Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DuckTales: Remastered

hartzu

KonsoliFIN Alumni
ce2f5d52be7f9432df6ca3c31970bab8.jpg


Peli: DuckTales: Remastered
Julkaisija: Capcom
Kehittäjä: WayForward
Tyyppi: tasoloikka
Moninpeli: ei
Alustat: PS3, Xbox 360, WiiU, PC
Julkaisu: 13.8.2013 (PS3, PC, WiiU), 11.9.2013 (Xbox 360)
Hinnat: 13,45€ (PSN), 14,99€ (WiiU eShop), $14,99 (Steam)

Alunperin NES:lle 1989 julkaistu Disneyn Ankka-klassikko saa osakseen HD-käsittelyn ja uusintajulkaisun. PS3-pelaajilla julkaistaan 20.8 ainakin USA:ssa myös retail-versio, jossa mukana tulee pinssi. Muutoin peli on ostettavissa kunkin alustan verkkokaupasta.

[video=youtube;Egk8IusIzdI]https://www.youtube.com/watch?v=Egk8IusIzdI[/video]

[video=youtube;9TKwC95Yxo0]http://www.youtube.com/watch?fv=9TKwC95Yxo0[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DuckTales: Remastered

KonsoliFIN:n arvostelua odotellessa voi lukea nämä arvostelut:

PS3-versio: Ducktales Review - ShopTo.Net
WiiU-versio: DuckTales: Remastered (Wii U eShop) Review - Vooks
X360-versio: A Duck Blur Of Nostalgia And Fun - DuckTales: Remastered - Xbox 360 - www.GameInformer.com

With remastered or HD updates of classics being very hit and miss, DuckTales Remastered is a clear winner, taking a much loved classic and giving it a modern feel whilst keeping to its classic origins.

DuckTales: Remastered is, if you didn’t already realise, one of the most respectful remasters that I’ve played in recent years. The vibe and the feel of the original game are still here, but the game has been modified and tweaked ever so slightly to bring it into the modern day with few growing pains.
 
Vastaus: DuckTales: Remastered

Tätä olen odotellut intopinkeänä pelin julkistuksesta lähtien. Ei tarvitse torstaina arvuutella mitä teen töiden jälkeen, sillä Wii U:n eShopista tuo lähtee tippumaan omalle laitteelle heti samoin tein, kunhan kotio selviän.
 
Vastaus: DuckTales: Remastered

Itsekin tämän olen jo ennakkoladannut ps3:n storesta koneelle. Nyt vain odotellaan et aktivoituu käyttöön. Tuolla YouTube ketjussa oli suomi arviota videona ja tekstinä. Aika kehumista oli ja hyvältä näytti. Odotettu on ja kovin, eikä mikään videoista ole saanut muuta mielipidettä, kuin että hyvää kamaa on tulossa. Joskin lyhyt peli luvassa.
 
Vastaus: DuckTales: Remastered

Itsekkin ostin ennakkoon tämän ja odottelen milloin sitä pääsee pelailemaan, ilmeisesti huomenna?
Aikoinaan pelasin tätä game boy:lla ja riemukasta oli vaikka peli onkin erittäin helppo. Nyt en odota muuta kuin niitä musiikkeja ja enemmän silmiä hivelevää tekstuuria :D jo pelkstään näillä kahdella asialla saa rahoilleen vastinetta.
 
Vastaus: DuckTales: Remastered

Keskiviikkona. 14.8 näytti alkamispäivä olevan.
Edit: täällä lukee kyllä 13.8, mutta mun pleikka sanoi 14.8 :S
 
Vastaus: DuckTales: Remastered

Edit: täällä lukee kyllä 13.8, mutta mun pleikka sanoi 14.8 :S

Capcomin mukaan 13. päivä ja PSN Storessakin on 13. päivä mainittuna, mutta samalla sivulla on myös 14. päivä, joten saa nähdä kumpana Ankkakronikkaa päästään ihmettelemään.
 
Vastaus: DuckTales: Remastered

Capcomin mukaan 13. päivä ja PSN Storessakin on 13. päivä mainittuna, mutta samalla sivulla on myös 14. päivä, joten saa nähdä kumpana Ankkakronikkaa päästään ihmettelemään.
Selitys on jälleen kerran se perinteinen: 13. päivä US Storessa* ja XBLA:ssa, 14. EU Storessa (johtuen PlayStation Storen päivitystahdista eri maailmankolkissa).

* Käytännössä US Store päivittyy Suomen aikaa yleensä keskiviikon vastaisena yönä, eli täällä eletään jo 14. päivää silloin, mutta Jenkkilässä on silloin vielä iltapäivä/ilta.
 
Vastaus: DuckTales: Remastered

Kyllä mullakin on ollut ladattunajo pari viikkoa. :) eipä vaan lähde päälle ennen huomista.
 
Vastaus: DuckTales: Remastered

Reilun tunnin kerkesin tuossa pelailemaan ja kyllähän tämä hyvälle vaikuttaa. Kenttiä on pikkasen muokkailtu joka nyt ei ainakaan mua häiritse. Cutsceneihin kyllä saattaa kyllästyä, onneksi ne voi skipata, mutta seuraavia läpipeluukertoja ajatellen olisi hyvä olla skip cutscenes automatically-vaihtoehto optionsseissa.

Tykkään noista uusista biiseistä ja graafinen ilmekin on kohdallaan niin ei tässä paljoa voi valittaa muusta, kuin siitä että olisivat vielä lisänneet mahdollisuuden unlockata alkuperäinenkin peli. Tokihan mulla se NES:ltä löytyy, mutta alkaa NES:n ohjain lahoamaan pikkuhiljaa niin olisi mukava PC:llä pelata sitäkin.

[video=youtube;1sgNFH3OiJg]http://www.youtube.com/watch?v=1sgNFH3OiJg[/video]

[video=youtube;8IK-vGhRc68]http://www.youtube.com/watch?v=8IK-vGhRc68[/video]
 
Vastaus: DuckTales: Remastered

Tuli PC:lle ostettua Stiimistä ja onhan pirkale jo vaikea mediumillakin mun taidoille. Bossi taistoissa tuli niin pahasti pataan sekä Amazonissa että Moonissa että päätin laittaa pelin hetkeksi tauolle, jospa kohta uutta yritystä.:p Mutta todella mainio HD -remasterointi originellistä, cutsceneistä ja ääninäyttelystä vaan plussaa.:cool:
 
Vastaus: DuckTales: Remastered

Onko tietoa mihin aikaan tätä pääsee pelaamaan vai meneekö se jonkin storepäivityksen ohessa? Puoleltaöin ostin storesta ajatuksella et aamulla pääsisi pelaamaan mut eipä vielä toiminut. Huvittavaa oli ostaessa et pelin sai kahdella hinnalla. 13,45€ ja 14,95€ :D Ei ollut vaikea päättää kummalla ostaa.
 
Ylös Bottom