? Koitin katsoa Play.comin ja CD-WOW:n maksutapoja, mutta niistä en löytänyt mainintaa "Verified by Visa":sta. Play-Asia on näissä keskusteluissa tuntunut olevan paljon esillä, mutta muitakin kauppoja olisi mukava löytää.

Tämä on siis ensi-postaukseni. Palautetta saa antaa. Pitkään olen KonsoliFINiä selaillut, ja nyt DS:n osto antoi syyn vihdoinkin rekisteröityä foorumille. Että sellaista!
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

Play.comista on vain hyviä kokemuksia ja Visalla on tullut osteltua. Nopea toimitus, mutta summan kanssa on oltava tarkkana ettei jää tulliin.
 
Vastaus: DS Lite (Uudistettu DS)

http://www.videogamesplus.com on Verified by Visa. Normaalihintaiset DS-pelit maksavat about 47 CAD postikuluineen, joka on 31 euroa. Hyviä tarjouksiakin löytyy joukosta. Itse ostin juuri Children of Manan 27 eurolla. Toimituskin on mukavan nopea.

Play.comia voi suositella, vaikka se ei Verified by Visa olekaan.
 
Ylös Bottom