Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DualShock 3

Vastaus: DualShock 3

Osaisiko joku kertoa monenko milliamppeerin akku tässä ds3 ohjeimessa on?

Onko akku samanlainen kuin perus sixaxis ohjaimessa?
 
Vastaus: DualShock 3

570mAh


Esim. Dealextremessä myynnissä oleva tehoakku käy kumpaankin, joten kaiken järjen mukaan luulisi olevan.

Mutta kun minun dualshökkini akku tyhjenee huomattavasti nopeammin kuin vanhan ja kurttuisen sixaxis -ohajimeni akku. Eli minä taas luulisin että akku ei ole samanlainen molemmissa. En edes käytä DS3:n tärinätoimintoa.

(Varaan oikeuden olla väärässä)
 
Vastaus: DualShock 3

Mutta kun minun dualshökkini akku tyhjenee huomattavasti nopeammin kuin vanhan ja kurttuisen sixaxis -ohajimeni akku. Eli minä taas luulisin että akku ei ole samanlainen molemmissa. En edes käytä DS3:n tärinätoimintoa.

(Varaan oikeuden olla väärässä)
Mutta, minä käsitin tuon "Onko akku samanlainen...?"-kysymyksen sillä, että onko akku samanlainen ulkoiselta olemukseltaan. Mutta kiireessä tajusin kysymyksen ilmeisesti väärin.

Mutta, hyvä ystäväni google antaa kertoo, että Sixaxiksessa olisi 750mAh:n ja 850mAh:n akkuja (keskustelupalstoilla tämmöisiä lukuja on), eli erilaisia ne tuolta osin varmaankin ovat. Mutta, tämäkin ongelma poistuu vaihtamalla tehoakun vekottimeen.
 
Vastaus: DualShock 3

Kuinkas moni on saanut Murmelolta tilattuja valkoisia ohjaimia? Itse tilasin hänen kauttaa ennen joulua eikä ohjainta näy vieläkään :confused:

Halusin niin kovasti valkoista, että ajattelin pidemmän tilausajan kompensoituvan. Olisi ehkä pitänyt tilata mustana Amazonista.

Kovasti ohjainta on lupailtu ja nuo lisätriggerit ohjaimiin tuli sujuvasti. Ongelmia "toimittajan" puolella Murmelon sanojen mukaan. Pistää silti vähän mietityttämään, kohta 3 kk odotellut.
 
Vastaus: DualShock 3

Kuinkas moni on saanut Murmelolta tilattuja valkoisia ohjaimia? Itse tilasin hänen kauttaa ennen joulua eikä ohjainta näy vieläkään :confused:

Halusin niin kovasti valkoista, että ajattelin pidemmän tilausajan kompensoituvan. Olisi ehkä pitänyt tilata mustana Amazonista.

Kovasti ohjainta on lupailtu ja nuo lisätriggerit ohjaimiin tuli sujuvasti. Ongelmia "toimittajan" puolella Murmelon sanojen mukaan. Pistää silti vähän mietityttämään, kohta 3 kk odotellut.

Minä juuri tänään maksoin, valkoisen ohjaimen tilauksen... :D
 
Vastaus: DualShock 3

Kuinkas moni on saanut Murmelolta tilattuja valkoisia ohjaimia? Itse tilasin hänen kauttaa ennen joulua eikä ohjainta näy vieläkään :confused:

Halusin niin kovasti valkoista, että ajattelin pidemmän tilausajan kompensoituvan. Olisi ehkä pitänyt tilata mustana Amazonista.

Kovasti ohjainta on lupailtu ja nuo lisätriggerit ohjaimiin tuli sujuvasti. Ongelmia "toimittajan" puolella Murmelon sanojen mukaan. Pistää silti vähän mietityttämään, kohta 3 kk odotellut.

Minä tilasin hänen kauttaan marraskuussa hopeisen ohjaimen ja vieläkin odottelen... Uudelleen on kuulemma lähetetty n. 3 viikkoa sitten, mutta ei ainakaan vielä ole ohjainta näkynyt.
 
Vastaus: DualShock 3

Kuinkas moni on saanut Murmelolta tilattuja valkoisia ohjaimia? Itse tilasin hänen kauttaa ennen joulua eikä ohjainta näy vieläkään :confused:

Halusin niin kovasti valkoista, että ajattelin pidemmän tilausajan kompensoituvan. Olisi ehkä pitänyt tilata mustana Amazonista.

Kovasti ohjainta on lupailtu ja nuo lisätriggerit ohjaimiin tuli sujuvasti. Ongelmia "toimittajan" puolella Murmelon sanojen mukaan. Pistää silti vähän mietityttämään, kohta 3 kk odotellut.
Itse olen murmelolta tilannut hopeisen ds3 ja varmaankin 5kpl triggersejä, kaikki ovat tulleet nopeasti, en usko ainakaan murmelossa sen vian olevan.
 
Vastaus: DualShock 3

Joulun alla katosi useampikin täältä laitettu tilaus (tarkemmin neljä kappaletta, joista kolme jo postasivatkin ketjuun). Niiden uudelleentoimitukset saatiin pitkän taistelun jälkeen liikkeelle 2.2 - 4.2, mistä ei ole tainnut vielä yksikään saapua.

Lisätietoja, ja vaikka kopiot kaikesta Yesasian suuntaan käydystä viestiliikenteestä, laitan mielelläni privaattiviestitse tulemaan asianomaisille. Sinällään keskustelu ei tähän ketjuun kuulu - ko. myyntiketjussa voi toki puida asiaa tarkemmin jos julkisesti niin haluaa tehdä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DualShock 3

Ni saako mahtaa jostain noitten ohjaimien varaosia, ku kyllä ärsyttää ku 60 ohjaimesta hajoaa 1 jousi ja sit sillä ei pysty enää pelaa kunnolla kaikkii pelejä. Eli kyseessä siis se R2:sen jousi...
 
Vastaus: DualShock 3

Joulun alla katosi useampikin täältä laitettu tilaus (tarkemmin neljä kappaletta, joista kolme jo postasivatkin ketjuun). Niiden uudelleentoimitukset saatiin pitkän taistelun jälkeen liikkeelle 2.2 - 4.2, mistä ei ole tainnut vielä yksikään saapua.

Lisätietoja, ja vaikka kopiot kaikesta Yesasian suuntaan käydystä viestiliikenteestä, laitan mielelläni privaattiviestitse tulemaan asianomaisille. Sinällään keskustelu ei tähän ketjuun kuulu - ko. myyntiketjussa voi toki puida asiaa tarkemmin jos julkisesti niin haluaa tehdä.

Minun ohjain ei ole tullut vieläkään. Onhan tässä viikko aikaa, mutta vähän epäilen että se ohjain ei löydy perille vielä silloinkaan. pakosti alkaa jo tuntumaan kusetukselta koko homma... :mad:
 
Vastaus: DualShock 3

Offariahan tämä on, kuten murmelokin jo totesi, mutta kun rehellisen miehen toimia aletaan epäilemään, on pakko puolustaa.

Itse tilasin syksyllä murmelon kautta nimenomaan valkoisen Dualshock 3:sen eikä toimituksen kanssa ollut minkäänlaisia ongelmia. Tämä ala on, varsinkin nettikauppoja käytettäessä, välillä sellainen, että joitakin tuotteita joutuu odottelemaan tovin jos toisenkin, eikä sille itse kuluttaja vain voi mitään. Ymmärrettävää on, että odottelu turhauttaa, mutta murmeloa lienee tosiaankin turha asiasta syyttää. Jo pikainen vilkaisu murmelon kauppapalautteisiin kertoo paljon miehen luotettavuudesta.

Jos jollakulla riittää enemmänkin asiaa suoraan murmelolle, niin kertokoon sen hänelle suoraan murmelon perustamassa ketjussa tai yksityisviestillä. Luotettavuuden epäileminen muissa ketjuissa, eli ikään kuin selän takana, on miusta vähintäänkin kyseenalainen tapa hoitaa asiaa.

Itse asiaan: miulla ei ole kokemusta perinteisen SIxaxiksen akusta, mutta miun molemmissa DS3:ssa akku kestää erinomaisesti ainakin 5-6 h, riippuen siitä, kuinka paljon taukoja pelaamisessa on. En ole tiennytkään, että DS3:siin on saatavilla joitakin tehoakkuja, mutta Dealextreme olisi varmaankin ensimmäinen paikka, josta niitä alkaisin etsimään. Mahtkaako jollakin olla kokemusta noista Dealextremen akuista?
 
Vastaus: DualShock 3

Ni saako mahtaa jostain noitten ohjaimien varaosia, ku kyllä ärsyttää ku 60 ohjaimesta hajoaa 1 jousi ja sit sillä ei pysty enää pelaa kunnolla kaikkii pelejä. Eli kyseessä siis se R2:sen jousi...

Olen tuolla jossain kokemuksistani jo kertonutkin, eli minullakin jousi katkesi ds3:sta, ja minähän sen sitten itse ehjäsin..varaosa löytyy tavallisesta disketistä..se suojan jousi käy sellaisenaan ds3:een, vaikka alkuperäistä pisempi onkin.

Itseasiassa hajosi toisenkin liipasimen jousi tuossa taannoin, joten jos sinullakin sattuu olemaan sellainen malli missä jouset on surkeat, niin kannattaa varmuuden vuoksi uhrata kaksi diskettiä ja uusia molemmat kerralla.
 
Vastaus: DualShock 3

Olen tuolla jossain kokemuksistani jo kertonutkin, eli minullakin jousi katkesi ds3:sta, ja minähän sen sitten itse ehjäsin..varaosa löytyy tavallisesta disketistä..se suojan jousi käy sellaisenaan ds3:een, vaikka alkuperäistä pisempi onkin.

Itseasiassa hajosi toisenkin liipasimen jousi tuossa taannoin, joten jos sinullakin sattuu olemaan sellainen malli missä jouset on surkeat, niin kannattaa varmuuden vuoksi uhrata kaksi diskettiä ja uusia molemmat kerralla.

No joo korjasin myöskin itse nyt ton ohjaimen. Päätin tunkea kynän jousen sisään ja pitkän taistelun jälkeen onnistuin. Nyt on jopa parempi, kun on vähän jäykempi liipasin...
 
Vastaus: DualShock 3

Miten voin korjata mun ohjaimen oikeanpuoleisen analogin? Killzone 2:ssa ja Call of Duty 4: Modern Warfaressa, kun yritän lyödä aseella tai puukottaa, niin välillä se toimii ja välillä ei.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DualShock 3

Tää ei varsinaisesti tähän ketjuun liity, mutta mulla on menny mun Sixaxis ohjaimen oikea analogi vähän rikki, niin että se bugittaa. Mitään vaurioita ei oikeastaan näy.

Miten voin korjata sen? Mitään havaintoa?

Sen verran shittii kamaa noi sixaxis:et että ei mikään ihme jos hajoaa koita viedä se takas liikkeeseen ja pyydä uutta tilalle. Mtn järkeä ite yrittää korjata.
 
Vastaus: DualShock 3

Sen verran shittii kamaa noi sixaxis:et että ei mikään ihme jos hajoaa koita viedä se takas liikkeeseen ja pyydä uutta tilalle. Mtn järkeä ite yrittää korjata.

Jos siinä on yhtä pitkä takuu aika, kuin pleikkarissakin niin on jo mennyt pari kuukautta sitten.
 
Ylös Bottom