Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DS takuu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peetuparta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

peetuparta

New Member
Terve.
Multa hajosi DS:n ylänäyttö kesken pelisession. Kahdesta kohtaa halki. Kone meni takuuseen. Juuri äsken sain puhelun, jossa mies Amolta kertoi, että näytön korjaus maksaa 60euroa. Sanoin että eikö muka mene takuuseen. Ei kuulemma mene kun ei ole valmistusvirhe. Nyt kone palaa sitten risana minulle. Mitähän teen tälle. Myynkö huuto.netissä korjaustaitoiselle vai vaadinko kaupasta rahoja pois. Tämän tapauksen johdosta en missään elämäni tilanteessa enää osta NINTENDOn tuotteita:mad: Amolle ja NDS takuulle VITUN ISO KESKISORMI! :mad:
 
Vastaus: DS takuu

Ei tietenkään mene takuuseen jos olet esim. tiputtamalla rikkonut ylänäytön. En tosin tiedä miten se on hajonnut, mutta jos itse olet hajottanut niin ei siinä takuuta ole. Tuskin kauppakaan mitään antaa.
 
Vastaus: DS takuu

peetuparta sanoi:
Itsestään heitti tilet. Pikselit katos vaa. En tiä mikä oli.

Siis pikselit katosivat vai näyttö meni halki, kuten ekassa viestissä mainitaan?

Vaikea uskoa, että laite vain yht'äkkiä halkeaa ilman minkäänlaista siihen kohdistuvaa voimaa. Nämä ovat usein omia tohelointeja, joissa paras ratkaisu on tuijotella peiliin, mutta jos pikselit vain katoavat, niin voisi epäillä laitteen toimivuutta.
 
Vastaus: DS takuu

Näytöstä siis hävisi pikselit ja se on sisäisesti 2 kohtaa halki. En vain ymmärrä mikä tän on sit aiheuttan :( Mut eipä auta nyt mikään. Ollaan ilman deeässää :(
 
Vastaus: DS takuu

Eikös tuon pitäisi mennä takuuseen ellei amon tyyppi pysty todistamaan että olet käyttänyt sitä jotenkin väärin? Jos vika ei siis ole fyysinen halkeama vaan ihan pikselien katoaminen.
 
Vastaus: DS takuu

Noin minäkin ajattelisin... jos ei kerran ole itse kolhinut näyttöä, niin jokin selkeä vikahan tuossa täytyy olla, jos kesken pelin noin käy. Kannattaisi ehkä yrittää vielä vaihtoa... toivottavasti onnistuu.
 
Vastaus: DS takuu

peetuparta sanoi:
Näytössä ei päälle päin näy mitään halkeamaa. :( Yritetään vielä vaihtoa.

Sit pitäs kyl vaihtokin onnistua. Ekan viestin perusteella luulin, että itse näytön lasi olisi haljennut kahdesta paikkaa...Koita vaikka jos kauppa vaihtaisi, jos ei vaihda niin soita Amolle ja hoida asiat kuntoon.
 
Vastaus: DS takuu

Tämänhän luulisi olevan helppo todistaa ettei ole itse aiheuttanut vahinkoa. Jos kerran lasi on menny paskaksi sisältäpäin niin kaikkien fysiikan lakien mukaan yläpuolella olevaan näyyttöön olisi kanssa pitänyt tulla kolhuja.
 
Vastaus: DS takuu

Dsplayer sanoi:
Tämänhän luulisi olevan helppo todistaa ettei ole itse aiheuttanut vahinkoa. Jos kerran lasi on menny paskaksi sisältäpäin niin kaikkien fysiikan lakien mukaan yläpuolella olevaan näyyttöön olisi kanssa pitänyt tulla kolhuja.
Eikö sen pitäisi mennä niin että asiakkaan ei tarvitse todistella mitään, myyjän pitää osoittaa että laitetta on käytetty väärin?
 
Vastaus: DS takuu

Teilläpäs on heikkoja ds:ssiä.
Itse olen sen ilmestymis ajankohdasta lähtien käyttäny ds:ää ja mitään vikoja ei ole ollut.
Noin viisi kertaa pudonnu puolen metrin matkalta alas. Tänään tippu vielä sen auki olessa.
Eikun vaihtoa yrittämään.
 
Vastaus: DS takuu

Vaikkakin alamainen näyttö on kosketusnäyttö niin ei sitä tartte painaa pää punasena, kyllä se menee halki kun tarpeeks painat eli opettele käyttämään konetta eläkä kitise
 
Vastaus: DS takuu

Shadow_man sanoi:
Vaikkakin alamainen näyttö on kosketusnäyttö niin ei sitä tartte painaa pää punasena, kyllä se menee halki kun tarpeeks painat eli opettele käyttämään konetta eläkä kitise

Puhuttiin ylänäytöstä (y-lä-näyt-tö). Ellet sitten tarkoita että ylänäyttö hajoaisi siitä että alanäyttöä painaa liian lujaa??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom