Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DualShock 3

Vastaus: DualShock 3

Offariahan tämä on, kuten murmelokin jo totesi, mutta kun rehellisen miehen toimia aletaan epäilemään, on pakko puolustaa.

Itse tilasin syksyllä murmelon kautta nimenomaan valkoisen Dualshock 3:sen eikä toimituksen kanssa ollut minkäänlaisia ongelmia. Tämä ala on, varsinkin nettikauppoja käytettäessä, välillä sellainen, että joitakin tuotteita joutuu odottelemaan tovin jos toisenkin, eikä sille itse kuluttaja vain voi mitään. Ymmärrettävää on, että odottelu turhauttaa, mutta murmeloa lienee tosiaankin turha asiasta syyttää. Jo pikainen vilkaisu murmelon kauppapalautteisiin kertoo paljon miehen luotettavuudesta.

Jos jollakulla riittää enemmänkin asiaa suoraan murmelolle, niin kertokoon sen hänelle suoraan murmelon perustamassa ketjussa tai yksityisviestillä. Luotettavuuden epäileminen muissa ketjuissa, eli ikään kuin selän takana, on miusta vähintäänkin kyseenalainen tapa hoitaa asiaa.

Itse asiaan: miulla ei ole kokemusta perinteisen SIxaxiksen akusta, mutta miun molemmissa DS3:ssa akku kestää erinomaisesti ainakin 5-6 h, riippuen siitä, kuinka paljon taukoja pelaamisessa on. En ole tiennytkään, että DS3:siin on saatavilla joitakin tehoakkuja, mutta Dealextreme olisi varmaankin ensimmäinen paikka, josta niitä alkaisin etsimään. Mahtkaako jollakin olla kokemusta noista Dealextremen akuista?


Jees, asiaa. Murmelo on varmaan loisto kauppamies. Ei siinä mitään. Kuhan kyselin muilta kokemuksia. Luottamus täytyy ansaita. En ole tietoinen muista ketjuista. Vielä ohjainta odotellaan :)
 
Vastaus: DualShock 3

Onko kellään tietoa mistä saisi tilattua ohjaimeen tattiin uudet pehmikkeet? Mulla on toisesta ohjaimesta hajonnut se ja ilman pehmikkeitä on ikävä pelata. :(
 
Vastaus: DualShock 3

ite ootellu murmelolta 4kk ohjainta, ja välttämättä sitä ei tuke koskaan, koska se on lähetetty nii monesti.
 
Vastaus: DualShock 3

Sori OT, mutta tilatkaa täältä Dualshock 3

Videogamesplus

Hinnaksi tulee alle 40 postien kanssa
 
Vastaus: DualShock 3

Terve

Pystytkö tilaamaan tuolta playasiasta muitakin kamoja esim. x360:n langattoman ohjaimen?
 
Vastaus: DualShock 3

tilasin vg+ dualshock 3 ja tuntuu jotenki halvalta kopiolta. tai sit sattu yber paska yksilö.

väritys hieman eri, tatit erilaista materiaalia ja nitkuu ja natkuu ku pelaa esim änäriä.
 
Vastaus: DualShock 3

Mites muuten, jos on ulkomailta (videogamesplus.ca / Kanada) ostanut ohjaimen ja se sitten sattuisi menemään rikki, pitäisikö ohjain laittaa maahantuojalle vai lähettää takaisin tuonne Kanadaan? Ei nimittäin kuittia ollut paketin mukana :confused:

Sentakia kyselen, kun olisin kolmatta ohjainta tuolta ostamassa. Jos kumminkin ohjain sattuisi menemään rikki ja pitäisi ihan Kanadaan asti lähettää, niin en sitten tiedä olisiko kannattavaa.
 
Vastaus: DualShock 3

Mites muuten, jos on ulkomailta (videogamesplus.ca / Kanada) ostanut ohjaimen ja se sitten sattuisi menemään rikki, pitäisikö ohjain laittaa maahantuojalle vai lähettää takaisin tuonne Kanadaan? Ei nimittäin kuittia ollut paketin mukana :confused:

Sentakia kyselen, kun olisin kolmatta ohjainta tuolta ostamassa. Jos kumminkin ohjain sattuisi menemään rikki ja pitäisi ihan Kanadaan asti lähettää, niin en sitten tiedä olisiko kannattavaa.

Kyllä nuo ohjaimet yleensä sen takuuajan yli ainakin kestää, kunhan niitä kohtelee oikein. Sieltä mistä halvinta olen itse 2 hankkinut...
 
Vastaus: DualShock 3

Onkohan mitkään lisälaitteet ps3:seen aluekoodattuja, jos ostaisi just tuolt videogamesplus:sasta esim. playstation 3 eye - kameran?
 
Vastaus: DualShock 3

tilasin vg+ dualshock 3 ja tuntuu jotenki halvalta kopiolta. tai sit sattu yber paska yksilö.

väritys hieman eri, tatit erilaista materiaalia ja nitkuu ja natkuu ku pelaa esim änäriä.

Itse tilasin myös samasta paikasta DS3 ohjaimen ja todella tyytyväinen olen. Toimitus oli tosi nopea ja ohjain vastaa täysin konsolin mukana tullutta :)
 
Vastaus: DualShock 3

Jahas, änäriä pelatessa petti sitten ohjaimen vasemman tatin kumiosan liimaus ja se pyörii nyt sitten siinä ympyrää miten sattuu. Saako jostain tohon varatatteja tai onko jollain jotain hyvää vinkkiä sen korjaamiseen? Tai voisikohan tota saada takuuseen? Ei nyt yhden euron osan hajoamisen takia viitsisi uutta ohjaintakaan ostaa.
 
Vastaus: DualShock 3

Jahas, änäriä pelatessa petti sitten ohjaimen vasemman tatin kumiosan liimaus ja se pyörii nyt sitten siinä ympyrää miten sattuu. Saako jostain tohon varatatteja tai onko jollain jotain hyvää vinkkiä sen korjaamiseen? Tai voisikohan tota saada takuuseen? Ei nyt yhden euron osan hajoamisen takia viitsisi uutta ohjaintakaan ostaa.

Mulla on kaksi vanhaa SIXAXIS-ohjainta, joissa molemmissa sama vika. Änäriä pelatessa tullut. Tiedä pitäisikö tässä reklamoida EA:lle, että heidän pelinsä hajottaa ohjaimia (ja pelaajia) vai SONY:lle kun eivät näemmä opi vanhojen ohjaimien virheistä. :rolleyes:

Pikaliimaa sais varmaan survottua tonne kumen alle sen verran, että jäis kiinni. Pitänee oikeasti kokeilla jo tehdän jotain. Rahtusen rasittavaa kun peukalo lipsuu tiukoissa paikoissa tatilta tuon takia.

EDIT: http://vpgames.com/p-1072-official-...m=ShopzillaROI&utm_campaign=PS2/PS3THUMBSTICK
 
Vastaus: DualShock 3

Mulla on kaksi vanhaa SIXAXIS-ohjainta, joissa molemmissa sama vika. Änäriä pelatessa tullut. Tiedä pitäisikö tässä reklamoida EA:lle, että heidän pelinsä hajottaa ohjaimia (ja pelaajia) vai SONY:lle kun eivät näemmä opi vanhojen ohjaimien virheistä. :rolleyes:
Itse en ole PS1 ajoista lähtien saanut yhdestäkään ohjaimesta tattien pintaa rikki. :confused: Sama ohjain kuitenki oli PS2lla 7 vuotta ja melko kovalla käytöllä.
Olisi mielenkiintoista nähdä kuvia miten pidätte peukaloita tateilla kun saatte ne kulumaan?
Kuvia odotellessa... :rolleyes:

Itsellä sixaxiseissa jää x nappi välillä jumiin, mutta dualshockeissa ei ongelmaa ole esiintynyt.
 
Vastaus: DualShock 3

Itse en ole PS1 ajoista lähtien saanut yhdestäkään ohjaimesta tattien pintaa rikki. :confused: Sama ohjain kuitenki oli PS2lla 7 vuotta ja melko kovalla käytöllä.
Olisi mielenkiintoista nähdä kuvia miten pidätte peukaloita tateilla kun saatte ne kulumaan?
Kuvia odotellessa... :rolleyes:

Ei se itse pinta ole mihinkään kulunut. Tatin kumihuppu on vain irronnut itse tatista ja näinollen pyörii siinä päällä. Voin ottaa lyhykäisen demovideon illemmalla jos oikeasti noin kummastuttaa. Ehkä mulle on sattunut kaksi huonoa yksilöä tai sitten käytän tatteja kummallisesti kun pelaan änäriä eikä nuo tatit sitä kestä. Kohtelen ohjaimia kuin arvokkaimpia jalokiviä ja pidän niistä erittäin hyvää huolta. Siksi tällaiset pikkuasiat ottavat aivoon suunnattomasti.
 
Vastaus: DualShock 3

Tuli muuteen mieleen, että miksi melko useissa SIXAXISen ja DualShock3:n kuvissa näkyy PS - nappula punaisena, mutta ainakin itselläni se ei ole ikinä ollut punainen. Ei edes silloin, kun akku on loppumassa.

Esimerkiksi tässä kuvassa on tuo PS - nappula punaisena.

Voihan noita itsekkin ruveta modailemaan jos rahkeet kestää. Ei siis ole pakko olla debug-konsolin ohjain.

 
Vastaus: DualShock 3

Voihan noita itsekkin ruveta modailemaan jos rahkeet kestää. Ei siis ole pakko olla debug-konsolin ohjain.
Itse joskus laitoin superkirkkaan ledin sixaxiseen. Helppo homma jos kolvi pysyy kädessä ja on tarpeeksi pienipäinen. Vaikeinta silloin ensimmäisellä kerralla oli ohjaimen uudelleenkasaus. :D Vähän jäykempi tuli tuosta PS napista, mutta ei se käyttöä haittaa. Voiskin laittaa sinisen ledin valkoiseen dualshockiin, saattais olla nätti. :)
 
Vastaus: DualShock 3

Varmasti jo aiemmin kysytty, mutta kysytäänpä kuitenkin.

Molemmissa dualshock-ohjaimissani tatit ovat ruvenneet todella tahmeiksi. Väliin/sisälle on mennyt todennäköisesti pölyä ym. scheissea. Onko mitään hyväksi koettua tapaa putsata noita?

Uskaltaako ruikkia esim. jotain bilteman elektroniikan puhdistusainetta tatin juureen? Ei viitsi suinpäin ruveta rikkomaan, jos ovat herkkiä nesteille.
 
Ylös Bottom