Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Duke Nukem Forever

Vastaus: Duke Nukem Forever [PS3 Hype]

Totta kai Duke tulemaan asteen "vanhentunut". Ei tuota peliä osteta jos viimeisin ja virtaviivaisin FPS on hakusessa. Se ostetaan osin nostalgian, osin ylivedetyn camp-räiskinnän ja osin "14v ja se silti julkaistiin" - tyylisen mielenkiinnon takia. Ja onhan se kuitenkin Gearboxin julkaisema.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [PS3 Hype]

Totta kai Duke tulemaan asteen "vanhentunut". Ei tuota peliä osteta jos viimeisin ja virtaviivaisin FPS on hakusessa. Se ostetaan osin nostalgian, osin ylivedetyn camp-räiskinnän ja osin "14v ja se silti julkaistiin" - tyylisen mielenkiinnon takia. Ja onhan se kuitenkin Gearboxin julkaisema.

Halvalta COD-kloonilta tämä tuntuu. Tässä ole mitään muuta vanhaa kuin grafiikka, kaikki muu on uutta(kuten kahden aseen kantoraja) ja vieläpä surkeaa sellaista(voisivat yrittää kopioida onnistuneesti, mutta ei, CODillekin häviää selkeästi). Ymmärrän kyllä, että Duke ihailee Soapia, mutta c'mon, yrittäkää nyt edes.

Kaikki persoona puuttuu, niin CODia, niin CODia.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [PS3 Hype]

Halvalta COD-kloonilta tämä tuntuu.

Codissa on siis mm. strippareita, avaruuden örkkejä ja sankari joka aurinkolaseissa, tiukassa hihattomassa ja farkuissa sanoo: "Get some"?

Puhuin siis yleisestä fiiliksestä ja Duke-pelien camp-henkisestä anarkismista. Sitä odotan uudelta (okei, huomaan itsekin sanan ironian tässä.. ;) ) peliltä. Mulle on ainakin aivan sama keltä DNF on "apinoinut" itse pelimekaniikan. Kuten sanoin, nostalgian ja puhtaan viihteen ehdoilla tässä mennään. Arvosteluilla ei paljon väliä.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [PS3 Hype]

Codissa on siis mm. strippareita, avaruuden örkkejä ja sankari joka aurinkolaseissa, tiukassa hihattomassa ja farkuissa sanoo: "Get some"?

Puhuin siis yleisestä fiiliksestä ja Duke-pelien camp-henkisestä anarkismista. Sitä odotan uudelta (okei, huomaan itsekin sanan ironian tässä.. ;) ) peliltä. Mulle on ainakin aivan sama keltä DNF on "apinoinut" itse pelimekaniikan. Kuten sanoin, nostalgian ja puhtaan viihteen ehdoilla tässä mennään. Arvosteluilla ei paljon väliä.

Dukessa ei ole mitään camp-henkisyyttä. Duke-pelien pohjimmainen tarkoitus on aina ollut kuvata äärimmäistä narsismia ja sadismia satiristisin ottein. Kyseessä on vivahteikas tutkielma ihmismielen synkimmistä ulottuvuuksista ja sen aiheuttamista karmaisevista seurauksista. Avaruusoliot ja naiset tarjoavat Duke-nimiselle ihmishirviölle kohteen, johon purkaa tätä negatiivista energiaa väkivallan ja seksin muodoissa. Kaikki toiminta, jota Duke harjoittaa, on kuitenkin pohjimmiltaan valjastettu tämän narsistisen voiman ylläpitämiseksi.

Kyseessä ei siis ole missään nimessä "viihdettä", vaan varsin etovaa ja tietyllä tavalla kiehtovaakin taidetta. Taidetta, jonka tarkoitus on kuvata väkivallan syvintä olemusta Duke-nimisen pahuuden ruumiillistuman kautta.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [PS3 Hype]

Avaruusoliot ja naiset tarjoavat Duke-nimiselle ihmishirviölle kohteen, johon purkaa tätä negatiivista energiaa väkivallan ja seksin muodoissa.

Ja sen takia me kaikki Dukea rakastetaan. :D

Täytyy kyllä sanoa, että repesin tuolle analyysillesi kun sitä tässä unisin silmin lueskelin. Jotkut sitten osaavat viedä hauskuuden asiasta kuin asiasta. :)

Tuo huumori oli kyllä mielestäni demon kantava voima. Tosin Duken kohdalla se on ollut lähes aina sitä. Harmi vain, että teot eivät sitten ihan vastanneet puheita tässä uusimmassa. Paremmin muotoiltuna: "Duke-nimisen pahuuden ruumiillistuman" negatiivisen energian purkaminen ei tuottanut mielestäni tarpeeksi näyttäviä karmaisevia seuraamuksia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Duke Nukem Forever [PS3 Hype]

Tänään se sitten kolahti postiluukusta 14 vuoden odotuksen jälkeen! Päätin tulla kertomaan Duken uudesta tulemisesta reilun tunnin testisession perusteella.

Testasin X360:lla demoa ja siinä ollut nykiminen ja melko kova tearing häiritsivät pelinautintoa, mutta ei hätää nimittäin ainakin PS3-myyntiversio pyörii hidastelematta, eikä repeilyä esiintynyt tunnin aikana lainkaan. Peli asentaa kovolle n. 4,5 gigaa dataa ja ensimmäisen käynnistyksen yhteydessä ilmoitetaan 1.01 päivityksestä joka vei 29 Mb.

Demon kontrollit vaikuttivat omituisen kulmikkailta ja epätarkoilta, mutta kokoversiossa ongelma on korjattu ja ohjastaminen on huomattavasti pehmeämpää ja tarkempaa eikä juuri eroa nykyräiskinnöistä. Keskimmäisellä vaikeustasolla aloitin ja haastetta löytyy sillä sopivasti. Yleisesti ottaen arvioisin vaikeustason olevan jonkinverran useampia nykyräiskintöjä kovempi.

Petyin aikoinaan Dead Spacen demoon, mutta kokoversio osoittatuikin todella laadukkaaksi tekeleeksi kun pelin sitten viimein tarjouksesta ostin. Sama on Duken kohdalla. Demo ei ollut kummoinen, mutta tällä kertaa en perunut ennakkotilaustani ja hyvä niin. Always bet on Duke!:cool:
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [PS3 Hype]

Läpi meni tämäkin. Loppuen lopuksi oikein hauska ja välillä hyvinkin haastava huumoripläjäys. Ei tämä nyt mitään nykyajan fps:ää ole eikä sellaiseksi ole varmaan tarkoitettukaan. Dukemaista meininkiä alusta loppuun.

Välibossit on vanhanajan tyyliin aika kettumaisia ja spämmäävät pelaajaa kohti kaikennäköistä sontaa. Onneksi näitä taisteluita on välissä kevennetty pienin puzzlein sun muin viihdykkein.

Pelin edetessä vieraillaan mm. strippiklubilla. :D Lopun perusteella tälle on vielä tulossa jatkoa joten eiköhän sarja tästä vielä hiota timantiksi.

Arvosteluista ei kannata tämän pelin kohdalla välittää sillä kaikenmaailman hömmpäcodit on saanu kaikkien päät niin sekaisin, että vanhan koulukunnan pelejä ei enää arvosteta laisinkaan. Tosi Duke-faneille pakko-ostos ja miksei myös vähemmän fanittaville perverseille. Tällaisia viihdepakkauksia julkaistaan nykyisin niin harvakseltaan, tuntuu kaikki keskittyvän liikaa siihen juoneen ja eeppisyyteen.

Hail to the king, baby!
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [PS3 Hype]

(..ja sitten voisikin kysyä 3D Realmsiltä, että missä viipyvät PSN-versiot Duke Nukem 3D:stä ja Duke Nukem: Manhattan Projectista.. Nehän ovat jo Livessä.)
Eikös se ole ihan normi, että kaikki menee Liveen ennen PSN? Vähintään viikolla suurin osa. En sitten tiedä kuinka kauan ovat olleet siellä, jos yli kuukauden niin ihmettelen kyllä.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [PS3 Hype]

Eikös se ole ihan normi, että kaikki menee Liveen ennen PSN? Vähintään viikolla suurin osa. En sitten tiedä kuinka kauan ovat olleet siellä, jos yli kuukauden niin ihmettelen kyllä.

Ovathan nuo olleet ladattavana jo ties kuinka kauan Livessä. About kolmisen vuotta sitten ilmestyivät sinne? Itse tuli ladattua ja pelattua tämä 3D-Duke viime vuoden puolella.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [PS3 Hype]

Läpi meni tämäkin. Loppuen lopuksi oikein hauska ja välillä hyvinkin haastava huumoripläjäys. Ei tämä nyt mitään nykyajan fps:ää ole eikä sellaiseksi ole varmaan tarkoitettukaan. Dukemaista meininkiä alusta loppuun.

Arvosteluista ei kannata tämän pelin kohdalla välittää sillä kaikenmaailman hömmpäcodit on saanu kaikkien päät niin sekaisin, että vanhan koulukunnan pelejä ei enää arvosteta laisinkaan.

Mutta kun tämä nimenomaan ei ole vanhan koulukunnan peli... Kentät ovat suoria kuin viivoitin, medikittejä ei tarvitse etsiskellä kun energiat palautuvat suojassa, aseita saa mukaan sen ("realistiset") kaksi kappaletta muinaisen "50 rakettia ja 400 muuta ammusta kevyesti kannossa" -linjan sijasta, vihollisia tulee pääasiassa pari kolme kerrallaan ja ne kestävät iskua isältä pojalle, turretti- ja ajoneuvojaksot ja niin edelleen...

Mutta eipä hätää, itse en ainakaan odottanutkaan mitään maailmoja mullistavaa ja peli on minun mielestäni silti ihan kevyesti plussan puolella. Kenttien lineaarisuus oli odotettavissa ja tähän mennessä vastaan tulleista kentistä olen kaikista jopa pitänyt. Mitään hirmuisen ärsyttävää ei ole tullut vastaan. Palautuva ego-mittari ei sekään liiemmin häiritse. Kestävät viholliset ja haastetta? OK, kelpaa kyllä ja tuntuukin vähän siltä, että pelissä on tarkoituskin muistaa se, että Duke voi kalauttaa aseenperällä meleeiskun possupoliisin leukaperiin. Itse asiassa, tuntuu hyvinkin Dukemaiselta painaa täysillä vihollista kohti ampuen pistoolilla pari kutia, sitten isku otsaan ja jos ei tokene niin vielä kutia viimeistelyksi (parhaassa tapauksessa saa vielä mahdollisuuden teloitusliikkeeseen...). Vanhasta Dukesta on tallella hömelö "äijähuumori" ja paikoin ihan letkeät läpät. Ei ne sen fiksumpia olleet silloin '96:kaan (mm. lataustauolla toisinaan tuleva kehotus katsoa FAQeja netistä nauratti jo ihan ääneen).

Suurin henkilökohtainen itkun aihe minulla on se kahden aseen kantoraja. Kun niihin ei saa edes panoksiakaan mukaan tarpeeksi. Onko se nyt sitten Dukemaista kun jotkut survival-horrorien sankarit saa moninkertaisen asearsenaalin mukaansa? Kysyn vaan. Kaiken lisäksi tämä pihtaaminen johtaa siihen, että miksi hitossa kukaan jaksaisi etsiä jotain salapaikkoja kun ei sieltä saa mukaansa kuin hyvän mielen koska putkipommeja on taskussa jo sen neljä ja pistooliinkin on molemmat lippaat? Tämä kun muutettaisiin niin olisin aika iloinen.

Mutta joo, kaikesta huolimatta olen kyllä pääasiassa pitänyt pelistä vaikka se kummallisia suunnitteluvalintoja sisältääkin. En myöskään yleensä pelaa FPS-pelejä, joten minulle kyseessä on varmasti... noh, "tuoreempi" kokemus kuin sellaisille, jotka ovat pelanneet padit punaisena näitä modernimpia räiskyttelyjä. Joten en epäile hetkeäkään etteikö Duke olisi isokin pettymys jollekulle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Duke Nukem Forever [PS3]

On kyllä liikuttava peli.

Tippa ei tule tosin linssiin siitä syystä, että peli saisi aikaan huikeita nostalgiaelämyksiä, vaan siksi että peli on karmeata tuubaa.
Ei tässä voi kun nauraa itelleen, ulkona arska paistaa ja meikäläinen nakkelee jöötiä pitkin seiniä. Enää ei vain voi ymmärtää, tuleeko jollekulle todellakin ns. "äijäfiilis" tämän pelin pelaamisesta? Oikeesti ihmiset?
Tämä on vain niin typerää ja silloinki kun voisi pelata, ei mekaniikka siitä suo nautintoa.

Sillon aikanaan tätä Duke-pelleilyä nyt kykeni sietämään ja olihan se hauskanoloistakin puuhaa, mutta eihän tällaista herranjestas kehtaa nykyään pelata. Eikä edes haluta pelata, pelistä puuttuu kaikki syyt, jotka saisivat minut palaamaan pelin ääreen. Mieluiten nyt myisin tämän ja alkaisin niillä rahoilla myymään vaikka lattialämmityksiä igluihin. Huomattavasti järkevämpää.
Videopeliteollisuus on alkanut viimevuosina näyttää tietynlaisia kypsymisen merkkejä, ja media hiljalleen saattaisi ottaa videopelejä vakavasti, mutta eiköhän sitten isketä tulille tällaista edustavaa scheisseä.

Duke on aivan liian kulahtanut hahmo, jolla ei ole mitään asiaa nykyajalle. Tätä ei n. 2 hassua lentävää one-lineria nosta syvältä Mariaanien haudan pohjamudista. Pelin teko olisi pitänyt tajuta lopettaa kun sen aika oli. Nyt tämä pilaa kerralla vanhojenkin Duke Nukemien maineen, ja asettaa Duken naurunalaiseksi.

Plus lisää valivalivalia, jota en nyt jassa alkaa tilittämään. Kuolematon kommentti jokaiseen negatiiviseen viestiin; "älä pelaa jos ei kiinnosta!". Deal.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [PS3 Hype]

että vanhan koulukunnan pelejä ei enää arvosteta laisinkaan. Tosi Duke-faneille pakko-ostos ja miksei myös vähemmän fanittaville perverseille.

Peli ei ole vanhan koulukunnan räiskintä ja epäonnistuu pahasti yrityksessään.
Peli ei myöskään ole pakko-ostot vaan ennemin kannattaa jättää hankimatta mikäli on aikoinaan vanhoja Dukeja inoissaan pelannut. Peli pilaa kaiken sen mitä Duke tullessaan oli.

Tätä peliä ei vaan olisi koskaan pitänyt julkaista. Aika kultaa muistot ja näin olisi pitänyt antaa myös Duken Nukemin kohdalla tapahtua.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [PS3]

On kyllä liikuttava peli.

Tippa ei tule tosin linssiin siitä syystä, että peli saisi aikaan huikeita nostalgiaelämyksiä, vaan siksi että peli on karmeata tuubaa.
Ei tässä voi kun nauraa itelleen, ulkona arska paistaa ja meikäläinen nakkelee jöötiä pitkin seiniä. Enää ei vain voi ymmärtää, tuleeko jollekulle todellakin ns. "äijäfiilis" tämän pelin pelaamisesta? Oikeesti ihmiset?
Tämä on vain niin typerää ja silloinki kun voisi pelata, ei mekaniikka siitä suo nautintoa.

Sillon aikanaan tätä Duke-pelleilyä nyt kykeni sietämään ja olihan se hauskanoloistakin puuhaa, mutta eihän tällaista herranjestas kehtaa nykyään pelata. Eikä edes haluta pelata, pelistä puuttuu kaikki syyt, jotka saisivat minut palaamaan pelin ääreen. Mieluiten nyt myisin tämän ja alkaisin niillä rahoilla myymään vaikka lattialämmityksiä igluihin. Huomattavasti järkevämpää.
Videopeliteollisuus on alkanut viimevuosina näyttää tietynlaisia kypsymisen merkkejä, ja media hiljalleen saattaisi ottaa videopelejä vakavasti, mutta eiköhän sitten isketä tulille tällaista edustavaa scheisseä.

Duke on aivan liian kulahtanut hahmo, jolla ei ole mitään asiaa nykyajalle. Tätä ei n. 2 hassua lentävää one-lineria nosta syvältä Mariaanien haudan pohjamudista. Pelin teko olisi pitänyt tajuta lopettaa kun sen aika oli. Nyt tämä pilaa kerralla vanhojenkin Duke Nukemien maineen, ja asettaa Duken naurunalaiseksi.

Plus lisää valivalivalia, jota en nyt jassa alkaa tilittämään. Kuolematon kommentti jokaiseen negatiiviseen viestiin; "älä pelaa jos ei kiinnosta!". Deal.


Tajuttoman hienosti kirjoitettu viesti! :D
Meikäpoika melkein surehti, kun ei saanut Dukea gigantista 30 €urolla, mutta nyt voin vain juhlia sitä. Kiitos sinulle.
Olisi varmaan ollut parasta pelisarjalle ja varmaan faneillekkin, jos tämä olisi julkaistu silloin 10 vuotta sitten.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [PS3]

Jaa,a kyllä tää mun mielestä hyvä on mut dukena tää ei oo niin loistava.. Mutta randommättönä tää on hyvä.
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [PS3]

Jees, tuli tuossa loman aivan lopussa (muuten vietin kesää muualla kuin pelikoneiden ääressä) väännettyä ns. urakkahommana kolme räiskintää putkeen (Socom 4, Homefront ja Duke). Tänä aamuna sain Duken yksinpelin päätökseen..

Fiilikset ovat aika oudot. Vaikka osa täällä muuta väittääkin, niin tämähän todellakin oli niin old school -menoa kun olla ja voi - vain pienillä uusilla kuorrutuksilla kuten palautuva health yms (joilla vanhaa peliä on "paikattu" edes vähän uudemmaksi). Tuntui kuin olisi astunut johonkin aikakoneeseen ja mennyt juuri sen 10+ v taaksepäin. Välillä tuntui että pelasi jotain vanhaa PC-peliä, välillä jotain vanhaa PS2-peliä ja välillä tuli mieleen Xbox 360:n (about) vuoden 2005 pelit. Missään vaiheessa ei kyllä tullut olo että pelasi vuoden 2011 peliä.

Eipä tätä nyt voi kauheasti kehua, mutta oikealla asenteella (camp, kieli poskella, aivot narikkaan, macho-mies asenne päälle, ei-poliittisesti-korrekti-asenne päälle, nostalgia, ym ym) tästä kyllä pystyy paikoin myös nauttimaankin. Mikään EG:n tyylinen 3/10-peli tämä ei mielestäni ole ja muutenkin pysyn vielä aiemmissa kommenteissani: Arvosteluilla ei ole paljon väliä tämän kanssa.

Tämä on 14 v vanha peli joka on kursittu kasaan, graffat "skaalattu" ja laitettu boksiin. Tämä EI OLE peli jossa vanhat aihiot ja gameplay on jotenkin työstetty täysin uuteen uskoon Gearboxin toimesta (ja tätähän firma on painottanut: Gearbox on tässä enemmänkin "tuottaja" - se ei ole suunnitellut peliä tms). Tämä ero kannattaa pitää mielessä ennen pelaamista. DNF on peli jonka todellakin olisi pitänyt tulla se 10+ v sitten.. Ehkä se vielä olisi hätäisesti mennyt v. 2005-2006.. Ehkä.

Mutta joo, aikamoista pakkopullaa pelin vääntäminen lopulta oli - VAIKKA sitten ottaakin oikean asenteen. Make no mistake about it. ;)

**(PÄIVITETTY)

Muutama vinkki muuten tuohon yhteen pelin semi-vaikeaan (omasta mielestä ainakin) bossiin eli
Octaking (Generator Room)
. Tuossa kannattaa olla mukana AINAKIN holoduke ja beer (toisen beerin saa sieltä itse kentästä). Eli varma paikka saada holoduke mukaan tuohon taistoon on hieman aiempi kenttä (eli "The Forkstop 1"-kentän aivan alku), jossa ekaa kertaa näkee (mutta mitä vielä ei voi käyttää) tuon rikkinäisen trukin. Juuri tuon ko. trukin päältä pääsee sellaiselle tasanteelle, jossa holoduke on. Se siis mukaan, eikä sitä kannata käyttää ennen kuin bossi-kentässä.

Sitten itse boss-taistoon (huom! Pelasin normaalilla, joten hard/insane-vaikeustasoihin ei ehkä ihan suoraan päde)..
Eli ensin kentän oikeaan laitaan missä sellainen pieni "suojakatos" ja aseista mukaan Devastator joka löytyy oikeasta nurkasta jos sitä ei vielä ole. Katoksen vieressä nurkassa on laatikko jossa yksi beer (itse hajoitin laatikon jo "valmiiksi" handgunilla joka koko ajan mukana sen tietyn trophyn takia).

Nyt odottaa hieman että boss aktivoituu. Kun Duke sanoo jotain "sushista", niin nappaa HETI ekan beerin huuleen. Nyt sitten ulos suojasta ja täysi laidallinen Devastatoria bossin nassuun (muista vihuista ei kannata vielä välittää). Koko lipas tyhjäksi bossiin ja heti kun patit loppuu, niin äkkiä täydennys (luultavasti ehti vielä beerin vaikutuksen alaisena) ja jättää samalla holoduken sinne hieman sivuun.

Nyt (kun kaikki ovat holoduken kimpussa) sitten voi napsia osan sivuvihuista ja tykittää myös bossia taas jos ehtii (en ihan tarkkaan muista miten itse tein). Taas lipas tyhjäksi, täydennys ja äkkiä suojan (joka luultavasti murskana jo tässä vaiheessa) luota hakemaan toinen ja viimeinen beer. Nyt taas täysi lipas kohti bossin nassua. Eli beer - holoduke - beer (varmaan beer-beer-holoduke voi toimia sekin). Murskana oleva suoja ei muuten anna pahemmin suojaa enää, joten sen varaan ei kannata paljon laskea.

Tässä vaiheessa bossin energiat pitäisi olla jo niin vähissä, ettei uusia sivuvihuja enää ilmaannu (tietenkin vanhat pitää listiä kuitenkin pois - pipe bomb on niihin myös tehokas). Nyt sitten voi keskittyä vain bossiin niin, että menee koko ajan joko vasemmalle tai oikealle ja ampuu bossia samalla. Tässä pieni lisävinkki on se, että "pitää" tatin sinne sivulle minne on menossa eikä päästä irti (ampuu vain samalla). Jos pysähtyy tms niin saa helposti bossin tavaraa niskaan (tietty on pakko välillä mahdollisesti hakea lisää pateja).

Sitten kun bossin energiat ovat 0, niin se kohta alkaa "vetämään" Dukea ja alla olevaa platformia itseensä päin. Taas Devastatoria nassuun niin maan perkuleesti ja homma pian ohi.

Bossiin tuntuu olevan monia kikkoja eri pelaajilla, mutta itselle ei toiminut se, että olisin ensin listinyt sivuvihut pipe pommeilla suojasta ja sitten keskittynyt bossiin. Aina kävi niin, että boss ehti tuhota sen suojan yms säätöä. Ja tosiaan kai on niin, että VAIKKA saat sivuvihut listittyä, niin ne palaavat takaisin jos bossilla tietty määrä vielä energiaa jäljellä.. Eli mulle toimi se strategia, että heti bossin kimppuun beerin avustukselle (että saa energiaa siltä pois - sivuvihut myöhemmin).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Duke Nukem Forever [PS3]

On siinä juu "old schoolia", nimittäin grafiikka, kankeasti kääntyvä duke ja läpät. Oikeestaan missään vaiheessa ei tuntunut siltä, et olis pelannu dnf:ä, vaan tuntu et olis pelannu jotain muistelmaa duken elämänkerrasta. Mut toisaalta, jos oikeen miettii ni mitenkä sais dn3d:stä hyvän nykyaikasen version... Ei mitenkään, koska kaikki hyvä 3d:ssä on sitä old schoolia. Tässä vaiheessa tajuaa myös sen, että dn3d oli se "täydellinen peli".
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [PS3]

Lisäosaa pukkaa. Aika vaiti ovat tästä pysyneet, mutta vaikuttaa varsin lupaavalta ja menee ainakin täällä hankintaan. Ilmestyy Amerikassa tänään tiistaina hintaan $9.99 ja toivottavasti saadaan myös Eurostoreen tällä viikolla. Euroopan julkaisusta en kylläkään mitään tietoa löytänyt.

Duke Nukem Forever’s new Add-On Content, Duke Nukem: The Doctor Who Cloned Me is bursting with all of the over-the-top Duke goodness fans love. Deep in the heart of Area 51, Dr Proton has been hatching his evil plan. Fueled by new ego boosts, Duke is ready to take on evil clones, aliens queens and anything else that comes his way in order to save the world and his babes!

This full new single player campaign includes brand new weapons, all-new enemy types and bosses, more Achievements/Trophies and brand new interactive items within the world .

Additionally, The Doctor Who Cloned Me adds four new multiplayer maps to the mix:

SKY HIGH: The alien-infested corporate offices of Pooty, Inc. near the center of Las Vegas. This map includes three indoor floors taken over by the aliens and two rooftops, jump pads, stairwells, and building-to-building combat.

COMMAND: EDF command center with an imprisoned BattleLord at its core! A two-level map featuring winding stairs, straightaway corridors, and jump pads.

DROP ZONE: Rooftop of Duke’s Lady Killer Casino featuring indoor and outdoor combat and stairwells for platforming, an EDF dropship on landing pad, and a bottomless pit.

BIOHAZARD: Fight in the Breston Plant Nuclear Power facilities and compete across multiple floors in locker rooms, restrooms with showers, control rooms, and the nuclear waste storage room.

Lähde:Duke Nukem Forever Official Website
 
Vastaus: Duke Nukem Forever [PS3]

Tuli hommattua tuo Balls Of Steel edition kun halvalla löysin. Tosin en ole vielä päässyt pelaamaan. Onko tuossa playstation networkissa jokin vialla kun peli ei anna ladata patchia vaan heittää hetken kuluttua virheilmoituksen 80710723? Eilen illalla ainakin psn sekoili todella paljon.
 
Ylös Bottom